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미국의 오토바이 시장 규모, 점유율 및 동향 분석 보고서 : 제품별, 부문 예측, 소비자 동향, 경쟁 분석(2025-2030년)

U.S. Motorcycle Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Motorbikes, Scooters, Mopeds), Segment Forecasts, Consumer Behavior And Competitive Analysis, 2025 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 오토바이 시장 성장과 동향

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 미국의 오토바이 시장 규모는 2030년까지 132억 8,000만 달러에 이를 것으로 전망됩니다.

이 시장은 2025-2030년에 걸쳐 CAGR 4.1%로 확대될 것으로 예측되고 있습니다. 가처분 소득 증가가 시장을 견인할 것으로 보입니다. 미국인의 잉여소득은 오토바이 구매에 충당되어 자동차 판매 및 등록 증가로 이어집니다. 운수 통계국에 따르면 미국의 오토바이 등록 대수는 지난 10년간 증가했으며, 1997년 382만 6,373대에서 2006년에는 667만 8,958대로 전체적으로 75% 증가했습니다. 또한, 노상 주행 가능한 오토바이의 신차 판매 대수는 1997년 26만대에서 2006년에는 89만 2,000대로 동기간에 더욱 급격히 증가했습니다.

게다가 Statista Inc.에 따르면 2016년에는 미국에서 총 48만 7,144대가 판매되었습니다. 이것은 향후 몇 년 동안 이러한 제품에 대한 잠재적인 수요와 성장을 보여줍니다. 경제 수준 향상, 라이프 스타일 변화, 석유 가격 상승으로 고객의 선호도는 자동차에 비해 연비가 좋은 오토바이로 이동하고 있습니다. 오토바이는 효과적이고 저렴한 이동 수단이기 때문에 노동자 계급과 젊은 세대가 오토바이에 매력을 느낍니다. 도시화의 진전도 이 나라 시장의 성장을 가속하는 중요한 요인이 되고 있습니다.

2015년 국제 이주 기관에 따르면 매주 약 300만 명이 도시로 이주한 것으로 기록됐습니다. 현재 북미에서는 인구의 약 82%가 도시에 살고 있으며 중·대도시에 집중하고 있습니다. 이러한 도시화의 큰 동향은 신제품의 인지도 향상과 용이한 입수로 이어졌습니다. 이러한 모든 요인은 예측 기간 동안 미국의 오토바이 산업을 밀어 올릴 것으로 예상됩니다.

미국 오토바이 시장 보고서 하이라이트

  • 높은 보급률과 폭넓은 제품군으로 미국의 오토바이 시장은 오토바이 부문이 56.0%의 압도적 점유율을 차지합니다.
  • 도시화의 진전과 효율적이고 경제적인 이동 수단에 대한 요구가 오토바이 수요를 밀어 올렸습니다.
  • 스쿠터 부문은 연비, 경량, 저비용 등의 장점이 있으며 예측 기간 동안 4.3%의 호성장이 예상됩니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 미국의 오토바이 시장의 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통의 전망
    • 모 시장 전망
    • 관련 시장 전망
  • 산업 밸류체인 분석
    • 이익률 분석(산업 레벨)
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 시장 기회
    • 시장의 과제
  • 산업 분석도구
    • Porter's Five Forces 분석
  • 시장 진출 전략

제4장 소비자 행동 분석

  • 인구통계 분석
  • 소비자의 동향과 기호
  • 구매결정에 영향을 미치는 요인
  • 소비자 제품의 채용
  • 관찰 및 추천 사항

제5장 미국의 오토바이 시장 : 제품별, 추정·동향 분석

  • 미국의 오토바이 시장, 제품별 : 주요 포인트
  • 제품 변동 분석과 시장 점유율(2024년·2030년)
  • 제품별(2018-2030년)
    • 오토바이
    • 스쿠터
    • 모페드

제6장 미국의 오토바이 시장 : 경쟁 분석

  • 주요 시장 진출기업에 의한 최근의 동향과 영향 분석
  • 기업 분류
  • 참가 기업 개요
  • 기업의 시장 점유율 분석, 2024년(%)
  • 기업 히트맵 분석
  • 전략 매핑
  • 기업 프로파일
    • HARLEY-DAVIDSON
    • Suzuki Motor Corporation
    • Honda Motor Co., Ltd.
    • BMW AG
    • Yamaha Motor Co., Ltd
    • Kawasaki Heavy Industries, Ltd
    • Triumph Motorcycles
    • Ducati Motor Holding SpA
    • KTM AG
    • Polaris Inc.
KTH 25.03.07

U.S. Motorcycle Market Growth & Trends:

The U.S. motorcycle market size is expected to reach USD 13.28 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to expand at a CAGR of 4.1% from 2025 to 2030. Increasing amount of disposable income is expected to drive the market. A surplus amount of income is used by Americans to buy motorcycles which leads to an increase in the sales and registration of vehicles. According to the Bureau of Transportation Statistics, motorcycle registrations in the U.S. have increased over the past 10 years, from 3,826,373 in 1997 to 6,678,958 in 2006, which indicates an overall increase of 75%. Sales of new street-legal motorcycles increased more sharply over the same period, from 260,000 in 1997 to 892,000 in 2006.

