시장보고서
상품코드
1735519

싱가포르의 미용 및 퍼스널케어 시장

Beauty and Personal Care in Singapore

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 143 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

싱가포르에서는 2024년 뷰티 및 퍼스널 케어 부문이 견고한 소매 유동 가치 성장을 보였습니다. 일부 소비자는 라이프 스타일을 조정하고 전체적인 소비 동향이 변화했습니다.

2020년부터 2024년까지의 최신 소매 판매 데이터를 제공하고 있으며, 성장을 견인하는 섹터를 확인할 수 있습니다.

대상 제품 : 베이비 및 어린이용 제품, 욕조 및 샤워, 컬러 화장품, 데오드란트, 탈모제, 피부 화장품 미용 및 퍼스널케어, 향수, 헤어 케어, 매스 미용 및 퍼스널케어 A, 남성용 미용, 오랄 케어, 오랄 케어(전동 칫솔 제외), 프리미엄 미용 및 퍼스널케어, 프레스티지 미용 및 퍼스널케어, 스킨 케어, 선 케어

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

  • 미용 및 퍼스널케어 시장의 상세한 파악
  • 성장분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
  • 경쟁 환경, 시장의 주요 기업, 주요 브랜드를 이해
  • 5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지를 평가

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 지사를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유한 유로모니터 인터내셔널은 다양한 시장에 대한 이해와 독보적인 역량을 바탕으로 정보에 기반한 전략 계획을 수립할 수 있는 신뢰할 수 있는 정보 자료를 개발할 수 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 데이터

면책사항

출처

싱가포르의 매스 뷰티와 개인 관리

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 대량 생산품의 프리미엄화
  • 신규 참가자와의 경쟁의 격화
  • 신중한 지출과 이득의 탐구

전망과 기회

  • 다기능 제품의 상승
  • 천연 성분에 대한 욕구 증가
  • 혁신이 두드러지는 열쇠

카테고리 데이터

싱가포르의 프리미엄 미용 및 퍼스널케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 일부 미용·퍼스널케어 분야에서는 프리미엄 부문이 우위
  • 보다 통합된 경쟁 구도
  • 비용 상승과 여행 패턴의 변화 중 소비자 행동

전망과 기회

  • 퍼스널라이제이션과 브랜드 퍼스널리티의 향상
  • 고급 처방에 담긴 Nature의 매력
  • 성장 촉매로서의 지속적인 혁신

카테고리 데이터

싱가포르의 아기 및 어린이 용품

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 고급 매스 제품과 피부 화장품의 상승
  • 피부 화장품 브랜드가 견인하는 경쟁 구도
  • 소매 전자상거래의 역동성

전망과 기회

  • 아기 및 어린이 상품의 프리미엄화
  • 천연 성분의 지속적인 탐구
  • 포장과 배합에 있어서의 혁신

카테고리 데이터

싱가포르의 목욕 및 샤워

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 사려깊은 소비주의로의 전환
  • 여러 브랜드가 성숙 카테고리에서 점차 철수
  • 오프라인 소매업의 지속적인 우위성

전망과 기회

  • 바디 파우더와 고형 비누의 지속적인 감소
  • 새로운 지역 브랜드의 진입
  • 모든 분야에서의 혁신

카테고리 데이터

싱가포르의 컬러 화장품

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 아이, 립, 네일 제품의 기호의 변화
  • 비전통 브랜드와의 경쟁의 격화
  • 소비자가 해외 구매를 선호함에 따라 오프라인 소매 점유율은 감소

전망과 기회

  • C-Beauty의 상승
  • 소셜 커머스의 대두에 의해 구매 행동이 변화
  • 제품 포맷과 배합의 혁신

카테고리 데이터

싱가포르의 데오드란트

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 건강 지향과 대체 데오드란트 수요 증가
  • Beiersdorf가 리드, Unilever는 강력한 성장
  • 데오드란트의 유통 채널의 변화

