![]() |
시장보고서
상품코드
1568367
Responsive Institutional Framework 2.0The Responsive Institution Framework 2.0 |
이 IDC Perspective는 지원적인 환경을 조성하는 데 있어 주요 도전과제를 명확히 합니다. 학생들의 성공에 대한 노력을 강화하고, 교육에서 정신건강 및 행복의 위기를 해결하는 것은 전 세계 교육자들의 관심사가 되고 있으며, IDC는 교육 지도자들이 학생들에게 적시에 개별적이고 종합적인 서비스를 제공할 수 있는 솔루션을 찾는 데 큰 관심을 보이고 있음을 확인했습니다. 전반적으로 교육기관은 학생들의 문제가 위기로 발전하기 전에 선제적으로 대응하기 위해 서비스 제공에 있어 사후 대응이 아닌 사전 예방적 태도를 취해야 한다고 요구하고 있습니다. 이러한 요구에 부응하기 위해 IDC는 교육기관이 보다 신속하게 대응하는 데 방해가 되는 문제를 명확히 이해하고, 이러한 역량을 구축하는 데 필요한 핵심 기술 역량을 파악하기 위해 심층적인 조사를 실시했습니다. 이 문서의 목표는 '반응형 교육기관'이 무엇인지 명확하게 정의하고, 모범사례를 식별하고, 교육기관 리더들에게 반응형 교육기관을 구축하는 방법에 대한 실용적인 지침을 제공하는 것입니다. 이 책은 2023년 초에 발표된 '반응형 교육기관' 프레임워크를 업데이트한 것입니다. 이번 업데이트는 2023년 1월부터 2024년 9월까지 수집된 교육기관 및 교육 관계자들의 피드백을 바탕으로 작성됐습니다. IDC의 Worldwide Education and EdTech Digital Strategies 조사 프로그램의 선임 리서치 매니저인 Matthew Leger는 "전 세계 교육 리더들은 학생들의 성공을 위한 노력과 학생 행복의 위기를 해결하는 것 사이에서 균형을 맞추고 있습니다. IDC의 반응형 교육기관을 위한 프레임워크는 교육 지도자들이 학생 중심적이고, 학생을 필요로 할 때 필요한 지원을 제공하기 위해 필요한 기술적, 조직적 변화를 통해 교육 지도자들을 안내할 수 있도록 설계됐습니다."라고 말했습니다.
This IDC Perspective identifies some of the leading challenges in creating supportive environments. Enhancing student success efforts and addressing the mental health and well-being crisis in education are at the top of educators' minds around the world. IDC has seen a significant increase in interest from education leaders in identifying solutions that can enable faculty and staff to provide more timely, personalized, and holistic services to students. Overall, their institutions are seeking to take a proactive, rather than reactive, posture in providing services to get ahead of student challenges before they become crises. In response to this demand, IDC set out to conduct in-depth research to get a clear understanding of the challenges that prevent institutions from being more responsive and to identify critical technical capabilities needed to build this capacity. The goal of this document is to offer a clear definition of what a "responsive institution" looks like, identify best practice examples, and provide education leaders with practical guidance on how to build a responsive institution. This document is an update to the responsive institution framework published in early 2023. This update was based on institutional and educator feedback collected between January 2023 and September 2024. The framework's components were informed by interviews with K-12 and higher education leaders as well as education technology vendors."Education leaders around the world are balancing the need to advance student success efforts while addressing the student well-being crisis," said Matthew Leger, senior research manager for IDC's Worldwide Education and EdTech Digital Strategies research program. "IDC's framework for a responsive institution is designed to help guide education leaders through the technological and institutional transformation required to provide student-centric, wraparound support to students in their time of need."