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세계의 무설탕 감미료 시장 규모 : 유형별, 용도별, 지역별, 범위 및 예측

Global Sugarless Sweetener Market Size By Type (Aspartame, Acesulfame Potassium), By Application (Sugar Alcohol, Frozen Foods), By Geographic Scope And Forecast

발행일: | 리서치사: Verified Market Research | 페이지 정보: 영문 202 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



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무설탕 감미료 시장 규모와 예측

무설탕 감미료 시장 규모는 2020년에 107억 달러로 평가되며, 2021-2028년 3.34%의 CAGR로 성장할 전망이며, 2028년에는 139억 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

이 산업은 비만 증가와 설탕 기반 식품과 관련된 건강 위험으로 인해 확대되고 있습니다. 설탕 소비가 감소하고 있으며, 소비자들은 더 건강한 대체 식품을 선택하고 있습니다. 시장 확대에 대한 수요는 이러한 요인에 의해 주도되고 있습니다. 세계의 무설탕 감미료 시장 보고서는 시장의 전반적인 평가를 제공합니다. 주요 부문, 동향, 시장 성장 촉진요인, 경쟁 구도 시장에서 중요한 역할을하는 요인 등을 종합적으로 분석합니다.

세계의 무설탕 감미료 시장 정의

무설탕 감미료는 칼로리 없이 달콤한 맛을 내는 무설탕 감미료입니다. 무설탕 감미료에는 사카린, 아스파탐, 아세설팜 칼륨(ace-k), 수크랄로스, 네오테임 등이 있습니다. 수크랄로스가 가장 일반적인 감미료입니다. 이들은 칼로리가 없거나 낮은 설탕 대체품으로 영양적 이점이 없으며 식품 및 음료의 맛을 더 매력적으로 만들어 줍니다. 이 성분은 사탕, 구운 식품, 통조림, 잼, 젤리 및 다양한 유제품에서 가장 흔하게 발견되지만 다양한 식단에서 찾을 수 있습니다. 다이어트 식품에는 무설탕 감미료가 포함되어 있으며 그렇게 표시되어 있습니다. 무설탕 감미료는 화학 물질로 만든 설탕의 대체품입니다. 그러나 때로는 식물이나 설탕과 같은 자연적으로 존재하는 성분으로 만들어지기도 합니다. 설탕보다 몇 배나 더 달콤한 무설탕 감미료는 극단적인 감미료로 알려져 있습니다.

무설탕 감미료는 충치를 유발하지 않습니다. 무설탕 감미료는 체중 감량에도 도움이 될 수 있습니다. 무설탕 감미료는 칼로리가 거의 없습니다. 설탕 1티스푼의 칼로리는 약 16kcal이므로, 설탕 10티스푼을 넣은 콜라 1캔의 칼로리는 약 160kcal입니다. 무설탕 감미료로 단맛을 낸 제품은 체중 증가를 예방하는 데는 매력적일 수 있지만 장기적인 체중 감량에 미치는 영향은 불분명합니다. 탄수화물은 무설탕 감미료가 아니다 무설탕 감미료는 설탕과 달리 혈당을 상승시키지 않습니다. 미국 국립 암 연구소 및 기타 건강 단체에 따르면 미국에서 승인된 무설탕 감미료가 암이나 기타 심각한 건강 문제를 유발한다는 신뢰할 수 있는 과학적 증거는 없습니다. 미국 식품의약국(FDA)은 무설탕 감미료를 식품첨가제로 규제하고 있습니다.

세계의 무설탕 감미료 시장 개요

도시에 사는 사람들은 바쁜 생활로 인해 건강한 생활습관을 유지하기가 쉽지 않습니다. 이 때문에 불규칙한 식습관, 배고픔과 갈증을 해소하기 위해 부적절한 시간에 단 음료를 섭취하는 등 유해한 습관을 자주 볼 수 있습니다. 저칼로리 RTD 음료는 전 세계 인구가 앉아서 생활하는 시간이 길어지고 건강에 해로워짐에 따라 인기가 높아질 것으로 예상됩니다. 이 산업은 비만 증가와 설탕 기반 식품과 관련된 건강 위험으로 인해 확대되고 있습니다. 설탕 소비가 감소하고 있으며, 소비자들은 더 건강한 대안을 선택하고 있습니다. 무설탕 감미료는 단맛과 칼로리 소비를 연결하지 않지만 견과류는 비만과 건강 위험을 줄이는 데 도움이되지 않습니다.

