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아시아태평양의 긴급 통보 시스템 : 예측(2030년)-지역별 분석-용도별, 최종 사용자별, 기술별, 제공별, 유형별Asia Pacific Emergency Call Systems Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Application, End User, Technology, Offerings, and Type |
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아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장은 2022년 6억 6,045만 달러로 평가되었고, 2030년에는 15억 6,976만 달러에 이를 것으로 예측되며, 2022년부터 2030년까지 CAGR은 11.4%로 추정됩니다.
헬스케어에서 디지털 솔루션의 채택이 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장을 뒷받침
디지털 솔루션은 의료 종사자가 암, 당뇨병, 정신 건강 문제 등의 질병을 확인하고 치료하는 방법을 변화시키고 있습니다. 모든 사람들이 디지털 건강을 이용할 수 있도록 각 국가는 디지털 건강 플랫폼과 기술에 투자해야 합니다. 디지털 건강 애플리케이션(앱)은 환자에게 힘을 주고 건강 관리 종사자와의 관계를 강화하는 데 사용할 수 있습니다. 최상의 시나리오에서는 디지털화가 공동 케어로의 일반적인 문화적 변화에 기여하기 때문에 기존 케어 간의 공동 의사 결정이 새로운 표준이 될 수 있습니다. 결과적으로 환자는 신속한 의료 지원을 얻기 위해 쉽고 편안하게 사용할 수 있습니다. 주요 공급자는 간호사 호출 시스템의 이동성에 대한 요구가 증가함에 따라보다 통합된 간호사 호출 시스템을 제공하는 데 주력했습니다. 2021년 1월, Austco는 400 병상의 주롱 커뮤니티 병원과 700 병상의 n-Ten-Fon 종합 병원(NTFGH)(JCH)에 도입된 Tacera 간호사 콜 플랫폼을 갱신하는 130만 호주 달러 상당의 계약을 획득했습니다. JurongHealth의 코드 블루 플랫폼과의 인터페이스는 모든 침대에 타셀라 기술을 도입하여 싱가포르의 어느 병원보다 빠른 코드 블루의 신속한 대응을 가능하게 합니다. 병원은 주로 예방, 질병 관리, 적절한 임상 개입에 중점을 둡니다. 전문 서비스는 다양한 희귀질환과 복잡한 증상으로 고통받는 사람들을 지원합니다. 유전성 질환, 희소암, 복잡한 내과적 및 외과적 질환을 가진 환자의 치료가 포함되는 경우가 많습니다. 안과 질환, 정형외과 질환, 신경 질환과 같은 특정 질병 및 노화와 관련된 질병은 특별한 주의와 특별한 치료가 필요합니다. 따라서 전문 병원에서는 간호사 호출 시스템의 필요성이 높아집니다. 이런 식으로 디지털 건강 관리를 채택하고 전문적인 치료에 대한 선호도가 높아짐에 따라 긴급 통화 시스템 시장에 몇 가지 성장 기회가 생깁니다.
아시아태평양 긴급 통보 시스템 시장 개요
National Aged Population Office가 발표한 「Future Trends of Population Aging in China」의 조사에 따르면, 중국에서는 2021년까지 약 2억 4,800만 명의 노인이 기록되어 전체 인구의 17.17%를 차지합니다. 또한 80세 이상의 고령자는 3,060만 명이 되고, 중국의 고령자 인구 전체의 12.37%를 차지하게 됩니다. 다른 선진국에 비해 세계 최대의 노인 인구를 가진 중국에서는 고령화 사회의 독특한 특징을 목격했습니다.
중국에서 알츠하이머는 질병이 아니라 피할 수 없는 자연 노화의 일부로 간주됩니다. South China Morning Post Publishers Ltd.에 게재된 데이터에 따르면, 중국에서는 매년 약 100만 명이 알츠하이머병으로 진단되고 있으며, 2050년까지 중국의 알츠하이머병 환자수는 4,500만 명, 즉 세계 총 인구의 거의 절반에 도달할 것으로 예상됩니다. 따라서 위의 요인들로 인해 긴급 통보 시스템 시장은 예측기간 동안 현저한 성장을 이룰 가능성이 높습니다.
아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장 수익 및 예측(-2030년)
아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장 세분화
아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장은 용도별, 최종 사용자별, 기술별, 제공별, 유형별, 국가별로 분류됩니다.
용도 분야별로 아시아태평양 긴급 통보 시스템 시장은 낙상 방지 및 감지, 워크플로 최적화, 환자 관리 알림, 알람 및 커뮤니케이션 관리, 원더 관리, 보고서 및 분석, 실시간 직원 위치 지정 등으로 구분됩니다. 알람 커뮤니케이션 관리 분야가 2022년에 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
기술적 측면에서 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장은 유선과 무선으로 이분됩니다. 2022년에는 유선 부문이 더 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
제공별로, 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장은 하드웨어, 소프트웨어, 서비스로 구분됩니다. 2022년 시장 점유율은 하드웨어 부문이 가장 컸습니다.
