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과일맛 음료 화합물 시장 : 맛, 용도별 - 예측(2024-2032년)

Fruit-flavour Drink Compounds Market - By Flavor, Application & Forecast, 2024 - 2032

발행일: | 리서치사: Global Market Insights Inc. | 페이지 정보: 영문 200 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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과일맛 음료 화합물 시장 규모는 자연스럽고 건강한 음료에 대한 소비자 수요 증가에 힘입어 2024년부터 2032년까지 연평균 5.9% 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 추정됩니다.

건강을 중시하는 라이프스타일이 전 세계적으로 확산됨에 따라 소비자들은 인공 성분을 첨가하지 않은 자연 그대로의 맛을 가진 음료를 찾고 있습니다. 이러한 변화는 건강상의 이점과 천연 제품을 선호하는 밀레니얼 세대와 Z세대에게 특히 중요합니다.

비타민, 항산화제 등 기타 건강상의 이점을 제공하는 기능성 알코올의 인기가 높아지는 것도 업계 성장에 박차를 가할 것으로 보입니다. 예를 들어, 2024년 1월 수자 오가닉(Suja Organic)은 기초 영양을 위한 홀푸드, 필수 비타민, 미네랄, 다량 영양소를 함유한 새로운 RTD(Ready To Drink) 단백질 쉐이크 라인을 출시했습니다. 또한, 과일 제조업체는 고객을 유치하고 제품을 차별화하기 위해 끊임없이 새로운 이국적인 과일맛을 개발하고 있습니다. 세계 음료 시장의 확대, 특히 가처분 소득이 증가하는 개발도상국에서 과일 베이스 음료의 소비자층도 확대되고 있습니다.

산업은 맛, 용도, 지역으로 구분됩니다.

맛을 기준으로 망고 부문의 과일맛 음료 컴파운드 시장은 2032년까지 큰 폭으로 성장할 것으로 예상됩니다. 이는 망고가 전통 음료와 현대 음료 모두에 완벽하게 어울리는 독특하고 풍부한 열대 과일의 풍미를 제공하기 때문에 널리 사랑받고 다재다능한 매력을 가지고 있기 때문입니다. 망고는 그 달콤한 맛으로 스무디, 물, 농축수, 강한 알코올을 포함한 다양한 음료의 이상적인 원료로 발전해 왔습니다.

과일 주스 부문의 과일맛 음료 화합물 산업은 천연 및 건강 지향적 인 음료 옵션에 대한 소비자 수요 증가로 인해 2032년까지 높은 수익을 올릴 것으로 예상됩니다. 건강에 대한 관심이 높아짐에 따라 탄산음료 및 기타 당분이 많은 음료를 대체할 수 있는 건강 음료에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한 과일 향은 다재다능하기 때문에 제조업체는 과일 주스의 맛과 매력을 높이고 다양한 소비자의 취향에 맞는 다양한 맛을 만들 수 있습니다.

아시아태평양의 과일맛 음료 화합물 산업 규모는 2032년까지 크게 성장할 것으로 예상됩니다. 도시화의 진전과 가처분 소득 증가로 소비자의 구매력이 높아지면서 다양한 프리미엄 음료 옵션에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 중산층 인구 증가로 건강에 대한 관심이 높아지면서 설탕이 첨가된 음료보다 천연 과일 향 음료에 대한 선호도가 높아지고 있습니다. 또한, 음료 가공 및 향료 추출 기술의 혁신으로 인해 음료에 정통 과일 향을 쉽게 첨가할 수 있게 됨에 따라 이 지역의 천연 및 이국적인 맛에 대한 소비자 수요 증가에 부응하고 있습니다.

