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라틴아메리카의 금속 캔 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)

LA Metal Cans - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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라틴아메리카의 금속 캔 시장은 예측 기간 동안 CAGR 2.13%를 기록할 것으로 예상됩니다.

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주요 하이라이트

  • 캔, 드럼, 병, 뚜껑, 마개 등 다양한 종류의 금속 포장재 중 캔이 가장 널리 사용되고 있습니다. 지난 세기 동안 사용의 용이성과 접근성 때문에 여러 포장 분야에서 금속 캔의 채택이 증가했습니다. 또한, 작은 크기와 멀티팩 포장 형태에 대한 선호와 같은 소비자 트렌드가 조사 대상 시장에서 금속 캔 시장의 양적 성장을 뒷받침하고 있습니다.
  • 특히 브라질, 멕시코 등 라틴아메리카 시장에서 미니 캔에 대한 수요 증가가 관찰되고 있습니다. 따라서 이 지역의 대부분의 음료 회사들은 미니 캔을 제공하고 있습니다. 미니 통조림은 일반적으로 기존 통조림 제품보다 소량의 제품이 들어 있고 가격도 저렴합니다.
  • 이러한 추세는 보다 실질적인 단위 소비량을 가져오고 있습니다. 또한 환경에 대한 관심이 높아짐에 따라 소비자들은 환경에 미치는 영향이 적은 금속 캔을 찾고 있습니다. 일부 지역에서는 금속 캔의 높은 재활용성이 시장 촉진요인 중 하나이지만, 다른 지역에서는 경제 상황과 저렴한 가격의 통조림이 시장 촉진요인으로 작용하고 있습니다.
  • 크라운 홀딩스(Crown Holdings)와 같은 음료 캔 공급업체는 2021년 수요 증가에 따라 브라질에서 캔 시설 확장을 계획하고 있습니다. 이 회사는 2022년 2분기 말까지 모든 크기의 2피스 알루미늄 캔을 연간 24억 개의 캔을 생산하는 것을 목표로 하고 있습니다.
  • 라틴아메리카 국가들의 중산층 인구 증가, 라이프스타일의 변화, 소비자 취향의 진화에 따라 라틴아메리카 국가들의 소비율도 꾸준히 상승하고 있습니다. 세계은행에 따르면 라틴아메리카 지역의 1인당 국민총소득은 8775.3달러에 달합니다.

라틴아메리카의 금속 캔 시장 동향

알루미늄 캔이 주요 시장 점유율을 차지

  • 알루미늄은 캔 포장 솔루션으로 가장 인기 있는 금속 중 하나입니다. 광고 인쇄용 금속 캔버스 제공, 빠른 냉각, 음료의 풍미 보호, 100% 재활용 가능, 화학제품 및 음료 및 식품의 일부 성분에 대한 불활성 등의 특성으로 인해 음료 캔으로 가장 선호되는 선택입니다.
  • 알루미늄 캔은 지속가능성과 재활용 가능성으로 인해 소다, 맥주 및 에너지 음료 포장재로 가장 선호되는 포장재입니다. 지난 10년 동안만 해도 여러 포장 용도로 사용되는 알루미늄 캔의 무게가 크게 감소했습니다.
  • 이 때문에 대부분의 금속 캔 제조업체는 철강 캔에서 알루미늄 캔으로 전환하고 있습니다. 운송 비용 절감과 이산화탄소 배출량 감소로 이어지는 화물 무게의 대폭적인 감소는 알루미늄 캔의 사용을 촉진하고 있습니다.
  • 환경 정책 강화와 재활용에 대한 관심이 높아지면서 알루미늄 캔의 필요성이 증가하고 있으며, 친환경 브랜드 이미지 개선에 대한 기업의 집중은 알루미늄 캔 시장의 성장을 더욱 확대시키고 있습니다. 제조 기술의 큰 발전과 소비자 니즈의 변화는 예측 기간 동안 알루미늄 시장에 새로운 기회를 가져올 것으로 예상됩니다.
  • 알루미늄 캔은 재활용이 가능하고 인쇄가 용이하다는 장점이 있습니다. 또한 가볍고 가스에 대한 우수한 장벽 역할을 합니다. 이러한 요인으로 인해 음료 산업에서 다른 금속 캔에 비해 알루미늄 캔의 보급률이 높습니다. 예측 기간 동안 무알콜 음료 부문의 지속적인 수요가 알루미늄 캔 시장의 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다.
  • 또한 공급업체들은 이 지역의 알루미늄 금속 캔에 대한 수요 증가에 따라 설비 확장에 투자하고 있습니다. 예를 들어, Ambevalso는 COVID-19 확산으로 인한 지연에도 불구하고 2020년 브라질에 음료 캔 공장 건설을 완료했습니다. 이 회사는 1억 7,500만 달러를 투자해 맥주 저장용 알루미늄 캔을 연간 15억 개 생산할 수 있는 규모로 확장했습니다. 이에 따라 Ardagh, Ball, Canpack 등 업체들이 경쟁적으로 연간 400억 캔까지 생산능력을 확대하기 위해 경쟁하고 있어 기업 간 경쟁이 치열해지고 있습니다.

