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세계의 증강 분석 시장 보고서 : 구성 요소별, 배포 형태별, 조직 규모별, 산업별, 지역별(2024-2032년)

Augmented Analytics Market Report by Component, Deployment Mode, Organization Size (Small and Medium-sized Enterprises, Large Enterprises), Industry Vertical, and Region 2024-2032

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 145 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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세계 증강 분석 시장 규모는 2023년 128억 달러에 달했습니다. IMARC 그룹은 2024년부터 2032년까지 20.9%의 연평균 성장률(CAGR)을 보이며 2032년까지 731억 달러에 달할 것으로 예측했습니다.

확장된 지능 분석은 머신러닝(ML), 인공지능(AI) 등의 실현 기술을 통합하여 데이터 준비와 통찰력 생성 및 설명에 도움을 주는 것을 말합니다. 확장된 분석은 사람들이 분석 및 비즈니스 인텔리전스(BI) 플랫폼에서 데이터를 탐색하고 분석하는 방법을 이해하는 데 도움이 됩니다. 또한 데이터 과학, ML 및 AI 모델 개발, 관리 및 배포의 다양한 측면을 자동화하여 전문가와 시민 데이터 과학자를 지원합니다. 현재 비즈니스 사용자와 경영진은 데이터에 대한 심층적인 기술 기술이나 전문 지식 없이도 데이터 세트에서 빠르게 가치를 얻기 위해 확장된 분석에 의존하고 있습니다.

증강 분석 시장 동향 :

비즈니스 세계가 확장됨에 따라 조직은 첨단 기술을 도입하여 프로세스를 디지털화하는 데 주력하고 있습니다. 이에 따라 복잡하고 이해하기 어려운 최신 데이터가 생성되고 있으며, 관련 데이터를 쉽게 찾고 인사이트를 빠르게 파악할 수 있는 확장된 분석에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 또한, 마케팅 회사나 커뮤니케이션 회사들은 분석 기술을 통해 광고 캠페인의 효과를 조사하고, 데이터에 숨겨진 변수를 발견하기도 합니다. 또한, 여행사 및 숙박업체들은 고객의 업셀링 및 교차판매를 위한 최적의 맞춤형 오퍼를 찾기 위해 확장된 분석을 활용하고 있습니다. 이는 각국 정부가 자국 내 여행 및 관광을 촉진하기 위한 노력으로 인한 호스피탈리티 분야의 성장과 맞물려 시장 성장에 기여하고 있습니다. 이 외에도 확장된 분석은 헬스케어 산업의 환자 관리, 교육, 운영, 운영, 약물 연구 등의 분야에서도 활용되고 있습니다. 또한, 환자 치료의 질을 향상시키기 위해 직원 간 협업을 강화하는 데 대한 관심이 높아지면서 시장을 견인할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서 다룬 주요 질문

  • 2023년 증강 분석 세계 시장 규모는?
  • 2024년부터 2032년까지 증강 분석 세계 시장 성장률 전망은?
  • 증강 분석 세계 시장을 이끄는 주요 요인은?
  • 코로나19가 전 세계 증강 분석 시장에 미친 영향은?
  • 증강 분석 세계 시장 내 구성 요소별 분류는?
  • 확장형 애널리틱스 세계 시장 현황은 어떻게 되나요?
  • 조직 규모별 증강 분석 세계 시장 현황은?
  • 증강 분석 세계 시장 산업별 분류는?
  • 증강 분석 세계 시장에서 주요 지역은?
  • 증강 분석 세계 시장에서 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 보텀업 접근
    • 톱다운 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 서론

  • 개요
  • 주요 산업 동향

제5장 세계의 증강 분석 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 분석 : 컴포넌트별

  • 소프트웨어
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 서비스
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제7장 시장 분석 : 전개 형태별

  • 온프레미스
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 클라우드 기반
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제8장 시장 분석 : 조직 규모별

  • 중소기업(SME)
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 대기업
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제9장 시장 분석 : 업계별

  • 은행/금융서비스/보험(BFSI)
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 소매
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 헬스케어 및 생명과학
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 통신 및 IT
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 제조업
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 정부기관
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 운송 및 물류
    • 시장 동향
    • 시장 예측
  • 기타
    • 시장 동향
    • 시장 예측

제10장 시장 분석 : 지역별

  • 북미
    • 미국
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 캐나다
      • 시장 동향
      • 시장 예측
  • 아시아태평양
    • 중국
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 일본
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 인도
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 한국
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 호주
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 인도네시아
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 기타
      • 시장 동향
      • 시장 예측
  • 유럽
    • 독일
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 프랑스
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 영국
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 이탈리아
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 스페인
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 러시아
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 기타
      • 시장 동향
      • 시장 예측
  • 라틴아메리카
    • 브라질
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 멕시코
      • 시장 동향
      • 시장 예측
    • 기타
      • 시장 동향
      • 시장 예측
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 동향
    • 시장 분석 : 국가별
    • 시장 예측

제11장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제12장 밸류체인 분석

제13장 Porter의 Five Forces 분석

  • 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협

제14장 가격 분석

제15장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • Domo Inc.
    • International Business Machines Corporation
    • Microsoft Corporation
    • Oracle Corporation
    • QlikTech International AB
    • Salesforce Inc.
    • SAP SE
    • Sisense Inc.
    • ThoughtSpot Inc.
    • TIBCO Software Inc.
    • Yellowfin International Pty Ltd(Idera Inc.)
LSH 24.04.16

The global augmented analytics market size reached US$ 12.8 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 73.1 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 20.9% during 2024-2032.

