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북미의 수탁 포장 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)

North America Contract Packaging - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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북미의 수탁 포장 시장은 예측 기간 동안 9.7%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

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주요 하이라이트

  • 미국 정부가 식품, 음료 및 의약품의 라벨링 및 포장에 대한 다양한 법률 및 규제를 부과하고 수요가 증가하고 제조 기업의 계약 포장 업체에 대한 선호도가 변화함에 따라 이 지역의 계약 포장 수요에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다.
  • 손 소독제, 소독액 등의 공급 부족으로 인해 미국 화장품 제조 업계는 이러한 필수품을 생산하기 위해 장비를 개조해야 했고, 이는 기회를 제공하는 동시에 정상적인 제품 범위의 생산 속도를 늦추었을 수 있습니다.
  • 또한 많은 정부가 의약품과 식품의 라벨링과 포장에 대한 엄격한 법률과 규제를 의무화하고 있어 수탁 포장의 범위가 더욱 확대되고 있습니다. 예를 들어, 미국에서도 유사한 법률이 있기 때문에 기업들은 자본 등을 이유로 제조 및 포장을 아웃소싱하는 것을 선호하고 있습니다.
  • 앞서 언급 한 요인은 결국 원자재 및 포장의 가격 상승으로 이어질 수 있으며, 고품질 플라스틱 사용 요구 사항으로 인해 수탁 포장 기업에 도전으로 작용할 수 있습니다. 이러한 규제는 특정 유형의 포장재 성장에 큰 영향을 미칠 수 있으며, 이는 결국 시장 성장에도 영향을 미칠 수 있습니다. 그러나 이러한 위협은 기업의 혁신으로 인해 현재 최소화되고 있습니다.

북미의 수탁 포장 시장 동향

음료 및 식품 산업이 시장 성장의 중요한 요인 중 하나임

  • 수요 증가와 식품 제조 회사의 수탁 포장 업체에 대한 선호도 변화, 식품 회사의 비용 최적화 및 핵심 사업에 대한 집중이 점점 더 강화되는 가운데, 조사된 시장 수요로 인해 많은 식품 제조 회사가 포장 서비스 활동을 제 3 자 수탁 포장 업체에 아웃소싱하고 있습니다. 아웃소싱하고 있습니다.
  • 또한 많은 정부가 의약품 및 식품의 라벨링 및 포장에 대한 엄격한 법률과 규제를 의무화하고 있으며, 이는 수탁 포장 시장의 범위를 더욱 확장하고 있습니다. 예를 들어, 미국에서는 식품 산업에서 수탁 포장에 대한 수요가 증가하고 있습니다.
  • 온라인 쇼핑에 대한 수요가 증가하고 온라인 구매에 대한 포장 보호 계층이 추가되고 식음료, 의약품, 가정 용품 및 개인 용품에 대한 포장 수요가 증가함에 따라 주로 COVID-19 대유행 기간 동안이 지역의 수탁 포장에 대한 수요가 증가했습니다. 팬데믹으로 인해 이 지역의 CPG 기업들은 공급망에 더 빠른 처리 속도와 갑작스러운 수요 변화에 적응할 수 있는 유연성을 요구하고 있습니다. 많은 기업들이 수탁 포장업체를 통해 제조 역량을 보완하여 제품 확장, 혁신 또는 주력 제품에 집중할 수 있도록 하고 있습니다.
  • 음료의 수탁 포장은 밸류체인에서 음료의 안정적인 유통을 보장하고 제조 후 손상을 줄입니다. 수탁 포장은 외부 및 환경적 손상으로부터 제품을 보호하는 것을 목표로 합니다. 위탁 음료 포장 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나는 RTD 음료에 대한 선호도가 높아지고 소비자의 소비 패턴이 변화하고 있다는 것입니다.
  • 대마 산업은 식음료, 건강 및 웰빙, 화장품, 스킨케어 및 토픽, 반려동물 보조제, 의약품 등의 분야에서 성장할 것으로 예상되며, 이는 대마초 산업에서 수탁 포장의 잠재력을 보여줍니다. 대마초 산업이 계속 성장함에 따라 대마초 기업들은 수탁 포장 서비스를 제공할 수 있는 능력과 지식을 쌓아가고 있습니다. 경험과 전문성을 갖춘 일부 업체들은 라벨링 서비스 및 기타 2차 포장 서비스를 제공하고 있습니다. 그러나 대마초 규정 제244조에 따르면, 허가받은 가공업체는 과거에 캐나다에서 판매한 적이 없는 대마초 제품을 판매하려는 의도를 캐나다 보건부에 통보해야 합니다.

