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세계의 매쉬드 포테이토 시장 예측(2024-2029년)

Mashed Potatoes Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 154 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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매쉬드 포테이토 시장은 2024년 38억 4,133만 3,000달러에 이를 전망이고, 복합 연간 성장률(CAGR) 6.94%로, 2029년에는 53억 7,248만 9,000달러에 이를 전망입니다.

매쉬드 포테이토는 많은 국가, 특히 유럽과 미국 지역에서 제공되는 가장 흔한 사이드 접시 중 하나입니다. 도시화의 진전은 기본적으로 앉지 않은 라이프스타일을 확대하여, 포장된 바로 먹을 수 있는 식품의 이용이 확실히 증가하고 있습니다. 매쉬드 포테이토는 전분과 탄수화물의 탁월한 공급원이며 대부분의 요리 및 식품 메뉴로 먹는 것이 많기 때문에 많은 요리 식품의 건강한 선택입니다.

매쉬드 포테이토의 인기는 다품목 음식 문화의 상승과 균형 잡힌 식사에 대한 선호의 결과로 높아지고 있습니다. 또한 노인 인구의 급증, 치아 및 위와 관련된 문제 증가로 인해 다양한 연령대를위한 매쉬드 포테이토 시장 수요가 확대되고 있습니다. 예를 들어, 세계의은행은 2022년에는 세계의 인구의 10%가 65세 이상이 될 것으로 평가했습니다. 이는 2021년에는 51억 2,000만 명, 2022년에는 51억 6,000만 명에 해당합니다.

게다가 호텔, 레스토랑, 케이터링(HoReCa) 업계의 번영은 신속한 서비스에 대한 요구를 확대하고, 패키지 식품과 냉동 식품의 이용을 활성화시켰기 때문에 매쉬드 포테이토의 제공도 활성화하고 있습니다. 또한 매쉬드 포테이토를 혼합하여 요리 시간을 단축하면서도 요리 할 때마다 동일한 일관성과 맛을 줄 수 있습니다.

게다가, 맛의 커스터마이즈가 가능하게 된 것으로, 매쉬드 포테이토의 곁들임이나 조미료의 선택의 폭이 넓어졌습니다. 구매자는 매쉬드 포테이토의 맛과 외형을 개선하기 위해 독특한 허브, 맛, 치즈, 소스를 시도합니다. 버터, 마늘, 허브와 같은 전통적인 것부터 베이컨 비트 또는 트러플 오일과 같은 탐구적인 것까지, 가능한 결과는 무한합니다. 식물 기반의 식사와 채식주의의 인기가 높아지고 있기 때문에 식물 기반과 채식주의 매쉬드 포테이토의 대체품에 대한 요구가 높아지고 있습니다.

매쉬드 포테이토 시장은 감자 생산량과 1인당 이용률의 일반적인 붐과 함께 감자 가공에 대한 투자가 증가함에 따라 상승할 것으로 예상됩니다. 게다가 패스트푸드 문화의 개척, 곧 먹을 수 있는 잔치의 선택에 대한 수요 증가, 쇼핑객의 지향의 변화가 향후 시장 성장의 길을 뒷받침하고 있습니다.

시장 성장 촉진요인:

  • 편리한 식품에 대한 수요 증가와 채식주의자 증가로 매쉬드 포테이토 시장의 확대가 예상됩니다.

매쉬드 포테이토는 간단하고 일반적인 사이드 접시이며, 준비와 식사도 간단하기 때문에 간단한 식사가 필요한 바쁜 사람에게 이상적입니다. 따라서 일반 점포와 편의점에서 구할 수 있는 요리가 빠르고 먹을 수 있는 매쉬드 포테이토의 요구가 높아지고 있습니다.

게다가 외식 증가와 포장 식품과 냉동 식품의 이용 수요 증가가 이 지역의 감자 생산을 확대하고 있습니다. 예를 들어, 유엔 식량 농업 기관은 UAE가 2021년에 1,342톤의 감자를 출하하고 2020년의 1,051톤에서 확대했다고 자세히 설명합니다. 이 생산량 증가는 시장 확대를 위한 유익한 기회로 이어지고 있습니다.

