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세계의 베이커리 원료 시장 평가 : 제품 유형별, 형태별, 유통 채널별, 지역별, 기회 및 예측(2017-2031년)

Bakery Ingredients Market Assessment, By Product Type, By Form, By Distribution Channel, By Region, Opportunities and Forecast, 2017-2031F

발행일: | 리서치사: Markets & Data | 페이지 정보: 영문 229 Pages | 배송안내 : 3-5일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 베이커리 원료 시장 규모는 2023년 179억 1,000만 달러에서 2031년 296억 9,000만 달러에 달할 것으로 예상되며, 예측 기간인 2024-2031년 동안 연평균 6.52% 성장할 것으로 예상됩니다. 시장은 소비자의 다양한 요리 경험의 증가와 세계화 및 서유럽화의 진행으로 인해 시장이 확대되고 있습니다. 또한, 베이커리 제품은 소비하기 쉽기 때문에 베이커리 원료 시장의 성장을 촉진하고 있습니다.

휴일이나 건강 관련 행사와 같은 계절적 이벤트와 트렌드는 특정 베이커리 제품에 대한 수요가 급증하고 베이커리 원료에 대한 수요도 증가합니다. 예를 들어, 크리스마스에는 사람들이 친구나 가족에게 베이커리 제품을 선물하기 때문에 베이커리 원료에 대한 수요가 눈에 띄게 증가합니다.

U.S. Bureau of Labor Statistics에 따르면, 2022년 미국에서는 21만 8,800명이 제빵사로 일하고 있습니다. 또한, 제빵사의 고용 증가 전망은 2022-2032년 5%로 추정되며, 이는 미국 내 모든 직종의 평균보다 더 빠른 성장률입니다.

예를 들어, 밀가루는 베이커리 레시피에서 가장 기본적인 재료입니다. 팽창제는 가스를 발생시켜 반죽이나 반죽을 부풀리는 데 도움이 됩니다. 일반적으로 사용되는 팽창제는 효모, 베이킹 파우더, 베이킹 소다 등입니다. 설탕은 단맛을 내는 데 도움이 되며, 전체 구운 식품의 맛, 질감 및 색상에 기여합니다. 우유나 물과 같은 액체는 레시피에 수분을 공급합니다. 또한 설탕과 소금을 녹이는 데도 도움이 됩니다. 계란은 수분, 풍미 및 구조를 제공하여 구운 식품의 안정성을 향상시킵니다. 코코아 파우더, 향신료, 감귤류 껍질, 에센스와 같은 조미료와 첨가물은 구운 식품에 맛과 향을 더해주며, 릴굿니스는 2022년 7월 인도 최초의 무설탕 프리바이오틱 코코아 파우더를 출시하였습니다. 이 제품은 100% 항산화 물질이 풍부한 진짜 코코아와 천연 프리바이오틱 섬유로 만들어져 장과 심장 건강에 좋은 선택이 될 수 있습니다.

밀가루 제품 유형 시장 점유율 확대

밀가루의 구조적, 기능적 특성은 베이커리 제품에 매우 중요합니다. 밀가루는 가장 기본적인 베이커리 원료로 모든 베이커리 제품의 레시피에 사용됩니다. 밀가루는 빵, 케이크 및 페이스트리의 단백질 결합 물질인 글루텐의 주요 공급원이며, 빵, 케이크 및 페이스트리에 바람직한 질감과 탄력을 부여합니다.

밀가루에 함유된 단백질, 주로 글루텐은 발효 과정에서 반죽에 공기를 보유할 수 있는 힘을 부여하여 구운 제품에 부드러움을 부여합니다. 또한 밀가루의 전분은 수분을 흡수하여 기름, 지방, 설탕, 팽창제 등 다른 원료를 보충하는 부피를 제공합니다. 이러한 방식으로 제빵사는 부드럽고 섬세한 케이크부터 쫄깃쫄깃하고 단단한 빵에 이르기까지 다양한 제품을 만들 수 있습니다. 밀가루의 효과 외에도 효모와 기타 발포제가 발효를 위해 작용합니다. 밀가루를 제빵의 주원료로 삼는 기능적 특성을 본질적으로 포함하고 있습니다.

