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세계의 유리화 타일 시장 규모 조사, 유형별, 최종 사용자별, 지역별 예측(2022-2032년)

Global Vitrified Tiles Market Size study, by Type (Full Body Vitrified Tiles, Double Charged Vitrified Tiles, Glazed Vitrified Tiles, Soluble Salt Vitrified Tiles), by End User (Residential, Non- residential) and Regional Forecasts 2022-2032

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 200 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 유리화 타일 시장은 2023년 약 77억 달러로 평가되었고, 2024-2032년의 예측 기간 동안 2.72% 이상의 견실한 성장률로 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 유리화 타일 시장에서는 장석, 점토, 실리카 등의 원료를 혼합하여 유리화 타일이라는 특수 세라믹 타일이 만들어집니다. 이러한 원료를 고온에서 소성하면 일반 세라믹 타일보다 내구성, 방오성, 내수성이 우수한 조밀한 무공질 타일이 생산됩니다. 따라서 주거용, 비주거용을 막론하고 벽재나 바닥재로 선호되고 있습니다. 이러한 오래 지속되고 유지관리가 적은 재료에 대한 트렌드는 대리석이나 화강암을 대체하는 경우가 많으며, 주거용과 비주거용을 막론하고 유동인구가 많은 곳에 적합합니다. 또한, 전 세계 인구 증가와 도시화로 인해 신규 건설 프로젝트에 대한 수요가 증가하고 있으며, 그 결과 세계 유리화 타일 시장은 크게 성장하고 있습니다.

세계의 유리화 타일 시장은 몇 가지 중요한 요인으로 인해 건설 부문에서 빠르게 성장하고 있습니다. 가장 중요한 촉매제는 주거용 및 비주거용 건물에서 유리화 타일에 대한 수요 증가로, 내구성과 시공 용이성으로 인해 대리석과 화강암과 같은 전통적인 재료를 대체하고 있습니다. 유약을 바른 유리화 타일은 내스크래치성, 저흡수성, 방오성 등의 특징을 가지고 있어 타일 시장을 독점할 수 있는 위치에 있습니다. 이러한 유리한 상황에도 불구하고, 업계는 불안정한 원자재 비용과 타일 생산 공정과 관련된 환경 문제 등의 문제를 해결해야 합니다. 도시화 추세와 세계 경제의 번영 수준 상승에 힘입어, 도전에도 불구하고 시장은 계속 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 유리화 타일 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 지역입니다. 아시아태평양은 세계 유리화 타일 시장에서 압도적인 지역이며, 전례 없는 성장률을 보이고 있습니다. 이 지역의 부상은 급속한 도시화 추세와 건축자재에 대한 수요 증가 등 다양한 요인에 기인합니다. 대규모 소비자 기반을 가진 아시아태평양 국가에서는 주거 및 상업용 건물 개발이 증가하고 있으며, 이에 따라 유리화 타일과 같이 오래 지속되고 아름다운 외관을 가진 바닥재 솔루션에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 인도, 중국 등 인구가 많은 국가들이 시장 수요를 크게 견인하고 있습니다. 대규모 건설 및 인프라 개발로 인해 유리화 타일에 대한 수요가 크게 증가하고 있습니다. 또한, 장기적인 경제 성장은 가처분 소득을 증가시켜 주택 및 인프라에 대한 소비 지출을 증가시킵니다. 세계 유리화 타일 시장에서 아시아태평양이 가장 빠르게 성장하고 있습니다.

이 보고서에 포함된 주요 시장 진출기업은 다음과 같습니다.

