시장보고서
상품코드
1557252

세계의 영아용 조제분유 시장 - 예측(2024-2029년)

Global Infant Formula Market - Forecasts from 2024 to 2029

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 149 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

영아용 조제분유 시장은 2024년 641억 8,300만 달러에서 예측 기간 동안 CAGR 5.60%로 성장하여 2029년에는 842억 6,800만 달러에 이를 것으로 예상됩니다.

영아용 조제분유는 특히 1세 이하의 영아에게 영양과 비타민을 공급하기 위해 특별히 고안된 조제분유입니다. 이 분유는 아기가 역류로 고통받는 것을 돕고 신생아의 체중 증가를 돕습니다. 또한 미숙아나 저체중아에게도 먹일 수 있으며, 발달에 필요한 기본적인 보충제, 미네랄, 칼로리를 섭취할 수 있습니다.

여성의 고용 증가와 세계 노동 인구에서 여성의 참여 증가는 영아용 조제분유 시장을 견인할 것으로 평가되고 있습니다. 여성의 사회 진출은 가처분 소득을 증가시켜 세계 시장 진출기업의 모유 수유를 감소시킬 것으로 예상됩니다. 세계은행의 정보에 따르면 지난 2년 동안 세계 여성 노동력은 2022년 39.7%에서 2023년 약 40.1%로 확대됐습니다. 이 데이터는 또한 일본과 미국과 같은 국가에서는 여성의 노동 참여율이 2022년 44.9%, 46.3%에서 2023년에는 각각 45.1%, 46.5%로 확대될 것임을 나타냅니다.

영아용 조제분유 시장 성장 촉진요인

  • 세계 인구의 지속적인 증가는 영아용 조제분유에 대한 수요를 증가시킬 것으로 예상됩니다.

영아용 조제분유에 대한 세계 수요를 증가시킬 것으로 예상되는 주요 원동력 중 하나는 세계 인구의 지속적인 증가입니다. 이러한 인구 증가에 따라 전 세계적으로 태어나는 유아의 수도 증가합니다. 이러한 세계 인구 증가와 출산율 증가는 예측 기간 동안 영아용 조제분유에 대한 세계 수요를 증가시킬 것으로 예상됩니다.

세계은행 보고서에 따르면 세계 인구는 2022년 79억 5,000만 명에서 2023년 80억 2,000만 명에 달할 것으로 예상됩니다. 이는 특히 인도, 말레이시아, 베트남 등 개발도상국의 세계 인구가 꾸준히 증가하고 있음을 나타냅니다. 인도는 세계에서 가장 많은 인구를 보유하고 있으며, 2023년에는 약 14억 3,000만 명이 인도에 거주할 것으로 예상됩니다. 인구 증가는 영유아 식품과 조제 분유에 대한 시장 수요를 급증시킬 것입니다.

영아용 조제분유 시장 세분화 분석

  • 우유 단백질 기반 영아용 조제분유가 시장 확대를 견인할 것으로 예상됩니다.

우유 단백질 기반 영아용 조제분유 시장은 우유 단백질이 영아에게 건강하고 영양가 높은 이점을 제공한다는 소비자의 인식이 확대되면서 시장을 주도하고 있습니다. 소아과 의사들은 모유 대체품으로 우유 단백질 기반 유아용 조제 분유를 널리 권장하고 있습니다. 이 부문의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나는 영아용 조제분유가 다른 유형의 조제분유에 비해 다양한 건강상의 이점을 가지고 있다는 점입니다.

이 유형의 분유는 카제인보다 소의 유청을 더 많이 함유하고 있어 소화가 잘되고 신생아에게 적합합니다. 출생 후 1 세까지 사용할 수 있습니다. 따라서 어머니는 분유를 바꿀 필요가 없어 이 부문의 성장을 주도하고 있습니다. 이 분유에 함유된 단백질은 모유의 단백질과 유사하기 때문에 대부분의 의사는 우유 기반 유아용 조제 분유를 처방합니다.