2023년 11월, King Arthur Baking Company, Inc.는 독자적인 밀 품종을 혁신적으로 혼합한 Climate Blend Flour를 발표했습니다. 이 지속가능한 방식으로 생산된 이 밀가루는 맛과 품질에 타협하지 않고 제빵사들에게 식물을 전면에 내세운 제품을 제공합니다. 이 강력한 밀가루는 빵, 스콘, 머핀과 같은 베이커리 제품 레시피에 적합한 견과류와 같은 풍부한 풍미를 제공합니다.

소비자에게 어필하는 비건 베이커리 원재료

비건 베이커리 원료는 건강과 윤리적, 환경적 문제에 대한 인식이 높아짐에 따라 비건 베이커리 원료에 대한 선호도가 높아지고 있습니다. 건강 측면에서 비건 재료는 콜레스테롤 함량이 낮고 포화지방산이 적어 건강 지향적인 식습관에 적합합니다. 윤리적으로도 동물성 원료를 적게 사용하는 비건 식품은 계란과 유제품을 거의 사용하지 않기 때문에 동물 복지와 공장식 축산에 대한 부정적인 측면을 우려하는 사람들에게 매력적인 식품이 될 수 있습니다. 2023년 10월, Dawn Foods는 최초의 비건 인증 스폰지 케이크 믹스인 Dawn Balance Vegan Sponge Cake Mix를 출시했습니다. Cake Mix를 출시했습니다. 이 케이크 믹스는 일반 스펀지 케이크 믹스와 동일한 기능, 질감 및 미각 경험을 제공합니다.

또한 비건 베이커리 원료는 우유 및 기타 동물성 유제품을 소화하기 어려운 유당 불내증 소비자에게 인기가 있으며, American College of Gastroenterology에 따르면 미국 성인 아프리카 계 미국인의 85%가 유당 불내증을 앓고 있다고합니다.

이 보고서는 세계 베이커리 원료 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 시장 역학, 주요 기업 현황과 전망 등을 제공합니다.

목차

제1장 프로젝트 범위와 정의

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 고객의 소리

  • 제품과 시장 정보
  • 브랜드 인지 방식
  • 구입 결정에서 고려되는 요소
  • 프라이버시와 규제 고려

제5장 세계의 베이커리 원료 시장 전망(2017-2031년)

  • 시장 규모 분석과 예측
    • 금액
  • 시장 점유율 분석과 예측
    • 제품 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 기업별(금액)(상위 5개사와 기타 - 2023년)
  • 시장 맵 분석(2023년)
    • 제품 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 지역별

제6장 북미의 베이커리 원료 시장 전망(2017-2031년)

  • 시장 규모 분석과 예측
    • 금액
  • 시장 점유율 분석과 예측
    • 제품 유형별
    • 형태별
    • 유통 채널별
    • 점유율 : 국가별
  • 각국의 시장 평가
    • 미국의 베이커리 원료 시장 전망(2017-2031년)
    • 캐나다
    • 멕시코

제7장 유럽의 베이커리 원료 시장 전망(2017-2031년)

  • 독일
  • 프랑스
  • 이탈리아
  • 영국
  • 러시아
  • 네덜란드
  • 스페인
  • 터키
  • 폴란드

제8장 아시아태평양의 베이커리 원료 시장 전망(2017-2031년)

  • 인도
  • 중국
  • 일본
  • 호주
  • 베트남
  • 한국
  • 인도네시아
  • 필리핀

제9장 남미의 베이커리 원료 시장 전망(2017-2031년)

  • 브라질
  • 아르헨티나

제10장 중동 및 아프리카의 베이커리 원료 시장 전망(2017-2031년)

