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시장보고서
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중남미의 DTC(Direct-to-Consumer) 유전자 검사 시장 전망(-2030년) : 지역별 분석 - 검사 유형, 기술, 유통 채널별South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Test Type, Technology, and Distribution Channel |
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중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장은 2022년 8,964만 달러, 2030년에는 3억 4,985만 달러에 달할 것으로 예상되며, 2022-2030년간 18.6%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다.
SNP(Single Nucleotide Polymorphism) 칩 도입 확대, 중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장 성장 견인
최근 몇 년동안 과학적 지식 증가와 함께 전통적 의료에서 개인 맞춤형 의료로 패러다임의 전환이 꾸준히 진행되고 있습니다. 이러한 변화는 유전공학의 발전, 단일염기다형성(SNP) 유전자형 분석, 마이크로어레이와 바이오칩 기술의 높은 채택에 기인합니다. 수십만 개의 SNP를 가진 유전자 마이크로어레이 분석 플랫폼의 도입은 개인 간의 보다 심층적인 계보 관계를 보다 개방적으로 검사할 수 있는 고급 알고리즘의 도입을 촉진할 것으로 보입니다. 또한, 악성 종양 검출에 대한 수요도 증가하고 있습니다. 소아과 영역에서는 SNP 돌연변이를 대량 결손으로 하이브리드화할 필요 없이 단시간에 결과를 얻을 수 있다는 점이 엄청난 수요를 창출하고 있습니다. 그 결과, 더 많은 유전자 이상이 발견되고 치료될 것으로 예상되며 시장은 성장할 것으로 예상됩니다.
고효율과 정확성을 갖춘 SNP 칩은 기술적으로 진보된 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사에 대한 끊임없는 요구로 인해 수요가 증가하고 있으며, SNP 칩에 대한 높은 선호도는 암 연구에 필수적인 SNP 마이크로어레이 분석과 같은 다양한 용도과 함께 용량 변화 및 DNA 다형성을 측정할 수 있는 능력에 기인합니다. 분석과 같은 다양한 응용 분야와 함께 용량 변화 및 DNA 다형성을 측정할 수 있는 능력에 기인합니다. 또한, DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사에서 오류를 최소화해야 할 필요성이 증가함에 따라 SNP 기술의 채택을 촉진하고 시장 성장의 기회를 제공할 것으로 예상됩니다.
중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장 개요/p>
중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장은 브라질, 아르헨티나, 기타 중남미로 구분됩니다. 이 지역 시장은 유전성 질환의 급증, 노인 인구 증가, 헬스케어 시스템 시장 개척, 유전자 검사에 대한 인식 증가 등의 요인에 의해 주도되고 있습니다. 만성질환과 함께 유전성 질환의 유병률이 증가하고 있는 것이 브라질 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장의 성장을 가속하는 주요 요인입니다. 예를 들어, 유전질환과 선천성 기형은 브라질 영유아의 사망 원인 중 두 번째로 높은 비중을 차지하고 있습니다. 개인 맞춤형 의료에 대한 수요 증가, 질병 진단에 대한 새로운 기술 도입, 정확하고 빠른 결과를 제공하기 위한 새로운 진단 기술 개발에 업계가 집중하고 있는 것도 브라질 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장의 성장을 가속하는 주요 요인으로 꼽히고 있습니다. 요인으로 기대되고 있습니다. 브라질에서는 비만이나 당뇨병과 같은 현대병 치료에 도움이 되는 유전적 형질을 찾아내려는 과학자들의 노력으로 의료 유전학 분야가 확대되고 있습니다. 2019년 브라질의 주요 유전자 검사 기관 중 하나인 GENOMIKA는 예방의학 및 임상유전학 관련 베리타스의 전장유전체 및 엑솜 시퀀싱 서비스를 자사의 포트폴리오에 통합하는 계약을 체결한 바 있습니다. 베리타스와 계약을 체결하여 예방의학 및 임상유전학 관련 베리타스의 모든 유전체 및 엑솜 시퀀싱 서비스를 자사의 포트폴리오에 포함시켰습니다.
중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장 매출 및 2030년까지의 예측(금액)
중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장 세분화
중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장은 검사 유형, 기술, 유통 채널, 국가별로 구분됩니다.