게다가 2022년 4월, Mash Direct는 감자를 사용한 창조적인 제품 라인의 최신작으로서 최초의 매쉬드 포테이토 부활절 달걀을 발표했습니다. 부활절 축하에 앞서,이 제품은 북아일랜드의 가족 경영 농장에서 전통 품종 감자를 사용하여 만들어집니다.

게다가 시장 관계자는 지난 몇 년동안 라이프 스타일이 변화하고 음식 선호도가 변화하고 있음을 잘 알고 있습니다. 많은 국가에서 경제가 확대되고 가처분 소득이 증가하고 있습니다. 국민은 앞으로 라이프 스타일의 변화로 이동하고 있습니다. 생활 수준의 향상에 따라 건강 상태도 개선하고 있습니다. 전분과 탄수화물의 좋은 공급원으로 간주되기 때문에 인구의 큰 비율이 매쉬드 포테이토를 향하고 있습니다. 또한 필요한 식생활을 유지하는 데 도움이되며 일반적으로 요리의 어울림과 부채로 먹을 수 있습니다.

미국 지역은 시장 확대에 크게 기여할 것으로 예상됩니다.

도시 지역에서의 편의점의 소비 동향 증가와 포장된 식품과 간편한 식사 옵션에 대한 수요의 급증이 미국의 매쉬드 포테이토 시장 전체를 크게 밀어 올리고 있습니다. 게다가 구운 고구마와 매쉬드 포테이토를 우유와 섞으면 패스트 푸드 유형의 요리가 되지만, 미국에서는 패스트 푸드점이나 퀵서비스점의 문화가 활황을 보이고 있기 때문에 매쉬드 포테이토 수요가 현저하게 급증할 것으로 예상됩니다. 전미 레스토랑 협회에 따르면, 2023년 미국 내 퀵 서비스 레스토랑의 수는 74만 9,404점이었습니다. Kentucky Fried Chicken(KFC)과 같은 주요 퀵 서비스 레스토랑 체인은 제품 목록 포트폴리오에 매쉬드 포테이토를 게시 할 예정입니다.

게다가 이 나라에서는 감자의 생산량과 소비량도 증가하고 있으며, 이는 시장의 추가 상승으로 이어지고 있습니다. 캐나다 통계국과 USDA의 전미 농업 통계국(NASS)이 제공한 공동 데이터에 의하면, 2023년 미국에서의 감자 생산량은 9%의 성장을 나타내, 생산량은 4억 3,400만cwt(백중량)에 도달했습니다.

2023년 미국 1인당 소비량 보고서에 따르면 이 나라의 1인당 감자 소비량은 연간 117파운드이며, 이 자료에 따르면 감자는 미국인이 소비하는 주요 야채 중 하나입니다.

매쉬드 포테이토는 풍부하고 저렴한 다재 다능성과 풍미로 인해 기본 접시와 사이드 접시로 적극적인 성장이 기대됩니다. 미국에 본사를 둔 주요 신선한 감자 제품 공급업체인 Idahoan Foods는 이러한 식품 유형에 투자하고 신제품 개발에 투자하려고 하며, 이는 미국 시장에 새로운 성장 전망을 제공할 것으로 예상됩니다.

주요 시장 개척:

  • 2023년 10월 - Branston은 2024년 봄까지 영국에서 매쉬드 포테이토 시설을 운영하고 선도적인 슈퍼마켓에 집에서 인기 있는 조리된 식품을 공급하고 공급하는 데 주력하고 있습니다. 현재 350,000톤의 감자를 취급하는 이 시설은 Branston의 능력을 확장하고 장기적인 유지 가능성을 향상시킵니다.
  • 2023년 8월 - Idahoan Foods는 최신 제품 라인을 발표하고 Hidden Valley(R) Original Ranch(R)에서 양념한 Idahoan(R) 매쉬드 포테이토를 포함한 강력한 맛의 조합을 강조했습니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준년과 예측년의 타임라인
  • 이해 이해 관계자의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트 보기

