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세계의 팽창식 야외 레저 제품 시장 규모 : 제품 유형별, 유통 채널별, 지역별, 범위 및 예측

Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market Size By Product Type, By Distribution Channel, By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



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팽창식 야외 레저 제품 시장 규모와 예측

팽창식 야외 레저 제품 시장 규모는 2024년에 55억 1,000만 달러로 평가되었고, 2024년부터 2031년에 걸쳐 12.3%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하고, 2031년에는 128억 4,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

지상, 공중 및 수상 레저 활동 증가와 이러한 활동에 대한 모든 연령대의 참여율 증가는 팽창식 야외 레저 제품에 대한 수요를 창출할 것으로 예상됩니다. 아웃도어 레저 제품 세계 시장 보고서는 시장의 전반적인 평가를 제공합니다.

팽창식 야외 레저 제품 세계 시장 정의

야외 레저 제품은 두 가지 범주, 비 팽창식 레저 제품과 팽창식 레저 제품으로 분류됩니다. 이 제품에는 공기 침대, 지상 수영장, 스파, 팽창식 워터 파크, 부동 요가 매트, 공기 가구, 팽창식 캐슬, 팽창식 보트, 관련 팽창식 제품 및 장난감이 포함됩니다.

세계 팽창식 야외 레저 제품 시장 개요

이 보고서에서는 시장 전망 섹션에서 주로 시장이 직면하는 촉진요인 및 억제요인·기회·과제를 포함한 시장의 기본역학을 망라하고 있습니다. 시장 성장 촉진요인·과제는 외재적 요인입니다.

지상, 공중 및 수상 레저 활동 증가와 이러한 활동에 대한 모든 연령대에 걸친 참여율 증가는 팽창식 야외 레저 제품에 대한 수요를 창출할 것으로 예상됩니다. 소비자 의식 증가는 워터 슬라이드, 플로팅 링, 튜브 등 워터스포츠 제품 수요를 증가, 관광 산업의 개척, 도시 인구 증가, 야외 활동의 인기, 젊은 인구 증가는 세계의 팽창식 야외 레저 제품 시장의 성장에 영향을 미치는 촉진요인의 일부입니다. 옥외에서의 물놀이로 인한 질병의 위험, 경쟁 위협, 계절성은 시장 성장에 영향을 미치는 억제요인입니다.

Verified Market Research는 1차 정보를 이용하여 이용 가능한 데이터를 좁히고, 데이터를 검증하고, 본격적인 시장 조사 연구 편집에 이용하고 있습니다.의 정량적 및 정성적 추정이 포함되어 있습니다.

목차

제1장 팽창식 야외 레저 제품 세계 시장 : 소개

  • 시장 개요
  • 조사 범위
  • 전제조건

제2장 주요 요약

제3장 VERIFIED MARKET RESEARCH의 조사 방법

  • 데이터 마이닝
  • 밸리데이션
  • 1차 인터뷰
  • 데이터 소스 일람

제4장 팽창식 야외 레저 제품 세계 시장 전망

  • 개요
  • 시장 역학
    • 성장 촉진요인
    • 억제요인
    • 기회
  • Porter's Five Forces 모델
  • 밸류체인 분석

제5장 팽창식 아웃도어 레저 제품 세계 시장 : 제품 유형별

  • 개요
  • 지상 수영장과 스파
  • 레크리에이션 제품
  • 캠프 용품
  • 스포츠 제품

제6장 팽창식 아웃도어 레저 제품 세계 시장 : 유통 채널별

  • 개요
  • 스포츠 버라이어티 마켓
  • 슈퍼마켓/하이퍼마켓
  • 온라인 채널
  • 기타

제7장 팽창식 아웃도어 레저 제품 세계 시장 : 지역별

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
  • 세계 기타 지역
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 팽창식 야외 레저 제품 세계 시장 : 경쟁 구도

  • 개요
  • 각사 시장 랭킹
  • 주요 발전 전략

제9장 기업 프로파일

  • Bestway Global Holding Inc.
  • Johnson Outdoor Inc.
  • Vista Outdoors Inc.
  • VF Corporation
  • Intex
  • Airquee
  • Coleman Company
  • Omega Inflatables
  • Tricon
  • Jumporange

제10장 부록

  • 관련 조사
JHS 25.01.14

Inflatable Outdoor Leisure Product Market Size And Forecast

Inflatable Outdoor Leisure Product Market size was valued at USD 5.51 Billion in 2024 and is projected to reach USD 12.84 Billion by 2031, growing at a CAGR of 12.3 1% from 2024 to 2031.