1차 포장이 가장 큰 비중을 차지

  • 1차 포장은 제품과 직접 접촉하거나 제품이 밀봉된 첫 번째 포장층으로, 외부의 오염, 손상 및 부패로부터 제품을 보호하고 보존할 수 있습니다.
  • 특히 신제품, 틈새 제품, 계절적 수요 등 1차 생산의 경제권 밖에 있는 소량 생산이나 잦은 전환이 필요한 프로젝트의 경우, 1차 포장 위탁은 제조업체가 접근할 수 없는 '미션 크리티컬'한 기능을 제공합니다.
  • 음료 및 제약 산업과 같은 산업은 1차 포장의 가장 큰 채택자 중 하나이며, 따라서 이러한 산업의 전반적인 생산능력의 성장은 전 세계적으로 1차 수탁 포장 서비스의 채택을 촉진할 것으로 예상됩니다.
  • 1차 포장 제품은 생물학적 오염, 물리적 손상, 열화, 위조와 같은 바람직하지 않은 외부 요소로부터 의약품 및 약품을 보호하는 데 사용되기 때문에 최근 몇 년 동안 제약 분야에서 중요한 위치를 차지했습니다. 수탁 포장 시장의 확대는 연구개발 활동의 활성화, 포장 재료의 새로운 기술 혁신, 세계 제네릭 의약품 시장의 성장, 재사용이 가능하고 친환경적인 포장 제품에 대한 수요 급증 등이 주요 요인으로 작용하고 있습니다.
  • 가정용품, 퍼스널케어 등 최종사용자 산업에서 1차 포장에 대한 수요가 증가함에 따라 각 기업은 최종 제품 생산량을 늘려야 하며, 시장 출시 시간을 단축하기 위해 포장 업무의 아웃소싱을 통해 시장 출시 시간을 단축하는 것이 필수적입니다. 따라서 예측 기간 동안 1차 포장 위탁이 증가할 것으로 예상됩니다.

북미의 수탁 포장 산업 개요

북미의 수탁 포장 시장은 적당히 통합되어 있습니다. 북미의 수탁 포장 시장은 경쟁이 치열하고 강력한 기업들로 구성되어 있습니다. 시장 점유율 측면에서 이러한 중요한 행위자 중 일부는 현재 시장을 통제하고 있습니다. 시장에서 상당한 점유율을 차지하고 있는 이들 주요 기업들은 해외로 고객 기반을 확대하는 데 주력하고 있습니다. 이들 기업은 시장 점유율을 높이고 수익성을 높이기 위해 전략적 협력 행동을 활용하고 있습니다.

  • 2021년 2월 - 위탁포장제조업체협회(CPA)는 눌로지와 제휴를 맺었습니다. 이 제휴를 통해 CPA 회원은 수탁 포장 및 위탁 제조(CP/CM) 비즈니스를 위한 자체 온라인 교육 플랫폼인 Nulogy University에 무료로 액세스할 수 있습니다.
  • 2021년 3월 - ActionPak Inc.는 뉴저지 캠든에 위치한 175,000평방피트 규모의 새로운 포장 시설에 196kW 옥상 태양광 설치를 완료하여 엄격한 SQF 및 FDA 지침에 따라 식품 및 일반의약품의 1차 포장과 2차 포장을 모두 처리할 수 있게 되었다고 발표했습니다. 491개의 태양광 패널은 신축 건물에서 사용하는 전기 사용량의 20%를 상쇄할 수 있다고 합니다.