목차

제1장 조사 방법과 조사 범위

제2장 주요 요약

제3장 업계 인사이트

  • 생태계 분석
    • 밸류체인
    • 주요 제조업체
    • 시장 참여 루트
    • 주요 유통업체
      • 새로운 유통 채널
    • 업계 전체 이익률
  • 업계에 대한 영향요인
    • 성장 촉진요인
    • 시장이 해결해야 할 과제
    • 시장 기회
      • 새로운 시장/용도
      • 성장 가능성 분석
  • 원재료 상황
    • 제조 동향
      • 기술 진화
      • 지속가능한 제조
        • 그린 프랙티스
        • 탈탄소화
    • 새로운 재료
    • 원재료 가격 동향(달러/톤)
      • 미국
      • 유럽연합
      • 영국
      • 중국
      • 동남아시아
      • GCC
  • 규제와 시장에 대한 영향
  • 무역 통계
  • 미충족 요구
  • Porter's Five Forces 분석
  • PESTEL 분석

제4장 경쟁 구도

  • 서론
  • 기업 점유율
    • 지역별 점유율
  • 주요 시장 기업의 경쟁 분석
  • 경쟁 포지셔닝 매트릭스
  • 전략 전망 매트릭스

제5장 시장 추정·예측 : 맛별, 2018-2032년

  • 주요 동향
  • 오렌지
  • 레몬
  • 그레이프 후르츠
  • 멀티후르츠
  • 망고
  • 파인애플
  • 석류
  • 만다린
  • 적포도
  • 딸기
  • 바나나
  • 기타

제6장 시장 추정·예측 : 용도별, 2018-2032년

  • 주요 동향
  • 소프트드링크
  • 과일 주스
  • 에너지 음료
  • 알코올 음료
  • 기타

제7장 시장 추정·예측 : 지역별, 2018-2032년

  • 주요 동향 : 지역별
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 인도네시아
    • 호주
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 아르헨티나
  • 중동 및 아프리카
    • 남아프리카공화국
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트

제8장 기업 개요

  • Manufri
  • Austria Juice
  • Lemon Concentrate
  • Amoretti
  • Prodalim
  • VALENCIA ORANGE
  • CHB Group
  • Iprona Lana SpA
  • Lemon Farm
LSH 24.08.02

Fruit-flavour drink compounds market size is estimated to witness more than 5.9% CAGR between 2024 to 2032, driven by increasing consumer demand for natural and healthy beverages. As health-conscious lifestyles become increasingly popular worldwide, consumers are looking for drinks that are free of artificial ingredients to offer natural taste. This shift is especially important among millennials and Gen Z, who prioritize health benefits and natural products.

The increasing popularity of functional alcohols to render additional health benefits, such as vitamins and antioxidants will add to the industry growth. For instance, in January 2024, Suja Organic launched its new line of ready-to-drink (RTD) protein shakes, packed with whole foods, essential vitamins, minerals, and macronutrients for foundational nutrition. Moreover, fruit manufacturers are constantly developing new and exotic fruit flavors to attract customers and differentiate their products. The growing global beverage market, especially in developing countries with rising disposable income, is also expanding the consumer base for fruit-based beverages.

The industry is segmented into flavor, application, and region.

Based on flavor, the fruit-flavour drink compounds market from the mango segment is anticipated to witness substantial growth through 2032. This is due to the widespread popularity and versatile appeal of mango as it offers a unique, rich, and tropical flavor that fits perfectly into traditional and modern drinks. With its sweet taste, mango has evolved as an ideal ingredient in a variety of beverages, including smoothies, water, concentrated water, and strong alcohol.

Fruit-flavor drink compounds industry from the fruit juices segment is predicted to generate high revenue by 2032 due to the increasing consumer demand for natural and health-oriented beverage options. As people become more health-conscious, there is an increasing demand for drinks that are considered healthier alternatives to carbonated soft drinks and other sugary drinks. The versatility of fruit flavorings also allows manufacturers to enhance the flavor and appeal of fruit juices, creating a range of flavors to suit different consumer preferences.

Asia Pacific fruit-flavor drink compounds industry size will grow significantly through 2032. The increasing urbanization and rising disposable incomes are enhancing the consumer purchasing power and strong demand for premium and diverse beverage options. The growing middle-class population is becoming increasingly health-conscious, leading to the higher preference for natural fruit-flavored beverages over sugar-sweetened beverages. Innovations in food processing and flavor extraction technologies are also making it easier to incorporate authentic fruit flavors into beverages to meet the growing consumer demand for natural flavors and exotic flavors in the region.

