시장보고서
상품코드
1457056

아랍에미리트의 매쉬드 포테이토 시장 - 예측(2024-2029년)

OAE Mashed Potatoes Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 120 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

아랍에미리트의 매쉬드 포테이토 시장은 2022년 172만 달러로 예측 기간 동안 9.14%의 CAGR로 확대되어 2029년에는 317만 3,000달러에 달할 것으로 예상됩니다.

그 이후로 두바이, 아부다비, 샤르자, 아지만, 움 알 쿠웨인, 라스알카이마, 푸자이라 등 에미레이트 연방 전역에 수많은 다국적 레스토랑이 문을 열었습니다. 이 나라의 식품 산업이 성장한 것은 관광객의 증가와 소비자 취향의 변화로 인해 매쉬드 포테이토 산업이 성장한 덕분입니다. 매쉬드 포테이토는 에미레이트의 전통 요리는 아니지만, 관광객과 외국인을 대상으로 하는 외국 레스토랑과 카페에서 특히 인기가 높습니다. 매쉬드 포테이토의 인기는 다양한 메인 요리에 어울리는 편안하고 적응력 있는 반찬이라는 점과 함께 서양 요리가 에미리트 요리에 끼친 영향 때문일 수 있습니다. 아랍에미리트의 매쉬드 포테이토 시장은 인구 증가로 인해 확대되고 있습니다. 예를 들어, 세계은행 자료에 따르면 아랍에미리트의 인구는 2021년 93,65,145명에서 2022년 94,41,129명으로 증가했습니다.

또한, 매쉬드 포테이토가 편리한 다이어트 식품으로 맛도 좋고 영양가도 높기 때문에 매쉬드 포테이토가 시장 성장세를 주도하고 있습니다. 또한, 맛과 천연/유기농 식품의 인기가 높아짐에 따라 아랍에미리트 매쉬드 포테이토 시장 규모가 확대될 것으로 예상됩니다. 매쉬드 포테이토에 대한 엄청난 수요는 조리 시간 단축의 필요성에서 비롯됩니다. 또한, 이 시장에 진입하여 그 잠재력을 활용하려는 기업들도 등장하고 있습니다. 예를 들어, Spinneys Dubai는 매쉬드 포테이토와 같은 고품질 제품을 제공하고 우수한 고객 서비스를 제공함으로써 높은 명성을 얻고 있습니다. 또한, 외식 및 포장식품과 냉동식품의 소비가 증가함에 따라 이 지역의 감자 생산량도 증가하고 있습니다. 예를 들어, 유엔식량농업기구(FAO)의 발표에 따르면 감자 생산량은 2020년 1,051톤에서 2021년 1,342톤으로 증가했으며, 이러한 생산량 증가는 시장 확장을 위한 더 많은 수익성 있는 기회를 창출할 것으로 보입니다. 또한, 아랍에미리트에서 온라인 쇼핑의 증가 추세는 포장된 감자 가공품의 성장에 기여하고 있습니다. 그 결과, 기업들은 이 시장에 진입하여 잠재력을 활용하기 위해 이 시장으로 몰려들고 있습니다. 예를 들어, 국제무역관리국의 2023년 보고서에 따르면 UAE는 걸프협력회의(GCC) 국가 중 E-Commerce 시장을 선도하고 있으며, 2020년에는 53% 증가하여 매출액이 39억 달러로 사상 최고치를 기록했으며, 전체 소매 매출액의 10%를 차지했습니다.

서양 요리의 영향력이 커지면서 시장이 성장하고 있습니다.

아랍에미리트의 매쉬드 포테이토 시장은 이후에도 상승할 것으로 예상됩니다. 제품 출시, 제휴, 계약, 인수 및 기타 관련 요인과 같은 발전과 시장 개척의 증가는 시장 성장률을 촉진할 것으로 예상됩니다. 이 시장은 식음료 및 접객업과 같은 특정 산업에 의존할 것으로 보입니다. 도시화와 편의성에 대한 요구가 증가함에 따라 UAE 국민들의 음식에 대한 선호도가 높아짐에 따라 시장은 견고한 상승세를 보일 것으로 예상됩니다.

