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필리핀의 티슈 및 위생용품 시장

Tissue and Hygiene in the Philippines

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 51 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

필리핀의 티슈 및 위생용품 시장 규모는 경제 상황 개선과 COVID-19 팬데믹 향상을 통해 2024년에는 현재 금액 기준 또는 수량 기준으로 성장했습니다. 이 성장은 소매점용, 가정외(AFH)용 티슈, 화장지, 성인용 요실금 용품 등 다양한 부문에서 두드러졌습니다.

이 보고서는 필리핀의 티슈 및 위생용품 시장을 조사했으며, 국가 수준 시장 규모와 모양에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 2020년부터 2024년까지 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 이끌어내는 분야를 파악할 수 있습니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)의 전략적 분석을 제공합니다. 2029년까지의 예측은 시장이 어떻게 변화하는지를 보여줍니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 지표

시장 데이터

면책사항

출처

필리핀의 월경 관리

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 2024년의 소비자의 소비 습관 변화에 의해 생리 용품이 영향을 받습니다.
  • 생리용 속옷이 필리핀에 상륙
  • Kotex Philippines는 마케팅 활동에서 이익을 얻습니다.

전망과 기회

  • 생리 용품의 지속적인 성장에 의해 향후 수년간 경쟁은 격화할 전망
  • 제품의 품질에 대한 기대는 가격과 함께 높아질 예정
  • 현대의 생리 용품이 보급되는 기회

카테고리 데이터

필리핀 기저귀/기저귀/팬티

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 도시화와 소득 증가별 카테고리 확대
  • 기업은 유명인사와 인플루언서와의 콜라보레이션에 점점 흥미를 가지게 됩니다.
  • 기저귀 팬티의 인기가 높아지고, 온라인 판매가 증가

전망과 기회

  • 일회용 팬티가 견인 되어 호실적이 계속되지만, 지속가능성이 보다 중요한 고려 사항이 됩니다.
  • 유통 정세는 크게 변하지 않지만, 전자상거래는 낮은 기반이긴 하지만 계속 기세를 늘려갈 것입니다.
  • 향후 수년간, 새로운 기술별 문제 해결이 증가할 가능성이 있습니다.

카테고리 데이터

필리핀에서 성인용 요실금 용품 소매 판매

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 가처분 소득 증가와 인구 동태의 변화에 의해 2024년에 성인용 요실금 용품의 소매 판매가 확대
  • JS Unitrade Merchandise Inc., Essity를 제치고 매출 선두 유지
  • 인플레이션과 제품 가격 상승은 소비자 구매 패턴에 영향을 미칩니다.

전망과 기회

  • 필리핀의 인구의 고령화는 예측 기간 중 성장의 중요한 원동력이 됩니다.
  • 전자상거래의 확대는 새로운 브랜드의 출현으로 이어집니다.
  • 성별에 특화한 제품이나 유니섹스의 제품은 소비자의 취향을 충족합니다.

카테고리 데이터

필리핀 물티슈

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 베이비 물티슈는 2024년에도 계속해서 카테고리 매출을 리드했습니다.
  • 성인용 및 남성용 물티슈의 등장에 의해 카테고리의 다양화가 진행됩니다.
  • Lysol의 소독용 물티슈는 다양한 향기가 있어, 폭넓은 층에 받아들여지고 있습니다.

전망과 기회

  • 베이비 물티슈는 향후 몇 년간, 현지 소비자들 사이에서 인기를 유지합니다.
  • 전략적인 번들별 가치의 촉진은 물티슈로 보다 일반적이 됩니다.
  • 차별화는 기술과 신제품 개발별 추진됩니다.

카테고리 데이터

필리핀 소매 티슈

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 화장지는 다기능성으로 우위를 유지
  • 외출 중 소비자에게 편리한 옵션이, 2024년에 소매 티슈의 성장을 가속
  • SCPA는 복수의 카테고리로 그 지위를 유지

전망과 기회

  • 가처분 소득 증가와 지속적인 위생 문제로 소매 티슈의 지속적인 성장이 보장됩니다.
  • 합리적인 가격은 점점 구매 결정에 영향을 미치게 됩니다.
  • 위생 습관의 강화는 향후 몇 년간의 소비 증가로 이어질 전망입니다.

카테고리 데이터

필리핀의 외출시 티슈 및 위생용품

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 인프라에 대한 국가 지출 증가에 의해 2024년에는 외출처에서의 티슈나 위생용품의 성장이 촉진됩니다.
  • 인구의 고령화에 수반해, AFH 성인용 요실금 용품 수요가 증가
  • SCPA와 Kimberly-Clark는 광범위한 품질의 AFH 제품을 기업 고객에게 계속 제공하고 있습니다.

전망과 기회

  • 관광 동향은 향후 수년간, 외출처에서의 티슈나 위생용품의 매출에 플러스의 영향을 미칠 전망입니다.
  • 소매업의 경쟁에 의해 장래적으로는 외출처에서의 서비스 제공이 개선됩니다.
  • 브랜드는 점유율 확대를 위해 제품 라인업을 확대할 수 있습니다.

카테고리 데이터

KTH 25.03.21

The tissue and hygiene industry in the Philippines saw growth in current value and volume terms in 2024, driven by improved economic conditions and increased consumer mobility following the COVID-19 pandemic. This growth was evident across various segments, including retail and away-from-home (AFH) tissues, toilet paper, and adult incontinence products.

Euromonitor International's Tissue and Hygiene in Philippines report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Away-from-Home Tissue and Hygiene, Retail Tissue and Hygiene, Rx/Reimbursement adult incontinence, Total Tissue and Hygiene.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Tissue and Hygiene market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Tissue and hygiene in 2024: The big picture
  • 2024 key trends
  • Competitive landscape
  • Retail developments
  • What next for tissue and hygiene?

