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									중남미 웰빙 플랫폼 시장 : 지역 분석 - 서비스, 카테고리, 제공 모델, 최종 사용자별 예측(-2030년)South & Central America Well-Being Platform Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Service, Category, Delivery Model, and End User | 
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중남미 웰빙 플랫폼 시장은 2022년에 181억 4,807만 달러로 평가되었고, 2030년에는 293억 4,257만 달러에 이를 것으로 예측되며, 예측기간 동안 복합 연간 성장률(CAGR) 6.2%로 성장할 것으로 예측됩니다.
직장 관련 질환 증가가 중남미 웰빙 플랫폼 시장을 뒷받침
세계보건기구(WHO)의 보고에 따르면, 피고용인은 세계 인구의 50% 이상을 차지하고 있으며, 그 중 15%가 정신장애를 겪고 있습니다. 효과적인 지원이 없으면 정신 장애는 사람의 자신감과 생산성을 방해하고 결근을 증가시킵니다. 매년 우울증과 불안증으로 인해 120억 일의 근무 시간이 손실됩니다. 그러나 직장에서의 심리적 리스크를 관리하고 노동조건과 환경을 직접 대상으로 한 조직적 개입을 실시함으로써 일과 관련된 정신적 건강상태를 회피할 수 있습니다. 게다가, 직장에서의 HRA(Health Risk Assessment)의 실행이 증가하는 것은 신체적, 정신적 건강 상태를 다루는 최선의 해결책 중 하나입니다.
KFF 2023의 보고서에 따르면 2019년에는 대기업(직원 200명 이상)의 84%가 직원에게 금연, 체중 감량, 건강한 라이프 스타일 채용, 행동 코칭 코스 수강 등을 촉구한다 직장 웰빙 프로그램을 제공합니다. 또한 대기업의 4%가 건강 진단에 중점을 둔 웰니스 프로그램을 실시했습니다. 또한 대기업에서는 HRA 도입이 증가하고 있으며, 그 결과 건강수당 제공률은 2008년 47%에서 2019년 65%로 상승하고 있습니다. 또한 일부 고용주는 HRA 시 직원에게 건강 정보 공개를 촉구하기 위해 금전적 인센티브를 제공합니다. 또한 일부 대기업은 비만도(BMI)와 콜레스테롤 수치를 지정된 범위 내로 유지하는 등 최적의 건강 상태를 달성하기 위한 인센티브를 제공합니다. 이와 같이 웰니스 플랫폼 시장은 직장 관련 질환의 경우가 급증함에 따라 성장하고 있습니다.
중남미 웰빙 플랫폼 시장 개요
브라질에서 COVID-19가 대유행했을 때, Information Services Group(ISG)의 보고서에 따르면, 기업은 사업을 유지하기 위해 효과적인 비즈니스 전략의 실시를 강요했습니다. 또한 브라질에서는 인재의 전반적이고 전략적인 관리가 기업의 의사 결정에 필수적인 요소로 작용합니다. 브라질에서는 다른 지역에 비해 기업이 새로운 기술, 프로세스, 서비스, 거버넌스, 보안 도구를 도입하여 직원의 참여, 생산성, 창의성 만족도를 극대화하려고 합니다. 이 때문에 다양한 조직에서 직원 웰니스의 도입이 진행되고 있습니다. 브라질의 ISG Provider Lens Future of Work-Services and Solutions 보고서는 기술, 디지털 서비스 데스크, 워크플레이스 지원 서비스, 관리 직원 경험 서비스에 중점을 두고, 워크플레이스 전략 변혁 서비스와 매니지드 워크플레이스 서비스의 두 가지 사분면에서 24 공급자의 능력을 평가합니다.
중남미 웰빙 플랫폼 시장 수익과 예측(-2030년)
중남미 웰빙 플랫폼 시장 세분화
중남미 웰빙 플랫폼 시장은 서비스, 카테고리, 제공 모델, 최종 사용자, 국가별로 구분됩니다.
서비스를 기반으로 중남미 웰빙 플랫폼 시장은 건강 위험 평가, 피트니스, 금연, 건강 진단, 영양 및 체중 관리, 스트레스 관리, 종합적인 웰빙 등으로 구분됩니다. 종합적인 웰빙 부문은 2022년에 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
중남미 웰빙 플랫폼 시장은 카테고리별로 피트니스,영양 컨설턴트, 심리 치료사, 조직,고용자로 구분됩니다. 2022년에는 조직/고용자 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
적용 모델에 따라 중남미 웰빙 플랫폼 시장은 현장과 오프사이트로 이분됩니다. 2022년 시장 점유율은 현장형이 큽니다.
