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미국의 미용 및 퍼스널케어 시장

Beauty and Personal Care in the US

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 151 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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미국의 미용 및 퍼스널케어 시장은 2024년 수년에 걸쳐 급증한 후 소매 현재 강세 성장이 둔화되었습니다. 인플레이션률 상승, 경제 불확실성, 소비자 우선순위 변화 등의 요인이 이 감속에 기여했지만 가격 상승 완화에 의해 데오드란트나 헤어 케어 등의 카테고리에서는 수량 성장률이 개선했습니다. 소비자의 지출은 보다 신중해져, 기호품 및 사치품보다 필요 불가결한 아이템이나 프라이빗 브랜드 상품에 집중하게 되고 있습니다.

이 보고서는 미국의 미용 및 퍼스널케어 시장을 조사했으며, 국가 수준 시장 규모와 형상에 대한 종합적인 가이드를 제공합니다. 2020-2024년 최신 소매 판매 데이터를 제공하고 있으며, 성장을 견인하는 분야를 특정할 수 있습니다. 2029년까지의 예측은 시장이 어떻게 변화하는지를 보여줍니다.

대상 제품 : 아기 및 어린이용 제품, 목욕 및 샤워, 컬러 화장품, 데오도란트, 탈모제, 피부 화장품 뷰티 및 퍼스널케어, 향수, 헤어 케어, 매스 뷰티 및 퍼스널케어 A, 남성 정리, 오랄 케어, 오랄 케어(전동 칫솔 제외), 프리미엄 뷰티 및 퍼스널케어, 프레스티지 뷰티 및 퍼스널케어, 스킨 케어, 선 케어.

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터.

이 보고서를 구입하는 이유

  • 뷰티 및 퍼스널케어 시장의 상세한 파악
  • 성장 분야를 확인하고 변화를 촉진하는 요인
  • 경쟁 환경, 시장의 주요 진출기업, 주요 브랜드
  • 5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지를 평가합니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 데이터

면책사항

출처

미국의 매스 미용 및 퍼스널케어

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 매스 미용 및 퍼스널케어는 완만한 성장을 보이고 있어 특히 목용 및 샤워 용품과 데오도란트가 눈에 띄고 있습니다.
  • 노포의 기존 기업이 우세를 차지하는 한편, 인디 브랜드가 강력한 경쟁 상대가 되고 있습니다.
  • 프라이빗 브랜드나 듀플리케이트 브랜드가 비용 의식이 높은 소비자를 만족시켜, 브랜드는 저가격 소매점이나 창고형 점포에 진출

전망 및 기회

  • 소비자의 구매 의욕을 높이기 위해, 성분 배합을 높인 마스테이지 제품의 보급이 진행됩니다.
  • 소매업체 및 브랜드는 가격대를 불문하고 새로운 쇼핑객을 타겟으로 하고 있습니다.
  • 디지털화는 즉각성 및 저렴한 가격에 초점을 맞춥니다.

카테고리 데이터

미국의 프리미엄 뷰티 및 퍼스널케어

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 프리미엄 미용 및 퍼스널케어는 향수의 호조인 실적에 지지되어, 2024년에도 지속적으로 업계의 성장을 견인
  • L'Oreal USA Inc는 강력한 피부 화장품 포트폴리오의 혜택을 받아 프리미엄 미용 및 퍼스널케어에서 리더로서의 지위를 유지
  • 프리미엄 카테고리에 영향을 미치는 건강 및 웰빙 동향의 상승

전망 및 기회

  • 고급 미용 및 퍼스널케어는 매스 시장을 웃도는 전망으로, 고급 브랜드는 엔트리 레벨이나 저렴한 제품의 제공에 주력할 것으로 예상
  • 미용과 건강의 경계가 모호해짐에 따라, 건강한 노화 및 예방적 건강은 기업에 있어서 중요한 기회가 됩니다.
  • 프리미엄 미용 및 퍼스널케어는 혁신적인 제품 출시부터 기술에 이르기까지 가치를 확립하기 위한 추가적인 전략적 움직임을 보입니다.