제5장 매쉬드 포테이토 시장 : 용도별

  • 소개
  • 식품 원료
  • 식품
    • 스낵
    • 요리

제6장 매쉬드 포테이토 시장 : 형태별

  • 소개
  • 분말
  • 고체

제7장 매쉬드 포테이토 시장 : 유통 채널별

  • 소개
  • 푸드서비스
  • 소매

제8장 매쉬드 포테이토 시장 : 지역별

  • 소개
  • 북미
    • 용도별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 남미
    • 용도별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 유럽
    • 용도별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 용도별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 용도별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별

제9장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의, 콜라보레이션
  • 경쟁 대시보드

제10장 기업 프로파일

  • Hungry Jack's
  • Pomuni
  • Unilever Food Solutions
  • Post Holdings Inc.
  • Agristo
  • McCain Foods Limited
  • Idahoan Foods LLC
  • Hormel Foods, LLC
BJH 24.08.26

The mashed potatoes market will reach US$5,372.489 million in 2029 at a CAGR of 6.94% from US$3,841.333 million in 2024.

Mashed potato is one of the foremost prevalent side dishes served in numerous nations, particularly within the European and American regions. Rising urbanization has essentially expanded the sedentary lifestyle, which has definitely increased the utilization of packaged and ready-to-eat food. Mashed potatoes are a sound elective to numerous ready-to-serve foods, as they are great sources of starch and carbohydrates and are for the most part eaten as food increments and sides.

Mash potatoes are picking up more popularity as a result of the rising multi-cuisine culture and a preference for a balanced diet. Besides, a surge in the geriatric population, as well as rising dental and stomach-related issues have expanded the market demand for mashed potatoes for the different age groups. For example, the World Bank evaluated that 10% of the world's population was 65 years of age or older in 2022. This corresponds to 5.12 billion individuals in 2021 and 5.16 billion in 2022

Besides, the flourishing hotels, restaurants, and catering (HoReCa) industry has expanded the requirement for quick services, which has energized the utilization of packaged and frozen food, and so the serving of mashed potatoes. In addition, mashed potato blend gives the same consistency and flavor to each time a dish is prepared while decreasing the preparation time.

Moreover, the ubiquity of flavor customization has driven a part of choices for mashed potato garnishes and seasonings. Buyers are experimenting with distinctive herbs, flavors, cheeses, and sauces to improve the taste and look of mashed potato items. Blending and matching flavors is perpetual; from conventional choices like butter, garlic, and herbs to exploratory ones like bacon bits or truffle oil, the conceivable outcomes are unsetting. The rising popularity of plant-based diets and veganism has led to a rise in the request for plant-based and vegetarian mashed potato alternatives.

The Mashed potato market is anticipated to rise to the growing investments in potato processing, coupled with the general boom in potato production, and per capita utilization. In addition, the developing fast-food culture, increment in demand for ready-to-eat feast choices, and changes in shopper inclinations have encouraged the way for future market growth globally.

MARKET DRIVERS:

  • The increasing demand for convenient food and the rising vegan population is anticipated to boost the mashed potatoes market expansion.

Mashed potatoes are a simple and common side dish that is simple to get ready and eat, which makes them a perfect choice for busy individuals who need a straightforward meal to create. Pre-packaged, ready-to-eat mashed potatoes, which are accessible in general stores and convenience stores, are in higher requirement as a result of this.

Besides, the rise in feasting out and increment demand for packaged and frozen food utilization has expanded the region's potato production. For example, the United Nations Food and Agriculture Organization detailed that the UAE delivered 1,342 tons of potatoes in 2021 which expanded from 1,051 tons in 2020. This increased production has also led to profitable opportunities for market expansion.

Moreover, in April 2022, the first-ever Mashed Potato Easter Egg was introduced by Mash Direct as the newest addition to their creative line of potato-based products. Ahead of the Easter celebrations, the products are made on the family's farm in Northern Ireland using heritage varieties of potatoes.

