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세계의 브랜드 제네릭 시장 조사 보고서 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향 예측(2024-2032년)

Global Branded Generics Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032

발행일: | 리서치사: Value Market Research | 페이지 정보: 영문 191 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

브랜드 제네릭 시장의 세계 수요는 2023년 2,893억 1,000만 달러에서 2032년에는 약 5,022억 3,000만 달러 시장 규모에 이를 것으로 추정되며, 조사 기간 2024-2032년의 CAGR은 6.32%로 예상됩니다.

브랜드 제네릭이란 시장명이 부여된 제네릭 의약품을 말합니다. 제네릭 의약품은 일반적으로 선발 의약품과 마찬가지로 판매됩니다. 대조적으로, 일반 제약은 일반적으로 화학 이름으로 알려져 있습니다. 그러나 브랜드 제네릭은 소비자의 로열티를 높이고 인지도를 높이는 이점이 있습니다. 일부 브랜드 제네릭은 특히 특허가 끊어진 의약품의 신규 복용 형태로 제조됩니다. 사용법 및 용량의 갭을 메우고 동시에 진정한 일반 이름보다 기억하기 쉬운 이름을 소비자에게 제공하는 것은 브랜드 제네릭의 가장 큰 이점입니다.

시장 역학

브랜드 제네릭은 제조업체가 지명도를 얻을 수 있는 것과 일반 제네릭보다 비용이 많이 드는 등 몇 가지 장점이 있습니다. 브랜드 제네릭은 브랜드 의약품을 대체하는 저렴한 의약품이며, 종종 절약을 방출하는 방향으로 일하고 있습니다. 또한 효율성, 신뢰할 수 있는 품질, 차별화된 제품으로 점차 인기가 높아지고 있습니다. 제네릭 의약품은 중국, 인도, 칠레 등 저·중소득국에서도 성장을 나타내고 있으며, 현재 제네릭 의약품 시장 전체에서는 소규모이지만 수익성이 높은 서브세트라고 생각되고 있습니다. 그러나, 공동 제제가 아닌 경우, 정제의 부담이 크면 복약 준수가 저해될 수 있음을 유의해야 합니다. 게다가 이 제품의 문제점은 약을 제조하는 약국이 바뀌면 외관도 바뀔 수 있다는 것입니다. 이것은 소비자를 혼란시킬 수 있습니다.

조사 보고서는 Porter's Five Force 모델, 시장 매력 분석 및 밸류체인 분석을 다룹니다. 이러한 도구는 업계의 구조를 명확하게 파악하고 세계 수준에서 경쟁의 매력을 평가하는 데 도움이 됩니다. 또한 이러한 도구는 브랜드 제네릭 세계 시장에서 각 부문을 종합적으로 평가할 수 있습니다. 브랜드 제네릭 업계의 성장과 동향은 이 조사에 대한 전반적인 접근법을 설명합니다.

시장 세분화

브랜드 제네릭 시장 보고서를 통해 국가 및 지역 수준의 부문에 대한 자세한 데이터를 제공함으로써 전략 담당자가 각 제품 서비스의 대상 계층을 파악하고 향후 비즈니스 기회로 이어질 수 있습니다.

지역별 분석

이 섹션에서는 북미, 유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카의 브랜드 제네릭 시장의 현재 및 미래 수요에 대한 지역별 전망을 다룹니다. 또한 저명한 모든 지역에서의 각 용도 부문 수요·추정·예측에도 초점을 맞추었습니다.

요청이 있으시면 저희에게 연락하십시오. 당사의 설문조사팀은 고객의 요구에 따라 맞춤형 보고서를 제공할 수 있습니다.

목차

제1장 서문

제2장 주요 요약

  • 시장의 하이라이트
  • 세계 시장 현황

제3장 브랜드 제네릭-산업 분석

  • 소개: 시장 역학
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 기회
  • 업계 동향
  • Porter's Five Forces 분석
  • 시장의 매력 분석

제4장 밸류체인 분석

  • 밸류체인 분석
  • 원재료 분석
    • 원재료 리스트
    • 원재료 제조업체 일람
    • 주요 원재료의 가격 동향
  • 잠재적 바이어 일람
  • 마케팅 채널
    • 직접 마케팅
    • 간접 마케팅
    • 마케팅 채널 발전 동향