전망과 기회

  • 혁신적인 제품에 의한 데오드란트의 성장 기회
  • 소비자는 효과적이면서 피부 친화적인 제품을 요구
  • 홀리스틱 스킨케어 솔루션으로서의 데오드란트

카테고리 데이터

싱가포르의 탈모제

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 새로운 탈모법의 모색, 그러나 면도는 여전히 인기
  • 프라이빗 브랜드의 대두와 주요 브랜드의 우위성
  • 주요 소매업체별 유통의 변화

전망과 기회

  • 바디 포지티브와 내츄럴 뷰티 운동을 받아들입니다.
  • 장기적인 탈모 솔루션의 채용 증가
  • 소비자의 건강을 우선하는 제품 수요 증가

카테고리 데이터

싱가포르의 향수

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 매스 향기의 가치 중시 구매 증가
  • 프리미엄 향수의 단편적인 성질
  • 진화하는 유통 채널

전망과 기회

  • 고급 양판품의 인기 증가
  • 프리미엄 유니섹스 향수의 지속적인 등장
  • 체험과 포장에 있어서의 혁신의 진화

카테고리 데이터

싱가포르의 헤어 케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 싱가포르인의 건강 의식의 고조와 표준적인 샴푸에의 계속적인 주목
  • 급속히 변화하는 경쟁 구도
  • 오프라인 소매에서 전자상거래까지 진화하는 유통 채널

전망과 기회

  • 헤어 트리트먼트의 중요성 증가
  • 제품 다양성과 개인화 확대에 대한 수요
  • 배합과 포장의 지속적인 혁신이 열쇠가 됩니다.

카테고리 데이터

싱가포르의 남성 그루밍

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 건강 지향의 그루밍으로의 미묘한 변화
  • 경쟁 구도의 진화와 남성용 향수의 고급 매스용 제품으로의 이행
  • 오프라인 채널의 우위성은 계속하고 있지만, 소매 E-Commerce는 상승 경향을 유지

전망과 기회

  • 남성의 건강 지향 제품 라인의 확충
  • 남성의 건강과 프리미엄화에 있어서의 기회
  • 제품 배합과 브랜드 가치의 전달에 있어서의 혁신

카테고리 데이터

싱가포르의 구강 관리

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 전동칫솔의 보급 확대
  • 강력한 기존 브랜드와 신흥 경쟁 브랜드
  • 전동 칫솔을 중심으로 한 멀티 채널 유통

전망과 기회

  • 전동칫솔의 보급의 지속적인 성장
  • 신규 참가의 기회와 제품 차별화
  • 제품과 메시징에 있어서의 혁신의 추진

카테고리 데이터

싱가포르의 스킨케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 스킨 케어에 있어서의 홀리스틱 케어의 융합
  • 경쟁이 심한 스킨케어 업계
  • 가장 많은 소비자에게 도달하기 위해서는 멀티 채널 모델이 선호

전망과 기회

  • 스킨케어에 있어서의 개인화와 프리미엄화
  • 제품 형태의 확대
  • 경쟁 우위를 정의하는 혁신

카테고리 데이터

싱가포르의 선 케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

  • 다기능 선스크린 제품의 등장
  • 썬탠 케어는 점점 혼잡해졌습니다.
  • 소매 채널 재정의

전망과 기회

  • 다기능 제품의 지속적인 증가
  • 개인화가 중요한 차별화 요인
  • 다음 파를 견인하는 혁신

카테고리 데이터

KTH 25.06.09

In Singapore, beauty and personal care saw solid retail current value growth in 2024. However, several categories saw a slowdown in the rate of increase, as Singaporeans faced challenges from inflation and increased living costs. In response, some consumers adjusted their lifestyle, shifting overall consumer trends. For instance, younger consumers started to seek refuge by purchasing products overseas. With many Singaporeans travelling overseas to neighbouring countries to purchase, some retail...

