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북미의 보호 포장 시장(2025-2030년) : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 성장 예측

North America Protective Packaging - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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북미의 보호 포장 시장 규모는 2025년에 96억 5,000만 달러로 추정되며, 예측 기간(2025-2030년) 동안 CAGR 3.05%로 성장하여 2030년에는 112억 1,000만 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.

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북미의 보호 포장에 대한 수요는 생분해성 플라스틱의 도입으로 증가할 것으로 예측되고 있습니다.

주요 하이라이트

  • 보호 포장은 가전, 제약, 자동차 등 다양한 최종 사용자 산업의 포장에 사용되는 가장 효과적인 포장 기술 중 하나로 대두하여 수송 중이나 보관 중 손상으로부터 주력 제품을 보호 및 차폐합니다.
  • 또한 북미의 전자상거래가 증가함에 따라 구매가 보호 포장에 대한 수요를 높일 것으로 예상되는 주요 요인이 되었습니다. 전자상거래의 성장으로 인해 제품 혁신이 일어나고 있으며 이는 벤더로 하여금 제품 설계, 포장, 피킹, 선적 시스템을 조정하게 하는 원동력이 됩니다.
  • 전자상거래의 급격한 성장, 포장 솔루션 요구사항의 커스터마이징을 선도하는 기술의 선진화, 제품의 가시성을 가능하게 하는 소재 투명화, 접착 필름, 텔레비전과 같은 가전제품의 에지 보호 등 다양한 포장 옵션의 가용성으로 인해 주로 많은 기업들이 이러한 제품을 선택하는 방법을 바꾸고 있습니다. 세계은행의 데이터에 따르면 미국의 1인당 국내총생산(GDP)은 2021년에 6만 9,288달러에 달하였습니다.
  • 게다가 자동화된 포장 솔루션도 노동력과 낭비를 줄이는 동시에 대량 포장의 처리 속도를 향상시키기 위해 채용이 증가하고 있습니다.
  • 플라스틱 제품이 생분해성과 환경 친화적이라는 특징을 갖게 되면서 소비자의 혼란이 발생하고 있습니다. 따라서 캘리포니아 주정부는 생분해성 플라스틱 제품의 판매를 규제하고 있습니다.
  • COVID-19의 발생으로 보호 포장 시장은 전자상거래, 제약, 기타 최종사용자 산업에서의 수요 증가로 현저한 성장을 이루고 있습니다.

북미의 보호 포장 시장 동향

전자상거래 동향 증가가 시장 성장을 뒷받침

  • 전자상거래 업계의 보호 포장 수요는 전자상거래에서의 가전 판매의 급속한 약진에 의해 전례없는 성장을 나타낼 것으로 보입니다.
  • 전자상거래는 지난 10년간 소비자들이 상품을 구매할 때 최선의 선택지로 자리매김하였습니다.
  • 시장의 급성장은 주로 패션 및 의류, 가전, 퍼스널케어 산업이 견인하고 있습니다.
  • 미국에서는 전자상거래가 비약적인 성장을 계속하고 있으며, 기존의 소매업을 압박하고 있습니다. 또한 많은 경우 전년 동기 대비 50% 이상의 성장률을 보이고 있습니다.
  • 게다가, 온라인 쇼핑을 위한 포장에 관해서는 소비자가 1차 포장이나 2차 포장을 받고 개봉하는 행위를 체험하는 즐거운 개봉 경험도 소비자의 참여를 촉진해, 결국 브랜드 및 충성도를 높이는 데 도움이 되는 주요 요인입니다. 보호 포장을 통해 전자상거래 기업은 소비자가 상자에서 꺼내도 제품에 손상을 주지 않고 개봉 경험을 즐길 수 있도록 제품을 포장할 수 있습니다.