주요 기업

  • 세계적인 음료 및 식품 대기업인 Nestle는 '매기' 브랜드로 매쉬드 포테이토 제품을 제공하고 있습니다. 네슬레는 광범위한 유통망과 브랜드 인지도를 활용하여 접근성과 품질을 보장합니다. 편의성과 맛에 중점을 둔 매기 매쉬드 포테이토는 다양한 소비자의 취향을 충족시켜 식사 시간을 더욱 풍요롭게 만들어 줍니다.
  • 냉동식품으로 유명한 McCain은 편리함과 일관성을 특징으로 하는 매쉬드 포테이토 제품을 제공하고 있습니다. 매쉬드 포테이토의 가정적인 맛과 식감을 구현하기 위해 고도의 가공 기술을 사용합니다. 바쁜 가정과 외식업계를 위해 매케인 매쉬드 포테이토는 맛과 품질에 대한 타협 없이 편리한 솔루션을 제공합니다.
  • SipnneysFood는 매쉬 포테이토 솔루션을 전문으로 하는 식품업계의 역동적인 기업입니다. 혁신과 지속가능성에 중점을 둔 SipnneysFood는 글루텐 프리, 비건 옵션 등 다양한 식습관에 맞는 매쉬드 포테이토 제품을 제공하고 있습니다. 천연 재료와 장인정신을 바탕으로 한 제품들은 건강 지향적인 소비자들이 추구하는 건강한 식생활 솔루션에 부합하며, SipnneysFood의 품질과 맛에 대한 집념은 까다로운 입맛을 가진 고객들에게 즐거운 식생활 경험을 약속합니다.

목차

제1장 소개

  • 시장 개요
  • 시장 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 가정
  • 기준 연도와 예측 연도 타임라인
  • 이해관계자에 대한 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 애널리스트의 견해

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트의 견해

제5장 아랍에미리트의 매쉬드 포테이토 시장 : 용도별

  • 소개
  • 식품 성분
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
  • 식품
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
  • 스낵
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
  • 요리
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망

제6장 아랍에미리트의 매쉬드 포테이토 시장 : 형태별

  • 소개
  • 분말
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
  • 고체
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망

제7장 아랍에미리트 매쉬드 포테이토 시장 : 유통 채널별

  • 소개
  • 식품 서비스
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망
  • 소매
    • 시장 동향과 기회
    • 성장 전망

제8장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 협업
  • 경쟁력 있는 대시보드

제9장 기업 개요

  • Nestle
  • McCain
  • SipnneysFOOD
  • Aviko Foodservice
  • Bidfood
  • Carrefour UNITED ARAB EMIRATES
  • HK Food Group
  • Casinetto
ksm 24.04.05

The United Arab Emirates mashed potatoes market was valued at US$1.720 million in 2022 and is projected to expand at a CAGR of 9.14% over the forecast period to reach US$3.173 million by 2029.

Numerous multi-cuisine restaurants have since opened throughout the Emirates, particularly in Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, Ajman, Umm Al Quwain, Ras Al Khaimah, and Fujairah. The country's food industry has grown because of rising visitor numbers and shifting consumer tastes, which have fueled the mashed potato industry there. Even though they are not a traditional Emirati dish, mashed potatoes are nevertheless quite popular in the country, especially in foreign eateries and cafes that serve both tourists and expatriates. In addition to being a comforting and adaptable side dish that goes well with a range of main courses, mashed potatoes' popularity may also be attributed to the influence of Western cuisine on Emirati cuisine. The United Arab Emirate's mashed potatoes market is also expanding because of the country's growing population. For instance, the population of the United Arab Emirates increased from 93,65,145 in 2021 to 94,41,129 in 2022, according to World Bank data.

