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세계의 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장

Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market

발행일: | 리서치사: The Insight Partners | 페이지 정보: 영문 150 Pages | 배송안내 : 1-5일 (영업일 기준)

    
    
    



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세계의 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장은 2024년 24억 달러에서 2031년까지 455억 달러로 확대되고, 2025년부터 2031년까지 CAGR은 58.5%가 될 것으로 예측됩니다. 미디어, 엔터테인먼트 및 광고 분야에서 데이터 불법 복사 사건 증가는 이러한 분야에서 블록체인 시장의 성장을 가속할 것으로 예측됩니다.

미디어, 광고 및 엔터테인먼트에서 블록체인 시장 분석

미디어 엔터테인먼트 업계에서 블록체인 기술에 대한 수요가 증가함에 따라 컨텐츠의 상업화가 진행됨에 따라 지적 재산(IP) 권한의 침해가 확산되고 있습니다. 컨텐츠 제작자와 소비자 사이에 개입하는 중개자를 제거하는 것이 시급하고, 안전하고 신속한 거래에 대한 수요가 높아지고 있는 것, 이러한 분야에서 데이터의 불법 복사가 증가하고 있는 것이 시장 성장을 뒷받침하는 주요 요인이 되고 있습니다.

미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 개요

미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인은 이러한 분야에서 블록체인 기술을 사용하고 다양한 과제를 해결하고 기회를 잡는 것과 관련이 있습니다. 이 기술은 컨텐츠의 유통, 소비 및 수익화를 위한 투명하고 안전하며 효율적인 시스템 개발을 촉진합니다. 주목할만한 이용 사례로는 컨텐츠에 대한 액세스에 대한 마이크로 지불 구현, 피어 투 피어 판매 및 유통, 효율적인 로열티 지불, 이용 기반 과금 모델 등이 있습니다. 블록체인 기술은 미디어 공급망 전반에 걸쳐 투명성, 신뢰성, 효율성, 속도, 안전성, 관리성 향상 등의 이점을 제공하여 컨텐츠 전달, 소비, 결제 프로세스, 광고에 영향을 미칩니다.

미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 성장 촉진요인과 기회

데이터 불법 복사 사건 증가는 미디어, 광고 및 엔터테인먼트에서 블록체인 시장 성장을 가속

블록체인 기술은 해적판이 미디어 컨텐츠를 불법적으로 공유하고 이익을 얻는 것을 크게 방해할 수 있습니다. 블록체인 기술은 분산형 대장 기술을 통해 불법 행위를 추적할 수 있어 개인이 해적 행위를 숨기는 것을 어렵게 합니다.

미디어, 광고 및 엔터테인먼트에서 블록체인 시장 보고서의 세분화 분석

시장은 블록체인 유형별로 공개 및 개인 부문으로 분류됩니다. 퍼블릭 부문은 2024년 미디어, 광고 및 엔터테인먼트에서 블록체인 시장에서 큰 점유율을 획득할 것으로 예측됩니다.

이 시장에서 퍼블릭 블록체인이란 누구나 액세스할 수 있는 분산형이고 투명성이 높은 디지털 장부를 말합니다. 이 유형의 블록체인은 마이크로 결제, 피어 투 피어 판매 및 컨텐츠 전달, 효율적인 로열티 지불, 이용 기반 과금 모델 등 다양한 산업 이용 사례를 지원합니다.

미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 점유율의 지역별 분석

미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 보고서는 주로 5개 지역으로 나뉩니다. 북미, 유럽, 아시아태평양, 중동, 아프리카, 남미입니다. 북미는 빠르게 성장하고 있으며 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장에서 큰 점유율을 차지할 것으로 예측됩니다. 이 지역에서는 라이선싱, 권리 관리, 디지털 광고, 스마트 계약, 컨텐츠 보안, 온라인 게임, 결제 등 다양한 용도로 미디어, 엔터테인먼트, 광고 전체에 블록체인 기술이 채용되고 있는 것이 시장 성장의 주요 요인이 되고 있습니다.

