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뼈와 관절 건강 성분 시장 보고서 : 형태, 유형, 유통 채널, 용도, 최종사용자, 지역별(2025-2033년)

Bone and Joint Health Ingredients Market Report by Form, Type, Distribution Channel, Application, End User, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 141 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계의 뼈와 관절 건강 성분 시장 규모는 2024년에 38억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년에는 61억 달러에 달하며, 2025-2033년에 5.14%의 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측하고 있습니다.

뼈와 관절 건강 성분은 필수 영양소가 풍부하고 뼈의 성장을 가속하기 위해 식품 및 음료에 첨가되는 허브와 천연 추출물 및 화합물을 말합니다. 강황, 보스웰리아, 타르트체리, 난각막, 콘드로이틴 등 주로 동식물 유래 성분입니다. 아미노산, 칼슘, 콜라겐, 글루코사민, 콘드로이틴, 마그네슘, 비타민 K, 비타민 D가 풍부하게 함유되어 있으며, 소프트젤, 정제, 분말, 액상 의약품, 영양제, 건강 보조 식품에 첨가되어 뼈의 구조적 기질을 개선하고 골절의 위험을 최소화합니다. 최소화합니다. 또한 관절염 및 기타 일시적 또는 만성적인 관절 장애를 예방하기 위해 체내 관절의 강도와 유연성을 향상시키는 데 도움이 됩니다.

뼈와 관절 건강 성분 시장 동향 :

류마티스 관절염, 테니스 엘보, 인대 손상과 같은 정형외과 질환의 유병률 증가는 시장 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나입니다. 또한 이러한 질병에 취약한 노령 인구 증가는 시장 성장을 가속하고 있습니다. 건강에 대한 관심이 높아짐에 따라 대중들 사이에서 건강보조식품에 대한 수용도가 높아지고 있습니다. 운동선수와 피트니스 애호가들도 영양 부족, 관절의 악화 및 후속 신체 손상을 예방하기 위해 뼈와 관절 건강 및 스포츠 보충제를 널리 채택하고 있습니다. 또한 채식주의자들의 요구에 부응하는 천연 및 유기농 소재를 사용한 뼈와 관절 건강 성분의 출시 등 다양한 제품 혁신이 시장 성장에 기여하고 있습니다. 기타, 제약 산업의 괄목할 만한 성장, 대중의 의료비 지출 능력 증가 등이 시장 성장을 가속할 것으로 예측됩니다.

이 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 세계 뼈와 관절 건강 성분 시장은 지금까지 어떻게 성장해왔고, 앞으로 어떻게 성장하는가?
  • COVID-19가 세계 뼈와 관절 건강 성분 시장에 미치는 영향은?
  • 주요 지역 시장은?
  • 형태별 시장 분석은?
  • 유형별 시장 분석은?
  • 유통 채널별 시장 현황은?
  • 용도별 시장 분석은?
  • 최종사용자별 시장 분석은?
  • 산업 밸류체인의 다양한 단계는?
  • 업계의 주요 촉진요인과 과제는?
  • 세계 뼈와 관절 건강 성분 시장의 구조와 주요 기업은?
  • 업계내 경쟁은 어느 정도인가?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사의 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 어프로치
    • 톱다운 어프로치
  • 조사 방법

제3장 개요

제4장 서론

제5장 세계의 뼈와 관절 건강 성분 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 형태별

  • 소프트젤/정제
  • 분말
  • 액체

제7장 시장 내역 : 유형별

  • 비타민
  • 칼슘
  • 콜라겐
  • 글루코사민
  • 오메가 3
  • 마그네슘
  • 기타

제8장 시장 내역 : 유통 채널별

  • 약국과 드러그스토어
  • 건강·미용점
  • 전문점
  • 온라인 스토어
  • 기타

제9장 시장 내역 : 용도별

  • 식이보충제
  • 기능성 식품 및 음료
  • 기타

제10장 시장 내역 : 최종사용자별

  • 남성
  • 여성
  • 고령자
  • 기타

제11장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카

제12장 SWOT 분석

제13장 밸류체인 분석

제14장 Porter's Five Forces 분석

제15장 가격 분석

제16장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업의 개요
    • Amway Corp.(Alticor Inc.)
    • Bioiberica S.A.U
    • Glanbia PLC
    • Herbalife Nutrition Ltd.
    • Innophos Holdings Inc.
    • Kappa Bioscience
    • Koninklijke DSM NV
    • NOW Foods
    • NutriGold Inc.
    • Rousselot Inc.(Darling Ingredients)
    • Waitaki Bio
    • William Reed Group Ltd
KSA 25.10.16

The global bone and joint health ingredients market size reached USD 3.8 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 6.1 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.14% during 2025-2033.