미국이 큰 시장 점유율을 차지

  • 이 지역은 소비자를 위한 전자기기 부문에서 큰 수요를 목격하고 있습니다. 소비자 기술 협회에 따르면 미국 가전 산업은 전년 대비 4.3% 성장할 것으로 예상됩니다. 가전제품 수요가 증가함에 따라, 보호 포장의 요구는 예측 기간 동안 증가할 가능성이 높습니다.
  • 내구 소비재는 소비자가 보통 수년 정도로 장기간에 사용하는 품목입니다. 따라서 이러한 제품이 소비자의 손에 원상태로 도달하기 위해서는 포장이 매우 중요합니다. 이러한 제품은 운송 중에 부적절하게 취급될 가능성이 종종 있습니다. 또한 스트레스와 진동의 영향을 받기 쉽습니다. 그 결과 포장이 어려워지고 보호 포장이 자주 사용됩니다.
  • 미국 인구조사국에 따르면 2021년 내구 소비재 수출 총액은 2조 9,229억 8,000만 달러로 전년 출하액 2조 6,271억 6,000만 달러를 11.26% 웃돌았습니다. 내구 소비재 수출이 급증함에 따라 이 나라의 보호 포장 소비가 증가할 수 있습니다. 이 지역 공급업체는 혁신을 추진하고 다양한 보호 포장 제품을 제공합니다. 게다가 이 지역에서는 시장에 등장하는 새로운 과제를 해결하고 성장을 가속하기 위해 새로운 파트너십과 M&A 활동이 진행되고 있습니다.
  • 예를 들어, 2021년 10월 Altor Solutions는 보호 포장 회사인 Plymouth Foam을 5,600만 달러에 인수했습니다. Foam은 발포 폴리스티렌과 폴리프로필렌으로 만들어진 커스텀 보호 포장, 콜드체인 포장, 내부 컴포넌트를 제공합니다.
  • 그러나 공급 우려가 높아짐에 따라 아마존과 같은 업체는 수요를 충족하기 위해 골판지를 보관하기 시작했으며 중소기업은 공급 부족에 빠졌습니다.년7월, 골판지 원지와 골판지의 국내 최대 공급자인 인터내셔널 페이퍼사는 골판지 상자 공급이 '매우 줄어들고 있다'라고 투자자에게 경고하며 공급 및 체인의 병목 현상은 연내 지속될 것이라고 발표했습니다.
  • 2022년 1월 오하이오 주에 위치하여 산업용 포장 제품 및 서비스를 제공하는 Greif Inc.는 비도공 재생판지(URB)의 전체 등급에 대해 톤당 50달러의 가격 인상을 실시해, 모든 튜브 코어 및 보호 포장 제품에 대해서 최저 6.0%의 인상을 실시한다고 발표했습니다.

북미의 보호 포장 산업 개요

북미의 보호 포장 시장은 통합되어 있으며 시장에서 큰 수익 점유율을 획득하고 제품과 솔루션을 제공하는 여러 회사로 구성되어 있습니다.

  • 2022년 3월 8일, Clearlake Capital Group, LP는 Intertape Polymer Group Inc.의 인수를 발표했으며 2022년 5월 11일, IPG의 주주가 인수를 승인하였습니다.
  • 2021년 10월 - Smurfit Kappa는 급성장하는 e헬스 & 뷰티 시장을 위한 다양한 원형 보호 포장 솔루션을 출시하였습니다. 여기에는 헤어 케어 제품 등 깨지기 쉬운 제품의 출하에 최적인 지속 가능한 종이 기반 포장 솔루션과 비타민, 보충제, 스포츠 영양제용으로 설계된 개봉 방지 포장 솔루션이 포함됩니다.
  • 2021년 8월- Huhtamaki는 연질 포장의 주요 공급업체인 Elif사를 4억 2,100만 유로로 인수하는 계약을 체결하였습니다. 본 계약은 소비재 카테고리에서 기존의 연질 보호 포장 사업을 강화하는 동시에 지속 가능성 목표를 추진하는 것을 목표로 합니다.

기타 혜택

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 서론

  • 조사의 전제조건과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

  • 시장 개요
  • 업계의 매력도 - Porter's Five Forces 분석
    • 공급자의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계의 강도
  • 업계 밸류체인 분석
  • 시장에 대한 COVID-19의 영향 평가

제5장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
    • 전자상거래 기반 제품에 대한 수요 증가
    • 연질 보호 포장 제품에 대한 수요
  • 시장의 과제
    • 분해성에 관한 엄격한 규제

제6장 시장 세분화

  • 제품 유형
    • 경질
      • 골판지 프로텍터
      • 성형 펄프
      • 단열 수송 용기
    • 연질
      • 보호 메일러
      • 버블 랩
      • 에어 필로우/에어 백
      • 페이퍼 필
      • 기타 연질 제품
    • 형태
      • 발포 성형품
      • 폼 인 플레이스(FIP)
      • 루스 필
      • 발포 롤/시트
      • 기타 발포 제품
  • 업계별
    • 식품 및 음료
    • 산업용
    • 의약품
    • 가전제품
    • 미용 및 홈 케어
    • 기타 최종 사용자 업계별
  • 지역
    • 미국
    • 캐나다

제7장 경쟁 구도

  • 기업 프로파일
    • Intertape Polymer Group Inc.
    • Pregis LLC
    • Riverside Paper Co.
    • Sealed Air Corporation
    • Sonoco Products Company
    • Smurfit Kappa Group
    • DS Smith PLC
    • International Paper Company
    • Pro-pac Packaging Limited

제8장 투자 분석

제9장 시장의 미래

CSM 25.04.22

The North America Protective Packaging Market size is estimated at USD 9.65 billion in 2025, and is expected to reach USD 11.21 billion by 2030, at a CAGR of 3.05% during the forecast period (2025-2030).