  • 사우디아라비아
  • 아랍에미리트
  • 남아프리카공화국

제11장 수급 분석

제12장 수입과 수출 분석

제13장 밸류체인 분석

제14장 Porter's Five Forces 분석

제15장 PESTLE 분석

제16장 가격 분석

제17장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 과제

제18장 시장 동향과 발전

제19장 사례 연구

제20장 경쟁 상황

  • 시장 리더 상위 5개사 경쟁 매트릭스
  • 상위 5개사 SWOT 분석
  • 주요 기업 상위 10개사 상황
    • Nestle S.A.
    • The Hershey Company
    • Mondelez Global LLC
    • T&L Sugars Limited
    • King Arthur Baking Company, Inc.
    • Bob's Red Mill Natural Foods, Inc.
    • General Mills, Inc.
    • Associated British Foods plc
    • Koninklijke DSM N.V.
    • WEIKFIELD'S FOOD PVT. LTD.

제21장 전략적 추천

제22장 당사 소개와 면책사항

ksm 24.09.06

Global bakery ingredients market is projected to witness a CAGR of 6.52% during the forecast period 2024-2031, growing from USD 17.91 billion in 2023 to USD 29.69 billion in 2031. The bakery ingredients market is witnessing expansion due to the rise in diverse culinary experiences of consumers and increasing globalization and westernization. Moreover, bakery products offer ease in consumption, thus, driving growth of the bakery ingredients market.

Seasonal events and trends, such as holidays or health-related observances, can create spikes in demand for specific bakery items, thereby, increasing demand for bakery ingredients as well. For instance, the demand for bakery ingredients gets prominent during Christmas as people gift bakery products to friends and family.

As per the U.S. Bureau of Labor Statistics, in the United States, 218,800 people were working as bakers in 2022. Moreover, the projected increase in the employment of bakers was estimated to be 5% between 2022-32, which is faster than the average for all occupations in the United States.

Different bakery ingredients offer different usability, for instance, flour helps in providing the structure and texture and it is the most basic ingredient in a bakery recipe. The leavening agents helps dough or batter to rise through gas production. Commonly used leavening agents are yeast, baking powder, and baking soda. Sugar helps in sweetening and contribute to the overall taste, texture, and color of baked goods. Liquids, such as milk and water, offers hydration to the recipe. Moreover, it helps in dissolving the sugar and salts. Eggs provides moisture, richness, and structure, hence improving the stability of the baked items. Also, flavorings and additives, such as cocoa powder, spices, zests, and essence, delivers a taste and aroma to the baked goods. Lil'Goodness in July 2022, launched India's first ever prebiotic cocoa powder which contains zero added sugar. The product is made from 100% antioxidant rich real cocoa and natural prebiotic fibers which makes it a good option for gut and heart health.

Flour Product Type Shows a Greater Market Share

The structural and functional properties of flour are important for bakery products. It is the most basic bakery ingredient which is used in all the bakery products recipe. It is the major source of gluten, a protein binding material in bread, cake, and pastries to give the desired texture and elasticity.

Proteins in flour, mainly gluten, give the dough a power of air retention during fermentation, giving soft crumb to baked products. Furthermore, the starch in flour absorbs the moisture and offers bulk that supplements with other ingredients, including fats, sugar, and leavening agents. This way, bakers can create a wide range of products such as soft and delicate cakes to chewy and hardy breads. Besides the effect of flour, yeast and other raising agents works for fermentation. It essentially contains the functional properties that makes flour a primary ingredient in baking.

In November 2023, King Arthur Baking Company, Inc. introduced Climate Blend Flour, an innovative blend of the unique wheat varieties. This sustainably produced flour offers the bakers with a plant-forward product, which does not compromise on taste and quality. The flour offers a nutty and rich flavor which is appropriate for recipes such as bread, scones, muffins, and other bakery items.