Euromonitor International's Beauty and Personal Care in Singapore report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Beauty and personal care in 2024: The big picture
  • 2024 key trends
  • Competitive landscape
  • Retail developments
  • What next for beauty and personal care?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 2 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 3 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 4 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 5 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 6 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2019-2024
  • Table 7 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2019-2024
  • Table 8 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2024
  • Table 9 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 10 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Premiumisation of mass products
  • Growing competition from newer entrants
  • Cautious spending and the search for deals

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The rise of multifunctional products
  • Growing appetite for natural ingredients
  • Innovation key to standing out

CATEGORY DATA

  • Table 11 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 12 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 13 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 14 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 15 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 16 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The dominance of the premium segment in some beauty and personal care categories
  • A more consolidated competitive landscape
  • Consumer behaviour amidst rising costs and shifting travel patterns

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Increased personalisation and brand personality
  • Nature's allure in high-end formulations
  • Ongoing innovation as a catalyst for growth

CATEGORY DATA

  • Table 17 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 18 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 19 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 20 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 21 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 22 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The rise of higher-end mass products and dermocosmetics
  • A competitive landscape driven by dermocosmetics brands
  • The dynamism of retail e-commerce

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The premiumisation of baby and child-specific products
  • A continued search for natural ingredients
  • Innovation in packaging and formulations

CATEGORY DATA

  • Table 23 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2019-2024
  • Table 24 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 25 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 26 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2020-2024
  • Table 27 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2021-2024
  • Table 28 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 29 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 30 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2021-2024
  • Table 31 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2024-2029
  • Table 32 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 33 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

BATH AND SHOWER IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The shift towards thoughtful consumerism
  • Multiple brands gradually exit mature categories
  • Continued dominance of offline retail

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued declines for body powder and bar soap
  • Entry of new regional brands
  • Innovation in all areas

CATEGORY DATA

  • Table 34 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2019-2024
  • Table 35 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 36 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 37 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2020-2024
  • Table 38 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2021-2024
  • Table 39 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2021-2024
  • Table 40 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2024-2029
  • Table 41 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 42 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

COLOUR COSMETICS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Shifting preferences in eye, lip, and nail products
  • Increased competition from non-heritage brands
  • Offline retail sees a share decline as consumers prioritise purchases abroad

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The rise of C-Beauty
  • The rise of social commerce reshapes the purchasing journey
  • Innovation in product formats and formulations

CATEGORY DATA

  • Table 43 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2019-2024
  • Table 44 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 45 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2020-2024
  • Table 46 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2021-2024
  • Table 47 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2021-2024
  • Table 48 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2021-2024
  • Table 49 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2021-2024
  • Table 50 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2021-2024
  • Table 51 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2021-2024
  • Table 52 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2024-2029
  • Table 53 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2024-2029

DEODORANTS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growing demand for health-conscious and alternative deodorant formats
  • Beiersdorf leads, while Unilever sees strong growth
  • Shifting distribution channels in deodorants

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Opportunities for growth in deodorants with innovative products
  • Consumers will look for effective yet skin-friendly products
  • Deodorants as a holistic skin care solution

CATEGORY DATA

  • Table 54 Sales of Deodorants by Category: Value 2019-2024
  • Table 55 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 56 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 57 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2020-2024
  • Table 58 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2021-2024
  • Table 59 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2021-2024
  • Table 60 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2024-2029
  • Table 61 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 62 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2024-2029

DEPILATORIES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Exploration of new hair removal methods, but shaving remains popular
  • The rise of private label and the dominance of the leading brand
  • Shifts in distribution through major retailers

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Embracing body positivity and the natural beauty movement
  • Increased adoption of long-term hair removal solutions
  • Increased demand for products that prioritise consumers' health

CATEGORY DATA

  • Table 63 Sales of Depilatories by Category: Value 2019-2024
  • Table 64 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 65 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2020-2024
  • Table 66 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2020-2024
  • Table 67 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2021-2024
  • Table 68 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2024-2029
  • Table 69 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2024-2029

FRAGRANCES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Rise of value-driven purchases in mass fragrances
  • Fragmented nature of premium fragrances
  • Evolving distribution channels