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The demand for protective packaging in North America is predicted to rise due to the introduction of biodegradable plastics. It aids in lowering carbon emissions and plastic pollution nationwide.

Key Highlights

  • Protective packaging emerged as one of the most effective packaging techniques used for packaging in various end-user industries, such as consumer electronics, pharmaceutical, and automotive, that safeguard and shield core products from damage during transportation or storage.
  • Further, with the rise in e-commerce in the North American region, purchases are the key factor expected to boost the demand for protective packaging. The increasing trend of online purchasing by consumers and the readiness of manufacturers for direct sales augment the innovation in product offerings. Moreover, it drives the vendors for changes in product design, packaging, picking, fulfillment, and shipping. As a result, product protection is considered one of the most important issues among end users.
  • The exponential growth of e-commerce, technological advancements resulting in customized packaging solution needs, and the availability of different packaging options, such as transparency of materials to allow product visibility, adhesive films, and edge protection of consumer electronics items like TVs, are primarily changing the way most companies choose these products. The US Gross Domestic Product (GDP) per capita was last estimated at USD 69288 in 2021, according to data from the World Bank. American GDP per capita is 485 percent more than the global average. The significant per capita income in the nation increases the purchasing power of the citizens and may cause an increase in online sales, which will raise the need for protective packaging.
  • Moreover, automated packaging solutions are also witnessing increasing adoption, as they reduce labor and waste while increasing processing speeds for high-volume packaging. Also, the market is witnessing constant efforts and increased investments to develop eco-friendly and sustainable protective packaging materials, which can be recycled and reused.
  • Consumer confusion has arisen due to promises that plastic products are biodegradable and environment-friendly. The end-of-life conditions to which plastic items are exposed significantly impact the rate and extent of degradation. As a result, California and the federal government have tightened environmental marketing claims rules. California's laws regulate selling degradable plastic products, including those claimed to be compostable or biodegradable. Environmental marketing claims must be supported by competent and credible scientific facts and adhere to predetermined standards to avoid misleading consumers about the environmental impact of degradable plastic products, such as bags, food service ware, and packaging.
  • With the outbreak of COVID-19, the market for protective packaging is witnessing significant growth owing to a rise in demand from e-commerce, pharmaceutical, and other end-user industries.

North America Protective Packaging Market Trends

Increasing Trend of E-commerce to Augment the Market Growth

  • The demand for protective packaging in the e-commerce industry is set to witness unprecedented growth due to rapid strides in the sales of consumer electronics in e-retailing. This market segment was non-existent a decade ago. However, the pace of change in e-commerce has picked up and given rise to this fledgling segment in the e-commerce protective packaging market.
  • E-commerce has become a superior choice for consumers to purchase goods during the last decade. The rising internet penetration, growing access to the internet across most of the population in developing economies, increasing smartphone penetration, increasing technology, and rapid urbanization have created a massive opportunity for the e-commerce market.
  • The market's rapid growth is primarily driven by fashion and apparel, consumer electronics, and personal care industries. Considerable investments in the consumer electronics, personal care, and fashion and clothing end-user industries are creating scope for expansion of packaging opportunities such as protective packaging.
  • In the United States, e-commerce continues to grow dramatically, putting pressure on traditional retail. Also, sales of consumer-packaged goods, long confined to conventional retail channels, are exploding online, with growth rates, in many cases, more than 50% Y-o-Y. Also, the Q4 2021 retail e-commerce sales accounted for USD 244.144 billion, according to the US Census Bureau.
  • Moreover, when it comes to packaging for online shopping, an enjoyable unboxing experience, where the consumers experience receiving, opening, and engaging with primary and secondary packaging, is also a major factor that can help drive consumer engagement, ultimately driving brand loyalty. Protective packaging allows e-commerce players to package their products where the unboxing experience for consumers remains good without any product damage.