시장을 주도하는 음료와 식품

  • 바쁜 생활과 업무 일정으로 인해 포장 식품과 편의 식품은 많은 소비자들에게 필수품이 되었습니다. 이에 따라 조직화된 대형 소매업체들은 통조림 식품과 음료를 대량으로 쌓아두기 시작했습니다. 현재 오프라인 소매업체와 온라인 소매업체 모두 다양한 브랜드의 포장식품을 매장에 진열하고 있습니다.
  • 금속 캔 사용에 대한 음료 회사의 적극적인 마케팅 전략도 조사 대상 시장에 영향을 미쳤습니다. 통조림 음료는 젊은이들 사이에서 유행하는 것으로 간주되며, 바로 먹을 수 있는 통조림과 반가공 통조림 식품은 일부 세계 사용자들 사이에서 편리하고 경제적인 것으로 간주되기 때문에 통조림 제품의 보급이 빠르게 진행되고 있습니다.
  • 라틴아메리카의 에너지 음료와 캔 커피에 대한 수요 증가도 시장 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다. 따라서 라틴아메리카의 음료 및 식품 산업은 조사 대상 시장에 기회를 제공할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, Associacao Brasileira das Industrias da Alimentacao에 따르면, 음료 및 식품 산업은 브라질 제조업에서 가장 중요한 부문으로, 2019년 6,999억 BRL에 비해 2020년에는 7,892억 BRL의 매출을 차지할 것으로 예상됩니다.
  • CONCACAF Champions League, Copa Libertadores, Big League World Series 등 다양한 스포츠 대회에서 캔 음료의 높은 소비는 식품 취급의 편의성 증가로 인해 예측 기간 동안 조사 대상 시장 수요를 촉진할 것으로 예상됩니다. 시장에서의 수요를 증가시킬 것으로 예상됩니다.
  • 라틴아메리카 시장에서는 브라질이 889개의 등록 양조장이 존재하고 16,968개의 제품이 생산되는 등 금속 캔의 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 유기농 음료 산업의 소비 증가도 조사 대상 시장의 성장에 기여하고 있습니다. 유기농 무역 협회에 따르면 브라질의 유기농 음료 소비로 인한 순 수입은 2020년 4,420만 달러로 2019년 4,280만 달러에 비해 2020년에는 4,400만 달러를 차지할 것으로 예상됩니다.

라틴아메리카의 금속 캔 산업 개요

라틴아메리카의 금속캔 시장은 비교적 세분화되어 있어 압도적인 시장 점유율을 가진 기업이 적고, 신규 진입 기업도 적습니다. 각 업체들은 시장 점유율을 유지하기 위해 기술 혁신을 계속하고 전략적 파트너십을 맺고 있습니다.

  • 2020년 8 월-Ball Corporation은 브라질 Itupeva의 제조 공장을 포함한 충격 압출 알루미늄 에어로졸 포장 사업 인 Tubex Industria E Comercio de Embalagens Ltda의 인수를 완료했습니다. 공장에는 8개의 압출 알루미늄 에어로졸 캔 라인이 있으며, 세계 및 브라질 현지 고객들을 위한 퍼스널케어 포장을 생산하고 있습니다.
  • 2020년 2월 - 마우저 패키징 솔루션즈는 테네시주 멤피스에 위치한 시설에서 쿼트 사이즈와 갤런 사이즈의 F 스타일 금속 캔 생산능력을 두 배로 늘리기 위해 대규모 설비 투자를 단행했습니다.

