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시리얼 바 시장 보고서 : 제품별, 향료(Flavor)별, 유통 채널별, 지역별(2025-2033년)

Cereal Bars Market Report by Product, Flavor, Distribution Channel, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 123 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 시리얼 바 시장 규모는 2024년 171억 달러에 달했습니다. IMARC Group은 2033년까지 299억 달러에 달하고, 2025-2033년 6.4%의 연평균 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측했습니다.

시리얼 바는 옥수수 전분, 비스킷, 귀리, 쌀, 우유, 식용 접착제, 비타민, 미네랄 및 기타 필수 영양소로 강화된 시리얼 바입니다. 철분, 전분, 식이섬유, 단백질, 항산화제, 인, 칼륨이 풍부하게 함유되어 있습니다. 에너지 증가, 체중 관리, 근육량 증가, 소화기 건강 증진, 뼈 강화에 도움이 됩니다. 또한, 당뇨병 관리, 혈당 감소, 혈압(BP) 개선, 식욕 억제, 지구력 활동 시 에너지 보충에도 도움이 됩니다.

바쁜 라이프스타일과 식습관의 변화로 인해 균형 잡힌 식습관을 유지하는 데 도움이 되는 시리얼 바와 같은 건강하고 바로 먹을 수 있는(RTE) 식품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 신체 활동 참여 기업 증가가 시장 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 건강에 대한 관심이 높아지면서 코코넛, 완두콩, 아몬드, 크림 같은 코코아 버터, 해바라기, 치아시드 등 천연 재료를 사용한 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 주요 기업들은 또한 글루텐과 설탕을 사용하지 않고, 첨가물이나 방부제를 사용하지 않는 비 유전자 변형(non-GMO) 제품을 제공합니다. 이 외에도 코로나19의 유행으로 인해 시리얼 바와 같은 영양가 높은 식품의 소비가 개인들 사이에서 증가하고 있습니다. 그러나 시장 관계자들은 여러 국가 정부의 조업 중단과 공급망 혼란 등을 이유로 늘어나는 수요를 충족시키지 못하고 있습니다. 락다운 규제가 완화되면 시장은 다시 살아날 것으로 예측됩니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 2024년 시리얼 바 세계 시장 규모는?
  • 시리얼 바 세계 시장 2025-2033년 예상 성장률은?
  • 코로나19가 세계 시리얼 바 시장에 미치는 영향은?
  • 세계 시리얼 바 시장을 주도하는 주요 요인은?
  • 시리얼 바 세계 시장에서의 제품별 분류는?
  • 세계 시장에서 시리얼 바의 유통 채널별 분류는?
  • 세계 시리얼 바 시장의 주요 지역은?
  • 세계 시리얼 바 시장의 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

제5장 세계의 시리얼 바 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 제품별

  • 스낵바
  • 에너지바 및 영양바
  • 기타

제7장 시장 분석 : 향료(Flavor)별

  • 캐러멜
  • 바나나
  • 초콜릿
  • 허니
  • 딸기
  • 피넛 버터
  • 기타

제8장 시장 분석 : 유통 채널별

  • 슈퍼마켓 및 하이퍼마켓
  • 식품 전문점
  • 편의점
  • 온라인 스토어
  • 기타

제9장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카

제10장 SWOT 분석

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter의 Five Forces 분석

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Atkins Nutritionals Inc(Simply Good Foods Co.)
    • Clif Bar & Company
    • Eat Natural
    • General Mills Inc.
    • Kellogg Company
    • Kind LLC
    • McKee Foods Corporation
    • Nestle S.A
    • Otsuka Pharmaceutical
    • Quaker Oats Co.(PepsiCo)
LSH 25.09.05

The global cereal bars market size reached USD 17.1 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 29.9 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.4% during 2025-2033.