Augmented analytics refers to the integration of enabling technologies, such as machine learning (ML) and artificial intelligence (AI), to assist with data preparation and insight generation and explanation. It helps understand the way people explore and analyze data in analytics and business intelligence (BI) platforms. It also supports expert and citizen data scientists by automating different aspects of data science, ML, and AI model development, management, and deployment. Nowadays, business users and executives are relying on augmented analytics to obtain value from their datasets quickly without the requirement of deep technical skills or expertise in working with the data.

Augmented Analytics Market Trends:

Due to the global expansion of businesses, organizations are focusing on adopting advanced technologies to digitally transform their processes. As this leads to the generation of modern data, which is complex and difficult to understand and interpret, there is a rise in the demand for augmented analytics to easily find relevant data and quickly uncover insights. Moreover, marketing and communications agencies are using the analytics to explore the effectiveness of ad campaigns and discover variables hidden in the data. Additionally, travel and hospitality organizations rely on augmented analytics for finding the optimal, personalized offers to upsell or cross-sell customers. This, in confluence with growth in the hospitality sector driven by the efforts undertaken by governments of numerous countries to promote travel and tourism in their countries, is contributing to the growth of the market. Besides this, augmented analytics is gaining traction in areas like patient care, training, operations, and drug research of the healthcare industry. Furthermore, the increasing focus on enhancing staff coordination for improving patient care quality is anticipated to drive the market.

Key Market Segmentation:

IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global augmented analytics market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on component, deployment mode, organization size and industry vertical.

Breakup by Component:

Software

Services

Breakup by Deployment Mode:

On-premises

Cloud-based

Breakup by Organization Size:

Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)

Large Enterprises

Breakup by Industry Vertical:

BFSI

Retail

Healthcare and Life Sciences

Telecom and IT

Manufacturing

Government

Transportation and Logistics

Others

Breakup by Region:

North America

United States

Canada

Asia-Pacific

China

Japan

India

South Korea

Australia

Indonesia

Others

Europe

Germany

France

United Kingdom

Italy

Spain

Russia

Others

Latin America

Brazil

Mexico

Others

Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Domo Inc., International Business Machines Corporation, Microsoft Corporation, Oracle Corporation, QlikTech International AB, Salesforce Inc., SAP SE, Sisense Inc., ThoughtSpot Inc., TIBCO Software Inc. and Yellowfin International Pty Ltd (Idera Inc.).

Key Questions Answered in This Report

  • 1. What was the size of the global augmented analytics market in 2023?
  • 2. What is the expected growth rate of the global augmented analytics market during 2024-2032?
  • 3. What are the key factors driving the global augmented analytics market?
  • 4. What has been the impact of COVID-19 on the global augmented analytics market?
  • 5. What is the breakup of the global augmented analytics market based on the component?
  • 6. What is the breakup of the global augmented analytics market based on the deployment mode?
  • 7. What is the breakup of the global augmented analytics market based on the organization size?
  • 8. What is the breakup of the global augmented analytics market based on the industry vertical?
  • 9. What are the key regions in the global augmented analytics market?
  • 10. Who are the key players/companies in the global augmented analytics market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Augmented Analytics Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Component

  • 6.1 Software
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Services
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Deployment Mode

  • 7.1 On-premises
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Cloud-based
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Organization Size

  • 8.1 Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Large Enterprises
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Industry Vertical

  • 9.1 BFSI
    • 9.1.1 Market Trends
    • 9.1.2 Market Forecast
  • 9.2 Retail
    • 9.2.1 Market Trends
    • 9.2.2 Market Forecast
  • 9.3 Healthcare and Life Sciences
    • 9.3.1 Market Trends
    • 9.3.2 Market Forecast
  • 9.4 Telecom and IT
    • 9.4.1 Market Trends
    • 9.4.2 Market Forecast
  • 9.5 Manufacturing
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Forecast
  • 9.6 Government
    • 9.6.1 Market Trends
    • 9.6.2 Market Forecast
  • 9.7 Transportation and Logistics
    • 9.7.1 Market Trends
    • 9.7.2 Market Forecast
  • 9.8 Others
    • 9.8.1 Market Trends
    • 9.8.2 Market Forecast