미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 보고서 범위

'미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 분석'은 컴포넌트, 블록체인 유형, 기업 규모, 용도 및 지역에 따라 수행되었습니다. 시장은 구성 요소별로 솔루션과 서비스로 구분됩니다. 블록체인 유형별로는 퍼블릭과 프라이빗으로 나눌 수 있습니다. 기업 규모별로는 중소기업과 대기업으로 분류됩니다. 용도별로는 라이선스 및 권리 관리, 디지털 광고, 스마트 계약, 컨텐츠 보안, 온라인 게임 및 결제가 포함됩니다. 지역별로는 북미, 유럽, 아시아태평양, 중동, 아프리카, 남미로 구분됩니다.

미디어, 광고 및 엔터테인먼트에서 블록체인 시장의 최근 동향과 뉴스

기업은 시장 내에서 M&A와 같은 무기적 전략과 유기적 전략을 모두 채택하고 있습니다. 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 예측은 주요 기업 출판물, 협회 데이터, 데이터베이스 등 다양한 2차 및 1차 조사를 기반으로 합니다. 최근 중요한 시장 개척에는 다음과 같은 것이 있습니다.

2024년 2월, Eros STX Global Corporation이 소유한 남아시아의 유명한 Over The Top(OTT) 엔터테인먼트 플랫폼인 Xfinite와 Eros Now는 Xfinite의 Mzaalo 플랫폼과의 제휴 확대를 발표했습니다. Mzaalo 플랫폼은 연간 1,000만 명의 사용자에게 도달할 것으로 예상되는 게임형 비디오 스트리밍 서비스입니다(출처 : Eros Now, 기업 웹사이트).

미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 조사 범위 및 아티팩트

"미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 규모 및 예측(2021-2031년)"이라는 제목의 보고서는 다음 분야를 다루는 시장에 대한 종합적인 분석을 제공합니다.

이 보고서는 주요 시장 부문을 대상으로 세계, 지역 및 국가별 시장 규모 및 예측을 제시합니다. 또한 시장을 둘러싼 운전자, 제약 요인, 주요 기회를 분석하여 향후 시장 동향을 밝힙니다. 또한 PEST 분석과 SWOT 분석을 실시하여 세계 및 지역 수준 시장 동향, 주요 기업, 규제, 최근 시장 개발 상황을 다루고 있습니다. 마지막으로, 산업 구조와 경쟁환경을 분석하고, 시장 집중도, 히트맵 분석, 주요 기업의 동향에 더해 각사의 상세한 기업 프로파일을 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요점

제3장 조사 방법

제4장 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 상황

  • 개관
  • 생태계 분석
  • PEST 분석
    • 북미 - PEST 분석
    • 유럽 - PEST 분석
    • 아시아태평양(APAC) - PEST 분석
    • 중동 및 아프리카(MEA) - PEST 분석
    • 남미(SAM) - PEST 분석

제5장 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 - 주요 산업역학

  • 주요 시장 성장 촉진요인
  • 주요 시장 성장 억제요인
  • 주요 시장 기회
  • 장래의 동향
  • 드라이버, 억제요인, COVID - 19 팬데믹의 영향 분석

제6장 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 : 세계 시장 분석

  • 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 - 세계 시장 개요
  • 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 - 세계 시장과 2028년까지의 예측
  • 시장 포지셔닝/시장 점유율

제6장 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장의 수익과 예측(-2028년) - 용도

  • 용도 시장 예측과 분석
  • 라이선스 및 권리 관리
    • 라이선싱과 라이츠 매니지먼트 시장의 예측과 분석
  • 디지털 광고
    • 디지털 광고 시장의 예측과 분석
  • 스마트 계약
    • 스마트 계약 시장의 예측 및 분석
  • 컨텐츠 보안
    • 컨텐츠 보안 시장의 예측 및 분석
  • 온라인 게임
    • 온라인 게임 시장의 예측과 분석
  • 결제
    • 결제 시장의 예측 및 분석
  • 기타
    • 기타 시장의 예측 및 분석

제7장 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장의 수익과 예측(-2028년) - 지역별 분석