The United States Holds a Significant Market Share

  • The region is witnessing significant demand from the consumer electronics segment. According to the Consumer Technology Association, the consumer electronics industry in the United States is expected to grow by 4.3% Y-o-Y. With the increasing demand for consumer electronics, the need for protective packaging will likely increase during the forecast period.
  • Consumer durables are items that consumers use for an extended period, usually for years. Hence packing is crucial to ensuring that these products get to the consumer in pristine condition. Such products frequently carry the risk of being handled improperly while being transported. These are also susceptible to stress and vibration. As a result, packaging becomes difficult, and protective packaging is often used.
  • According to the United States Census Bureau, exports of durable goods totaled USD 2922.98 billion in 2021, up 11.26% over the previous year's value of shipments of USD 2627.16 billion. The country's consumption of protective packaging may increase due to the sharp growth in exports of durable goods. Regional vendors are innovating and offering various protective packaging products in the region. Moreover, the area has been witnessing new partnerships and merger and acquisition activities to address new challenges emerging in the market and drive growth.
  • For instance, in October 2021, Altor Solutions acquired the protective packaging firm Plymouth Foam for USD 56 million. Plymouth Foam offers custom protective packaging, cold chain packaging, and internal components made from expanded polystyrene and polypropylene. The partnership enables Altor to access a range of clients across different end markets in the United States, including food and beverage, pharmaceuticals, recreational vehicles, and construction.
  • However, as supply concerns mounted, merchants like Amazon began storing cardboard to fulfill demand, leaving smaller firms without supplies. According to the Producer Price Index and the US Bureau of Labor Statistics, the price of cardboard hit a new high in February 2021. In July 2021, International Paper, one of the country's top suppliers of containerboard and corrugated cardboard, warned investors that the supply of cardboard boxes was "very low," with supply chain bottlenecks continuing into the rest of the year.
  • In January 2022, Ohio-based Greif Inc., industrial packaging products and service provider, announced that it is implementing a USD 50 per ton price increase for all grades of uncoated recycled paperboard (URB) and a minimum 6.0% increase on all tube and core and protective packaging products. The company stated that an increase in protective packaging products would be effective with shipments on and after March 2022.

North America Protective Packaging Industry Overview

The North American protective packaging market is consolidated and consists of a few players generating significant revenue share in the market and providing the products and solutions. Vendors in the market focus on product innovations and strategic initiatives such as mergers and acquisitions and partnerships to capture the market share. Some of the recent developments in the market are:

  • June 2022 - The acquisition of Intertape Polymer Group Inc. was announced by Clearlake Capital Group, L.P. The purchase was disclosed on March 8, 2022. On May 11, 2022, IPG shareholders approved the deal. Following the contract terms, Clearlake acquired the outstanding shares of IPG common stock for CDN 40.50 each. IPG is now a privately held business due to the deal, and its common stock is no longer listed on the stock exchange.
  • October 2021 - Smurfit Kappa launched various circular protection packaging solutions for the fast-growing e-health and beauty market. The customizable eHealth and Beauty portfolio includes sustainable paper-based packaging solutions ideal for shipping fragile products such as fragrances, cosmetics, skincare, and hair care products and tamper-proof packaging solutions designed for vitamins, supplements, and sports nutrition.
  • August 2021 - Huhtamaki signed an agreement to acquire Elif, a leading supplier of flexible packaging, for EUR 421 million. With this acquisition, Hutamaki hopes to strengthen its position as a leading flexible packaging company in emerging markets and strengthen its existing flexible protective packaging business in the consumer goods category while advancing its sustainability goals. Elif also offers industrial protective packaging films.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Threat of Substitute Products
    • 4.2.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.3 Industry Value Chain Analysis
  • 4.4 Assessment of the Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Growing Demand for E-commerce-based Products
    • 5.1.2 Demand for Flexible Protective Packaging Products
  • 5.2 Market Challenges
    • 5.2.1 Stringent Regulations Related to Degradability

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 Product Type
    • 6.1.1 Rigid
      • 6.1.1.1 Corrugated Paperboard Protectors
      • 6.1.1.2 Molded Pulp
      • 6.1.1.3 Insulated Shipping Containers
    • 6.1.2 Flexible
      • 6.1.2.1 Protective Mailers
      • 6.1.2.2 Bubble Wraps
      • 6.1.2.3 Air Pillows/Air Bags
      • 6.1.2.4 Paper Fill
      • 6.1.2.5 Other Flexible Products
    • 6.1.3 Foam
      • 6.1.3.1 Molded Foam
      • 6.1.3.2 Foam in Place (FIP)
      • 6.1.3.3 Loose Fill
      • 6.1.3.4 Foam Rolls/Sheets
      • 6.1.3.5 Other Foam Products
  • 6.2 End-user Vertical
    • 6.2.1 Food and Beverage
    • 6.2.2 Industrial
    • 6.2.3 Pharmaceuticals
    • 6.2.4 Consumer Electronics
    • 6.2.5 Beauty and Home Care
    • 6.2.6 Other End-user Verticals
  • 6.3 Geography
    • 6.3.1 United States
    • 6.3.2 Canada

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Intertape Polymer Group Inc.
    • 7.1.2 Pregis LLC
    • 7.1.3 Riverside Paper Co.
    • 7.1.4 Sealed Air Corporation
    • 7.1.5 Sonoco Products Company
    • 7.1.6 Smurfit Kappa Group
    • 7.1.7 DS Smith PLC
    • 7.1.8 International Paper Company
    • 7.1.9 Pro-pac Packaging Limited

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET

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