또한, 영아 사망률이 증가하고 있는 것도 국내에서 영양가 높은 분유가 필요한 이유 중 하나입니다. 예를 들어, 미국 질병예방통제센터(CDC)에 따르면 2022년 미국 내 신생아 사망률은 1,000명당 5.60명으로 2021년 1,000명당 5.44명에 비해 3% 증가할 것으로 예상했습니다. 신생아 사망률 증가는 예상 기간 동안 우유 단백질 기반 영아용 조제분유 시장을 강화하는 주요 요인 중 하나가 될 것으로 예상됩니다.

주요 시장 진출기업 및 신규 진출기업들은 우유 단백질 기반 영아용 조제분유 제품에 대한 수요 증가에 대응하기 위해 제품 출시, 시장 개척, 제휴 등 주요 시장 활동에 투자하고 있습니다.

미국 지역은 시장 성장에 크게 기여할 것으로 예상됩니다.

미국에서는 유기농 영아용 조제분유에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 부모들 사이에서 어떤 영양제를 구매해야 하는지에 대한 인식이 높아진 것이 예측 기간 동안 유기농 영아용 조제분유에 대한 수요가 증가하는 주요 이유 중 하나입니다. 또한, 영아용 조제분유에 대한 수요는 전국적으로 증가할 것으로 예상됩니다. 이러한 특수 분유에는 가수분해 단백질, 아미노산, 프리바이오틱스와 같은 특수 성분이 포함되어 있습니다.

또한 기업들은 미국 영아용 조제분유 시장에 대한 투자를 늘리고 있으며, 이는 향후 몇 년동안 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 2022년 3월 미국 최초의 유기농 영아용 조제분유 기업 중 하나인 바비(Bobby)는 5,000만 달러의 자금 조달을 완료했다고 발표했습니다. 여기에는 기존 투자자인 넥스트뷰(Nextview)와 VMG와 함께 파크웨스트(Parkwest)가 주도한 시리즈 B 자금 조달도 포함됩니다. 이번 자금 조달을 통해 회사는 영아용 조제분유 생산을 가속화하여 영양가 높은 조제분유에 대한 수요 증가를 지원할 예정입니다. 따라서 이러한 투자 증가는 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.

미국 상무부에 따르면, 2023년 미국의 영유아(0-5세) 인구는 총 1,851만 1,160명입니다. 이 중 남자는 945만 9,399명, 여자는 905만 1,761명입니다. 현재 세계은행에 따르면 미국 인구의 18%가 0-14세 유아라고 합니다. 따라서 향후 몇 년동안 유아 인구 증가에 따라 영아용 조제분유에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다.

영아용 조제분유 주요 시장 개척:

  • 2022년 12월 - Abbott Nutrition이 오하이오주 볼링그린에 새로운 분유 생산 시설을 발표했습니다. 이 회사는 이 시설에 5억 달러를 투자하여 오하이오주 북서부 지역에 450개의 상근 일자리를 창출할 계획입니다. 시설 건설은 2026년까지 완료하고 2027년까지 상업 생산을 시작할 예정입니다.
  • 2022년 3월 - 뉴욕에 본사를 두고 신생아 영양의 새로운 기준을 만드는 데 전념하는 차세대 유아 영양 회사 ByHeart는 아기와 부모에게 더 나은 서비스를 제공하기 위해 오랫동안 기다려온 우유 분유를 발표했습니다. 이 분유는 유기농 목초로 키운 전유와 모유에 가장 많이 함유된 두 가지 단백질의 독자적인 배합을 함유하고 있습니다.

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준년과 예측년 타임라인
  • 이해관계자에게 있어서의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter의 Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 애널리스트의 견해

제5장 세계의 영아용 조제분유 시장 : 포뮬러 유형별

  • 서론
  • 우유 단백질 기반
  • 대두 기반
  • 단백질 가수분해물

제6장 세계의 영아용 조제분유 시장 : 형태별

  • 서론
  • 분말
  • 농축액
  • Ready-to-Use

제7장 세계의 영아용 조제분유 시장 : 유통 채널별

  • 서론
  • 오프라인
  • 온라인

제8장 세계의 영아용 조제분유 시장 : 지역별

  • 서론
  • 북미
    • 포뮬러 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 남미
    • 포뮬러 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 유럽
    • 포뮬러 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 포뮬러 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 아시아태평양
    • 포뮬러 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 국가별