일부 국가에서 설탕세를 부과한 결과, 대부분의 소비자들이 설탕이 든 음료에서 저칼로리 음료로 전환하고 있습니다. 이 세금은 성인과 어린이의 비만 확산을 줄이는 것을 목표로 하고 있습니다. 영국, 헝가리, 핀란드, 프랑스와 같이 비만율을 낮추기 위해 설탕세나 과세를 부과하는 국가도 있습니다. 이러한 관세 부과는 주요 음료 및 식품 업계의 제품 개선 열풍을 불러 일으켰습니다. 이러한 개혁은 무설탕 감미료, 특히 고강도 무설탕 감미료의 채택과 상당한 상승을 가져올 가능성이 높습니다.

고강도 무설탕 감미료의 반대자들은 무설탕 감미료가 많은 건강상의 문제를 야기한다고 주장하지만, 국립 암 연구소와 같은 평판이 좋은 기관은 이러한 주장을 거부하고 있습니다. 설탕보다 달콤하지만 칼로리가 거의 없는 무설탕 감미료의 대부분은 미국 식품의약국(FDA)의 승인을 받았습니다. 그러나 잠재적인 안전성 문제와 상반된 연구 결과가 시장 확대를 가로막고 있습니다. 미국심장협회(AHA)와 미국당뇨병협회(ADA)는 무설탕 감미료가 심장병의 위험 요인인 비만, 대사증후군, 당뇨병을 예방하기 위해 설탕 대신 무설탕 감미료를 사용할 것을 권고하고 있습니다.

장기적인 사용은 당뇨병을 유발할 수 있으며, 혈당 조절 능력을 손상시켜 시장 성장을 어렵게 할 수 있습니다. 무설탕 감미료는 장기간 다량으로 사용하면 팽만감, 설사 및 위장 장애를 유발할 수 있습니다. 새로운 조사에 따르면 사카린과 아스파탐과 같은 고강도 감미료는 백혈병을 포함한 혈액 문제를 일으킬 수 있습니다. 이러한 이유로 인해 전 세계 무설탕 감미료 산업의 성장을 방해하고 있습니다.

목차

제1장 세계의 무설탕 감미료 시장 : 서론

  • 시장 개요
  • 조사 범위
  • 전제조건

제2장 개요

제3장 VERIFIED MARKET RESEARCH의 조사 방법

  • 데이터 마이닝
  • 밸리데이션
  • 일차 자료
  • 데이터 소스 리스트

제4장 세계의 무설탕 감미료 시장 전망

  • 개요
  • 시장 역학
    • 촉진요인
    • 억제요인
    • 기회
  • Porter's Five Forces 모델
  • 밸류체인 분석

제5장 세계의 무설탕 감미료 시장 : 유형별

  • 개요
  • 아스파탐
  • 아세설팜 칼륨
  • 사카린
  • 기타

제6장 세계의 무설탕 감미료 시장 : 용도별

  • 개요
  • 당 알코올
  • 고과당옥수수시럽
  • 베이커리 및 제과
  • 냉동식품
  • 기타

제7장 세계의 무설탕 감미료 시장 : 지역별

  • 개요
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 기타 아시아태평양
  • 세계의 기타 지역
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제8장 세계의 무설탕 감미료 시장 : 경쟁 구도

  • 개요
  • 각사 시장 순위
  • 주요 발전 전략

제9장 기업 개요

  • Zydus Wellness Ltd.
  • Merisant worldwide Inc.
  • Imperial Sugar Co.
  • Roquette
  • Danisco A/S
  • Nutrasweet Co.
  • JK sucralose Inc.
  • Dulcette Technologies LLC
  • Cargill
  • Beckmann-Kenko GmbH.

제10장 부록

  • 관련 조사
KSA 25.01.17

Sugarless Sweetener Market Size And Forecast

Sugarless Sweetener Market size was valued at USD 10.7 Billion in 2020 and is projected to reachUSD 13.9 Billion by 2028

, growing at aCAGR of 3.34% from 2021 to 2028.

The industry is expanding due to rising obesity and the health risks associated with sugar-based foods. Sugar consumption is decreasing, and consumers are opting for healthier alternatives. Demand for market expansion is driven by this factor. The Global Sugarless Sweetener Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Sugarless Sweetener Market Definition

Sugarless Sweetener is a Sugarless sweetener that gives you a sweet flavor without calories. Sugarless sweeteners include saccharin, aspartame, acesulfame potassium (ace-k), sucralose, and neotame, among others. Sucralose is the most common of these sweeteners. These are sugar replacements with no or low calories that have no nutritional benefit and are made more enticing by the flavor of the food or beverage. This ingredient can be found in a variety of meals, although it is most commonly found in candies, baked goods, canned foods, jams, jellies, and a variety of dairy items. Diet products contain non-sugar sweeteners and are labeled as such. Sugarless sweeteners are sugar substitutes made from chemicals. They could, however, be made from naturally existing components like plants or sugar. Sugarless Sweeteners, which are many times sweeter than sugar, are also known as extreme sweeteners.