카테고리 데이터

미국의 유아용 제품

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 유아 및 어린이용 제품은 2024년에 완만한 성장이 평가되었고, 특히 유아 및 어린이용 선스크린 제품 증가가 가장 현저해졌습니다.
  • 포괄성은 유아 및 어린이용 헤어 케어 제품의 발매에 영향을 미칩니다
  • 전자상거래는 점유율을 계속 확대하고 있습니다.

전망 및 기회

  • 혁신과 보다 세련된 처방에 지지해, 예측 기간중은 안정된 성장이 전망됩니다.
  • 건강 및 웰빙의 트렌드가 피부 화장품 브랜드 수요를 밀어 올립니다.
  • 알파 세대의 스킨 케어에 대한 집착은 유아 및 어린이용의 스킨 케어의 성장을 가속할 가능성이 있지만, 우려도 일으키고 있습니다.

카테고리 데이터

미국의 목욕 및 샤워

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 강력한 성장이 원료의 혁신과 심신의 포지셔닝을 추진
  • 기업은 향기 프로파일을 확대하고, 강력한 소매 파트너십을 활용
  • 빛나는 광채 및 보습 효과가 있는 목욕 및 샤워 제품이 인기 급상승 중

전망 및 기회

  • 목욕 용품 및 샤워 용품은 마음과 몸의 연결을 중시
  • 델리케이트존용 세정제가 소매점에 등장해 라인업 확대
  • 고급 액체 비누의 소매 시장이 성장

카테고리 데이터

미국의 컬러 화장품

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 립 제품은 2024년도 성장의 주역으로서 지위를 유지하지만, 매스 컬러 화장품을 성장으로 밀어 올리기에는 불충분
  • 뛰어난 컬러 화장품 브랜드는 소비자 인게이지먼트를 촉진해, 혁신적인 제품 개발을 선도
  • 소매업 전자상거래는 계속 성장하고 있지만, 백화점이나 약국은 그것에 따라잡는데 애를 먹고 있습니다.

전망 및 기회

  • 경제의 불확실성이 높아지고, 미용 소비가 정상화하는 가운데, 2025년의 컬러 화장품에 대한 기대는 신중하면서도 낙관적
  • 스킨 피니케이션, 즉 컬러 화장품 및 스킨 케어의 경계선을 모호하게 하는 혁신적인 대처는 예측 기간 중에 필수가 될 전망입니다.
  • 디지털 수단은 쇼핑과 참여 모두에서 계속 중요합니다.

카테고리 데이터

미국의 데오도란트

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 데오도란트는 가격 환경의 정상화에 따라 2024년에도 계속해서 소비자의 구매의욕을 자극했습니다.
  • 전신용 데오도란트는 여전히 증가 추세에 있어, 기존 제조업체의 브랜드 라인으로부터도 새로운 제품이 발매되고 있습니다.
  • 독특한 콜라보레이션 및 배합의 각도가 데오도란트에 대한 주목을 계속 집중시키고 있습니다.

전망 및 기회

  • 데오도란트는 예측 기간 중 안정된 성장을 유지할 것으로 예상
  • 데오도란트는 고급 향수 브랜드로부터 추가 발매가 전망됩니다.
  • 데오도란트의 중첩 : 개인 향기에 대한 탐구의 미래인가

카테고리 데이터

미국의 탈모제

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 다른 가정용 탈모법이 보급됨에 따라, 탈모제는 감소하고 있습니다.
  • Gillette Venus와 Eos는 체험 중시의 캠페인과 면도 제품으로 소비자를 매료
  • 소비자 동향의 변화를 받아, 탈모 브랜드는 전신 케어에 진출

전망 및 기회

  • Z세대가 재미있는 스파와 같은 탈모 체험 수요를 견인
  • IPL과 탈모기는 종래의 탈모로부터의 이행 촉진
  • 섬세한 여성용 케어 제품이, 부드러운 탈모 방법에 대한 관심 촉진

카테고리 데이터

미국의 향수

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 소비자의 미용 습관에 있어서의 향수의 계속적인 채용은 2024년도 성장을 계속 뒷받침했습니다.
  • 바디 미스트는 가격대를 불문하고 기업나 소비자의 주목을 끌고 있습니다.
  • 백화점이 고전하는 가운데, 주목은 전자상거래를 향하고 있습니다.