기타 혜택:

  • 엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 소개

  • 조사 가정과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
    • 신규 참여업체의 위협
    • 구매자의 교섭력
    • 공급 기업의 교섭력
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업 간의 경쟁 관계
  • 업계 밸류체인 분석
  • COVID-19의 시장에 대한 영향
  • 시장 성장 촉진요인
    • 금속 포장의 높은 재활용률
    • 통조림이 제공하는 편리성과 저가격
  • 시장 성장 억제요인
    • 대체 포장 솔루션의 존재

제5장 시장 세분화

  • 재료별
    • 알루미늄
    • 스틸
  • 최종 이용 산업별
    • 식품
    • 음료
    • 기타 최종 이용 산업
  • 국가
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 멕시코
    • 기타 국가

제6장 경쟁 구도

  • 기업 개요
    • Ball Corporation
    • Ardagh Group
    • Mauser Packaging Solutions
    • Crown Holdings Inc.
    • CCL Container, Mexico
    • Can Pack SA
    • Ambev SA

제7장 투자 분석

제8장 시장 전망

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The LA Metal Cans Market is expected to register a CAGR of 2.13% during the forecast period.

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Key Highlights

  • Of all the different kinds of metal packages, such as cans, drums, bottles, caps, and closures, can have been the most popular. Ease of use and availability aided in the adoption of metal cans in several packaging applications over the last century. Additionally, consumer trends, such as a preference for small-size and multi-pack packaging formats, are supporting the volume growth of the metal cans market in the studied market.
  • Increasing demand for mini-cans has been observed, especially in the Latin American markets, such as Brazil and Mexico. Therefore, most beverage companies in the region are offering mini-cans, which generally contain smaller volumes of products and cost less than the traditional canned products.
  • This trend is resulting in more substantial unit consumption. Furthermore, with the increasing environmental concerns, consumers are demanding metal cans, owing to their low environmental impact. The high recyclability of metal cans is one of the significant drivers for the market studied in some regions, while in other regions, economic conditions and low price of canned goods remain, key drivers for the market studied.
  • Beverage Can Vendors like Crown holding planned to expand their can facility in Brazil amid the increased demand in 2021. The company has aims to produce two-piece aluminum cans at an annual capacity of 2.4 billion with all types of sizes by the end of the second quarter of 2022.
  • Also, with the growing middle-income group population, changing lifestyle, and evolving consumer preferences, the consumption rates among the Latin American countries are also rising steadily. According to the World Bank, the gross national income per capita in the Latin American region accounts for USD 8775.3.

Latin America Metal Cans Market Trends

Aluminum Cans to Hold Major Market Share

  • Aluminum is one of the most popular metals for can packaging solutions. Traits, such as the provision of metal canvas for ad printing, fast cooling, protection of flavors of beverages, 100% recyclability, and inertness to chemicals and several ingredients in the food and beverage products, make it the most preferred choice for beverage cans.
  • Aluminum cans are the most preferred type of packaging for soda, brew beers, and energy drinks, owing to their sustainability and recycling properties. In the last decade alone, there has been a significant reduction in the weight of aluminum cans used for several packaging purposes.
  • This has pushed most of the manufacturers of metal cans to shift from steel to aluminum cans. A considerable reduction in freight weight, resulting in low transportation costs and reduced carbon emission, is encouraging the use of aluminum cans.
  • Increasing environmental policies and growing focus on recycling is augmenting the need for the material, while the focus of companies on improving the eco-friendly brand image is further expanding the growth of the aluminum segment of the market studied. Considerable advancements in manufacturing techniques and changing consumer needs are expected to open new opportunities to the aluminum segment of the market studied during the forecast period.
  • Aluminum cans offer the advantages of recyclability and ease of printing. Additionally, they are lightweight and act as excellent barriers to gases. Such factors allow a higher penetration of aluminum variants in the beverages industry compared to other metal cans. Over the forecast period, sustained demand from the non-alcoholic beverage sector is expected to drive the growth of the aluminum cans market.
  • Further, Vendors are investing in facility expansion with an increase in demands for aluminum metal cans in the region. For instance, Ambevalso completed the construction of a beverage can plant in Brazil in 2020 despite the delays caused by the spread of the COVID-19. The company invested USD 175 million and expanded the production to 1.5 billion aluminum cans every year for the storage of beer. This has increased competition among players as manufacturers like Ardagh, Ball, Canpack are competing to grow their respective production capacity to 40 billion cans a year.

