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시장보고서
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세계의 식물성 요구르트 시장 성장, 규모, 동향 분석 - 원료, 향료, 유통 채널별 예측, 지역별 전망 및 경쟁 전략(-2033년)Plant-based Yogurt Market Growth, Size, Trends Analysis - By Source, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033 |
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세계 식물성 요구르트 시장 규모는 CAGR 14.15%로 확대되어 2033년에는 115억 7,000만 달러 규모로 성장할 것으로 예상됩니다.
식물성 요구르트는 식물성 요구르트, 비건 요구르트, 비유제품 요구르트로도 알려져 있습니다. 식물성 물질로 만들어져 일반 유제품 요구르트의 대체품으로 사용됩니다. 귀리 우유, 아몬드 우유, 코코넛 밀크, 쌀 우유, 두유 등이 포함됩니다. 식물성 요구르트를 만들기 위해서는 식물성 우유를 프로바이오틱스로 발효시켜야 합니다. 식물성 요구르트는 신맛이 있습니다. 이 맛은 발효를 통해 얻어지며, 장 건강에 도움이 되는 유익한 박테리아의 증식을 촉진합니다. 또한, 식물성 요구르트는 포화지방산이 적고 다양한 맛을 가지고 있습니다.
식물성 요구르트의 매출이 가장 먼저 감소한 것은 코로나19로 인한 오프라인 매장 판매 규제의 결과였습니다. 국경을 넘어 고객을 확보하기 위해 주요 기업들은 시장에서의 입지를 강화하기 위해 전자상거래와 온라인 마케팅에 집중하고 있습니다. 또한, 팬데믹으로 인해 소비자들은 면역력 강화 제품 및 기타 건강상의 이점을 제공하는 강화된 제품을 찾게 되었습니다. 이에 따라 주요 기업들은 유기농 원료를 추가하여 요구르트 제품의 구성을 개선하고 있습니다.
세계의 식물성 요구르트(Plant-based Yogurt) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회 분석, 시장 규모 추이 및 예측, 각종 부문별/지역별/주요 국가별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.
Plant-based Yogurt Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Plant-based Yogurt Market Growth, Size, Trends Analysis - By Source, By Flavor, By Distribution Channel - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Plant-based Yogurt Market is predicted to reach 11.57 billion by 2033 with a CAGR of 14.15%.
Plant-based yogurt is made from plants and is often known as vegan or nondairy yogurt. It is made from plant-based substances. They are used as an alternative to normal dairy yogurt. It also contains oat milk, almond milk, coconut milk, rice milk, and soy milk. The fermentation of plant milk with probiotics is used to make plant-based yogurt. The plant-based yogurt has an acidic flavor. The flavor is obtained through fermentation, which also promotes the growth of beneficial bacteria that can benefit intestinal health. Furthermore, plant-based yogurt contains less saturated fat and comes in a range of flavors.
Sales of plant-based yogurt first declined as a result of COVID-19 restrictions on physical retailers. To reach customers across geographic borders, big firms are concentrating on e-commerce and online marketing in an effort to strengthen their market position. In addition, the pandemic made consumers look for products that boost immunity and other fortified products that offer health benefits. As a result, major players improved the composition of their yogurt products by adding organic ingredients.
Scope of the report:
Report Metric Details
Market size available for years 2020-2033
Base year considered 2023
Forecast period 2024-2033
Segments covered By Source, By Flavor, By Distribution Channel
Regions covered
North America, Asia-Pacific, Latin America, Middle East & Africa and Europe
Companies Covered
Danone; Hain Celestial; General Mills Inc; Stonyfield Farm, Inc; Kite Hill; Daiya Foods Inc; Chobani, LLC; Hudson River Foods; Good Karma Foods, Inc.
Plant-based Yogurt Market Segmentation:
By Source: Based on the Source, Global Plant-based Yogurt Market is segmented as;
By Technology: Based on the Technology, Global Lithography Equipment Market is segmented as; ArF Scanners, KrF Steppers, i-line Steppers, ArF Immersion, Mask Aligners, and Others.
By Application: Based on the Application, Global Lithography Equipment Market is segmented as; Advanced Packaging, LED, MEMs, and Power Devices.
By Packaging Platforms: Based on the Packaging Platforms, Global Lithography Equipment Market is segmented as; 3D IC, 2.5D Interposer, Wafer Level Chip Scale Packaging, FO WLP Wafer, 3D WLP, and Others.