  • Kajaria Ceramics Limited
  • Lamosa Group
  • Casalgrande Padana spa
  • Ceramica Del Spa
  • Aparna Enterprises
  • Asian Granito India Limited
  • Mohawk Industries, Inc.
  • Groupo Cedasa, Brazil
  • Groupo Fragnani, Brazil
  • Ruler of Ras AI Khaimah

목차

제1장 세계의 유리화 타일 시장 정의와 조사의 전제조건

  • 조사 목적
  • 시장의 정의
  • 조사의 전제조건
    • 포함과 제외
    • 제한 사항
    • 공급측 분석
      • 가용성
      • 인프라
      • 규제 환경
      • 시장 경쟁
      • 경제성(소비자 시점)
    • 수요측 분석
      • 규제 프레임워크
      • 기술 진보
      • 친환경
      • 소비자 의식과 수용
  • 조사 방법
  • 조사 대상년
  • 통화 환산율

제2장 경영진 개요

  • 세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측, 2022-2032년
  • 지역별 개요
  • 부문별 개요
    • 유형별
    • 최종사용자별
  • 주요 동향
  • 경기후퇴의 영향
  • 애널리스트의 결론 및 제안

제3장 세계의 유리화 타일 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 시장 기회

제4장 세계의 유리화 타일 시장 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 바이어의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
    • Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근
    • Porter’s Five Forces의 영향 분석
  • PESTEL 분석
    • 정치
    • 경제
    • 사회
    • 기술
    • 환경
    • 법률
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 파괴적 동향
  • 업계 전문가의 견해
  • 애널리스트의 결론 및 제안

제5장 세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측 : 유형별, 2022-2032년

  • Full Body Vitrified Tiles,
  • Double Charged Vitrified Tiles,
  • Glazed Vitrified Tiles
  • Soluble Salt Vitrified Tiles

제6장 세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측 : 최종사용자별, 2022-2032년

  • 주택
  • 비주택

제7장 세계의 유리화 타일 시장 규모와 예측 : 지역별, 2022-2032년

  • 북미의 유리화 타일 시장
    • 미국
      • 유형 내역, 시장 규모와 예측, 2022-2032년
      • 최종사용자 내역, 시장 규모와 예측, 2022-2032년
    • 캐나다의 유리화 타일 시장
  • 유럽의 유리화 타일 시장
    • 영국의 유리화 타일 시장
    • 독일의 유리화 타일 시장
    • 프랑스의 유리화 타일 시장
    • 스페인의 유리화 타일 시장
    • 이탈리아의 유리화 타일 시장
    • 기타 유럽의 유리화 타일 시장
  • 아시아태평양의 유리화 타일 시장
    • 중국의 유리화 타일 시장
    • 인도의 유리화 타일 시장
    • 일본의 유리화 타일 시장
    • 호주의 유리화 타일 시장
    • 한국의 유리화 타일 시장
    • 기타 아시아태평양의 유리화 타일 시장
  • 라틴아메리카의 유리화 타일 시장
    • 브라질의 유리화 타일 시장
    • 멕시코의 유리화 타일 시장
    • 기타 라텐아메리카의 유리화 타일 시장
  • 중동 및 아프리카의 유리화 타일 시장
    • 사우디아라비아의 유리화 타일 시장
    • 남아프리카공화국의 유리화 타일 시장
    • 기타 중동 및 아프리카의 유리화 타일 시장

제8장 경쟁 정보

  • 주요 기업의 SWOT 분석
  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Kajaria Ceramics Limited
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우)
      • 제품 개요
      • 시장 전략
    • Lamosa Group
    • Casalgrande Padana spa
    • Ceramica Del Spa
    • Aparna Enterprises
    • Asian Granito India Limited
    • Mohawk Industries, Inc.
    • Groupo Cedasa, Brazil
    • Groupo Fragnani, Brazil
    • Ruler of Ras AI Khaimah

제9장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 검증
    • 출판
  • 조사 속성
LSH 24.06.18

Global Vitrified Tiles Market is valued at approximately USD 7.7 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 2.72% over the forecast period 2024-2032.. In Global Vitrified Tiles Market, a particular kind of ceramic tile called vitrified tiles is created by mixing ingredients such as feldspar, clay, and silica. When these ingredients are fired at high temperatures, a dense, non-porous tile that is more durable, stain- and water-resistant than typical ceramic tiles is produced. They are therefore a well-liked option for wall and flooring applications in both residential and non-residential settings. This trend towards long-lasting and low-maintenance materials makes them appropriate for high-traffic areas in both residential and non-residential structures, often replacing marble and granite. Furthermore, the growing global population and urbanisation are boosting the demand for new construction projects, resulting in considerable growth in the Global Vitrified Tiles Market.