유형별로 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장은 간호사 통화 시스템, 콜박스 시스템, 긴급 스탠션, 인터폰 시스템 등으로 구분됩니다. 2022년에는 간호사 통화 시스템 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
최종 사용자별로는 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장은 병원 및 진료소, 복지시설 및 독립생활시설, 외래수술센터 등으로 구분됩니다. 병원 및 클리닉 부문이 2022년에 가장 큰 시장 점유율을 차지했습니다.
국가별로 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장은 중국, 일본, 인도, 호주, 한국 및 기타 아시아태평양으로 구분됩니다. 2022년 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장 점유율은 중국이 독점했습니다.
Hill-Rom Holdings Inc, GE HealthCare Technologies Inc, Mircom Technologies Ltd, Talius Group Ltd, Ascom Holding AG 등이 아시아태평양의 긴급 통보 시스템 시장에서 사업을 전개하고 있는 대기업입니다.
The Asia Pacific emergency call systems market was valued at US$ 660.45 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,569.76 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 11.4% from 2022 to 2030.
Adoption of Digital Solutions in Healthcare Boosts Asia Pacific Emergency Call Systems Market
Digital solutions are transforming the way medical practitioners identify and treat illnesses such as cancer, diabetes, and mental health issues. To increase everyone's access to digital health, nations must now invest in digital health platforms and technology. Digital health applications (apps) can be used to empower patients and strengthen their relationships with healthcare practitioners, which specifically helps them in better self-management and reduces concerns during joint decision-making. In the best-case scenario, shared decision-making between conventional care can become the new standard due to digitalization contributing to a general cultural shift toward collaborative care. As a result, patients can use them easily and comfortably to get fast medical help. The leading providers focused on providing more integrated nurse call systems due to the growing need for nurse call systems' mobility. In January 2021, Austco was awarded a contract worth AUD 1.3 million to update the Tacera Nurse Call platform implemented at the 400-bed Jurong Community Hospital and the 700-bed Ng Teng Fong General Hospital (NTFGH) (JCH). With interfaces with JurongHealth's Code Blue Platform, all beds will have the Tacera technology, enabling the fastest Code Blue rapid response of any hospital in Singapore. Hospitals primarily focus on prevention, disease management, and appropriate clinical interventions. The specialized services support people suffering from a range of rare and complex conditions. They often involve treatments for patients with genetic disorders, rare cancers, or complex medical or surgical conditions. Specified or age-related conditions such as ophthalmic and orthopedic conditions, neurological disorders, and others require special attention and specified care. Hence, the need for nurse call systems is greater in specialty hospitals. Thus, the adoption of digital healthcare and rising preference for specialized treatments hold several growth opportunities in the emergency cell system market.
Asia Pacific Emergency Call Systems Market Overview
According to research published by the National Aged Population Office in the Future Trends of Population Aging in China, by 2021, the country recorded approximately 248 million older adults, accounting for 17.17% of the overall population. Also, people aged 80 years or above will account for 30.6 million, taking a share of 12.37% of the total aged population in China. The unique characteristics of the aging population were witnessed in China, which has the largest aged population in the world compared to other developed nations.
In China, Alzheimer's is seen as an unavoidable and natural part of aging instead of a disease. According to data published in South China Morning Post Publishers Ltd., approximately a million people in China are diagnosed every year with Alzheimer's, and by 2050, the number of Alzheimer's patients in China is projected to reach 45 million, i.e., almost half the total population across the globe. Thus, due to the abovementioned factors, the market for emergency call systems is likely to witness remarkable growth during the forecast period.
Asia Pacific Emergency Call Systems Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
Asia Pacific Emergency Call Systems Market Segmentation
The Asia Pacific emergency call systems market is categorized into application, end user, technology, offerings, type, and country.
Based on application, the Asia Pacific emergency call systems market is segmented fall prevention and detection, workflow optimization, patient care reminders, alarms and communication management, wander management, reporting and analytics, real-time staff locating, and others. The alarms and communication management segment held the largest market share in 2022.
In terms of technology, the Asia Pacific emergency call systems market is bifurcated into wired and wireless. The wired segment held a larger market share in 2022.
By offerings, the Asia Pacific emergency call systems market is segmented into hardware, software, and services. The hardware segment held the largest market share in 2022.
By type, the Asia Pacific emergency call systems market is segmented into nurse call systems, call box systems, emergency stanchions, intercom system, and others. The nurse call systems segment held the largest market share in 2022.
By end user, the Asia Pacific emergency call systems market is segmented into hospital and clinics, assisted living and independent living facilities, ambulatory surgical centers, and others. The hospital and clinics segment held the largest market share in 2022.
By country, the Asia Pacific emergency call systems market is segmented into China, Japan, India, Australia, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific emergency call systems market share in 2022.
Hill-Rom Holdings Inc, GE HealthCare Technologies Inc, Mircom Technologies Ltd, Talius Group Ltd, and Ascom Holding AG are among the leading companies operating in the Asia Pacific emergency call systems market.