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시장보고서
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1609520
시장 점유율 및 예측 : IT 운영용 챗봇(2023-2028년), 중국(2개 보고서 번들)Market Share and Forecast: Chatbots for IT Operations, 2023-2028, China (Bundle of Two Reports) |
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Quadrant Knowledge Solutions는 중국의 IT 운영용 챗봇 시장이 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예측한다고 밝혔습니다. 중국은 디지털 혁신과 기술 현대화에 대한 관심이 높아지면서 IT 운영용 챗봇 시장이 크게 성장하고 있으며, AI 및 자동화 기술에 대한 막대한 투자가 챗봇 솔루션의 빠른 확산을 촉진하고 있습니다. 중국 기업들은 이러한 툴을 활용하여 업무 효율성을 높이고 비용을 절감하며 서비스 제공을 개선하고 있습니다. 이러한 IT 운영 현대화에 대한 적극적인 접근 방식은 평균을 상회하는 CAGR에 기여하고 있으며, 중국을 챗봇 솔루션 세계 시장에서 중요한 기업로 자리매김하고 있습니다.
Quadrant Knowledge Solutions는 "실시간 지원, 문제 해결, 경보 관리, 사이버 보안 보장, 대화를 통한 학습, 다중 채널 접근성을 통해 IT 지원 프로세스를 간소화하도록 설계된 AI 기반 IT 운영 챗봇 솔루션"이라고 정의합니다. IT 운영용 챗봇을 '실시간 지원, 문제 해결, 경고 관리, 사이버 보안, 대화, 학습, 멀티채널 접근성을 제공하여 IT 지원 프로세스를 간소화하도록 설계된 AI 기반 솔루션'으로 정의하고 있습니다.
Quadrant Knowledge Solutions의 발표에 따르면, 중국의 IT 운영용 챗봇 시장은 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 중국 IT 운영 챗봇 시장의 미래는 밝으며, AI 및 디지털 기술에 대한 지속적인 투자가 성장을 가속할 것으로 예상됩니다. 기업들이 IT 프레임워크를 현대화함에 따라 정교한 챗봇 솔루션에 대한 수요가 증가할 것으로 예상됩니다. 향후 개발은 복잡한 IT 작업을 자율적으로 처리할 수 있는 보다 직관적이고 상황 인식이 가능한 챗봇을 만드는 데 초점을 맞출 것으로 보입니다. 기술 생태계 내에서 파트너십과 협업을 촉진함으로써 중국 기업들은 이러한 발전을 활용하여 업무 효율성을 높이고 비용을 절감하며 세계 시장에서 경쟁력을 확보할 수 있습니다.
Quadrant Knowledge Solutions는 IT 운영용 챗봇을 "실시간 지원, 문제 해결, 경보 관리, 사이버 보안 보장, 대화를 통한 학습, 멀티채널 접근성을 제공하여 IT 지원 프로세스를 간소화하도록 설계된 AI 기반 솔루션"이라고 정의했습니다. AI가 탑재된 솔루션"이라고 정의하고 있습니다.
This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Chatbots for IT Operations Market is Projected to Register a CAGR of above-average by 2028 in China. China is witnessing substantial growth in the Chatbots for IT Operations market, driven by a strong focus on digital transformation and technological modernization. The country's significant investments in AI and automation technologies are facilitating the rapid adoption of chatbot solutions. Chinese businesses are leveraging these tools to enhance operational efficiency, reduce costs, and improve service delivery. This proactive approach to modernizing IT operations is contributing to an above-average CAGR, positioning China as a key player in the global market for chatbot solutions.
Quadrant Knowledge Solutions defines chatbots for IT operations 'as AI-powered solutions designed to streamline IT support processes by offering real-time assistance, resolving issues, managing alerts, ensuring cybersecurity, learning from interactions, and providing multi-channel accessibility'.
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Chatbots for IT Operations Market is Projected to Register a CAGR of above-average by 2028 in China. The future of the Chatbots for IT Operations market in China looks bright, with sustained investments in AI and digital technologies expected to drive further growth. As organizations continue to modernize their IT frameworks, the demand for sophisticated chatbot solutions will rise. Future developments will likely focus on creating more intuitive, context-aware chatbots capable of handling complex IT tasks autonomously. By fostering partnerships and collaborations within the tech ecosystem, Chinese companies can leverage these advancements to enhance operational efficiency, reduce costs, and gain a competitive edge in the global market.
Quadrant Knowledge Solutions defines chatbots for IT operations 'as AI-powered solutions designed to streamline IT support processes by offering real-time assistance, resolving issues, managing alerts, ensuring cybersecurity, learning from interactions, and providing multi-channel accessibility'.