MARKET INDICATORS

  • Table 1 Birth Rates 2019-2024
  • Table 2 Infant Population 2019-2024
  • Table 3 Female Population by Age 2019-2024
  • Table 4 Total Population by Age 2019-2024
  • Table 5 Households 2019-2024
  • Table 6 Forecast Infant Population 2024-2029
  • Table 7 Forecast Female Population by Age 2024-2029
  • Table 8 Forecast Total Population by Age 2024-2029
  • Table 9 Forecast Households 2024-2029

MARKET DATA

  • Table 10 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2019-2024
  • Table 11 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 12 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2020-2024
  • Table 13 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2021-2024
  • Table 14 Penetration of Private Label in Retail Tissue and Hygiene by Category: % Value 2019-2024
  • Table 15 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2019-2024
  • Table 16 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2024
  • Table 17 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2024-2029
  • Table 18 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

MENSTRUAL CARE IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Menstrual care products affected by evolving consumer spending habits in 2024
  • Period underwear makes an entrance in the Philippines
  • Kotex Philippines benefits from marketing initiatives

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Competition set to intensify in the years ahead amid ongoing growth for menstrual care
  • Product quality expectations will increase in tandem with prices
  • Opportunities for modern menstrual products to gain traction

CATEGORY DATA

  • Table 19 Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 20 Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 21 Retail Sales of Tampons by Application Format: % Value 2019-2024
  • Table 22 NBO Company Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2020-2024
  • Table 23 LBN Brand Shares of Retail Menstrual Care: % Value 2021-2024
  • Table 24 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 25 Forecast Retail Sales of Menstrual Care by Category: % Value Growth 2024-2029

NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Category expansion thanks to urbanisation and rising incomes
  • Players are increasingly connecting with celebrity and influencer collaborations
  • Growing popularity of diaper pants boosts online sales

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued positive performance, led by disposable pants, although sustainability will become a more important consideration
  • Distribution landscape will remain largely unchanged, but e-commerce will continue to gain traction, albeit from a low base
  • Problem-solving with new technologies is likely to increase in the coming years

CATEGORY DATA

  • Table 26 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2019-2024
  • Table 27 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 28 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2020-2024
  • Table 29 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2021-2024
  • Table 30 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2024-2029
  • Table 31 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2024-2029

RETAIL ADULT INCONTINENCE IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Higher disposable incomes and demographic changes boost growth in retail adult incontinence in 2024
  • JS Unitrade Merchandise Inc. continues to lead sales ahead of Essity
  • Inflation and rising product prices impact consumer purchasing patterns

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Ongoing ageing of the Filipino population will be a key driver of growth over the forecast period
  • E-commerce expansion will lead to new brand emergence
  • Gender-specific and unisex products will cater to consumer preferences

CATEGORY DATA

  • Table 32 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2019-2024
  • Table 33 Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 34 NBO Company Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2020-2024
  • Table 35 LBN Brand Shares of Retail Adult Incontinence: % Value 2021-2024
  • Table 36 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: Value 2024-2029
  • Table 37 Forecast Sales of Retail Adult Incontinence by Category: % Value Growth 2024-2029

WIPES IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Baby wipes continue to lead category sales in 2024
  • Category sees diversification with the emergence of adult and men's wipes
  • Lysol's disinfecting wipes in a variety of fragrances have broad appeal

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Baby wipes will remain popular amongst local consumers in the coming years
  • Promoting value through strategic bundling will become more prevalent in wipes
  • Differentiation will be driven by technology and new product development

CATEGORY DATA

  • Table 38 Retail Sales of Wipes by Category: Value 2019-2024
  • Table 39 Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 40 NBO Company Shares of Retail Wipes: % Value 2020-2024
  • Table 41 LBN Brand Shares of Retail Wipes: % Value 2021-2024
  • Table 42 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: Value 2024-2029
  • Table 43 Forecast Retail Sales of Wipes by Category: % Value Growth 2024-2029

RETAIL TISSUE IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Toilet paper remains dominant through multifunctionality
  • Convenient options for on-the-go consumers boost growth in retail tissues in 2024
  • SCPA maintains its hold across multiple categories

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Increase in disposable income and ongoing hygiene concerns will assure sustained growth for retail tissue
  • Affordability will increasingly inform purchasing decisions
  • Reinforced hygiene habits will lead to increased consumption in the years ahead

CATEGORY DATA

  • Table 44 Retail Sales of Tissue by Category: Value 2019-2024
  • Table 45 Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 46 NBO Company Shares of Retail Tissue: % Value 2020-2024
  • Table 47 LBN Brand Shares of Retail Tissue: % Value 2021-2024
  • Table 48 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: Value 2024-2029
  • Table 49 Forecast Retail Sales of Tissue by Category: % Value Growth 2024-2029

AWAY-FROM-HOME TISSUE AND HYGIENE IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Increased national spending on infrastructure boosts away-from-home tissue and hygiene growth in 2024
  • Growth in the demand for AFH adult incontinence products in line with ageing population
  • SCPA and Kimberly-Clark continue to serve their corporate clients with a wide range of quality AFH products

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Tourism trends set to benefit sales of away-from-home tissue and hygiene in the coming years
  • Retail competition will improve away-from-home offerings in the future
  • Brands may expand their product offerings to boost share

CATEGORY DATA

  • Table 50 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2019-2024
  • Table 51 Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 52 Sales of Away-From-Home Paper Towels by Type: % Value 2019-2024
  • Table 53 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format: % Value 2019-2024
  • Table 54 Distribution of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2024
  • Table 55 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: Value 2024-2029
  • Table 56 Forecast Sales of Away-From-Home Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2024-2029
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