Canned Food and Beverages to Drive the Market

  • Packaged and convenience food has become a staple food for many consumers, owing to their hectic lifestyles and work schedules. Therefore, large organized retailers have started to stack huge amounts of canned food and beverages. Nowadays, offline and online retailers stock a wide range of brands of packaged food items in their stores.
  • Aggressive marketing strategies of beverage companies toward the usage of metal cans have also had an impact on the studied market. As canned beverages are being considered trendy among the youth, and ready-to-eat or semi-processed canned foods are considered convenient and economical among several global users, the penetration of canned products is increasing rapidly.
  • The rising demand for energy drinks and canned cold coffee in Latin America is also expected to boost market growth. Hence, the food and beverage industry in Latin America is expected to offer opportunities for the market studied. For instance, according to the Associacao Brasileira das Industrias da Alimentacao, the food and beverage industry is the most significant sector of Brazilian manufacturing, accounting for revenue of BRL 789.2 billion in 2020 compared to BRL 699.9 billion in 2019.
  • High consumption of canned beverages in numerous sports tournaments, including CONCACAF Champions League, Copa Libertadores, and Big League World Series, among others, owing to the growing convenience in handling the food items, is expected to boost the demand in the market studied over the forecast period.
  • In the Latin American market, Brazil contributes to the growth of metal cans through the presence of 889 registered breweries, with the country producing 16,968 products. Further, the increasing consumption of the organic beverage industry also contributes to the studied market's growth. According to Organic Trade Association, the net revenue on the consumption of organic beverages in Brazil accounted for USD 44.2 million in 2020 compared to USD 42.8 million in 2019.

Latin America Metal Cans Industry Overview

The Latin America Metal Cans Market is moderately fragmented, with few companies having a dominant market share and few new entrants in the market. The companies keep on innovating and entering into strategic partnerships to retain their market share.

  • August 2020 - Ball Corporation completed the acquisition of Tubex Industria E Comercio de Embalagens Ltda, an impact extruded aluminum aerosol packaging business that includes a manufacturing plant in Itupeva, Brazil. The Itupeva plant includes eight extruded aluminum aerosol can lines and produces personal care packaging for global and local customers in Brazil.
  • February 2020 - Mauser Packaging Solutions made significant investments in its facility on pieces of equipment to double the combined production capacity of quart and gallon-sized F- Style Metal Cans at its Memphis, Tennessee facility.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Threat of New Entrants
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.4 Threat of Substitutes
    • 4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.3 Industry Value Chain Analysis
  • 4.4 Impact of COVID-19 on the Market
  • 4.5 Market Drivers
    • 4.5.1 High Recyclability Rates of Metal Packaging
    • 4.5.2 Convenience and Lower Price Offered by Canned Food
  • 4.6 Market Restraints
    • 4.6.1 Presence of Alternate Packaging Solutions

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Material Type
    • 5.1.1 Aluminum
    • 5.1.2 Steel
  • 5.2 End-User Industry
    • 5.2.1 Food
    • 5.2.2 Beverage
    • 5.2.3 Other End-user Industries
  • 5.3 Country
    • 5.3.1 Brazil
    • 5.3.2 Argentina
    • 5.3.3 Mexico
    • 5.3.4 Other Countries

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Ball Corporation
    • 6.1.2 Ardagh Group
    • 6.1.3 Mauser Packaging Solutions
    • 6.1.4 Crown Holdings Inc.
    • 6.1.5 CCL Container, Mexico
    • 6.1.6 Can Pack SA
    • 6.1.7 Ambev SA

7 INVESTMENT ANALYSIS

8 FUTURE OF THE MARKET

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