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미국에서는 지속가능성에 대한 높은 의식, 재활용이나 식품 폐기물 및 플라스틱 폐기물의 삭감에 노력하고 있는 소비자가 있어, 절반 이상의 소비자가 자신의 행동에 의해 변화를 가져올 수 있다고 생각하고 있습니다. 지속가능성을 중시하는 소비자의 대부분은 자연파이며, 인공 성분을 사용하지 않는 기회를 창출하고 있습니다. 이 유형의 소비자는 내추럴, 유기농, 유전자 변형이 아니라는 주장이 있는 제품에 대해 브랜드의 신뢰성으로 입증된 높은 가격을 지불할 준비가 되어 있습니다.
Euromonitor International의 지속가능 경영 보고서를 통해 5개 지역의 업계 리더로부터 특정 산업 관련 동향, 비즈니스 캠페인 및 지속가능성에 대한 태도와 기대를 조사하여 업계의 목소리를 들을 수 있습니다. 이 보고서는 국가 및 제품 카테고리에서 지속가능성의 도입 수준을 모니터링합니다. 또한 지속가능한 제품 포트폴리오에서 선도하는 기업 및 브랜드, 그리고 먼지를 숭배하는 기업과 브랜드를 발견할 수 있습니다. 세계의 주요 시장에서 소비자의 지속가능성에 대한 자세, 기대, 도입의 진화에 대해 알기 위한 참고 자료로서 활용할 수 있습니다.
데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터
이 보고서를 구입하는 이유
- 지속가능성 시장의 상세한 파악
- 성장 분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
- 경쟁 환경, 시장의 주요 진출기업, 주요 브랜드 이해
- 5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지를 평가
Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서 및 온라인 정보 시스템 출판에 50년 이상의 경험을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시 티에 사무소를 두고 100개국에 분석가 네트워크를 보유한 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.
목차
목차 및 표 목록
범위
주요 조사 결과
- 도표 2 : 지속가능성에 관한 국가별 보고서 주요 조사 결과(2025년)
서문
- 도표 3 : 미국의 지속가능성 시장 - 업계별 주요 지표(-2024년)
소비자 행동
- 환경 의식
- 도표 4 : 미국 소비자의 지속가능성 의식 및 행동(2020-2025년)
- 그린 액션
- 도표 5 : 미국 소비자의 환경 행동(2025년)
- 그린 라벨에 대한 신뢰
- 도표 6 : 미국의 제품 클레임에 대한 소비자 신뢰도(2025년)
- 쇼핑의 취향
- 도표 7 : 미국 소비자의 순환형 쇼핑 기호(2025년)
- 지속 가능한 소비자 유형
- 도표 8 : 미국에서 지속가능한 소비자 유형(2025년)
- 도표 9 : 제로 웨이스터 - 미국 최대 소비자 유형(2025년)
시장 규모 및 제품 보급률
- 도표 10 : 미국의 산업별 지속가능성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 11 : 미국의 산업별 지속가능성 제품 보급률(2020-2024년)
지속 가능한 제품
- 도표 12 : 반려동물 케어 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 13 : 스낵 과자 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 14 : 미용 및 퍼스널케어 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 15 : 주식 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 16 : 청량 음료 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024)
- 도표 17 : 조리 재료 및 식사 : 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 18 : 유제품 및 대체품 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024 년)
- 도표 19 : 소비자의 건강 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 20 : 홈 케어 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 21 : 티슈 및 위생 용품 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
- 도표 22 : 핫 드링크 - 가격 포지셔닝과 1인당 지출액 및 미국 톱 10의 지속가능성 특성을 갖춘 SKU의 제품 보급률(2024년)
경쟁 분석
- 도표 23 : 미국의 지속가능성 특성을 가지는 SKU의 판매 실적 주요 10개사(2020-2024년)
- 도표 24 : 미국의 지속가능성 제품의 보급률 주요 10개사(2020-2024년)
기회를 잡아라 - 업계별
- 도표 25 : 반려동물 케어 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 26 : 스낵 과자 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 27 : 미용 및 퍼스널케어 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 28 : 주식 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 29 : 소프트 드링크 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 30 : 조리 재료 및 식사 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 31 : 유제품 및 대체품 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 32 : 소비자 건강 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 33 : 홈 케어 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 34 : 티슈 및 위생 용품 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 35 : 핫 드링크 - 미국 톱 10의 지속가능성 특성 시장 규모(2020-2024년)
기회를 잡는다-주요 속성 그룹별
- 도표 36 : 인공 성분 불사용 표시 - 주요국의 지속 가능한 제품 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 37 : 다이어트에 관한 주장 - 주요국의 지속 가능한 제품 시장 규모(2020-2024년)
- 도표 38 : 지속 가능한 조달에 관한 주장 - 주요국의 지속 가능한 제품 시장 규모(2020-2024년)
AJY 25.09.03
There is significant awareness of sustainability in the US, with those consumers making efforts to recycle and to reduce food and plastics waste, and over half of consumers considering they can make a difference by their actions. A significant number of sustainability consumers are naturalists, creating opportunities for no artificial ingredients claims. This type of consumer is prepared to pay higher prices for products with claims such as natural, organic or no GMO, substantiated by brands' tr...