  • 북미
    • 북미
    • 북미 시장 예측과 분석 : 용도별
    • 북미 시장 예측과 분석 : 국가별
      • 미국 시장
      • 캐나다 시장
      • 멕시코 시장
  • 유럽
    • 유럽
    • 유럽 시장 예측과 분석 : 용도별
    • 유럽 시장 예측과 분석 : 국가별
      • 프랑스 시장
      • 독일 시장
      • 이탈리아 시장
      • 러시아 시장
      • 영국 시장
      • 기타 유럽 시장
  • 아시아태평양(APAC)
    • 아시아태평양
    • 아시아태평양 시장 전망과 분석 : 용도별
    • 아시아태평양 시장 예측과 분석 : 국가별
      • 한국시장
      • 중국 시장
      • 인도 시장
      • 일본 시장
      • 호주 시장
      • 아시아태평양의 기타 국가 시장
  • 중동 및 아프리카(MEA)
    • 중동 및 아프리카의 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 개요
    • 중동 및 아프리카의 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 예측과 분석
    • 중동 및 아프리카 시장 예측과 분석 : 용도별
    • 중동 및 아프리카 시장 예측과 분석 : 국가별
      • 남아프리카 시장
      • 사우디아라비아 시장
      • UAE 시장
      • 기타 중동 및 아프리카 시장
  • 남미
    • 남미의 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 개요
    • 남미의 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장 예측과 분석
    • 남미 시장 예측과 분석 : 용도별
    • 남미 시장 예측과 분석 : 국가별
      • 브라질 시장
      • 아르헨티나 시장
      • 기타 남미 시장

제8장 업계 정세

  • 합병 및 인수
  • 시장의 대처
  • 신규 개발

제9장 미디어, 광고 및 엔터테인먼트용 블록체인 시장, 주요 기업 프로파일

  • IBM CORPORATION
  • MICROSOFT CORPORATION
  • ORACLE CORPORATION
  • SAP SE
  • AMAZON WEB SERVICES
  • FACTOM INC
  • ACCENTURE
  • GUARDTIME
  • AUXESIS GROUP
  • NYIAX, INC.

제10장 부록

JHS 25.10.20

The market for blockchain in media, advertising, and entertainment is projected to increase from US$ 2.4 billion in 2024 to US$ 45.5 billion by 2031, with an expected CAGR of 58.5% during the period from 2025 to 2031. The rise in data piracy incidents within the media, entertainment, and advertising sectors is likely to drive the growth of the blockchain market in these areas.

Analysis of Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market

The growing demand for blockchain technology in the media and entertainment industries is linked to the increasing commercialization of content and the widespread violation of intellectual property (IP) rights. The urgent need to eliminate intermediaries between content creators and consumers, the rising demand for secure and fast transactions, and the growing instances of data piracy in these sectors are key factors fueling market growth.

Overview of Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market

Blockchain in media, advertising, and entertainment pertains to the use of blockchain technology in these fields to tackle various challenges and seize opportunities. This technology facilitates the development of transparent, secure, and efficient systems for content distribution, consumption, and monetization.Notable use cases include enabling micropayments for content access, peer-to-peer sales and distribution, efficient royalty payments, and usage-based billing models. Blockchain technology provides advantages such as improved transparency, trust, efficiency, speed, security, and control throughout the media supply chain, affecting content delivery, consumption, payment processes, and advertising.

Drivers and Opportunities in the Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market

Rising Data Piracy Incidents to Propel Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Growth

The increasing frequency of data piracy in the media and entertainment sectors is driving the demand for blockchain solutions, as blockchain technology offers enhanced security and transparency in content distribution and consumption.Blockchain technology can significantly hinder pirates from illegally sharing and profiting from media content. It enables the tracking of illicit activities through distributed ledger technology, making it challenging for individuals to conceal their piracy actions.

Segmentation Analysis of Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Report

The market is categorized by blockchain type into public and private segments. The public segment is anticipated to capture a significant share of the blockchain in media, advertising, and entertainment market in 2024.

A public blockchain, in the context of this market, refers to a decentralized and transparent digital ledger that is accessible to all. This type of blockchain supports various industry use cases, including micropayments, peer-to-peer sales and content distribution, efficient royalty payments, and usage-based billing models.