The Global Vitrified Tiles Market is growing rapidly in the construction sector, owing to several important factors. An important catalyst is the increased demand for vitrified tiles in residential and non-residential buildings, which are replacing traditional materials such as marble and granite due to their durability and ease of installation. Glazed vitrified tiles are positioned to dominate the tile market, delivering features such as scratch resistance, low water absorption, and stain resistance. With these advantageous circumstances, the industry also has to deal with issues including volatile raw material costs and environmental concerns about tile production processes. The market is expected to continue growing despite challenges, supported by trends in urbanisation and rising levels of global economic prosperity.

The key regions considered for the Global Vitrified Tiles Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia-Pacific emerges as the dominating region in the global Vitrified Tiles Market, with unprecedented growth rates. The region's rise is ascribed to a variety of factors, including fast urbanisation trends and a growing demand for construction materials. With a large consumer base, countries in Asia-Pacific see an increase in residential and commercial developments, driving the demand for long-lasting and visually appealing flooring solutions such as vitrified tiles. Countries with large populations, such as India and China, drive significant market demand. Their massive construction and infrastructure initiatives greatly increase demand for vitrified tiles. Furthermore, prolonged economic growth boosts disposable incomes, resulting in increased consumer spending on housing and infrastructure. In Global Vitrified Tiles market the Asia Pacific is the fastest growing region.

Major market player included in this report are:

  • Kajaria Ceramics Limited
  • Lamosa Group
  • Casalgrande Padana spa
  • Ceramica Del Spa
  • Aparna Enterprises
  • Asian Granito India Limited
  • Mohawk Industries, Inc.
  • Groupo Cedasa, Brazil
  • Groupo Fragnani, Brazil
  • Ruler of Ras AI Khaimah

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type

  • Full Body Vitrified Tiles,
  • Double Charged Vitrified Tiles,
  • Glazed Vitrified Tiles
  • Soluble Salt Vitrified Tiles

By End User

  • Residential
  • Non- residential

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market.

Table of Contents

Chapter 1.Global Vitrified Tiles Market Definition and Research Assumptions

  • 1.1.Research Objective
  • 1.2.Market Definition
  • 1.3.Research Assumptions
    • 1.3.1.Inclusion & Exclusion
    • 1.3.2.Limitations
    • 1.3.3.Supply Side Analysis
      • 1.3.3.1.Availability
      • 1.3.3.2.Infrastructure
      • 1.3.3.3.Regulatory Environment
      • 1.3.3.4.Market Competition
      • 1.3.3.5.Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 1.3.4.Demand Side Analysis
      • 1.3.4.1.Regulatory frameworks
      • 1.3.4.2.Technological Advancements
      • 1.3.4.3.Environmental Considerations
      • 1.3.4.4.Consumer Awareness & Acceptance
  • 1.4.Estimation Methodology
  • 1.5.Years Considered for the Study
  • 1.6.Currency Conversion Rates

Chapter 2.Executive Summary

  • 2.1.Global Vitrified Tiles Market Size & Forecast (2022- 2032)
  • 2.2.Regional Summary
  • 2.3.Segmental Summary
    • 2.3.1.By Type
    • 2.3.2.By End User
  • 2.4.Key Trends
  • 2.5.Recession Impact
  • 2.6.Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 3.Global Vitrified Tiles Market Dynamics