Euromonitor International's Sustainability reports allows to hear the voice of the industry by exploring specific industry related trends, business campaigns, and attitudes and expectations for sustainability from industry leaders in 5 regions. Reports monitor the levels of sustainability adoption across countries and product categories. Reports also allows to discover where companies and brands lead in terms of a sustainable product portfolio and which ones are falling behind. Use it to learn more about consumers' evolving attitudes, expectations and adoption of sustainability across key global markets.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report?
- Get a detailed picture of the Sustainability market;
- Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
- Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
- Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
SCOPE
- CHART 1 Sustainability Country Report Scope 2025
KEY FINDINGS
- CHART 2 Sustainability Country Report Main Findings 2025
INTRODUCTION
- CHART 3 Sustainability Market in the USA: Key Metrics by Industry 2024
CONSUMER BEHAVIOUR
- Environmental awareness
- CHART 4 Consumers' Sustainability Awareness and Actions in the USA 2020-2025
- Green actions
- CHART 5 Consumers' Environmental Action in the USA 2025
- Trust in green labels
- CHART 6 Consumer Trust in Product Claims in the USA 2025
- Shopping preferences
- CHART 7 Consumer Circular Shopping Preferences in the USA 2025
- Sustainable consumer types
- CHART 8 Sustainable Consumer Types in the USA 2025
- CHART 9 Zero Wasters: Largest Consumer Type in the USA 2025
MARKET SIZE AND PRODUCT PREVALENCE
- CHART 10 Sustainability Market Size by Industry in the USA 2020-2024
- CHART 11 Sustainability Product Prevalence by Industry in the USA 2020-2024
SUSTAINABLE PRODUCTS
- CHART 12 Pet Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 13 Snacks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 14 Beauty and Personal Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 15 Staple Foods: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 16 Soft Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 17 Cooking Ingredients and Meals: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 18 Dairy Products and Alternatives: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 19 Consumer Health: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 20 Home Care: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 21 Tissue and Hygiene: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
- CHART 22 Hot Drinks: Price Positioning vs Spend Per Capita and Product Prevalence of SKUs with the Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2024
COMPETITOR ANALYSIS
- CHART 23 Top 10 Companies: Company Sales of SKUs with Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 24 Top 10 Companies: Sustainability Product Prevalence in the USA 2020-2024
SEIZING THE OPPORTUNITY - BY INDUSTRY
- CHART 25 Pet Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 26 Snacks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 27 Beauty and Personal Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 28 Staple Foods: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 29 Soft Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 30 Cooking Ingredients and Meals: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 31 Dairy Products and Alternatives: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 32 Consumer Health: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 33 Home Care: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 34 Tissue and Hygiene: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
- CHART 35 Hot Drinks: Market Size of Top 10 Sustainability Attributes in the USA 2020-2024
SEIZING THE OPPORTUNITY - BY KEY ATTRIBUTE GROUP
- CHART 36 No Artificial Ingredients Claims: Market Size of Sustainable Products Across Selected Countries 2020-2024
- CHART 37 Diets Claims: Market Size of Sustainable Products Across Selected Countries 2020-2024
- CHART 38 Sustainable Sourcing Claims: Market Size of Sustainable Products Across Selected Countries 2020-2024