Vegan Bakery Ingredients to Appeal to Consumers

Vegan bakery ingredients are being preferred more, with the rising awareness about health and ethical and environmental concerns. Health-wise, vegan ingredients are largely adapted as they have smaller amounts of cholesterol and are low-saturated fat, which is fit for health-associated dietary choices. Ethically, lesser use of animal-based ingredients would entail vegan foods mostly shunning such items as eggs and dairy, making them appealing to people concerned about animal welfare and the worst aspects of factory farming. Current improvements in vegan baking technology have made plant-based ingredients more aesthetically attractive, with improved texture and functionality, making them more appealing to consumers. In October 2023, Dawn Foods launched its first vegan certified sponge cake mix, namely, The Dawn Balance Vegan Sponge Cake Mix. This cake mix offers the same functionality, texture, and taste experience as a regular sponge cake mix.

Moreover, vegan bakery ingredients are popular among lactose intolerant consumers as they face difficulty in digesting milk and other animal-based dairy products. According to the American College of Gastroenterology, 85% of adult African Americans in the United States are lactose intolerant.

Consumers Preference for Egg Replacement to Drive Market Growth

People prefer eggless bakery goods due to dietary restrictions, such as veganism, allergies, and lactose intolerance. Ethical and environmental concerns drive the preference as eggless options align with animal welfare and sustainability goals. Additionally, the improved taste and texture of egg substitutes have broadened their appeal.

As per the estimates of the U.S. Centers for Disease Control and Prevention, since February 2024, more than 34,500 specimens have been tested which have been suspected to have influenza A (H5) or other novel influenza viruses. As the demand for cost-effective egg alternatives rose due to the occurrence of avian flu, the manufacturers of the bakery ingredients are innovating and introducing the products, which do not contain eggs and are safe for the consumption during the spread of the disease.

Several bakery ingredients can serve as effective egg replacements. Apple sauce, mashed bananas, and pureed pumpkin offer moisture and binding properties similar to eggs. Flaxseed meal or chia seeds mixed with water create a gel-like consistency that mimics egg binding and structure. Commercial egg replacers, typically composed of starches and leavening agents, provide functionality without altering flavor. Silken tofu blends smoothly to add density and moisture. Additionally, yogurt or buttermilk can replace eggs by providing moisture and a slight leavening effect. These alternatives accommodate various dietary needs while maintaining the integrity of baked goods.

In June 2023, Ardent Mills introduced two latest products Ardent Mills Egg Replace and Ancient Grains Plus Baking Flour Blend. The Ardent Mills Egg Replace consists of four ingredients, including chickpea flour, making it a gluten free and vegan product.

Asia-Pacific to be the Fastest Growing Region

In Asia-Pacific, the demand for bakery products and ingredients is rising, characterized by changing consumer preferences and economic growth. The rise in disposable income and urbanization are the key drivers that increase consumption of bread, pastries, cakes, and other bakery products. Additionally, dietary changing patterns and westernization trends in traditional diets boost the consumption of bakery products. Again, it is coupled with the growing middle class in the region, who are indicating an increasing propensity to spend on value-added and craft bakery products, thus pushing demand for good-quality ingredients. Apart from it, the increasing health and wellness awareness has greatly increased the demand for healthier products which are whole-grain and gluten-free. The rising access to bakery products through the modern retail and foodservice channels underpins growth in this case. It reflects a healthy market opportunity for the bakery business and ingredient suppliers in Asia-Pacific.

In April 2024, Barry Callebaut launched its latest cocoa powder, Maleo at Beta KL in Malaysia. Maleo's launch took place during a gathering of cocoa distributors and customers across Asia-Pacific, including countries such as Indonesia, China, Malaysia, the Philippines, Thailand, and Vietnam.

Future Market Scenario (2024 - 2031F)

Trends such as health-conscious eating, preference for convenience, and indulgence in baked products drive market demand. Popularity of specific products, such as artisanal breads or gluten-free options, can impact sales.