The growing popularity of ground, aerial, & water leisure activities and increasing participation rate across all age groups in these activities are expected to generate the demand for Inflatable Outdoor Leisure Products. The Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market Definition

Outdoor leisure products are segmented into two categories: Non-inflatable and Inflatable leisure products. Inflatable outdoor leisure products are majorly used in water sports, play centers, camping, and others. Its products include airbeds, above-ground pools, and spas, inflatable water parks, floating yoga mats, air furniture, inflatable castles, inflatable boats, and related inflatable products and toys.

What's inside a VMR industry report?

Our reports include actionable data and forward-looking analysis that help you craft pitches, create business plans, build presentations and write proposals.

Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market Overview

In the report, the market outlook section mainly encompasses fundamental dynamics of the market which include drivers, restraints, opportunities, and challenges faced by the industry. Drivers and restraints are intrinsic factors whereas opportunities and challenges are extrinsic factors of the market.

The growing popularity of ground, aerial, & water leisure activities and increasing participation rate across all age groups in these activities are expected to generate the demand for Inflatable Outdoor Leisure Products. The increasing consumer awareness about the health benefits relatable to outdoor activity will increase the demand for water sports products such as water slides, floats, and tubes. The development of the tourism industry, increasing urban population, the popularity of the outdoor activity, and the increase in youth population are some of the driving factors that will affect the growth of the global Inflatable Outdoor Leisure Product Market. The risk of diseases through outdoor water activities, competition threat, and seasonality are the restraint that will affect the growth of the market.

Verified Market Research narrows down the available data using primary sources to validate the data and use it in compiling a full-fledged market research study. The report contains a quantitative and qualitative estimation of market elements that interests the client. The "Inflatable Outdoor Leisure Product Market" is mainly bifurcated into sub-segments which can provide classified data regarding the latest trends in the market.

Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market: Segmentation Analysis

The Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market is Segmented on the basis of Product Type, Distribution Channel, And Geography.

Inflatable Outdoor Leisure Product Market, By Product Type

  • Above ground pools and spas
  • Recreational products
  • Camping
  • Sporting products

Based on Product Type, the market is segmented into Above ground pools and spas, Recreational products, Camping, and Sporting products.

Inflatable Outdoor Leisure Product Market, By Distribution Channel

  • Sports variety market
  • Supermarkets and Hypermarkets
  • Online channels
  • Others

Based on Distribution Channel, the market is segmented into Sports variety market, Supermarkets and Hypermarkets, Online Channels, and Others.

Inflatable Outdoor Leisure Product Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, the Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world.

Key Players

  • The "Global Inflatable Outdoor Leisure Product Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as
  • Bestway Global Holding Inc., Johnson Outdoor Inc., Vista Outdoors Inc., VF Corporation, Intex, Airquee, Coleman Company, Omega Inflatables, Tricon, and Jumporange.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL INFLATABLE OUTDOOR LEISURE PRODUCT MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL INFLATABLE OUTDOOR LEISURE PRODUCT MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL INFLATABLE OUTDOOR LEISURE PRODUCT MARKET, BY PRODUCT TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Above ground pools and spas
  • 5.3 Recreational products
  • 5.4 Camping
  • 5.5 Sporting products

6 GLOBAL INFLATABLE OUTDOOR LEISURE PRODUCT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Sports variety market
  • 6.3 Supermarkets and Hypermarkets
  • 6.4 Online channels
  • 6.5 Others

7 GLOBAL INFLATABLE OUTDOOR LEISURE PRODUCT MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East & Africa

8 GLOBAL INFLATABLE OUTDOOR LEISURE PRODUCT MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Bestway Global Holding Inc.
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Johnson Outdoor Inc.
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Vista Outdoors Inc.
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 VF Corporation
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Intex
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Airquee
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Coleman Company
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Omega Inflatables
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Tricon
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Jumporange
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 APPENDIX

  • 10.1 Related Research
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