  • 3.1.Market Drivers
  • 3.2.Market Challenges
  • 3.3.Market Opportunities

Chapter 4.Global Vitrified Tiles Market Industry Analysis

  • 4.1.Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1.Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2.Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3.Threat of New Entrants
    • 4.1.4.Threat of Substitutes
    • 4.1.5.Competitive Rivalry
    • 4.1.6.Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7.Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2.PESTEL Analysis
    • 4.2.1.Political
    • 4.2.2.Economical
    • 4.2.3.Social
    • 4.2.4.Technological
    • 4.2.5.Environmental
    • 4.2.6.Legal
  • 4.3.Top investment opportunity
  • 4.4.Top winning strategies
  • 4.5.Disruptive Trends
  • 4.6.Industry Expert Perspective
  • 4.7.Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5.Global Vitrified Tiles Market Size & Forecasts by Type 2022-2032

  • 5.1.Full Body Vitrified Tiles,
  • 5.2.Double Charged Vitrified Tiles,
  • 5.3.Glazed Vitrified Tiles
  • 5.4.Soluble Salt Vitrified Tiles

Chapter 6.Soluble Salt Vitrified TilesGlobal Vitrified Tiles Market Size & Forecasts by End User 2022-2032

  • 6.1.Residential
  • 6.2.Non Residential

Chapter 7.Global Vitrified Tiles Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 7.1.North America Vitrified Tiles Market
    • 7.1.1.U.S. Vitrified Tiles Market
      • 7.1.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 7.1.1.2.End User breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 7.1.2.Canada Vitrified Tiles Market
  • 7.2.Europe Vitrified Tiles Market
    • 7.2.1.U.K. Vitrified Tiles Market
    • 7.2.2.Germany Vitrified Tiles Market
    • 7.2.3.France Vitrified Tiles Market
    • 7.2.4.Spain Vitrified Tiles Market
    • 7.2.5.Italy Vitrified Tiles Market
    • 7.2.6.Rest of Europe Vitrified Tiles Market
  • 7.3.Asia-Pacific Vitrified Tiles Market
    • 7.3.1.China Vitrified Tiles Market
    • 7.3.2.India Vitrified Tiles Market
    • 7.3.3.Japan Vitrified Tiles Market
    • 7.3.4.Australia Vitrified Tiles Market
    • 7.3.5.South Korea Vitrified Tiles Market
    • 7.3.6.Rest of Asia Pacific Vitrified Tiles Market
  • 7.4.Latin America Vitrified Tiles Market
    • 7.4.1.Brazil Vitrified Tiles Market
    • 7.4.2.Mexico Vitrified Tiles Market
    • 7.4.3.Rest of Latin America Vitrified Tiles Market
  • 7.5.Middle East & Africa Vitrified Tiles Market
    • 7.5.1. Saudi Arabia Vitrified Tiles Market
    • 7.5.2. South Africa Vitrified Tiles Market
    • 7.5.3.Rest of Middle East & Africa Vitrified Tiles Market

Chapter 8.Competitive Intelligence

  • 8.1.Key Company SWOT Analysis
  • 8.2.Top Market Strategies
  • 8.3.Company Profiles
    • 8.3.1. Kajaria Ceramics Limited
      • 8.3.1.1.Key Information
      • 8.3.1.2.Overview
      • 8.3.1.3.Financial (Subject to Data Availability)
      • 8.3.1.4.Product Summary
      • 8.3.1.5.Market Strategies
    • 8.3.2. Lamosa Group
    • 8.3.3. Casalgrande Padana spa
    • 8.3.4. Ceramica Del Spa
    • 8.3.5. Aparna Enterprises
    • 8.3.6. Asian Granito India Limited
    • 8.3.7. Mohawk Industries, Inc.
    • 8.3.8. Groupo Cedasa, Brazil
    • 8.3.9. Groupo Fragnani, Brazil
    • 8.3.10.Ruler of Ras AI Khaimah

Chapter 9.Research Process

  • 9.1.Research Process
    • 9.1.1.Data Mining
    • 9.1.2.Analysis
    • 9.1.3.Market Estimation
    • 9.1.4.Validation
    • 9.1.5.Publishing
  • 9.2.Research Attributes
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