Further, the increasing market trends are driven by mashed potatoes as they are a convenient diet food, taste better, and have a high nutritional value. In addition, the growing popularity of flavored tastes and natural/organic food products will increase the size of the mashed potatoes market in the United Arab Emirates. An enormous demand for mashed potatoes has resulted from the need to reduce cooking time. Additionally, companies have been drawn to enter this market and take advantage of the potential as a result. For instance, Spinneys Dubai has built a strong reputation for offering high-quality products, such as mashed potatoes, and offering excellent customer service. Furthermore, the increase in dining out and the consumption of packaged and frozen foods has also increased potato production in this region. For instance, as per the Food and Agriculture Organization of the United Nations, potato production increased from 1,051 tonnes in 2020 to 1,342 tonnes in 2021, this increased production will also create more profitable opportunities for the market's expansion. Moreover, the trend of increasing online shopping in the UAE is contributing to the growth of packaged and processed potato products. Companies have been drawn to enter this market and take advantage of the potential as a result. For instance, according to the International Trade Administration 2023 report, the UAE leads the eCommerce market among the Gulf Cooperation Council (GCC) states. In 2020, the market saw a 53% increase, reaching a record $3.9 billion in sales, or 10% of total retail sales.

The increasing influence of the western cuisine propels the market.

The United Arab Emirates mashed potatoes market is projected to rise at a subsequent rate. The increasing advancements and market developments, including product launches, collaborations, agreements, acquisitions, and other related factors, are projected to propel the market growth rate. The market is poised to be dependent on certain industries including food and beverage and hospitality industries. With projections of increasing urbanization and convenience needs, the market is expected to rise steadily with food preferences among the people of UAE.

Key Players

  • Nestle, a global food, and beverage conglomerate, offers mashed potato products under its brand Maggi. Leveraging its extensive distribution network and brand recognition, Nestle ensures accessibility and quality. With a focus on convenience and taste, Maggi mashed potatoes cater to diverse consumer preferences, enhancing mealtime experiences.
  • McCain, renowned for its frozen food offerings, provides mashed potato products characterized by convenience and consistency. Leveraging advanced processing technologies, McCain ensures that its mashed potatoes deliver a homemade taste and texture. Targeting busy households and food service establishments, McCain's mashed potatoes offer a convenient solution without compromising on flavour or quality.
  • SipnneysFood, a dynamic player in the food industry, specializes in mashed potato solutions. With a commitment to innovation and sustainability, SipnneysFood offers a range of mashed potato products tailored to various dietary needs, including gluten-free and vegan options. Their emphasis on natural ingredients and artisanal crafting resonates with health-conscious consumers seeking wholesome meal solutions. SipnneysFood's dedication to quality and flavor ensures a delightful dining experience for discerning customers.

Segmentation:

By Application:

  • Food Ingredient
  • Food Product
  • Snack
  • Culinary

By Form:

  • Powder
  • Solid

By Distribution Channel:

  • Foodservice
  • Retail

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. UNITED ARAB EMIRATES MASHED POTATOES MARKET BY APPLICATION

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Food Ingredient
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
  • 5.3. Food Product
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
  • 5.4. Snack
    • 5.4.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.4.2. Growth Prospects
  • 5.5. Culinary
    • 5.5.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.5.2. Growth Prospects

6. UNITED ARAB EMIRATES MASHED POTATOES MARKET BY FORM

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Powder
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
  • 6.3. Solid
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects

7. UNITED ARAB EMIRATES MASHED POTATOES MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Foodservice
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
  • 7.3. Retail
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisition, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Nestle
  • 9.2. McCain
  • 9.3. SipnneysFOOD
  • 9.4. Aviko Foodservice
  • 9.5. Bidfood
  • 9.6. Carrefour UNITED ARAB EMIRATES
  • 9.7. HK Food Group
  • 9.8. Casinetto
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제