전망 및 기회

  • 보다 가격에 민감한 소비자의 가능성이 있음에도 불구하고 예측 기간 중 향수 전망은 밝습니다.
  • 향기의 감정적 또는 기능적인 이점의 탐구에 중점을 둔 브랜드의 대처
  • 디지털화는 소비자와의 인게이지먼트를 구축하는 문을 여는 것뿐만 아니라, 보다 경쟁 환경에도 공헌

카테고리 데이터

미국의 헤어케어

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 미용 및 퍼스널케어 전체의 감속에도 불구하고, 헤어 케어의 성장은 안정적입니다.
  • 카테고리 리더 및 인디의 파괴적 기업은 혁신적이고 프리미엄인 신제품 출시를 통해 소비자의 주목을 받기 위해 경쟁을 계속하고 있습니다.
  • 헤어 케어 제품의 유통은 전자상거래의 존재 및 오프라인 매장에서의 브랜드의 확대별로 계속 좌우됩니다.

전망 및 기회

  • 살롱용 전문적 헤어 케어는 예측 기간 중에 헤어 케어 전체를 상회할 것으로 예상
  • 헤어 케어 이외의 미용 및 퍼스널케어 기업이 헤어 케어 분야에 참가
  • 혁신적인 두피 케어 포트폴리오는 예측 기간 동안 계속 주류가 될 것으로 예상

카테고리 데이터

미국의 남성용 정리용품

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 남성의 몸가짐, 특히 남성의 면도에 있어서 성장 퍼포먼스의 완화
  • 일부 브랜드는 남성 중심의 자세로부터 탈각해, 젠더 중립적인 상품이나 독특한 콜라보레이션을 도입하고 있습니다.
  • 온라인 플랫폼을 통한 포트폴리오 배포 확대

전망 및 기회

  • 젠더 중립적인 포지셔닝 및 스킨 케어 교육의 확대에 의해 다모 코스메틱스의 스킨 케어 브랜드는 남성으로부터의 주목도가 늘어날 전망
  • 남성용 데오도란트에서는 더욱 혁신적인 향기와 향수가 발매될 예정
  • 남성 유명 브랜드 분야에서의 지속적인 견인

카테고리 데이터

미국의 구강 관리

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 가격에 민감한 소비자와 다기능 제품에 대한 욕구별로 인한 가치의 저하
  • Colgate-Palmolive Co와 The Procter & Gamble Co가 오랄 케어를 리드하고, Church & Dwight Co Inc가 성장을 견인
  • 천연 성분과 장내 환경 서포트의 혁신을 추진하는 성분 주도의 카테고리

전망 및 기회

  • 치주병에 대한 의식이 혁신을 촉진
  • 감각 체험과 시각적인 미적 감각이, 아이나 Z세대의 소비자의 흥미를 자극합니다.
  • 가정용 화이트닝 기기 및 AI 전동 칫솔의 고가가 성장을 저해할 가능성이 있습니다.

카테고리 데이터

미국의 스킨케어

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 스킨케어 습관의 표준화가 진행되는 가운데, 2024년에는 성장률은 1자리대 전반에 둔화되었습니다.
  • 피부 화장품 브랜드는 2024년도 호조를 유지하고 있지만, 성분 중시의 스토리를 전개하는 신규 참가자로부터의 압력이 높아지고 있습니다.
  • 소매업의 전자상거래는 점유율을 계속 확대하고 있는 한편, 백화점이나 약국은 따라잡는데 애를 먹고 있습니다.

전망 및 기회

  • 소비자의 구매 행동은 예측 기간 중 더욱 신중하거나 전략적으로 되어 스킨케어의 성장이 완만해질 것으로 예상
  • 장수의 트렌드는 소비자를 피부 화장품, 임상, 또는 성분 주도의 미용 브랜드로 계속 이끌어 갑니다.
  • 디지털화는 K-Beauty나 기타 국제적인 미용 브랜드의 대두를 계속 지지합니다.