제9장 경쟁 환경과 분석

  • 주요 기업과 전략 분석
  • 신흥 참여 기업과 마키 수익성
  • 합병, 인수, 합의와 협업
  • 경쟁 대시보드

제10장 기업 개요

  • Abbott
  • Nestle S.A.
  • Dana Dairy Group
  • Danone
  • Ausnutria Dairy Corporation Ltd.
  • Perrigo Company plc
  • Else Nutrition
  • Biostime
  • HHPL Healthcare
  • Mead Johnson & Company, LLC
  • Estrellas Life Sciences Pvt Ltd
  • Nutricore Biosciences Pvt. Ltd.
  • Morinaga Milk Industry Co.,Ltd.
  • Meiji Holdings Co., Ltd.
  • Bean Stalk Snow Co.,Ltd
LSH 24.10.23

The global infant formula market is projected to grow at a CAGR of 5.60% over the forecast period, from US$64.183 billion in 2024, and is expected to reach US$84.268 billion by 2029.

Infant formula or baby formula is a process specially designed to provide nutrition and vitamins to infants, especially those under the age of one year. These formulas help babies with reflux issues and additionally offer assistance with newborn children's weight gain. It can also be fed to premature and low-birth-weight babies because it gives them fundamental supplements, minerals, and calories to develop.

The increment in female employment or growing female participation within the worldwide workforce is evaluated to push the market for infant formula forward. The increment in female participation within the workforce is forecasted to boost disposable income and is additionally evaluated to decrease breastfeeding of infants within the worldwide market. Within the past two years, the worldwide female labor force expanded from 39.7% in 2022 to almost 40.1% in 2023, according to the World Bank information. The data further expressed that in countries like Japan and the USA, female workforce participation expanded from 44.9% and 46.3% in 2022 to 45.1% and 46.5%, respectively, in 2023.

GLOBAL INFANT FORMULA MARKET DRIVERS:

  • The constantly growing global population is expected to boost the demand for infant formula.

One of the major driving variables anticipated to push the worldwide demand for infant formula is the continually growing global population. With this increment, the number of children born worldwide will increase. This increment in the worldwide population and increasing childbirth are anticipated to boost the worldwide demand for infant formula in the forecasted period.

The World Bank observed in its report that the global population reached 8.02 billion in 2023, up from 7.95 billion in 2022. This represents a steady rise in the worldwide population, particularly in developing countries such as India, Malaysia, and Vietnam. India is home to the biggest population globally, with around 1.43 billion individuals living within the country in 2023. The expanding population surges the market's requirement for infant food and formula.

GLOBAL INFANT FORMULA MARKET SEGMENT ANALYSIS

  • The cow's milk protein-based infant formula is anticipated to boost the market expansion.

The infant formula market for cow's milk protein-based is driven by expanding consumer mindfulness of the healthy and nutritious benefits of cow milk protein for general infant development. Pediatricians broadly endorse cow milk protein-based infant formulas as an elective to breast milk. One of the primary variables driving this segment's development is the various well-being benefits of cow milk infant formula over other types of infant formula.

This type of formula contains more bovine whey than casein, making it simpler to digest, which makes it more suited to newborns. It is suitable from birth until the child turns one. Therefore, mothers don't need to change the formula driving this segment's growth. Most doctors prescribe cow milk-based infant formula as the protein found in this formula is similar to breast milk proteins.

Moreover, the expanding infant mortality rate is one of the reasons for the need for nutritious infant formula within the nation. For instance, according to the Centers for Disease Control and Prevention, the infant mortality rate within the United States in 2022 was 5.60 per 1,000 live births, which was 3% higher compared to 2021, where the infant mortality rate was 5.44 per 1,000 live births. The increase in cases of newborn mortality is expected to be one of the major reasons for the bolstering of the market for cow milk protein-based infant formula within the anticipated period.

Key market players and new entrants are investing in major market activities such as product launches, developments, and collaborations to meet the growing demand for cow milk protein-based infant formula products.

The United States region is predicted to contribute significantly to market growth.