Furthermore, the market players are well versed in the changing food preferences of the audience as their lifestyle has changed over the past years. Many countries are economically expanding, which has led to an increase in disposable income. The population is willingly shifting towards a changing lifestyle. Health outcomes have also improved with increasing living standards. A huge proportion of the population is driven toward mashed potatoes as they are considered a good source of starch and carbohydrates. They also help maintain the required diet and are generally eaten as food additions and sides.

The United States region is expected to contribute significantly to the market expansion.

The growing trend of convenience food consumption in urban areas and, the surge in demand for pre-packaged food and easy meal options has provided a major boost to the overall mashed potatoes market in the United States. Moreover, baked or mashed potato when blended with milk forms fast-food type dishes, and with the booming culture of fast-food and quick-service eateries in the nation, the request for mashed potato is expected to witness a noteworthy surge. According to the National Restaurant Association, in 2023, the number of quick-service restaurants within the United States stood at 7,49,404. Major quick-service restaurant chains such as Kentucky Fried Chicken (KFC) are planning to present mashed potatoes in their product list portfolios.

Moreover, the overall potato production and consumption is also experiencing positive growth in the country which has led to a further upward market trajectory. According to the joint data provided by Statistics Canada and USDA's National Agricultural Statistical Service (NASS), in 2023, potato production experienced 9% growth in the United States, with the production volume reaching 434 million cwt (hundredweight).

According to the 2023 U.S. per capita consumption report, the country's per capita potato consumption stood at 117 pounds per year and the same source stated that potato is amongst the major vegetables consumed by the Americans.

Owing to its rich inexpensiveness, versatility, and flavor the mashed potato is expected to witness a positive growth as a base dish or side dish. Major US-based fresh potato products provider namely Idahoan Foods is looking to invest in such food type and investing in new product development which is anticipated to provide new growth prospects for the US market.

Key Market Developments:

  • October 2023- Branston is working to operate a mashed potato facility in the UK by spring 2024, focusing on delivering and supplying prepared family favorites to major supermarkets. The facility, which right now handles 350,000 tons of potatoes, will extend Branston's capabilities and improve its long-term maintainability.
  • August 2023- Idahoan Foods introduced its most recent product line, highlighting a strong flavor combination including Idahoan(R) Mashed Potatoes seasoned with Hidden Valley(R) Original Ranch(R), a combination that will offer to a wide group of consumers.

Market Segmentation:

The Mashed Potatoes Market is segmented and analyzed as below:

By Application

  • Food Ingredient
  • Food Product
  • Snacks
  • Culinary

By Form

  • Powder
  • Solid

By Distribution Channel

  • Foodservice
  • Retail

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • South Korea
  • India
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst view

5. MASHED POTATOES MARKET BY APPLICATION

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Food Ingredient
  • 5.3. Food Product
    • 5.3.1. Snacks
    • 5.3.2. Culinary

6. MASHED POTATOES MARKET BY FORM

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Powder
  • 6.3. Solid

7. MASHED POTATOES MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Foodservice
  • 7.3. Retail

8. MASHED POTATOES MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Application
    • 8.2.2. By Form
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. United States
      • 8.2.4.2. Canada
      • 8.2.4.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Application
    • 8.3.2. By Form
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
      • 8.3.4.2. Argentina
      • 8.3.4.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Application
    • 8.4.2. By Form
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
      • 8.4.4.2. Germany
      • 8.4.4.3. France
      • 8.4.4.4. Spain
      • 8.4.4.5. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Application
    • 8.5.2. By Form
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
      • 8.5.4.2. UAE
      • 8.5.4.3. Israel
      • 8.5.4.4. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Application
    • 8.6.2. By Form
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
      • 8.6.4.2. Japan
      • 8.6.4.3. South Korea
      • 8.6.4.4. India
      • 8.6.4.5. Indonesia
      • 8.6.4.6. Thailand
      • 8.6.4.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Hungry Jack's
  • 10.2. Pomuni
  • 10.3. Unilever Food Solutions
  • 10.4. Post Holdings Inc.
  • 10.5. Agristo
  • 10.6. McCain Foods Limited
  • 10.7. Idahoan Foods LLC
  • 10.8. Hormel Foods, LLC
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