Growing awareness of health issues drives demand for healthier bakery options, including low-sugar, whole-grain, and vegan products. Nutritional information and ingredient transparency influence consumer choices.

Key Players Landscape and Outlook

Key players are innovating and catering to consumers by introducing unique and innovative bakery ingredients. They are offering ingredients that offer ease in baking and save the time and effort of modern consumers.

Baking mixes are increasingly being produced by key players as they offer convenience to the consumers, enabling them to bake their favorite snack quickly. In March 2024, Bob's Red Mill Natural Foods, Inc. introduced the latest range of baking mixes which included four signature blends, namely, fudgy brownie mix, golden cornbread mix, lightly sweet cornbread, and classic yellow cake mix.

Another key player, King Arthur Baking Company, Inc., expanded its range of baking mix with the launch of the Savory Bread Mix Kit in March 2024. These ready-to-make breads can be prepared in an hour, including products such as Soft and Chewy Pretzel, Pull-Apart Garlic Bread, Perfectly Tender Flatbread, and Crisp and Airy Focaccia.

Table of Contents

1. Project Scope and Definitions

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Voice of Customer

  • 4.1. Product and Market Intelligence
  • 4.2. Mode of Brand Awareness
  • 4.3. Factors Considered in Purchase Decisions
    • 4.3.1. Quality
    • 4.3.2. Peer Influence
    • 4.3.3. Brand Visibility
  • 4.4. Consideration of Privacy and Regulations

5. Global Bakery Ingredients Market Outlook, 2017-2031F

  • 5.1. Market Size Analysis & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share Analysis & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type
      • 5.2.1.1. Flour
        • 5.2.1.1.1. All-purpose Flour
        • 5.2.1.1.2. Almond Flour
        • 5.2.1.1.3. Others
      • 5.2.1.2. Oils and Shortening
        • 5.2.1.2.1. Butter
        • 5.2.1.2.2. Vegetable Oil
        • 5.2.1.2.3. Shortening
      • 5.2.1.3. Leaveners
        • 5.2.1.3.1. Baking Soda
        • 5.2.1.3.2. Baking Powder
        • 5.2.1.3.3. Yeast
        • 5.2.1.3.4. Eggs
        • 5.2.1.3.5. Others
      • 5.2.1.4. Sugar
        • 5.2.1.4.1. Icing Sugar
        • 5.2.1.4.2. Brown Sugar
        • 5.2.1.4.3. Muscovado Sugar
        • 5.2.1.4.4. Others
      • 5.2.1.5. Dairy Products
        • 5.2.1.5.1. Milk
        • 5.2.1.5.2. Buttermilk
        • 5.2.1.5.3. Cream Cheese
      • 5.2.1.6. Extracts and Flavors
        • 5.2.1.6.1. Vanilla Extract
        • 5.2.1.6.2. Mint Extract
        • 5.2.1.6.3. Rose Extract
        • 5.2.1.6.4. Others
      • 5.2.1.7. Others
    • 5.2.2. By Form
      • 5.2.2.1. Dry
      • 5.2.2.2. Liquid
    • 5.2.3. By Distribution Channel
      • 5.2.3.1. Offline
        • 5.2.3.1.1. Direct B2B Sales
        • 5.2.3.1.2. Supermarkets and Hypermarkets
        • 5.2.3.1.3. Specialty Stores
        • 5.2.3.1.4. Others
      • 5.2.3.2. Online
        • 5.2.3.2.1. E-commerce Websites
        • 5.2.3.2.2. Company Owned Websites
    • 5.2.4. By Region
      • 5.2.4.1. North America
      • 5.2.4.2. Europe
      • 5.2.4.3. Asia-Pacific
      • 5.2.4.4. South America
      • 5.2.4.5. Middle East and Africa
    • 5.2.5. By Company Market Share Analysis (Top 5 Companies and Others - By Value, 2023)
  • 5.3. Market Map Analysis, 2023
    • 5.3.1. By Product Type
    • 5.3.2. By Form
    • 5.3.3. By Distribution Channel
    • 5.3.4. By Region

