![]() |
시장보고서
상품코드
1687805
미국의 냉장 트럭 운송 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향, 성장 예측(2025-2030년)United States Refrigerated Trucking - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
미국의 냉장 트럭 운송 시장은 예측 기간 동안 4% 이상의 CAGR로 추이할 전망입니다.
미국에서는 패키지 식품의 소비가 크게 늘어나고 있어 냉동 식품에 대한 1인당 소비 지출이 증가하고 있는 것이 냉장 트럭 수요를 촉진하고 있습니다. 쌀밥, 파스타, 면류, 스낵 과자, 통조림 등의 포장 식품은 유통 기한이 길기 때문에 판매가 증가하고 있습니다. 제품 혁신, 프라이빗 브랜드 사업자의 신제품 출시, 글루텐 프리나 오가닉 대체품 등 제네릭에서 프리미엄 상품으로의 대폭적인 시프트가 국내에서 포장 식품의 소비를 끌어올리고 있습니다. 게다가 젊은 세대가 구매력을 획득하고 있는 것으로 보아 미국에서의 유기농 제품 매출은 2022년에 5-10% 증가할 것으로 추정됩니다. 유기농 식품의 입수 가능성이 높아졌기 때문에 비유기 식품 및 유기농 식품의 가격 차이도 축소되고 있습니다.
COVID-19의 대유행은 미국인의 식비 지출 습관에 극적인 변화를 가져왔습니다. 소비자는 일반적으로 식료품점이나 기타 소매 식품 판매점에서의 식품에 대한 지출을 늘리는 한편, 자택 밖에서의 식품에 대한 지출을 줄였습니다. 팬트리에 대한 쇼핑은 조심스럽고, 스낵 과자, 유제품, 반찬, 베이커리 제품 등의 포장 식품의 가정에서의 소비가 증가했습니다.
온트레이드 채널을 통한 음료 매출은 2020년에 대폭 감소했지만, 이것은 팬데믹 시 레스토랑, 펍, 바의 일시적인 폐점에 의한 감수가 주된 원인일 것입니다. 수익성이 변동했다고는 하지만 보존식이나 패키지 상품의 매출은 증가했습니다. 포장 식품 대기업은 온라인 채널을 통해 상품 판매를 촉진하기 시작했습니다. 2021년에는 국내 온라인 패키지 식품 매출이 전년 대비 12%의 성장률을 기록했습니다.
냉장 트럭 및 보냉 트럭은 보통 의약품과 약제의 배송에 사용됩니다. 헬스케어 분야의 대폭적인 개혁은 신약이 시장에 진입하는 길을 만들었습니다. 많은 의약품은 효율을 유지하기 위해 특정 온도 범위에 유지되어야 합니다. 이러한 온도의 영향을 받기 쉬운 의약품의 생산이 증가하는 것으로, 정온 수송 서비스의 기회가 생깁니다.
미국은 세계 의약품 시장의 약 45%, 세계 생산량의 22%를 차지하고 있습니다. 미국의 의약품 생산량과 매출액은 현재 진행 중인 백신의 세계적 전개와 필요한 치료 및 그렇지 않은 치료에 대한 수요의 증대로 2022년에는 증가할 것으로 예상되고 있습니다. 의약품에는 의약품의 보관, 운송, 유통에 관한 연방법 및 규제가 적용됩니다. 식품의약국(FDA)은 높아지는 안전기준을 충족시키기 위해 이러한 규칙을 정하고 있습니다.
그러나 대부분의 기술 공급자는 온도에 민감한 생물학적 제제를 안전하게 취급하기 위한 새로운 시스템을 혁신하고 있습니다. 미국 특허 상표청에는 많은 특허가 등록되어 있습니다. 이러한 분야에서의 기술 혁신에 의해, 유효성을 유지하기 위해서 온도 관리된 환경을 필요로 하는 제품이 증가하고 있습니다. 2021년 미국의 새로운 브랜드 의약품에 대한 지출은 464억 달러 이상에 달하며 전년 대비 140% 이상 증가했습니다.
미국의 냉장 트럭 운송 시장은 매우 단편화되어 있으며, 많은 현지 기업이 M&A를 통해 큰 시장 점유율을 차지하려고 하고 있습니다. 예측 기간 종료까지는 시장은 통합으로 향할 것으로 예상됩니다. 주요 기업으로는 C.R. England Inc., Prime Inc., KLLM Transport Services, Stevens Transport Inc., Marten Transport Ltd. 등이 있습니다.
The United States Refrigerated Trucking Market is expected to register a CAGR of greater than 4% during the forecast period.
Packaged foods consumption is witnessing significant growth in the country, and the rising per capita consumer spending on frozen food in the United States is fueling the demand for refrigerated vehicles. Packaged food goods, such as rice, pasta, noodles, snacks, and canned food, have a long shelf life, thus boosting their sales. Product innovation, the launch of new products from private label businesses, and a significant shift from generic to premium items such as gluten-free and organic alternatives are boosting the consumption of packaged food in the country. In addition, with the younger generation acquiring more purchasing power, the sales of organic products in the United States were estimated to increase by 5-10% in 2022. The price difference between non-organic and organic foods has also decreased due to the increased availability of organic food.
The COVID-19 pandemic caused dramatic transformations in the food-spending habits of Americans. Consumers generally increased their spending on food at grocery stores and other retail food venues while decreasing their spending on food away from home. With modest pantry loading, at-home consumption of packaged food such as snacks, dairy products, prepared meals, and bakery goods increased.
Sales of drinks through on-trade channels declined significantly in 2020, most likely due to revenue loss caused by the temporary closure of restaurants, pubs, and bars during the pandemic. Even though the profitability fluctuated, sales of preserved and packaged goods increased. Packaged food giants started promoting their product sales through their online channels. In 2021, the sales of online packaged food in the country witnessed a growth rate of 12% compared to the previous year.
A refrigerated or insulated truck is typically used to deliver pharmaceutical products or medications. The significant reforms in the healthcare sector have created a way for new medicines to enter the market. Many pharmaceuticals must be kept within a specific temperature range to maintain efficiency. The increased production of these temperature-sensitive pharmaceutical products creates opportunities for temperature-controlled transportation services.
The United States accounts for around 45% of the worldwide pharmaceutical market and 22% of the global output. US pharmaceutical output and sales were expected to increase in 2022 due to the ongoing global rollout of vaccines and pent-up demand for necessary and non-essential medical treatments. Pharmaceuticals are subject to federal laws and regulations concerning medicines' storage, transportation, and distribution. The Food and Drug Administration (FDA) sets these rules to meet the increasing safety standards.
However, most technology providers are innovating new systems for safely handling temperature-sensitive biological products. Many patents have been registered in the US patent and trademark office. Technological innovations in these fields have created more products that need temperature-controlled environments to maintain their effectiveness. In 2021, the US spending on new brand medicines reached more than USD 46.4 billion, up by more than 140% compared to the previous year.
The US refrigerated trucking market is highly fragmented, with many local players trying to acquire significant market share through mergers and acquisitions. The market is expected to move toward consolidation by the end of the forecast period. Some major players are C.R. England Inc., Prime Inc., KLLM Transport Services, Stevens Transport Inc., and Marten Transport Ltd.