Sugarless Sweeteners do not cause cavities or tooth decay. Weight loss may also be aided by Sugarless Sweeteners. Sugarless Sweeteners are almost calorie-free. A teaspoon of sugar, on the other hand, contains around 16 calories therefore a can of sweetened cola with 10 teaspoons of added sugar contains approximately 160 calories. Products sweetened with Sugarless Sweeteners may be an appealing alternative for preventing weight gain, while their effectiveness for long-term weight loss is unknown. Carbohydrates aren't Sugarless Sweeteners. Sugarless Sweeteners, unlike sugar, do not elevate blood sugar levels. There is no reliable scientific evidence that any of the Sugarless Sweeteners approved for use in the United States cause cancer or other major health problems, according to the National Cancer Institute and other health organizations. The Food and Drug Administration (FDA) regulates Sugarless Sweeteners as food additives.

Global Sugarless Sweetener Market Overview

Urban dwellers find it challenging to maintain a healthy lifestyle due to their hectic and living lifestyles. This frequently leads to harmful habits such as irregular eating and the intake of sugary drinks to quench hunger and thirst at inappropriate times. Low-calorie RTD beverages are projected to rise in popularity as the population of the world becomes more sedentary and unhealthy. The industry is expanding due to rising obesity and the health risks associated with sugar-based foods. Sugar consumption is decreasing, and consumers are opting for healthier alternatives. Although the sugarless sweetener stops us from associating sweetness with calorie consumption, the nut does not aid in the reduction of obesity or health risks.

As a result of the imposition of sugar taxes in several nations, the majority of consumers are switching from sugary to low-calorie beverages. This tax is intended to reduce the prevalence of obesity in both adults and children. Sugar taxes and levies have been established insignificant countries such as the United Kingdom, Hungary, Finland, and France to reduce obesity levels. The imposition of these tariffs has resulted in a frenzy of product reformulations by major food and beverage industries. These reformulations are likely to provide Sugarless sweetener adoption, particularly high-intensity Sugarless Sweeteners, and a significant rise.

Despite claims by opponents of high-intensity Sugarless sweeteners that it causes plenty of health concerns, reputable institutes such as the National Cancer Institute have rejected these claims. Many sugarless sweeteners that are sweeter than sugar but have little or no caloric value have been approved by the Food and Drug Administration (FDA). However, the market's expansion is being hampered by potential safety issues and contradictory study findings. The American Heart Association (AHA) and the American Diabetes Association (ADA) have cautioned against using Sugarless Sweeteners in place of sugar to combat obesity, metabolic syndrome, and diabetes, all of which are risk factors for heart disease.

Long-term use can lead to diabetes, which impairs the body's capacity to regulate blood sugar, making the market challenging to grow. Sugarless Sweeteners can induce bloating, diarrhea, and gastrointestinal problems if used in large amounts over time. According to a new study, high-intensity sweeteners like saccharine and aspartame can trigger blood problems including leukemia. These reasons are hampering the global Sugarless sweetener industry's growth.

Global Sugarless Sweetener Market Segmentation Analysis

The Global Sugarless Sweetener Market is Segmented on the basis of Type, Application, And Geography.

Sugarless Sweetener Market, By Type

  • Aspartame
  • Acesulfame Potassium
  • Saccharin
  • Others

Based on Type, The market is classified into Aspartame, Acesulfame Potassium, Saccharin, and Others. Aspartame holds the largest share in the Global Sugarless Sweetener Market. Because it is substantially sweeter than sugar and hence more cost-effective than any other Sugarless sweetener, aspartame is one of the most often used ingredients in Sugarless sweeteners. Aspartame's direct sales are also being boosted by its use as a tabletop sweetener. To fulfill the growing demand for aspartame as a flavoring and sweetening agent in pharmaceuticals, Sugarless sweetener makers are also focusing on pharmaceutical companies.

Sugarless Sweetener Market, By Application

  • Sugar Alcohol
  • High Fructose Corn Syrup
  • Bakery and Confectionary
  • Frozen Foods
  • Others

Based on Application, The market is classified into Sugar Alcohol, High Fructose Corn Syrup, Bakery and Confectionary, Frozen Foods, and Others. Frozen Foods hold the largest share in the Global Sugarless Sweetener Market. In the beverage industry, Sugarless sweeteners have nearly completely replaced sugar, particularly in carbonated beverages. Sugarless sweetener properties such as natural profile and clean label are propelling the demand for Sugarless sweeteners. Furthermore, the amount of sugar used in soft drinks is reduced without compromising appearance or taste, allowing beverage manufacturers to replace sugar with Sugarless sweeteners. In the bakery, confectionery, and dairy products, Sugarless sweeteners are commonly utilized. Sugarless sweetener use reduces production costs and leads to improved economies of scale hence the market for Sugarless sweeteners is predicted to grow throughout the forecast period.