제5장 세계의 브랜드 제네릭 시장 분석 : 약제 클래스별

  • 약제 클래스별 개요
  • 약제 클래스별 과거·예측 데이터 분석
  • 알킬화제
  • 항대사제
  • 호르몬제
  • 강압제
  • 지질저하제
  • 항우울제
  • 항정신병약
  • 항간질약
  • 기타

제6장 브랜드 제네릭 세계 시장 분석 : 용도별

  • 용도별 개요
  • 용도별 과거·예측 데이터 분석
  • 종양
  • 순환기 질환
  • 신경질환
  • 소화기 질환
  • 피부과 질환
  • 급성·만성 통증
  • 기타

제7장 브랜드 제네릭 세계 시장 분석 : 외용약별

  • 외용약별 개요
  • 외용약별 과거·예측 데이터 분석
  • 경구제
  • 비경구제
  • 기타

제8장 브랜드 제네릭 세계 시장 분석 : 유통 채널별

  • 유통 채널별 개요
  • 유통 채널별 과거·예측 데이터 분석
  • 병원 약국
  • 소매 약국
  • 온라인 약국

제9장 브랜드 제네릭 세계 시장 분석 : 지역별

  • 지역별 전망
  • 소개
  • 북미 매출 분석
    • 개요, 분석과 예측
    • 북미 : 부문별
    • 북미 : 국가별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽 매출 분석
    • 개요, 분석과 예측
    • 유럽 : 부문별
    • 유럽: 국가별
    • 영국
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 러시아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 매출 분석
    • 개요, 분석과 예측
    • 아시아태평양 : 부문별
    • 아시아태평양: 국가별
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 호주
    • 동남아시아
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 매출 분석
    • 개요, 분석과 예측
    • 라틴아메리카 : 부문별
    • 라틴아메리카 : 국가별
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 페루
    • 칠레
    • 기타 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카 매출 분석
    • 개요, 분석과 예측
    • 중동 및 아프리카 : 부문별
    • 중동 및 아프리카: 국가별 일람
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 이스라엘
    • 남아프리카
    • 기타 중동 및 아프리카

제10장 브랜드 제네릭 기업경쟁 구도

  • 브랜드 제네릭 시장의 경쟁
  • 제휴, 협력, 계약
  • 합병 및 인수
  • 신제품 출시
  • 기타 개발

제11장 기업 프로파일

  • 주요 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장 집중도
  • Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
  • Lupin
  • Sanofi
  • Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
  • Dr. Reddy'S Laboratories Ltd.
  • Endo International Plc
  • GlaxoSmithKline Plc
  • Pfizer Inc.
  • Apotex Inc.
  • Viatris Inc
JHS 24.09.24

The global demand for Branded Generics Market is presumed to reach the market size of nearly USD 502.23 Billion by 2032 from USD 289.31 Billion in 2023 with a CAGR of 6.32% under the study period 2024-2032.

Branded generics refer to generic drugs that have been provided with a market name. They are generally marketed akin to the way branded drugs are. In comparison, ordinary generic drugs are usually known by their chemical names. However, branded generics are advantageous as they promote consumer loyalty and drive recognition. Some branded generics are also made particularly as novel dosage forms of off-patent drugs. Filling in a dosage gap while simultaneously providing consumers a name that is easy to remember than the true generic name is the most significant advantage of branded generics.

MARKET DYNAMICS

Branded generics have several advantages, including manufacturers' ability to get name recognition and higher costs than ordinary generics. They are a cheaper alternative to branded drugs and often work towards releasing savings. Further, the product is slowly gaining popularity due to efficacy, trusted quality, and differentiated products. They are showing growth in low-and middle-income countries like China, India, Chile, etc. as well and are currently considered a small but profitable subset of the whole generic market. However, it needs to be noted that if they are not co-formulated, higher pill burdens may discourage adherence. Further, the problem with the product is that their appearance can at times change if the pharmacy producing the medicine changes as well. This can confuse consumers.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Branded Generics. The growth and trends of Branded Generics industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Branded Generics market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Drug Class

  • Alkylating Agents
  • Antimetabolites
  • Hormones
  • Anti-Hypertensive
  • Lipid Lowering Drugs
  • Anti-Depressants
  • Anti-Psychotics
  • Anti-Epileptics
  • Others

By Application

  • Oncology
  • Cardiovascular Diseases
  • Neurological Diseases
  • Gastrointestinal Diseases
  • Dermatological Diseases
  • Acute And Chronic Pain
  • Others