6. North America Bakery Ingredients Market Outlook, 2017-2031F*

  • 6.1. Market Size Analysis & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share Analysis & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type
      • 6.2.1.1. Flour
        • 6.2.1.1.1. All-purpose Flour
        • 6.2.1.1.2. Almond Flour
        • 6.2.1.1.3. Others
      • 6.2.1.2. Oils and Shortening
        • 6.2.1.2.1. Butter
        • 6.2.1.2.2. Vegetable Oil
        • 6.2.1.2.3. Shortening
      • 6.2.1.3. Leaveners
        • 6.2.1.3.1. Baking Soda
        • 6.2.1.3.2. Baking Powder
        • 6.2.1.3.3. Yeast
        • 6.2.1.3.4. Eggs
        • 6.2.1.3.5. Others
      • 6.2.1.4. Sugar
        • 6.2.1.4.1. Icing Sugar
        • 6.2.1.4.2. Brown Sugar
        • 6.2.1.4.3. Muscovado Sugar
        • 6.2.1.4.4. Others
      • 6.2.1.5. Dairy Products
        • 6.2.1.5.1. Milk
        • 6.2.1.5.2. Buttermilk
        • 6.2.1.5.3. Cream Cheese
      • 6.2.1.6. Extracts and Flavors
        • 6.2.1.6.1. Vanilla Extract
        • 6.2.1.6.2. Mint Extract
        • 6.2.1.6.3. Rose Extract
        • 6.2.1.6.4. Others
      • 6.2.1.7. Others
    • 6.2.2. By Form
      • 6.2.2.1. Dry
      • 6.2.2.2. Liquid
    • 6.2.3. By Distribution Channel
      • 6.2.3.1. Offline
        • 6.2.3.1.1. Direct B2B Sales
        • 6.2.3.1.2. Supermarkets and Hypermarkets
        • 6.2.3.1.3. Specialty Stores
        • 6.2.3.1.4. Others
      • 6.2.3.2. Online
        • 6.2.3.2.1. E-commerce Websites
        • 6.2.3.2.2. Company Owned Websites
    • 6.2.4. By Country Share
      • 6.2.4.1. United States
      • 6.2.4.2. Canada
      • 6.2.4.3. Mexico
  • 6.3. Country Market Assessment
    • 6.3.1. United States Bakery Ingredients Market Outlook, 2017-2031F*
      • 6.3.1.1. Market Size Analysis & Forecast
        • 6.3.1.1.1. By Value
      • 6.3.1.2. Market Share Analysis & Forecast
        • 6.3.1.2.1. By Product Type
          • 6.3.1.2.1.1. Flour
          • 6.3.1.2.1.1.1. All-purpose Flour
          • 6.3.1.2.1.1.2. Almond Flour
          • 6.3.1.2.1.1.3. Others
          • 6.3.1.2.1.2. Oils and Shortening
          • 6.3.1.2.1.2.1. Butter
          • 6.3.1.2.1.2.2. Vegetable Oil
          • 6.3.1.2.1.2.3. Shortening
          • 6.3.1.2.1.3. Leaveners
          • 6.3.1.2.1.3.1. Baking Soda
          • 6.3.1.2.1.3.2. Baking Powder
          • 6.3.1.2.1.3.3. Yeast
          • 6.3.1.2.1.3.4. Eggs
          • 6.3.1.2.1.3.5. Others
          • 6.3.1.2.1.4. Sugar
          • 6.3.1.2.1.4.1. Icing Sugar
          • 6.3.1.2.1.4.2. Brown Sugar
          • 6.3.1.2.1.4.3. Muscovado Sugar
          • 6.3.1.2.1.4.4. Others
          • 6.3.1.2.1.5. Dairy Products
          • 6.3.1.2.1.5.1. Milk
          • 6.3.1.2.1.5.2. Buttermilk
          • 6.3.1.2.1.5.3. Cream Cheese
          • 6.3.1.2.1.6. Extracts and Flavors
          • 6.3.1.2.1.6.1. Vanilla Extract
          • 6.3.1.2.1.6.2. Mint Extract
          • 6.3.1.2.1.6.3. Rose Extract
          • 6.3.1.2.1.6.4. Others
          • 6.3.1.2.1.7. Others
        • 6.3.1.2.2. By Form
          • 6.3.1.2.2.1. Dry
          • 6.3.1.2.2.2. Liquid
        • 6.3.1.2.3. By Distribution Channel
          • 6.3.1.2.3.1. Offline
          • 6.3.1.2.3.1.1. Direct B2B Sales
          • 6.3.1.2.3.1.2. Supermarkets and Hypermarkets
          • 6.3.1.2.3.1.3. Specialty Stores
          • 6.3.1.2.3.1.4. Others
          • 6.3.1.2.3.2. Online
          • 6.3.1.2.3.2.1. E-commerce Websites
          • 6.3.1.2.3.2.2. Company Owned Websites
    • 6.3.2. Canada
    • 6.3.3. Mexico