The demand for organic infant formula is anticipated to rise in the United States. Rising awareness among guardians about the kind of nutrition to purchase is one of the major reasons for the expanding request for organic infant formula within the forecasted period. Moreover, the demand for specialty infant formula is expected to increase nationwide. These specialty formulas have specialized ingredients such as hydrolyzed protein, amino acids, and prebiotics.

Furthermore, companies are increasing their investments in the United States infant formula market, which is expected to drive market growth in the coming years. For instance, in March 2022, Bobbie, one of the first organic infant formula companies manufacturing in the United States, announced that it had closed funding to US$50 million. This included its Series B funding, which was led by Park West, with existing investors Nextview and VMG. This funding will help the company accelerate the production of its infant formula and support the growing demand for nutritious formula. Hence, such rising investments are expected to fuel the market growth.

According to the U.S. Department of Commerce, the total number of infants (0-5 years) in the United States in 2023 was 1,85,11,160. Of this, 94,59,399 were males, and 90,51,761 were females. Currently, according to the World Bank, 18% of the United States population comprises children aged 0-14 years. Hence, in the coming years, with the rising infant population, the demand for infant formula is anticipated to grow.

Global Infant Formula Key Market Developments:

  • December 2022 - Abbott Nutrition unveiled a new formula production facility in Bowling Green, Ohio. The company plans to invest US$500 million in this facility and to create 450 permanent jobs in the northwest Ohio region. The facility construction is expected to be over by 2026, and commercial production is anticipated to start by 2027.
  • March 2022 - ByHeart, a New York-based next-generation baby nutrition company devoted to creating a new standard for newborn nutrition, introduced its much-anticipated cow milk infant formula to better serve babies and parents. The formula contains organic, grass-fed whole milk and a proprietary mix of the two most prevalent proteins in breast milk.

Market Segmentation:

Global Infant Formula Market is segmented and analyzed as below:

By Formula Type

  • Cow's Milk Protein-Based
  • Soy-Based
  • Protein Hydrolysate

By Form

  • Powdered
  • Concentrated Liquid
  • Ready-to-Use

By Distribution Channel

  • Offline
  • Online

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst view

5. GLOBAL INFANT FORMULA MARKET BY FORMULA TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Cow's Milk Protein-Based
  • 5.3. Soy-Based
  • 5.4. Protein Hydrolysate

6. GLOBAL INFANT FORMULA MARKET BY FORM

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Powdered
  • 6.3. Concentrated Liquid
  • 6.4. Ready-to-Use

7. GLOBAL INFANT FORMULA MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Offline
  • 7.3. Online

8. GLOBAL INFANT FORMULA MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Formula Type
    • 8.2.2. By Form
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
      • 8.2.4.2. Canada
      • 8.2.4.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Formula Type
    • 8.3.2. By Form
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
      • 8.3.4.2. Argentina
      • 8.3.4.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Formula Type
    • 8.4.2. By Form
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
      • 8.4.4.2. Germany
      • 8.4.4.3. France
      • 8.4.4.4. Spain
      • 8.4.4.5. Italy
      • 8.4.4.6. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Formula Type
    • 8.5.2. By Form
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
      • 8.5.4.2. UAE
      • 8.5.4.3. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Formula Type
    • 8.6.2. By Form
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
      • 8.6.4.2. Japan
      • 8.6.4.3. India
      • 8.6.4.4. South Korea
      • 8.6.4.5. Taiwan
      • 8.6.4.6. Thailand
      • 8.6.4.7. Indonesia
      • 8.6.4.8. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Emerging Players and Markey Lucrativeness
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Abbott
  • 10.2. Nestle S.A.
  • 10.3. Dana Dairy Group
  • 10.4. Danone
  • 10.5. Ausnutria Dairy Corporation Ltd.
  • 10.6. Perrigo Company plc
  • 10.7. Else Nutrition
  • 10.8. Biostime
  • 10.9. HHPL Healthcare
  • 10.10. Mead Johnson & Company, LLC
  • 10.11. Estrellas Life Sciences Pvt Ltd
  • 10.12. Nutricore Biosciences Pvt. Ltd.
  • 10.13. Morinaga Milk Industry Co.,Ltd.
  • 10.14. Meiji Holdings Co., Ltd.
  • 10.15. Bean Stalk Snow Co.,Ltd
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제