Cereal bars are formulated using corn starch, biscuits, oats, rice, milk and edible adhesives and are fortified with vitamins, minerals and other essential nutrients. These bars are rich in iron, starch, fiber, proteins, antioxidants, phosphorus and potassium. They assist in increasing energy, managing weight, improving muscle mass, enhancing digestive health and strengthening bones. Moreover, they can help in managing diabetes, lowering blood sugar and improving blood pressure (BP), as well as curbing the appetite and providing additional energy during endurance activities.

Due to hectic lifestyles and changing dietary patterns, there is a rise in the demand for healthy and ready-to-eat (RTE) food products, such as cereal bars, that assist in maintaining a balanced diet. Moreover, the growing participation of individuals in physical activities is contributing to the market growth. Furthermore, the rising health consciousness is escalating the demand for variants that are made using natural ingredients, such as coconuts, peas, almonds and creamy cocoa butter, and sunflower and chia seeds. The key players are also offering gluten and sugar-free, and non-genetically modified (non-GMO) variants with no additives and preservatives. Besides this, the coronavirus disease (COVID-19) outbreak has increased the consumption of nutritious food products among individuals, such as cereal bars. However, the market players are unable to meet the escalating demand on account of lockdowns imposed by governments of several countries and disrupted supply chains. The market is anticipated to revive once lockdown restrictions are relaxed.

Key Market Segmentation:

Breakup by Product:

  • Snacks Bar
  • Energy and Nutrition Bar
  • Others

Breakup by Flavor:

  • Caramel
  • Banana
  • Chocolate
  • Honey
  • Strawberry
  • Peanut Butter
  • Others

Breakup by Distribution Channel:

  • Supermarkets and Hypermarkets
  • Food Specialty Stores
  • Convenience Stores
  • Online Stores
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
  • Asia Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Others
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Atkins Nutritionals Inc. (Simply Good Foods Co.), Clif Bar & Company, Eat Natural, General Mills Inc., Kellogg Company, Kind LLC, McKee Foods Corporation, Nestle S.A, Otsuka Pharmaceutical and Quaker Oats Co. (PepsiCo).

Key Questions Answered in This Report

  • 1.What was the size of the global cereal bars market in 2024?
  • 2.What is the expected growth rate of the global cereal bars market during 2025-2033?
  • 3.What has been the impact of COVID-19 on the global cereal bars market?
  • 4.What are the key factors driving the global cereal bars market?
  • 5.What is the breakup of the global cereal bars market based on the product?
  • 6.What is the breakup of the global cereal bars market based on the distribution channel?
  • 7.What are the key regions in the global cereal bars market?
  • 8.Who are the key players/companies in the global cereal bars market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Cereal Bars Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Product

  • 6.1 Snacks Bar
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Energy and Nutrition Bar
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Others
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Flavor

  • 7.1 Caramel
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Banana
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Chocolate
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Honey
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Strawberry
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast
  • 7.6 Peanut Butter
    • 7.6.1 Market Trends
    • 7.6.2 Market Forecast
  • 7.7 Others
    • 7.7.1 Market Trends
    • 7.7.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Distribution Channel

  • 8.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Food Specialty Stores
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Convenience Stores
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Online Stores
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Others
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 Atkins Nutritionals Inc (Simply Good Foods Co.)
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
    • 14.3.2 Clif Bar & Company
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 Eat Natural
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 Financials
    • 14.3.4 General Mills Inc.
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
      • 14.3.4.3 Financials
      • 14.3.4.4 SWOT Analysis
    • 14.3.5 Kellogg Company
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
      • 14.3.5.3 Financials
      • 14.3.5.4 SWOT Analysis
    • 14.3.6 Kind LLC
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
    • 14.3.7 McKee Foods Corporation
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 Nestle S.A
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
      • 14.3.8.4 SWOT Analysis
    • 14.3.9 Otsuka Pharmaceutical
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
      • 14.3.9.4 SWOT Analysis
    • 14.3.10 Quaker Oats Co. (PepsiCo)
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
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