기타 혜택

  • 엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 소개

  • 조사 가정과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진요인
    • 식품 업계로부터의 꾸준한 수요 증가
    • 최근의 비핵심 업무 아웃소싱 동향
    • 제약 업계의 시리얼화에 대한 지속적인 대처
  • 시장 과제
    • 규제 기준의 동적 성질
  • 업계 밸류체인 분석
  • 업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
    • 공급 기업의 교섭력
    • 소비자의 협상력
    • 신규 참여업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업 간의 경쟁 강도
  • COVID-19의 업계에 대한 영향 평가

제5장 시장 세분화

  • 포장별
    • 1차 포장
    • 2차 포장
    • 3차 포장
  • 최종사용자 업계별
    • 음료
    • 의약품
    • 식품
    • 기타 최종 이용 산업

제6장 경쟁 구도

  • 기업 개요
    • Aaron Thomas Company
    • Multipack Solutions LLC
    • Pharma Tech Industries Inc.
    • Reed Lane Inc.
    • Sharp Corporation(UDG)
    • UNICEP Packaging LLC
    • Green Packaging Asia
    • Jones Healthcare Group
    • Stamar Packaging Inc.
    • Genco(FedEx Supply Chain)
    • Complete Co-Packing Services Ltd
    • MJS Packaging
    • Anderson Packaging LLC
    • AmeriPac
    • Co-Pak Packaging Group
    • WG-Pro Manufacturing Inc

제7장 투자 분석

제8장 시장 향후 전망

ksm 25.01.17

The North America Contract Packaging Market is expected to register a CAGR of 9.7% during the forecast period.

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Key Highlights

  • Increasing demand and the changing preference of manufacturing firms toward contract packagers, along with the U.S. government imposing various laws and regulations on the labeling and packaging of food, beverages, and pharmaceutical drugs, there is a positive impact on the demand for contract packaging in the region.
  • Contract packaging for household and personal care industry has seen an increasing demand in the region with the pandemic, as there was a shortage in supply of hand sanitizers, disinfectant liquids, etc., which has compelled the U.S. cosmetics manufacturing industry to retrofit their facilities to produce these necessities which, while providing opportunities, may have also slowed production of the usual range of products.
  • Many governments are also mandating stringent laws and regulations on the labeling and packaging of drugs and food products, further expanding the scope of contract packaging. For instance, in the United States, due to similar laws, the companies have preferred to outsource their manufacturing and packaging due to capital and others.
  • The aforementioned factors might act as a challenge for contract packaging companies, owing to the requirement of using high-quality plastics, which might ultimately lead to increasing prices in raw materials and packaging. Such regulations highly challenge the growth of a specific type of packaging materials and, in turn, challenge the market growth. However, this threat is now minimal due to innovations by companies.

North America Contract Packaging Market Trends

Food and Beverage Industry is one of the Significant Factor for Growth of Market

  • With the rising demand and changing preference of food production firms toward contract packagers, and the food companies increasingly focusing on cost optimization and their core business, most of them have been outsourcing their packaging services activities to third party contract food packagers, owing to the demand in the market studied.
  • Also, many governments are also mandating stringent laws and regulations on the labeling and packaging of drugs and food products, which is further expanding the scope of the contract packaging market. For instance, the United States witnessed an increase in the demand for contract packaging in the food industries, owing to the inability of an in-house packaging facility for a few companies in this region.
  • Rising demand for online shopping, and added layers for packaging protection for online purchases, along with the increasing demand for packaging in food and beverage, pharmaceutical needs, household, and personal items, majorly during the covid-19 pandemic, has increased the demand for contract packaging in the region. With the pandemic, CPG companies in the region have pushed their supply chains for even faster turnarounds and flexibility to adjust to sudden shifts in demand. Many of them have supplemented their manufacturing capabilities through contract packagers, which allowed them also to expand and innovate their products or to focus on their core products.
  • Contract beverage packaging ensures the reliable distribution of beverages in the value chain and reduces post-production damage. Contract packaging is aimed to protect the product from external and environmental damage. One of the main factors driving the growth of the contract beverage packaging market is the changing consumption patterns of the consumer with an increasing preference for RTD beverages.
  • The cannabis industry is anticipating growth in food and beverage, health and wellness, cosmetics, skincare & topicals, pet supplements, and pharmaceuticals, which shows the potential of contract packaging in the cannabis industry. As the industry continues to grow, cannabis companies are gaining the capacity and knowledge to offer contract packaging services. Some of the companies with experience and expertise have contracted out labeling services and other secondary packaging services. However, Under section 244 of the Cannabis Regulations, licensed processors must notify Health Canada of their intent to sell a cannabis product they have not previously sold in Canada.