검사 유형에 따라 중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장은 조상 검사, 예측 검사, 영양유전체학 검사, 운반체 검사, 기타로 구분되며, 2022년 가계 검사 시장 부문이 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.
기술 측면에서 중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장은 전장유전체 시퀀싱, 단일염기다형성 칩, 표적 분석, 기타로 분류됩니다. 단일염기다형성 칩 부문이 2022년 가장 큰 점유율을 차지했습니다.
중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장은 유통 채널에 따라 온라인과 오프라인으로 나뉩니다. 온라인 부문이 2022년 큰 비중을 차지했습니다.
국가별로는 중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장은 브라질, 아르헨티나, 기타 중남미로 구분됩니다. 브라질은 2022년 중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장을 독점했습니다.
Ancestry Genomics Inc, Living DNA Ltd, 23andMe Inc, Genetic Technologies Ltd는 중남미의 DTC(Direct-To-Consumer) 유전자 검사 시장에서 사업을 전개하고 있는 주요 기업입니다.
목차
The South & Central America direct-to-consumer genetic testing market was valued at US$ 89.64 million in 2022 and is expected to reach US$ 349.85 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 18.6% from 2022 to 2030.
Growing Adoption of Single Nucleotide Polymorphism (SNP) Chips Fuels the South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market
There has been a steady paradigm shift from traditional medicine to personalized medicine with increasing scientific knowledge in recent years. This shift is due to advances in genetic engineering, single nucleotide polymorphism (SNP) genotyping, and the high adoption of microarrays and biochip technologies. The introduction of genetic microarray analysis platforms with hundreds of thousands of SNPs will encourage the implementation of advanced algorithms to test for more secluded genealogical relationships more openly between individuals. In addition, the demand for detecting malignant tumors has also increased. In the pediatric field, the short turnaround time without the need to hybridize SNP variations to massive deletions has led to enormous demand. As a result, the market is expected to grow as more genetic abnormalities are detected and treated.
SNP chips with high efficiency and accuracy are witnessing an increase in demand due to the constant need for technologically advanced and more sophisticated DTC genetic testing. A high preference for SNP chips can be attributed to their ability to measure dosage changes and DNA polymorphism, along with various applications such as the SNP microarray analysis that are vital for cancer research. Furthermore, an increasing need to minimize errors in DTC genetic testing is expected to drive the adoption of SNP technology, thereby providing an opportunity for the market growth.
South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Overview
The South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The market in this region is driven by factors such as the burgeoning incidences of genetic disorders, the growing geriatric population, developments in healthcare systems, and rising awareness about genetic testing. The rising prevalence of the genetic disease, along with chronic illness, is the primary factor driving the growth of Brazil's DTC genetic testing market. For instance, genetic diseases and congenital abnormalities together represent the second most common cause of mortality among infants in Brazil. The growing demand for personalized medicines, introduction of novel technologies in disease diagnosis, and focus of industry players on developing new diagnostic techniques to provide faster results with high accuracy are expected to be other noteworthy factors to favor the growth of the direct-to-consumer genetic testing market in Brazil. The field of medical genetics has expanded in Brazil as scientists assure to track down genetic traits that will help to treat modern disease epidemics, such as obesity and diabetes. Moreover, the number of private genetic testing companies, particularly offering paternity testing solutions, is on the rise in Brazil. In 2019, GENOMIKA, one of the leading genetic testing laboratories in Brazil, signed an agreement with Veritas to incorporate the latter's Whole Genome and Exome Sequencing services associated with preventive medicine and clinical genetics into its portfolio.
South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Segmentation
The South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented into test type, technology, distribution channel, and country.
Based on test type, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented into ancestry testing, predictive testing, nutrigenomics testing, carrier testing, and others. The ancestry testing market segment held the largest share in 2022.
In terms of technology, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is categorized into whole genome sequencing, single nucleotide polymorphism chips, targeted analysis, and others. The single nucleotide polymorphism chips segment held the largest share in 2022.
Based on distribution channel, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is bifurcated into online , and offline. The online segment held a larger share in 2022.
Based on country, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented the Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market in 2022.
Ancestry Genomics Inc, Living DNA Ltd, 23andMe Inc, and Genetic Technologies Ltd are some of the leading companies operating in the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market.
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