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Increased popularity of higher-end mass products
  • Continued emergence of premium unisex fragrances
  • Evolving innovation in experience and packaging

CATEGORY DATA

  • Table 70 Sales of Fragrances by Category: Value 2019-2024
  • Table 71 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 72 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2020-2024
  • Table 73 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 74 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 75 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 76 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2024-2029
  • Table 77 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2024-2029

HAIR CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Singaporeans' growing health consciousness and the continued focus on standard shampoos
  • The rapidly shifting competitive landscape
  • Evolving distribution channels, from offline retail to e-commerce

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Rising significance of hair treatments
  • Demand for greater product variety and personalisation
  • Continued innovation in formulations and packaging is key

CATEGORY DATA

  • Table 78 Sales of Hair Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 79 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 80 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 81 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2020-2024
  • Table 82 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2020-2024
  • Table 83 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 84 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2021-2024
  • Table 85 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 86 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2021-2024
  • Table 87 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 88 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 89 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 90 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

MEN'S GROOMING IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Subtle shift towards health-conscious grooming
  • Evolving competitive landscape, and a move to higher-end mass offerings in men's fragrances
  • Dominance of offline channels continues, but retail e-commerce maintains its rising trend

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Broadening men's health-conscious product lines
  • Opportunities in men's wellness and premiumisation
  • Innovation in product formulation and communication of brand values

CATEGORY DATA

  • Table 91 Sales of Men's Grooming by Category: Value 2019-2024
  • Table 92 Sales of Men's Grooming by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 93 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2021-2024
  • Table 94 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2021-2024
  • Table 95 NBO Company Shares of Men's Grooming: % Value 2020-2024
  • Table 96 LBN Brand Shares of Men's Grooming: % Value 2021-2024
  • Table 97 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2021-2024
  • Table 98 Forecast Sales of Men's Grooming by Category: Value 2024-2029
  • Table 99 Forecast Sales of Men's Grooming by Category: % Value Growth 2024-2029

ORAL CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growing adoption of power toothbrushes
  • Strong established brands, along with emerging contenders
  • Multi-channel distribution, especially for power toothbrushes

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Sustained growth in the adoption of electric toothbrushes
  • Opportunities for new entrants and product differentiation
  • Driving innovation in products and messaging

CATEGORY DATA

  • Table 100 Sales of Oral Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 101 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 102 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2019-2024
  • Table 103 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 104 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2020-2024
  • Table 105 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2020-2024
  • Table 106 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2021-2024
  • Table 107 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2021-2024
  • Table 108 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2021-2024
  • Table 109 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 110 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 111 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2024-2029
  • Table 112 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2024-2029

SKIN CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Holistic care fusion evident in skin care
  • The competitive skin care arena
  • Multi-channel model favoured to reach the highest number of consumers

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Personalisation and premiumisation in skin care
  • Expansion of product formats
  • Innovation to define a competitive edge

CATEGORY DATA

  • Table 113 Sales of Skin Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 114 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 115 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2020-2024
  • Table 116 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 117 LBN Brand Shares of Basic Moisturisers: % Value 2021-2024
  • Table 118 LBN Brand Shares of Anti-agers: % Value 2021-2024
  • Table 119 LBN Brand Shares of Firming Body Care: % Value 2021-2024
  • Table 120 LBN Brand Shares of General Purpose Body Care: % Value 2021-2024
  • Table 121 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 122 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 123 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2024-2029

SUN CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The emergence of multifunctional sun care products
  • Sun care is becoming increasingly crowded
  • Redefining retail channels

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The continued rise of multifunctional products
  • Personalisation as a key differentiator
  • Innovation driving the next wave

CATEGORY DATA

  • Table 124 Sales of Sun Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 125 Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 126 NBO Company Shares of Sun Care: % Value 2020-2024
  • Table 127 LBN Brand Shares of Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 128 LBN Brand Shares of Premium Adult Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 129 Forecast Sales of Sun Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 130 Forecast Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2024-2029
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제