By Topical

  • Oral
  • Parenteral
  • Others

By Distribution Channel

  • Hospital Pharmacy
  • Retail Pharmacy
  • Online Pharmacy

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Branded Generics market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Branded Generics market include Teva Pharmaceutical Industries Ltd., Lupin, Sanofi, Sun Pharmaceutical Industries Ltd., Dr. Reddy'S Laboratories Ltd., Endo International Plc, GlaxoSmithKline Plc, Pfizer Inc., Apotex Inc., Viatris Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. BRANDED GENERICS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Drug Class
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Topical
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL BRANDED GENERICS MARKET ANALYSIS BY DRUG CLASS

  • 5.1. Overview By Drug Class
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Drug Class
  • 5.3. Alkylating Agents Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Antimetabolites Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Hormones Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Anti-Hypertensive Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.7. Lipid Lowering Drugs Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.8. Anti-Depressants Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.9. Anti-Psychotics Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.10. Anti-Epileptics Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.11. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL BRANDED GENERICS MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 6.1. Overview By Application
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Application
  • 6.3. Oncology Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Cardiovascular Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Neurological Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Gastrointestinal Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.7. Dermatological Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.8. Acute And Chronic Pain Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.9. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL BRANDED GENERICS MARKET ANALYSIS BY TOPICAL

  • 7.1. Overview By Topical
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By Topical
  • 7.3. Oral Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Parenteral Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Others Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL BRANDED GENERICS MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Overview By Distribution Channel
  • 8.2. Historical and Forecast Data Analysis By Distribution Channel
  • 8.3. Hospital Pharmacy Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.4. Retail Pharmacy Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.5. Online Pharmacy Historic and Forecast Sales By Regions

9. GLOBAL BRANDED GENERICS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook
  • 9.2. Introduction
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4 United States Sales Analysis
    • 9.3.5 Canada Sales Analysis
    • 9.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 9.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 9.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5 France Sales Analysis
    • 9.4.6 Germany Sales Analysis
    • 9.4.7 Italy Sales Analysis
    • 9.4.8 Russia Sales Analysis
    • 9.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 9.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 9.5.4 China Sales Analysis
    • 9.5.5 India Sales Analysis
    • 9.5.6 Japan Sales Analysis
    • 9.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8 Australia Sales Analysis
    • 9.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 9.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 9.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 9.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6 Peru Sales Analysis
    • 9.6.7 Chile Sales Analysis
    • 9.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 9.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 9.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5 UAE Sales Analysis
    • 9.7.6 Israel Sales Analysis
    • 9.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE BRANDED GENERICS COMPANIES

  • 10.1. Branded Generics Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11. COMPANY PROFILES OF BRANDED GENERICS INDUSTRY

  • 11.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
    • 11.3.1 Company Overview
    • 11.3.2 Company Revenue
    • 11.3.3 Products
    • 11.3.4 Recent Developments
  • 11.4. Lupin
    • 11.4.1 Company Overview
    • 11.4.2 Company Revenue
    • 11.4.3 Products
    • 11.4.4 Recent Developments
  • 11.5. Sanofi
    • 11.5.1 Company Overview
    • 11.5.2 Company Revenue
    • 11.5.3 Products
    • 11.5.4 Recent Developments
  • 11.6. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
    • 11.6.1 Company Overview
    • 11.6.2 Company Revenue
    • 11.6.3 Products
    • 11.6.4 Recent Developments
  • 11.7. Dr. Reddy'S Laboratories Ltd.
    • 11.7.1 Company Overview
    • 11.7.2 Company Revenue
    • 11.7.3 Products
    • 11.7.4 Recent Developments
  • 11.8. Endo International Plc
    • 11.8.1 Company Overview
    • 11.8.2 Company Revenue
    • 11.8.3 Products
    • 11.8.4 Recent Developments
  • 11.9. GlaxoSmithKline Plc
    • 11.9.1 Company Overview
    • 11.9.2 Company Revenue
    • 11.9.3 Products
    • 11.9.4 Recent Developments
  • 11.10. Pfizer Inc.
    • 11.10.1 Company Overview
    • 11.10.2 Company Revenue
    • 11.10.3 Products
    • 11.10.4 Recent Developments
  • 11.11. Apotex Inc.
    • 11.11.1 Company Overview
    • 11.11.2 Company Revenue
    • 11.11.3 Products
    • 11.11.4 Recent Developments
  • 11.12. Viatris Inc
    • 11.12.1 Company Overview
    • 11.12.2 Company Revenue
    • 11.12.3 Products
    • 11.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies

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