Bone and joint health ingredients refer to the herbal and natural extracts and compounds that are rich in essential nutrients and added to food and beverages to promote bone growth. The ingredients are primarily obtained from plant and animal-based sources, including turmeric, Boswellia, tart cherries, eggshell membranes and chondroitin. They have a high content of amino acids, calcium, collagen, glucosamine, chondroitin, magnesium and vitamin K and D. They are added to soft gel, pill, powder and liquid-based pharmaceuticals, nutraceuticals and dietary supplements to improve the structural matrix of the bones and minimize the risks of fractures. They also aid in enhancing the strength and flexibility of the joints in the body to prevent arthritis and other temporary or chronic joint disorders.

Bone and Joint Health Ingredients Market Trends:

The increasing prevalence of orthopedic disorders, such as rheumatoid arthritis, tennis elbow and ligament injuries, is one of the key factors driving the growth of the market. Moreover, rising geriatric population, which is more susceptible to such ailments, is providing a thrust to the market growth. With the increasing health consciousness, there is a rising acceptance for dietary and nutritional supplements among the masses. Athletes and fitness enthusiasts are also widely adopting bone and joint health and sports supplements to prevent nutritional deficiencies, joint deterioration and subsequent injuries in the body. Additionally, various product innovations, such as the launch of natural and organically sourced bone and joint health ingredients that cater to the requirements of the vegan population, are contributing to the growth of the market. Other factors, including significant growth in the pharmaceutical industry, along with rising healthcare expenditure capacities of the masses, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:

Breakup by Form:

  • Soft Gels/Pills
  • Powder
  • Liquid

Breakup by Type:

  • Vitamins
  • Calcium
  • Collagen
  • Glucosamine
  • Omega-3
  • Magnesium
  • Others

Breakup by Distribution Channel:

  • Pharmacies and Drug Stores
  • Health and Beauty Stores
  • Specialty Stores
  • Online Stores
  • Others

Breakup by Application:

  • Dietary Supplements
  • Functional Foods and Beverages
  • Others

Breakup by End User:

  • Men
  • Women
  • Senior Citizen
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Others
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amway Corp. (Alticor Inc.), Bioiberica S.A.U, Glanbia PLC, Herbalife Nutrition Ltd., Innophos Holdings Inc., Kappa Bioscience, Koninklijke DSM NV, NOW Foods, NutriGold Inc., Rousselot Inc. (Darling Ingredients), Waitaki Bio and William Reed Group Ltd.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global bone and joint health ingredients market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global bone and joint health ingredients market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the form?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the distribution channel?
  • What is the breakup of the market based on the application?
  • What is the breakup of the market based on the end user?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global bone and joint health ingredients market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Bone and Joint Health Ingredients Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Form

  • 6.1 Soft Gels/Pills
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Powder
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Liquid
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Type

  • 7.1 Vitamins
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Calcium
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Collagen
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Glucosamine
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Omega-3
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast
  • 7.6 Magnesium
    • 7.6.1 Market Trends
    • 7.6.2 Market Forecast
  • 7.7 Others
    • 7.7.1 Market Trends
    • 7.7.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Distribution Channel

  • 8.1 Pharmacies and Drug Stores
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Health and Beauty Stores
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Specialty Stores
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Online Stores
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Others
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Application

  • 9.1 Dietary Supplements
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Functional Foods and Beverages
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Others
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast

10 Market Breakup by End User

  • 10.1 Men
    • 10.1.1 Market Trends
    • 10.1.2 Market Forecast
  • 10.2 Women
    • 10.2.1 Market Trends
    • 10.2.2 Market Forecast
  • 10.3 Senior Citizen
    • 10.3.1 Market Trends
    • 10.3.2 Market Forecast
  • 10.4 Others
    • 10.4.1 Market Trends
    • 10.4.2 Market Forecast