카테고리 데이터

미국의 선탠 관리

주요 데이터 결과

2024년 발전

  • 건강 의식의 고조가 선스크린의 성장 촉진
  • Edgewell Personal Care Brands LLC는 2024년도 선탠 케어 시장을 선도하는 한편, 피부과 화장품과 인디 브랜드가 점유율 확대
  • 디지털화가 중요한 역할 담당

전망 및 기회

  • 부가가치 기능에 초점을 맞춘 혁신은 썬탠 케어의 성장을 계속 견인합니다.
  • 셀프 태닝 제품의 처방의 진보가 성장을 가속
  • 지속가능성과 안전성에 대한 배려의 중요성이 높아짐에 따라 제품 개발 및 성장의 새로운 기회가 탄생하고 있습니다.

카테고리 데이터

AJY 25.05.26

In 2024, beauty and personal care in the US experienced a slowdown in retail current value growth, after several years of rapid expansion. Factors such as rising inflation, economic uncertainty, and changing consumer priorities contributed to this deceleration, but easing price growth improved volume growth rates in categories such as deodorants, and hair care. Consumers became more cautious with their spending, focusing on essential items or private label offerings rather than indulgent or luxu...

Euromonitor International's Beauty and Personal Care in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Beauty and personal care in 2024: The big picture
  • 2024 key trends
  • Competitive landscape
  • Retail developments
  • What next for beauty and personal care?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 2 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 3 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 4 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 5 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 6 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2019-2024
  • Table 7 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2019-2024
  • Table 8 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2024
  • Table 9 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 10 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Mass beauty and personal care witnesses modest growth, with highlights being bath and shower and deodorants
  • Established legacy players dominate, while indie brands are proving to be strong competitors
  • Private label and dupes satiate cost-conscious consumers, and brands expand into budget retailers and warehouse clubs

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Rise of masstige offerings with elevated ingredient formulations to capture consumer dollars
  • Retailers and brands target new shoppers across the price spectrum
  • Digitalisation hones-in on immediacy and affordability

CATEGORY DATA

  • Table 11 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 12 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 13 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 14 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 15 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 16 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Premium beauty and personal care continues driving industry growth in 2024, supported by the strong performance of fragrances
  • L'Oreal USA Inc benefits from a strong portfolio in dermocosmetics, helping maintain its leading position in premium beauty and personal care
  • The ascendancy of health and wellness trends influencing premium categories

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Premium beauty and personal care set to outperform mass, with premium brands expected to focus on offering entry-level or accessible products
  • Healthy ageing and preventive wellness will be key areas of opportunity for companies, with the blurring of beauty and health
  • Premium beauty and personal care expected to witness further strategic moves to establish value, from innovative product launches to technology

CATEGORY DATA

  • Table 17 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 18 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 19 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 20 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 21 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 22 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Baby and child-specific products witnesses modest growth in 2024, with the strongest increase for baby and child-specific sun care
  • Inclusivity influences product launches in baby and child-specific hair care
  • E-commerce continues to gain share

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Steady growth anticipated over the forecast period, supported by innovation and more sophisticated formulations
  • Health and wellness trend will bolster demand for dermocosmetics brands
  • Gen Alpha's obsession with skin care could drive the growth of baby and child-specific skin care, but also raises concerns

CATEGORY DATA

  • Table 23 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2019-2024
  • Table 24 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 25 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 26 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2020-2024
  • Table 27 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2021-2024
  • Table 28 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 29 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 30 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2021-2024
  • Table 31 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2024-2029
  • Table 32 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 33 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

BATH AND SHOWER IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Strong growth propels ingredient innovation and mind-body positioning
  • Companies expand scent profiles and capitalise on strong retail partnerships
  • Bath and shower products for a glowing look and moisturising peak in popularity