Table of Contents

Chapter 1 Methodology & Scope

  • 1.1 Market scope & definition
  • 1.2 Base estimates & calculations
  • 1.3 Forecast calculation
  • 1.4 Data sources
    • 1.4.1 Primary
    • 1.4.2 Data mining sources
      • 1.4.2.1 Paid sources
      • 1.4.2.2 Public sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Industry 360 degree synopsis, 2018 - 2032
  • 2.2 Business trends
  • 2.3 Regional trends
  • 2.4 Flavour trends
  • 2.5 Application trends

Chapter 3 Industry Insights

  • 3.1 Industry ecosystem analysis
    • 3.1.1 Value chain
    • 3.1.2 Key manufacturers
    • 3.1.3 Go to market routes
    • 3.1.4 Key distributors
      • 3.1.4.1 New distribution channels
    • 3.1.5 Profit margins across the industry
  • 3.2 Industry impact forces
    • 3.2.1 Growth drivers
    • 3.2.2 Market challenges
    • 3.2.3 Market opportunities
      • 3.2.3.1 New markets/applications
      • 3.2.3.2 Growth potential analysis
  • 3.3 Raw material landscape
    • 3.3.1 Manufacturing trends
      • 3.3.1.1 Technology evolution
      • 3.3.1.2 Sustainable manufacturing
        • 3.3.1.2.1 Green practices
        • 3.3.1.2.2 Decarbonization
    • 3.3.2 New raw materials
    • 3.3.3 Raw material pricing trends (USD/Ton)
      • 3.3.3.1 U.S.
      • 3.3.3.2 European Union
      • 3.3.3.3 UK
      • 3.3.3.4 China
      • 3.3.3.5 Southeast Asia
      • 3.3.3.6 GCC
  • 3.4 Regulations & market impact
  • 3.5 Trade statistics
  • 3.6 Unmet needs
  • 3.7 Porter's analysis
  • 3.8 PESTEL analysis

Chapter 4 Competitive Landscape, 2023

  • 4.1 Introduction
  • 4.2 Company market share, 2023
    • 4.2.1 Company market share, by region, 2023
      • 4.2.1.1 North America
      • 4.2.1.2 Europe
      • 4.2.1.3 Asia Pacific
      • 4.2.1.4 Latin America
      • 4.2.1.5 Middle East & Africa
  • 4.3 Competitive analysis of major market players
  • 4.4 Competitive positioning matrix
  • 4.5 Strategic outlook matrix

Chapter 5 Market Estimates & Forecast, By Flavour, 2018-2032 (USD Million) (Kilo Tons)

  • 5.1 Key Trends
  • 5.2 Orange
  • 5.3 Lemon
  • 5.4 Grapefruit
  • 5.5 Multifruit
  • 5.6 Mango
  • 5.7 Pineapple
  • 5.8 Pomegranate
  • 5.9 Mandarin
  • 5.10 Red grape
  • 5.11 Strawberry
  • 5.12 Banana
  • 5.13 Others

Chapter 6 Market Estimates & Forecast, By Application, 2018-2032 (USD Million) (Tons)

  • 6.1 Key trends
  • 6.2 Soft drinks
  • 6.3 Fruit Juices
  • 6.4 Energy drinks
  • 6.5 Alcoholic beverages
  • 6.6 Others

Chapter 7 Market Estimates & Forecast, By Region, 2018-2032 (USD Million) (Tons)

  • 7.1 Key trends, by region
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 UK
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Spain
    • 7.3.5 Italy
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 India
    • 7.4.3 Japan
    • 7.4.4 South Korea
    • 7.4.5 Indonesia
    • 7.4.6 Australia
  • 7.5 Latin America
    • 7.5.1 Brazil
    • 7.5.2 Mexico
    • 7.5.3 Argentina
  • 7.6 MEA
    • 7.6.1 South Africa
    • 7.6.2 Saudi Arabia
    • 7.6.3 UAE

Chapter 8 Company Profiles

  • 8.1 Manufri
  • 8.2 Austria Juice
  • 8.3 Lemon Concentrate
  • 8.4 Amoretti
  • 8.5 Prodalim
  • 8.6 VALENCIA ORANGE
  • 8.7 CHB Group
  • 8.8 Iprona Lana SpA
  • 8.9 Lemon Farm
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