Primary Packaging Holds a Significant Share

  • Primary packaging involves direct contact with the product or is the first packaging layer in which the product is enclosed, which enables the user to protect and preserve the product from external contamination, damage, and spoiling.
  • Primary contract packaging provides 'mission-critical' capabilities that may be inaccessible to manufacturers, especially when it comes to projects that require short runs or frequent changeovers, such as new or niche products, or seasonal demand, that are usually outside of primary manufacturing economies.
  • Industries such as the food and beverage and pharmaceutical industry are one of the biggest adopters of primary packaging; therefore, the growth in the overall production capacity of these industries is expected to drive the adoption of primary contract packaging services across the globe.
  • The primary packaging products have gained significant importance in the pharmaceutical sector during the last few years as they are being used for protecting medicines and drugs against any unfavorable external elements such as biocontamination, physical damage, degradation, and counterfeiting. The contract packaging market expansion is primarily being driven by increased research and development activities, newer innovations in packaging materials, growth in the global generics market, to name a few, as well as the rapidly rising demand for reusable and eco-friendly packaging products.
  • The rising demand from end-user industries, such as household and personal care, for the primary packaging, has left the players to increase the production of their end products, thereby making it essential for them to reduce the time to markets by outsourcing the packaging activities. This is expected to boost the primary contract packaging over the forecast period.

North America Contract Packaging Industry Overview

The North America Contract Packaging market is Moderately consolidated. The North America Contract Packaging Market is competitive and consists of some influential players. In terms of market share, some of these important actors currently manage the market. These influential players with a noticeable share in the market are concentrating on expanding their customer base across foreign countries. These businesses are leveraging strategic collaborative actions to improve their market percentage and enhance their profitability.

  • Feb 2021- The Association for Contract Packagers and Manufacturers (CPA) partnered with Nulogy. The partnership will grant CPA members complimentary access to Nulogy University, a proprietary online training platform for contract packaging and contract manufacturing (CP/CM) businesses.
  • March 2021- ActionPak Inc. has announced that it completed the 196-kW rooftop solar installation on its new 175,000 sq ft packaging facility located in Camden, New Jersey, to do both primary and secondary packaging of food and OTC products under strict SQF and FDA guidelines. The 491 solar panels are said to offset 20% of the electric usage at the newly constructed building.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Steady rise in demand from the food industry
    • 4.2.2 Recent trend of outsourcing non-core operations
    • 4.2.3 Ongoing efforts towards serialization in the pharmaceutical sector
  • 4.3 Market Challenges
    • 4.3.1 Dynamic nature of regulatory standards
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.5.3 Threat of New Entrants
    • 4.5.4 Threat of Substitutes
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Assessment of Impact of COVID-19 on the Industry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Packaging
    • 5.1.1 Primary Packaging
    • 5.1.2 Secondary Packaging
    • 5.1.3 Tertiary Packaging
  • 5.2 By End-User Vertical
    • 5.2.1 Beverages
    • 5.2.2 Pharmaceuticals
    • 5.2.3 Food
    • 5.2.4 Other End-Users Industries

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Aaron Thomas Company
    • 6.1.2 Multipack Solutions LLC
    • 6.1.3 Pharma Tech Industries Inc.
    • 6.1.4 Reed Lane Inc.
    • 6.1.5 Sharp Corporation (UDG)
    • 6.1.6 UNICEP Packaging LLC
    • 6.1.7 Green Packaging Asia
    • 6.1.8 Jones Healthcare Group
    • 6.1.9 Stamar Packaging Inc.
    • 6.1.10 Genco (FedEx Supply Chain)
    • 6.1.11 Complete Co-Packing Services Ltd
    • 6.1.12 MJS Packaging
    • 6.1.13 Anderson Packaging LLC
    • 6.1.14 AmeriPac
    • 6.1.15 Co-Pak Packaging Group
    • 6.1.16 WG-Pro Manufacturing Inc

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 FUTURE OUTLOOK OF THE MARKET

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