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Bath and shower products emphasise the mind-body connection
  • Intimate washes enter retail and expand their line-ups
  • Premium liquid soaps see growth in retail

CATEGORY DATA

  • Table 34 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2019-2024
  • Table 35 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 36 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 37 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2020-2024
  • Table 38 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2021-2024
  • Table 39 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2021-2024
  • Table 40 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2024-2029
  • Table 41 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 42 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

COLOUR COSMETICS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Lip products retains star growth status again in 2024, but not enough to lift mass colour cosmetics to growth
  • Outperforming colour cosmetics brands foster consumer engagement and lead with innovative product development
  • Retail e-commerce continues making gains, while department stores and pharmacies struggle to keep up

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Cautiously optimistic expectations for colour cosmetics in 2025, as economic uncertainty looms and beauty consumption normalises
  • Skinification, or innovative efforts to blur the lines between colour cosmetics and skin care, will be a must in the forecast period
  • Digital avenues will remain important for both shopping and engagement

CATEGORY DATA

  • Table 43 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2019-2024
  • Table 44 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 45 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2020-2024
  • Table 46 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2021-2024
  • Table 47 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2021-2024
  • Table 48 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2021-2024
  • Table 49 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2021-2024
  • Table 50 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2021-2024
  • Table 51 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2021-2024
  • Table 52 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2024-2029
  • Table 53 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2024-2029

DEODORANTS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Deodorants continues to capture consumer dollars in 2024 amidst normalising price conditions
  • Total body deodorants still on the rise, with additional launches from legacy players' brand lines
  • Unique collaborations and formulation angles continue to bring attention to deodorants

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Deodorants expected to maintain steady growth over the forecast period
  • Deodorants anticipated to see additional launches from premium fragrance brands
  • Deodorant layering: The future of personal scent exploration?

CATEGORY DATA

  • Table 54 Sales of Deodorants by Category: Value 2019-2024
  • Table 55 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 56 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 57 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2020-2024
  • Table 58 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2021-2024
  • Table 59 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2021-2024
  • Table 60 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2024-2029
  • Table 61 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 62 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2024-2029

DEPILATORIES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Depilatories declines as other at-home hair removal methods gain ground
  • Gillette Venus and Eos capture consumers with experience-driven campaigns and shaving products
  • Hair removal brands expand into whole body care amidst changing consumer trends

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Gen Z drives demand for playful, spa-like hair removal experiences
  • IPL and epilators will continue to drive the shift away from traditional hair removal
  • Intimate femcare expands interest in gentle hair removal formats

CATEGORY DATA

  • Table 63 Sales of Depilatories by Category: Value 2019-2024
  • Table 64 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 65 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2020-2024
  • Table 66 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2020-2024
  • Table 67 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2021-2024
  • Table 68 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2024-2029
  • Table 69 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2024-2029

FRAGRANCES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Ongoing adoption of fragrances in consumers' beauty routine continues supporting growth in 2024
  • Body mists capture the attention of players and consumers across the price spectrum
  • While department stores struggle, attention is turned towards e-commerce

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Positive outlook for fragrances in the forecast period, despite potential for more value-conscious consumers
  • Brand efforts to focus on exploring the emotional or functional benefits of fragrances
  • Digital avenues will open doors to build engagement with consumers, but also contribute to a more competitive environment

CATEGORY DATA

  • Table 70 Sales of Fragrances by Category: Value 2019-2024
  • Table 71 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 72 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2020-2024
  • Table 73 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 74 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 75 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 76 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2024-2029
  • Table 77 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2024-2029

HAIR CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Hair care growth remains stable despite slowdowns across beauty and personal care
  • Category leaders and indie disruptors continue to compete for consumers' attention through new, innovative, and premium product launches
  • Hair care distribution continues to be dictated by e-commerce presence and expansion of brands in physical retail

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Salon professional hair care expected to outperform overall hair care over the forecast period
  • Non-hair care beauty and personal care players are entering the hair care space
  • Innovative scalp care portfolios expected to continue to dominate over the forecast period