Geographical Analysis of Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Share

The blockchain in media, advertising, and entertainment market report is primarily segmented into five regions: North America, Europe, Asia Pacific, Middle East & Africa, and South America. North America is witnessing rapid growth and is expected to hold a significant share of the blockchain in media, advertising, and entertainment market. The region's adoption of blockchain technologies across media, entertainment, and advertising for various applications, including licensing and rights management, digital advertising, smart contracts, content security, online gaming, and payments, is a major factor contributing to its market growth.

Scope of the Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Report

The "Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Analysis" was conducted based on components, blockchain types, enterprise sizes, applications, and geographical regions. The market is segmented by component into solutions and services. By blockchain type, it is divided into public and private. By enterprise size, it is categorized into SMEs and large enterprises. By application, it includes licensing and rights management, digital advertising, smart contracts, content security, online gaming, and payments. Geographically, the market is segmented into North America, Europe, Asia Pacific, the Middle East & Africa, and South America.

Recent Developments and News in the Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market

Companies are employing both inorganic and organic strategies, such as mergers and acquisitions, within the market. The forecast for the blockchain in media, advertising, and entertainment market is based on various secondary and primary research findings, including key company publications, association data, and databases. Some recent significant market developments include:

In February 2024, Xfinite and Eros Now, a prominent over-the-top (OTT) South Asian entertainment platform owned by Eros STX Global Corporation, announced an expansion of their partnership with Xfinite's Mzaalo platform, a gamified video streaming service projected to reach 10 million users by the end of the year.[Source: Eros Now, Company Website]

Coverage and Deliverables of the Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Report

The market report titled "Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Size and Forecast (2021-2031)" provides a comprehensive analysis of the market, covering the following areas:

Market size & forecast at global, regional, and country levels for all key market segments included in the scope.Market dynamics such as drivers, restraints, and key opportunities.Key future trends.Detailed PEST & SWOT analysis.Global and regional market analysis covering key market trends, major players, regulations, and recent market developments.Industry landscape and competition analysis, including market concentration, heat map analysis, key players, and recent developments.In-depth company profiles.

Table Of Contents

1. INTRODUCTION

  • 1.1. SCOPE OF THE STUDY
  • 1.2. THE INSIGHT PARTNERS RESEARCH REPORT GUIDANCE
  • 1.3. MARKET SEGMENTATION
  • Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market - By Application
  • Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market - By Region
  • By Country

2. KEY TAKEAWAYS

3. RESEARCH METHODOLOGY

4. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT MARKET LANDSCAPE

  • 4.1. OVERVIEW
  • 4.2. ECOSYSTEM ANALYSIS
  • 4.3. PEST ANALYSIS
    • 4.3.1. North America - PEST Analysis
    • 4.3.2. Europe - PEST Analysis
    • 4.3.3. Asia Pacific (APAC) - PEST Analysis
    • 4.3.4. Middle East & Africa (MEA) - PEST Analysis
    • 4.3.5. South America (SAM)- PEST Analysis

5. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT MARKET - KEY INDUSTRY DYNAMICS

  • 5.1. KEY MARKET DRIVERS
  • 5.2. KEY MARKET RESTRAINTS
  • 5.3. KEY MARKET OPPORTUNITIES
  • 5.4. FUTURE TRENDS
  • 5.5. IMPACT ANALYSIS OF DRIVERS, RESTRAINTS & EXPECTED INFLUENCE OF COVID-19 PANDEMIC

6. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT MARKET - GLOBAL MARKET ANALYSIS

  • 6.1. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT- GLOBAL MARKET OVERVIEW
  • 6.2. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT- GLOBAL MARKET AND FORECAST T-2028
  • 6.3. MARKET POSITIONING/ MARKET SHARE

6. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT MARKET REVENUE AND FORECASTS T-2028 - APPLICATION

  • 6.4. OVERVIEW
  • 6.5. APPLICATION MARKET FORECASTS AND ANALYSIS
  • 6.6. LICENSING AND RIGHTS MANAGEMENT
    • 6.6.1. Overview
    • 6.6.2. Licensing and Rights Management Market Forecast and Analysis
  • 6.7. DIGITAL ADVERTISING
    • 6.7.1. Overview
    • 6.7.2. Digital Advertising Market Forecast and Analysis
  • 6.8. SMART CONTRACTS
    • 6.8.1. Overview
    • 6.8.2. Smart Contracts Market Forecast and Analysis
  • 6.9. CONTENT SECURITY
    • 6.9.1. Overview
    • 6.9.2. Content Security Market Forecast and Analysis
  • 6.10. ONLINE GAMING
    • 6.10.1. Overview
    • 6.10.2. Online Gaming Market Forecast and Analysis
  • 6.11. PAYMENTS
    • 6.11.1. Overview
    • 6.11.2. Payments Market Forecast and Analysis
  • 6.12. OTHERS
    • 6.12.1. Overview
    • 6.12.2. Others Market Forecast and Analysis

7. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT MARKET REVENUE AND FORECASTS T-2028 - GEOGRAPHICAL ANALYSIS

  • 7.1. NORTH AMERICA
    • 7.1.1. North America Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Overview
    • 7.1.2. North America Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Forecasts and Analysis
    • 7.1.3. North America Market Forecasts and Analysis - By Application
    • 7.1.4. North America Market Forecasts and Analysis - By Countries
      • 7.1.4.1. US market
        • 7.1.4.1.1. US Market by Application
      • 7.1.4.2. Canada market
        • 7.1.4.2.1. Canada Market by Application
      • 7.1.4.3. Mexic-market
        • 7.1.4.3.1. Mexic-Market by Application
  • 7.2. EUROPE
    • 7.2.1. Europe Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Overview
    • 7.2.2. Europe Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Forecasts and Analysis
    • 7.2.3. Europe Market Forecasts and Analysis - By Application
    • 7.2.4. Europe Market Forecasts and Analysis - By Countries
      • 7.2.4.1. France market
        • 7.2.4.1.1. France Market by Application
      • 7.2.4.2. Germany market
        • 7.2.4.2.1. Germany Market by Application
      • 7.2.4.3. Italy market
        • 7.2.4.3.1. Italy Market by Application
      • 7.2.4.4. Russia market
        • 7.2.4.4.1. Russia Market by Application
      • 7.2.4.5. UK market
        • 7.2.4.5.1. UK Market by Application
      • 7.2.4.6. Rest of Europe market
        • 7.2.4.6.1. Rest of Europe Market by Application
  • 7.3. ASIA PACIFIC (APAC)
    • 7.3.1. Asia Pacific Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Overview
    • 7.3.2. Asia Pacific Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Forecasts and Analysis
    • 7.3.3. Asia Pacific Market Forecasts and Analysis - By Application
    • 7.3.4. Asia Pacific Market Forecasts and Analysis - By Countries
      • 7.3.4.1. South Korea
        • 7.3.4.1.1. South Korea Market by Application
      • 7.3.4.2. China market
        • 7.3.4.2.1. China Market by Application
      • 7.3.4.3. India market
        • 7.3.4.3.1. India Market by Application
      • 7.3.4.4. Japan market
        • 7.3.4.4.1. Japan Market by Application
      • 7.3.4.5. Australia market
        • 7.3.4.5.1. Australia Market by Application
      • 7.3.4.6. Rest of APAC market
        • 7.3.4.6.1. Rest of APAC Market by Application
  • 7.4. MIDDLE EAST AND AFRICA (MEA)
    • 7.4.1. Middle East and Africa Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Overview
    • 7.4.2. Middle East and Africa Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Forecasts and Analysis
    • 7.4.3. Middle East and Africa Market Forecasts and Analysis - By Application
    • 7.4.4. Middle East and Africa Market Forecasts and Analysis - By Countries
      • 7.4.4.1. South Africa market
        • 7.4.4.1.1. South Africa Market by Application
      • 7.4.4.2. Saudi Arabia market
        • 7.4.4.2.1. Saudi Arabia Market by Application
      • 7.4.4.3. UAE market
        • 7.4.4.3.1. UAE Market by Application
      • 7.4.4.4. Rest of MEA market
        • 7.4.4.4.1. Rest of MEA Market by Application
  • 7.5. SOUTH AMERICA (SAM)
    • 7.5.1. South America Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Overview
    • 7.5.2. South America Blockchain in Media, Advertising, and Entertainment Market Forecasts and Analysis
    • 7.5.3. South America Market Forecasts and Analysis - By Application
    • 7.5.4. South America Market Forecasts and Analysis - By Countries
      • 7.5.4.1. Brazil market
        • 7.5.4.1.1. Brazil Market by Application
      • 7.5.4.2. Argentina market
        • 7.5.4.2.1. Argentina Market by Application
      • 7.5.4.3. Rest of SAM market
        • 7.5.4.3.1. Rest of SAM Market by Application