10 Market Breakup by Region

  • 10.1 North America
    • 10.1.1 United States
      • 10.1.1.1 Market Trends
      • 10.1.1.2 Market Forecast
    • 10.1.2 Canada
      • 10.1.2.1 Market Trends
      • 10.1.2.2 Market Forecast
  • 10.2 Asia-Pacific
    • 10.2.1 China
      • 10.2.1.1 Market Trends
      • 10.2.1.2 Market Forecast
    • 10.2.2 Japan
      • 10.2.2.1 Market Trends
      • 10.2.2.2 Market Forecast
    • 10.2.3 India
      • 10.2.3.1 Market Trends
      • 10.2.3.2 Market Forecast
    • 10.2.4 South Korea
      • 10.2.4.1 Market Trends
      • 10.2.4.2 Market Forecast
    • 10.2.5 Australia
      • 10.2.5.1 Market Trends
      • 10.2.5.2 Market Forecast
    • 10.2.6 Indonesia
      • 10.2.6.1 Market Trends
      • 10.2.6.2 Market Forecast
    • 10.2.7 Others
      • 10.2.7.1 Market Trends
      • 10.2.7.2 Market Forecast
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
      • 10.3.1.1 Market Trends
      • 10.3.1.2 Market Forecast
    • 10.3.2 France
      • 10.3.2.1 Market Trends
      • 10.3.2.2 Market Forecast
    • 10.3.3 United Kingdom
      • 10.3.3.1 Market Trends
      • 10.3.3.2 Market Forecast
    • 10.3.4 Italy
      • 10.3.4.1 Market Trends
      • 10.3.4.2 Market Forecast
    • 10.3.5 Spain
      • 10.3.5.1 Market Trends
      • 10.3.5.2 Market Forecast
    • 10.3.6 Russia
      • 10.3.6.1 Market Trends
      • 10.3.6.2 Market Forecast
    • 10.3.7 Others
      • 10.3.7.1 Market Trends
      • 10.3.7.2 Market Forecast
  • 10.4 Latin America
    • 10.4.1 Brazil
      • 10.4.1.1 Market Trends
      • 10.4.1.2 Market Forecast
    • 10.4.2 Mexico
      • 10.4.2.1 Market Trends
      • 10.4.2.2 Market Forecast
    • 10.4.3 Others
      • 10.4.3.1 Market Trends
      • 10.4.3.2 Market Forecast
  • 10.5 Middle East and Africa
    • 10.5.1 Market Trends
    • 10.5.2 Market Breakup by Country
    • 10.5.3 Market Forecast

11 SWOT Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Strengths
  • 11.3 Weaknesses
  • 11.4 Opportunities
  • 11.5 Threats

12 Value Chain Analysis

13 Porters Five Forces Analysis

  • 13.1 Overview
  • 13.2 Bargaining Power of Buyers
  • 13.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 13.4 Degree of Competition
  • 13.5 Threat of New Entrants
  • 13.6 Threat of Substitutes

14 Price Analysis

15 Competitive Landscape

  • 15.1 Market Structure
  • 15.2 Key Players
  • 15.3 Profiles of Key Players
    • 15.3.1 Domo Inc.
      • 15.3.1.1 Company Overview
      • 15.3.1.2 Product Portfolio
      • 15.3.1.3 Financials
    • 15.3.2 International Business Machines Corporation
      • 15.3.2.1 Company Overview
      • 15.3.2.2 Product Portfolio
      • 15.3.2.3 Financials
      • 15.3.2.4 SWOT Analysis
    • 15.3.3 Microsoft Corporation
      • 15.3.3.1 Company Overview
      • 15.3.3.2 Product Portfolio
      • 15.3.3.3 Financials
      • 15.3.3.4 SWOT Analysis
    • 15.3.4 Oracle Corporation
      • 15.3.4.1 Company Overview
      • 15.3.4.2 Product Portfolio
      • 15.3.4.3 Financials
      • 15.3.4.4 SWOT Analysis
    • 15.3.5 QlikTech International AB
      • 15.3.5.1 Company Overview
      • 15.3.5.2 Product Portfolio
    • 15.3.6 Salesforce Inc.
      • 15.3.6.1 Company Overview
      • 15.3.6.2 Product Portfolio
      • 15.3.6.3 Financials
      • 15.3.6.4 SWOT Analysis
    • 15.3.7 SAP SE
      • 15.3.7.1 Company Overview
      • 15.3.7.2 Product Portfolio
      • 15.3.7.3 Financials
      • 15.3.7.4 SWOT Analysis
    • 15.3.8 Sisense Inc.
      • 15.3.8.1 Company Overview
      • 15.3.8.2 Product Portfolio
    • 15.3.9 ThoughtSpot Inc.
      • 15.3.9.1 Company Overview
      • 15.3.9.2 Product Portfolio
    • 15.3.10 TIBCO Software Inc.
      • 15.3.10.1 Company Overview
      • 15.3.10.2 Product Portfolio
    • 15.3.11 Yellowfin International Pty Ltd (Idera Inc.)
      • 15.3.11.1 Company Overview
      • 15.3.11.2 Product Portfolio
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