Sugarless Sweetener Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, The Global Sugarless Sweetener Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. During the projection period, APAC is expected to be the fastest-growing market. APAC is expected to have the largest share of the Global Sugarless Sweetener Market. The Sugarless sweetener industry in the region is being driven by an increase in health consciousness among consumers who are concerned about obesity, diabetes, and calorie intake. In the region, there is also a weight-loss trend, which limits the use of table sugar and increases the fake sugar industry. Increased demand for convenience foods has resulted from improved economic situations and changing lifestyles. In the processed and packaged food market, emerging dietary trends such as low-calorie and zero-calorie meals are expanding, resulting in increased demand for Sugarless sweeteners.

Key Players

  • The "Global Sugarless Sweetener Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as
  • Zydus Wellness Ltd., Merisant worldwide Inc., Imperial Sugar Co., Roquette, Danisco A/S, Nutrasweet Co., JK sucralose Inc., Dulcette Technologies LLC, Cargill, and Beckmann-Kenko GmbH.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Key Developments

  • In January 2021, Roquette and AnalytiCon Discovery stated that their investment in research and development to develop Brazzein, a protein sweetener naturally synthesized in African berries known as Pentadiplandra, was successful.
  • In December 2020, Sugar light is the newest development to Zydus Wellness' portfolio. The company is currently in the process of contacting retail outlets. The product was first made available through e-commerce sites.

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION OF GLOBAL SUGARLESS SWEETENER MARKET

  • 1.1. Overview of the Market
  • 1.2. Scope of Report
  • 1.3. Assumptions

2. EXECUTIVE SUMMARY

3. RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1. Data Mining
  • 3.2. Validation
  • 3.3. Primary Interviews
  • 3.4. List of Data Sources

4. GLOBAL SUGARLESS SWEETENER MARKET OUTLOOK

  • 4.1. Overview
  • 4.2. Market Dynamics
    • 4.2.1. Drivers
    • 4.2.2. Restraints
    • 4.2.3. Opportunities
  • 4.3. Porters Five Force Model
  • 4.4. Value Chain Analysis

5. GLOBAL SUGARLESS SWEETENER MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Aspartame
  • 5.3 Acesulfame Potassium
  • 5.4 Saccharin
  • 5.5 Others

6. GLOBAL SUGARLESS SWEETENER MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Sugar Alcohol
  • 6.3 High Fructose Corn Syrup
  • 6.4 Bakery and Confectionary
  • 6.5 Frozen Foods
  • 6.6 Others

7. GLOBAL SUGARLESS SWEETENER MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Overview
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. U.S.
    • 7.2.2. Canada
    • 7.2.3. Mexico
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Germany
    • 7.3.2. U.K.
    • 7.3.3. France
    • 7.3.4. Rest of Europe
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. China
    • 7.4.2. Japan
    • 7.4.3. India
    • 7.4.4. Rest of Asia Pacific
  • 7.5. Rest of the World
    • 7.5.1. Latin America
    • 7.5.2. Middle East & Africa

8. GLOBAL SUGARLESS SWEETENER MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1. Overview
  • 8.2. Company Market Ranking
  • 8.3. Key Development Strategies

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Zydus Wellness Ltd.
    • 9.1.1. Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Outlook
    • 9.1.4. Key Developments
  • 9.2. Merisant worldwide Inc.
    • 9.2.1. Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Outlook
    • 9.2.4. Key Developments
  • 9.3. Imperial Sugar Co.
    • 9.3.1. Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Outlook
    • 9.3.4. Key Developments
  • 9.4. Roquette
    • 9.4.1. Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Outlook
    • 9.4.4. Key Developments
  • 9.5. Danisco A/S
    • 9.5.1. Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Outlook
    • 9.5.4. Key Developments
  • 9.6. Nutrasweet Co.
    • 9.6.1. Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Outlook
    • 9.6.4. Key Developments
  • 9.7. JK sucralose Inc.
    • 9.7.1. Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Outlook
    • 9.7.4. Key Developments
  • 9.8. Dulcette Technologies LLC
    • 9.8.1. Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Outlook
    • 9.8.4. Key Developments
  • 9.9. Cargill
    • 9.9.1. Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Outlook
    • 9.9.4. Key Developments
  • 9.10. Beckmann-Kenko GmbH.
    • 9.10.1. Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Outlook
    • 9.10.4. Key Developments

10. Appendix

  • 10.1. Related Research
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