8. INDUSTRY LANDSCAPE

  • 8.1. MERGERS & ACQUISITIONS
  • 8.2. MARKET INITIATIVES
  • 8.3. NEW DEVELOPMENTS

9. BLOCKCHAIN IN MEDIA, ADVERTISING, AND ENTERTAINMENT MARKET, KEY COMPANY PROFILES

  • 9.1. IBM CORPORATION
    • 9.1.1. Key Facts
    • 9.1.2. Business Description
    • 9.1.3. Products & Services
    • 9.1.4. Financial Overview
    • 9.1.5. SWOT Analysis
    • 9.1.6. Key Developments
  • 9.2. MICROSOFT CORPORATION
    • 9.2.1. Key Facts
    • 9.2.2. Business Description
    • 9.2.3. Products & Services
    • 9.2.4. Financial Overview
    • 9.2.5. SWOT Analysis
    • 9.2.6. Key Developments
  • 9.3. ORACLE CORPORATION
    • 9.3.1. Key Facts
    • 9.3.2. Business Description
    • 9.3.3. Products & Services
    • 9.3.4. Financial Overview
    • 9.3.5. SWOT Analysis
    • 9.3.6. Key Developments
  • 9.4. SAP SE
    • 9.4.1. Key Facts
    • 9.4.2. Business Description
    • 9.4.3. Products & Services
    • 9.4.4. Financial Overview
    • 9.4.5. SWOT Analysis
    • 9.4.6. Key Developments
  • 9.5. AMAZON WEB SERVICES
    • 9.5.1. Key Facts
    • 9.5.2. Business Description
    • 9.5.3. Products & Services
    • 9.5.4. Financial Overview
    • 9.5.5. SWOT Analysis
    • 9.5.6. Key Developments
  • 9.6. FACTOM INC
    • 9.6.1. Key Facts
    • 9.6.2. Business Description
    • 9.6.3. Products & Services
    • 9.6.4. Financial Overview
    • 9.6.5. SWOT Analysis
    • 9.6.6. Key Developments
  • 9.7. ACCENTURE
    • 9.7.1. Key Facts
    • 9.7.2. Business Description
    • 9.7.3. Products & Services
    • 9.7.4. Financial Overview
    • 9.7.5. SWOT Analysis
    • 9.7.6. Key Developments
  • 9.8. GUARDTIME
    • 9.8.1. Key Facts
    • 9.8.2. Business Description
    • 9.8.3. Products & Services
    • 9.8.4. Financial Overview
    • 9.8.5. SWOT Analysis
    • 9.8.6. Key Developments
  • 9.9. AUXESIS GROUP
    • 9.9.1. Key Facts
    • 9.9.2. Business Description
    • 9.9.3. Products & Services
    • 9.9.4. Financial Overview
    • 9.9.5. SWOT Analysis
    • 9.9.6. Key Developments
  • 9.10. NYIAX, INC.
    • 9.10.1. Key Facts
    • 9.10.2. Business Description
    • 9.10.3. Products & Services
    • 9.10.4. Financial Overview
    • 9.10.5. SWOT Analysis
    • 9.10.6. Key Developments

10. APPENDIX

  • 10.1. ABOUT THE INSIGHT PARTNERS
  • 10.2. GLOSSARY OF TERMS
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