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시장보고서
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세계의 금속 포장 시장 : 예측(2025-2030년)Global Metal Packaging Market - Forecasts from 2025 to 2030 |
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세계 금속 포장 시장은 연평균 3.10%의 CAGR로 성장하여 2025년 1,406억 100만 달러에서 2030년에는 1,637억 4,900만 달러에 달할 것으로 예상됩니다.
시장 확대는 주로 식음료(F&B) 산업의 확대에 기인합니다. 또한 음료, 특히 맥주, 스파클링 와인, 탄산음료, 소다, 아이스티, 에너지 음료, 카페인이 함유된 소다, 커피 음료에 대한 금속 포장 솔루션에 대한 요구가 증가하고 있는 것도 성장 요인입니다.
또한, 밀봉 가능한 캔과 조절 가능한 캔의 채택은 실용성과 저장 공간을 강화하여 중요한 수준 요인으로 작용하고 있습니다. 마찬가지로, 기업들은 개인 위생용품의 매력적인 디자인에 중점을 두어 소비자층을 넓히고 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 한편, 유기농 식품을 금속 용기에 담아 보관하는 것이 건강에 좋다는 소비자의 인식이 높아지면서 시장 성장이 가속화되고 있습니다.
금속 포장 시장 촉진요인
시장 확대를 촉진하는 주요 동향 중 하나는 금속 포장 제품에 다양한 코팅 및 인쇄의 사용이 증가하고 있다는 것입니다. 많은 기업들이 금속 제품에 페인트와 보호 도료를 제공하여 고객을 끌어들이고 있습니다. 사용이 간편하고 다양한 크기와 모양이 있을 뿐만 아니라 금속 캔, 에어로졸, 캔에 눈길을 끄는 인쇄를 채택하여 이러한 종류의 포장에 대한 수요가 증가하여 시장 확대의 원동력이 되고 있습니다. 시장 개척시 고려해야 할 중요한 측면 중 하나는 제조업체가 소비자를 유치하고 유지하기 위해 브랜딩에 사용하는 인쇄 잉크의 창의성입니다.
금속 포장 시장의 지리적 전망
중국에서 금속 포장 시장의 수요와 중요성은 중국의 대규모 제조업과 소비재 산업에서 쉽게 찾을 수 있습니다. 식품, 음료, 의약품, 화장품, 소비재 부문은 금속 포장의 성장을 촉진하는 가장 강력한 영향력 중 하나입니다.
중국에서는 환경에 대한 관심이 높아지고 정부의 개입으로 인해 친환경 포장 옵션에 대한 요구가 증가하고 있습니다. 재활용 가능한 금속과 녹색 캔 코팅은 이러한 생산자들이 모색하고 있는 친환경적인 옵션 중 하나입니다. 따라서, 친환경 포장에 대한 소비자의 평가는 적정 제조 기준에 대한 더욱 엄격한 규제를 준수하기 위해 보다 친환경적인 공정과 재활용 가능한 재료의 발명을 촉진할 것으로 예상됩니다.
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어떤 용도로 사용되는가?
산업 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진입 전략, 지리적 확장, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향
The global metal packaging market is expected to grow at a CAGR of 3.10%, reaching a market size of US$163.749 billion in 2030 from US$140.601 billion in 2025.
The rising market is predominantly due to the food and beverage (F&B) industry's expansion. Furthermore, growth can also be attributed to the increasing need for metal packaging solutions for drinks, especially beer, sparkling wines, sodas, iced teas, energy drinks, caffeinated sodas, and coffee beverages.
In addition, the introduction of resealable and adjustable cans has enhanced the utility and storage space, which is another critical level factor. Similarly, companies have also focused on attractive designs for personal care products to broaden their consumer base and encourage market growth. On the other hand, the market is growing faster due to consumers' increasing level of understanding of the health benefits of storing organic foods in metal containers.
Global Metal Packaging Market Drivers
One of the main trends driving market expansion is the increasing use of different coatings and printing on metal packaging products. Numerous businesses provide paints and protective coatings for metal goods that draw customers. In addition to being simple to use and coming in various sizes and shapes, the introduction of eye-catching printing on metal cans, aerosols, and tins increases demand for this kind of packaging, which in turn fuels market expansion. During market development, one important aspect to consider is the creativity of printing inks utilized by manufacturers in branding to attract and retain consumers.
Global Metal Packaging Market Geographical Outlook
The demand and importance of the metal packaging market in China can easily be attributed to the country's large manufacturing and consumer goods industry. The food, beverage, pharmaceutical, cosmetic, and consumer products sectors are among the strongest influences fueling the growth of metal packaging.
In China, the growing concern for the environment and government interventions have increased the need for environment-friendly packaging options. Recyclable metal and green can coatings are among the eco-friendly alternatives being explored by these producers. Hence, it is expected that the consumers' appreciation of green packing will push for the invention of greener processes and recyclable materials to comply with even more stringent restrictions on good manufacturing practices.
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