All segments will be provided for all regions and countries covered

7. Europe Bakery Ingredients Market Outlook, 2017-2031F

  • 7.1. Germany
  • 7.2. France
  • 7.3. Italy
  • 7.4. United Kingdom
  • 7.5. Russia
  • 7.6. Netherlands
  • 7.7. Spain
  • 7.8. Turkey
  • 7.9. Poland

8. Asia-Pacific Bakery Ingredients Market Outlook, 2017-2031F

  • 8.1. India
  • 8.2. China
  • 8.3. Japan
  • 8.4. Australia
  • 8.5. Vietnam
  • 8.6. South Korea
  • 8.7. Indonesia
  • 8.8. Philippines

9. South America Bakery Ingredients Market Outlook, 2017-2031F

  • 9.1. Brazil
  • 9.2. Argentina

10. Middle East and Africa Bakery Ingredients Market Outlook, 2017-2031F

  • 10.1. Saudi Arabia
  • 10.2. UAE
  • 10.3. South Africa

11. Demand Supply Analysis

12. Import and Export Analysis

13. Value Chain Analysis

14. Porter's Five Forces Analysis

15. PESTLE Analysis

16. Pricing Analysis

17. Market Dynamics

  • 17.1. Market Drivers
  • 17.2. Market Challenges

18. Market Trends and Developments

19. Case Studies

20. Competitive Landscape

  • 20.1. Competition Matrix of Top 5 Market Leaders
  • 20.2. SWOT Analysis for Top 5 Players
  • 20.3. Key Players Landscape for Top 10 Market Players
    • 20.3.1. Nestle S.A.
      • 20.3.1.1. Company Details
      • 20.3.1.2. Key Management Personnel
      • 20.3.1.3. Products and Services
      • 20.3.1.4. Financials (As Reported)
      • 20.3.1.5. Key Market Focus and Geographical Presence
      • 20.3.1.6. Recent Developments/Collaborations/Partnerships/Mergers and Acquisition
    • 20.3.2. The Hershey Company
    • 20.3.3. Mondelez Global LLC
    • 20.3.4. T&L Sugars Limited
    • 20.3.5. King Arthur Baking Company, Inc.
    • 20.3.6. Bob's Red Mill Natural Foods, Inc.
    • 20.3.7. General Mills, Inc.
    • 20.3.8. Associated British Foods plc
    • 20.3.9. Koninklijke DSM N.V.
    • 20.3.10. WEIKFIELD'S FOOD PVT. LTD.

Companies mentioned above DO NOT hold any order as per market share and can be changed as per information available during research work.

21. Strategic Recommendations

22. About Us and Disclaimer

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