최종 사용자를 기반으로 중남미 웰빙 플랫폼 시장은 소규모 조직, 중규모 조직, 대규모 조직, 가정용으로 구분됩니다. 2022년에는 가정용 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
국가별로 중남미 웰빙 플랫폼 시장은 브라질, 아르헨티나 및 기타 중남미로 구분됩니다. 기타 중남미가 2022년 중남미 웰빙 플랫폼 시장 점유율을 독점했습니다.
ComPsych Corporation, Fitbit LLC, Optum Inc, Quest Diagnostics는 중남미 웰빙 플랫폼 시장에서 사업을 전개하고 있는 대기업입니다.
목차
The South & Central America well-being platform market was valued at US$ 18,148.07 million in 2022 and is expected to reach US$ 29,342.57 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 6.2% from 2022 to 2030.
Rise in Workplace-Associated Disorders Fuels the South & Central America Well-Being Platform Market
According to a report by the World Health Organization (WHO), employed individuals account for more than 50% of the global population, and 15% of these are living with mental disorders. Without effective support, mental disorders can hamper a person's confidence and productivity, and increase absenteeism. Annually, 12 billion working days are lost due to depression and anxiety. However, work-related mental health conditions can be averted by managing psychological risks at the workplace and implementing organizational interventions that directly target working conditions and environments. Additionally, the increasing implementation of health risk assessment (HRA) at the workplace is one of the best solutions to tackle physical and mental health conditions.
According to the KFF 2023 report, in 2019, 84% of large firms (200 or more workers) offered workplace wellness programs for their employees to encourage them to quit smoking, lose weight, adopt a healthy lifestyle, and take behavioral coaching courses. 4%. of large firms have wellness programs that focus on health screening Further, the implementation of HRAs has increased among large firms, resulting in offering health benefits rising from 47% in 2008 to 65% in 2019. Several employers also offer monetary incentives to encourage employees to disclose health information during HRAs. A small percentage of large employers also offer incentives to achieve optimal health conditions such as maintaining body mass index (BMI) or cholesterol levels within the specified range. Thus, the wellness platform market is growing with an upsurge in the cases of workplace-associated disorders.
South & Central America Well-Being Platform Market Overview
During the COVID-19 pandemic in Brazil, companies were forced to implement effective business strategies to sustain business, as per the Information Services Group (ISG) report. Also, in Brazil, holistic and strategic management of human resources acts as an integral part of decision-making in the companies. In Brazil, compared to other regions, companies are incorporating new technologies, processes, services, governance, and security tools to maximize employee satisfaction in engagement, productivity, and creativity owing to the rising incidence of work stress results in disruptions. This is increasing the adoption of employee wellness among various organizations. In Brazil, the ISG Provider Lens Future of Work-Services and Solutions report evaluates the capabilities of 24 providers across two quadrants-Workplace Strategy Transformation Services and Managed Workplace services-with a major focus on technology, digital service desk, workplace support services, and managed employee experience services.
South & Central America Well-Being Platform Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Bn)
South & Central America Well-Being Platform Market Segmentation
The South & Central America well-being platform market is segmented into service, category, delivery model, end user, and country.
Based on service, the South & Central America well-being platform market is segmented into health risk assessment, fitness, smoking cessation, health screening, nutrition & weight management, stress management, comprehensive well-being, and others. The comprehensive well-being segment held the largest market share in 2022.
Based on category, the South & Central America well-being platform market is segmented into fitness and nutrition consultant, psychological therapists, and organizations/employers. The organizations/employers segment held the largest market share in 2022.
Based on delivery model, the South & Central America well-being platform market is bifurcated into onsite and offsite. The onsite segment held a larger market share in 2022.
Based on end user, the South & Central America well-being platform market is segmented into small-scale organizations, medium-scale organizations, large-scale organizations, and home use. The home use segment held the largest market share in 2022.
Based on country, the South & Central America well-being platform market is segmented to Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the South & Central America well-being platform market share in 2022.
ComPsych Corporation, Fitbit LLC, Optum Inc, and Quest Diagnostics are some of the leading companies operating in the South & Central America well-being platform market.
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