Furthermore, according to Statista Inc., a total of 487,144 units were sold in the U.S. in the year 2016. This shows the potential demand and growth for these products in the coming years. Growing economic standards, changing lifestyles and increasing rates of petroleum are shifting the customer preference towards motorcycles which offer greater fuel efficiency in comparison to cars. Motorcycles are an effective and affordable way of transport owing to which the working class and the younger generation of society are more attracted to these products. Growing urbanization is also a significant factor in driving the growth of the market in the country.

According to the International Organization for Migration in 2015, around 3 million people are migrating to cities every week. Currently, around 82% of the population in North America are living in urban areas with a high concentration in mid and large-sized cities. Such a huge trend towards urbanization has led to a growing awareness of new products and their easy availability. All these factors are expected to boost the U.S. motorcycle industry over the forecast period.

U.S. Motorcycle Market Report Highlights:

  • Motorbikes segment held the dominant share of 56.0% in the U.S. motorcycle market owing to the high adoption rate and wide range of products
  • The rise of urbanization and the need for efficient and economical transportation options have boosted the demand for motorcycles.
  • Scooters segment is expected to grow at a lucrative rate of 4.3% over the forecast period owing to the associated advantages such as better fuel efficiency, lightweight, and low cost.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Motorcycle Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Motorcycle Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Motorcycle Market, By Product: Key Takeaways
  • 5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.1. Motorbikes
      • 5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Scooters
      • 5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.3. Mopeds
      • 5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Motorcycle Market: Competitive Analysis

  • 6.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
  • 6.2. Company Categorization
  • 6.3. Participant's Overview
  • 6.4. Financial Performance
  • 6.5. Product Benchmarking
  • 6.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
  • 6.7. Company Heat Map Analysis
  • 6.8. Strategy Mapping
  • 6.9. Company Profiles
    • 6.9.1. HARLEY-DAVIDSON
      • 6.9.1.1. Company Overview
      • 6.9.1.2. Financial Performance
      • 6.9.1.3. Product Portfolios
      • 6.9.1.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.2. Suzuki Motor Corporation
      • 6.9.2.1. Company Overview
      • 6.9.2.2. Financial Performance
      • 6.9.2.3. Product Portfolios
      • 6.9.2.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.3. Honda Motor Co., Ltd.
      • 6.9.3.1. Company Overview
      • 6.9.3.2. Financial Performance
      • 6.9.3.3. Product Portfolios
      • 6.9.3.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.4. BMW AG
      • 6.9.4.1. Company Overview
      • 6.9.4.2. Financial Performance
      • 6.9.4.3. Product Portfolios
      • 6.9.4.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.5. Yamaha Motor Co., Ltd
      • 6.9.5.1. Company Overview
      • 6.9.5.2. Financial Performance
      • 6.9.5.3. Product Portfolios
      • 6.9.5.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.6. Kawasaki Heavy Industries, Ltd
      • 6.9.6.1. Company Overview
      • 6.9.6.2. Financial Performance
      • 6.9.6.3. Product Portfolios
      • 6.9.6.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.7. Triumph Motorcycles
      • 6.9.7.1. Company Overview
      • 6.9.7.2. Financial Performance
      • 6.9.7.3. Product Portfolios
      • 6.9.7.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.8. Ducati Motor Holding S.p.A
      • 6.9.8.1. Company Overview
      • 6.9.8.2. Financial Performance
      • 6.9.8.3. Product Portfolios
      • 6.9.8.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.9. KTM AG
      • 6.9.9.1. Company Overview
      • 6.9.9.2. Financial Performance
      • 6.9.9.3. Product Portfolios
      • 6.9.9.4. Strategic Initiatives
    • 6.9.10. Polaris Inc.
      • 6.9.10.1. Company Overview
      • 6.9.10.2. Financial Performance
      • 6.9.10.3. Product Portfolios
      • 6.9.10.4. Strategic Initiatives
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