CATEGORY DATA

  • Table 78 Sales of Hair Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 79 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 80 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 81 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2020-2024
  • Table 82 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2020-2024
  • Table 83 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 84 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2021-2024
  • Table 85 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 86 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2021-2024
  • Table 87 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 88 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 89 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 90 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

MEN'S GROOMING IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Easing growth performances in men's grooming, especially in men's shaving
  • Some brands are moving away from a strict male focus, embracing gender-neutral offerings and unique collaborations
  • Expanded portfolio distribution through online platforms

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Dermocosmetics skin care brands set to benefit from more attention from men, due to gender-neutral positioning and expansive skin care education
  • Men's deodorants to witness further innovative scent and fragrance launches
  • Continued traction in the male celebrity brand space

CATEGORY DATA

  • Table 91 Sales of Men's Grooming by Category: Value 2019-2024
  • Table 92 Sales of Men's Grooming by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 93 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2021-2024
  • Table 94 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2021-2024
  • Table 95 NBO Company Shares of Men's Grooming: % Value 2020-2024
  • Table 96 LBN Brand Shares of Men's Grooming: % Value 2021-2024
  • Table 97 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2021-2024
  • Table 98 Forecast Sales of Men's Grooming by Category: Value 2024-2029
  • Table 99 Forecast Sales of Men's Grooming by Category: % Value Growth 2024-2029

ORAL CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Value declines driven by price-sensitive consumers and a desire for multifunctional products
  • Colgate-Palmolive Co and The Procter & Gamble Co lead oral care, while Church & Dwight Co Inc drives growth
  • Ingredient-led categories driving innovation in naturals and gut health support

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Awareness of gum disease fuels innovation
  • Sensory experience and visual aesthetic driving interest amongst children and Gen Z consumers
  • High prices of at-home whitening devices and AI power toothbrushes could hamper growth

CATEGORY DATA

  • Table 100 Sales of Oral Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 101 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 102 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2019-2024
  • Table 103 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 104 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2020-2024
  • Table 105 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2020-2024
  • Table 106 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2021-2024
  • Table 107 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2021-2024
  • Table 108 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2021-2024
  • Table 109 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 110 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 111 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2024-2029
  • Table 112 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2024-2029

SKIN CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growth slows to low single digits in 2024, amidst normalisation of skin care routines
  • Dermocosmetics-positioned brands again outperform in 2024, but pressure increases from newcomers leaning into ingredient-driven narratives
  • Retail e-commerce continues gaining share, while department stores and pharmacies struggle to keep up

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Consumers' purchasing behaviour expected to become more cautious or strategic in the forecast period, moderating the growth of skin care
  • Longevity trend will continue driving consumers towards dermocosmetic, clinical, or ingredient-led beauty brands
  • Digitalisation will continue supporting the rise of K-beauty and other international beauty brands

CATEGORY DATA

  • Table 113 Sales of Skin Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 114 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 115 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2020-2024
  • Table 116 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 117 LBN Brand Shares of Basic Moisturisers: % Value 2021-2024
  • Table 118 LBN Brand Shares of Anti-agers: % Value 2021-2024
  • Table 119 LBN Brand Shares of Firming Body Care: % Value 2021-2024
  • Table 120 LBN Brand Shares of General Purpose Body Care: % Value 2021-2024
  • Table 121 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 122 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 123 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2024-2029

SUN CARE IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Heightened health awareness drives growth for sun protection
  • Edgewell Personal Care Brands LLC continues to lead sun care in 2024, while dermocosmetics and indie brands gain share
  • Digitalisation plays a pivotal role

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Innovation focusing on value-added features will continue to drive growth in sun care
  • Advances in self-tanning product formulations to drive growth
  • Growing emphasis on sustainability and safety considerations present new opportunities for product development and growth

CATEGORY DATA

  • Table 124 Sales of Sun Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 125 Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 126 NBO Company Shares of Sun Care: % Value 2020-2024
  • Table 127 LBN Brand Shares of Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 128 LBN Brand Shares of Premium Adult Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 129 Forecast Sales of Sun Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 130 Forecast Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2024-2029
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