11 Market Breakup by Region

  • 11.1 North America
    • 11.1.1 United States
      • 11.1.1.1 Market Trends
      • 11.1.1.2 Market Forecast
    • 11.1.2 Canada
      • 11.1.2.1 Market Trends
      • 11.1.2.2 Market Forecast
  • 11.2 Asia-Pacific
    • 11.2.1 China
      • 11.2.1.1 Market Trends
      • 11.2.1.2 Market Forecast
    • 11.2.2 Japan
      • 11.2.2.1 Market Trends
      • 11.2.2.2 Market Forecast
    • 11.2.3 India
      • 11.2.3.1 Market Trends
      • 11.2.3.2 Market Forecast
    • 11.2.4 South Korea
      • 11.2.4.1 Market Trends
      • 11.2.4.2 Market Forecast
    • 11.2.5 Australia
      • 11.2.5.1 Market Trends
      • 11.2.5.2 Market Forecast
    • 11.2.6 Indonesia
      • 11.2.6.1 Market Trends
      • 11.2.6.2 Market Forecast
    • 11.2.7 Others
      • 11.2.7.1 Market Trends
      • 11.2.7.2 Market Forecast
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
      • 11.3.1.1 Market Trends
      • 11.3.1.2 Market Forecast
    • 11.3.2 France
      • 11.3.2.1 Market Trends
      • 11.3.2.2 Market Forecast
    • 11.3.3 United Kingdom
      • 11.3.3.1 Market Trends
      • 11.3.3.2 Market Forecast
    • 11.3.4 Italy
      • 11.3.4.1 Market Trends
      • 11.3.4.2 Market Forecast
    • 11.3.5 Spain
      • 11.3.5.1 Market Trends
      • 11.3.5.2 Market Forecast
    • 11.3.6 Russia
      • 11.3.6.1 Market Trends
      • 11.3.6.2 Market Forecast
    • 11.3.7 Others
      • 11.3.7.1 Market Trends
      • 11.3.7.2 Market Forecast
  • 11.4 Latin America
    • 11.4.1 Brazil
      • 11.4.1.1 Market Trends
      • 11.4.1.2 Market Forecast
    • 11.4.2 Mexico
      • 11.4.2.1 Market Trends
      • 11.4.2.2 Market Forecast
    • 11.4.3 Others
      • 11.4.3.1 Market Trends
      • 11.4.3.2 Market Forecast
  • 11.5 Middle East and Africa
    • 11.5.1 Market Trends
    • 11.5.2 Market Breakup by Country
    • 11.5.3 Market Forecast

12 SWOT Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Strengths
  • 12.3 Weaknesses
  • 12.4 Opportunities
  • 12.5 Threats

13 Value Chain Analysis

14 Porters Five Forces Analysis

  • 14.1 Overview
  • 14.2 Bargaining Power of Buyers
  • 14.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4 Degree of Competition
  • 14.5 Threat of New Entrants
  • 14.6 Threat of Substitutes

15 Price Analysis

16 Competitive Landscape

  • 16.1 Market Structure
  • 16.2 Key Players
  • 16.3 Profiles of Key Players
    • 16.3.1 Amway Corp. (Alticor Inc.)
      • 16.3.1.1 Company Overview
      • 16.3.1.2 Product Portfolio
      • 16.3.1.3 SWOT Analysis
    • 16.3.2 Bioiberica S.A.U
      • 16.3.2.1 Company Overview
      • 16.3.2.2 Product Portfolio
    • 16.3.3 Glanbia PLC
      • 16.3.3.1 Company Overview
      • 16.3.3.2 Product Portfolio
      • 16.3.3.3 Financials
    • 16.3.4 Herbalife Nutrition Ltd.
      • 16.3.4.1 Company Overview
      • 16.3.4.2 Product Portfolio
      • 16.3.4.3 Financials
      • 16.3.4.4 SWOT Analysis
    • 16.3.5 Innophos Holdings Inc.
      • 16.3.5.1 Company Overview
      • 16.3.5.2 Product Portfolio
    • 16.3.6 Kappa Bioscience
      • 16.3.6.1 Company Overview
      • 16.3.6.2 Product Portfolio
    • 16.3.7 Koninklijke DSM NV
      • 16.3.7.1 Company Overview
      • 16.3.7.2 Product Portfolio
      • 16.3.7.3 Financials
      • 16.3.7.4 SWOT Analysis
    • 16.3.8 NOW Foods
      • 16.3.8.1 Company Overview
      • 16.3.8.2 Product Portfolio
    • 16.3.9 NutriGold Inc.
      • 16.3.9.1 Company Overview
      • 16.3.9.2 Product Portfolio
    • 16.3.10 Rousselot Inc. (Darling Ingredients)
      • 16.3.10.1 Company Overview
      • 16.3.10.2 Product Portfolio
    • 16.3.11 Waitaki Bio
      • 16.3.11.1 Company Overview
      • 16.3.11.2 Product Portfolio
    • 16.3.12 William Reed Group Ltd
      • 16.3.12.1 Company Overview
      • 16.3.12.2 Product Portfolio
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