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세계의 커피 포드 시장 : 예측(2025-2030년)

Global Coffee Pods Market - Forecasts from 2025 to 2030

발행일: | 리서치사: Knowledge Sourcing Intelligence | 페이지 정보: 영문 148 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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세계의 커피 포드 시장은 CAGR 5.68%로 상승할 것으로 추정되며, 2025년 245억 6,874만 8,000달러에서 2030년까지는 323억 9,172만 8,000달러 규모에 이를 것으로 예측됩니다.

커피 포드 시장 동향 :

커피 포드 시장은 완만한 성장률로 성장할 것으로 예측됩니다. 이 업계는 환경 규제와 정부 규제의 변화에 의해 영향을 받을 것으로 예상되며 시장 성장에도 과제가 예상됩니다. 또한 제품 출시, 제휴, 합의, 인수 및 기타 관련 요인을 포함한 시장 개척 증가가 시장 수요와 성장을 밀어 올릴 것으로 예상됩니다. 풍미와 카페인 함량의 수직 조성 변화도 시장 궤도에 영향을 미칠 것으로 예상됩니다. 그러나 세계 커피 포드의 유통 경로에 견실한 성장률이 예측되기 때문에 시장은 꾸준히 상승할 것으로 예상됩니다.

커피 포드는 입수가 용이하고, 가정용, 공업용, 볶음용 등 폭넓은 용도가 있기 때문에 시장 확대에 큰 역할을 할 것으로 보입니다. 커피 포드는 한 번만 커피를 넣을 수 있으므로 일회용 커피 용기라고도 하며 티백과 비슷합니다. 커피 포드의 일회용 사용과 일회용 특징은 첨가제와 추가 풍미을 제거하고 추출 과정을 단순화하며 시간을 단축하기 때문에 소비자에게 주요 매력입니다.

커피 포드 수요는 라이프 스타일의 급속한 변화, 혁신적이고 신속하게 사용할 수있는 제품을 선호하는 소비자 기호의 완만한 변화, 유기농 커피 소비로 인한 건강상의 이점에 대한 의식의 고조에 따라 증가하고 있습니다. 급속한 도시화가 커피 포드 수요를 더욱 촉진하고 있습니다. 이 외에도 커피 원두의 재배 농가가 페어 트레이드를 채용하게 된 것이나 가정에서 카페의 체험을 재현하고 싶다는 소망이 소비자를 한층 더 커피 포드의 구입으로 향하게 하고 있습니다.

미국 농무부(USDA)에 따르면, 2022년 미국의 커피 수출의 톱은 브라질이었습니다. 콜롬비아, 베트남, 과테말라는 각각 약 31%, 19%, 10%, 6%를 수출하고 있습니다. 따라서 커피 소비량이 증가함에 따라 커피 수출은 향후 수년간 증가할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 2022년에는 미국에서 2,650만 봉지의 커피가 수입되었습니다. 따라서 커피 소비량이 증가함에 따라 커피 포드 시장은 성장할 것으로 예상됩니다.

커피 포드 시장의 성장 촉진요인

  • 급속한 도시화와 라이프 스타일의 진화는 예측 기간 동안 시장에 긍정적 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.

급속한 도시화는 특히 빠른 속도의 라이프 스타일을 가진 도시 지역의 소비자들 사이에서 편리하고 시간 효율적인 솔루션에 대한 수요를 촉진함으로써 커피 포드 시장에 큰 영향을 미칩니다. 도시가 확대됨에 따라 더 많은 개인이 좁은 거주 공간과 직장으로 이동하여 기존의 커피 추출 방법이 실용적이지 않을 수 있으므로 싱글 서브에서 사용하기 쉬운 커피 포드가 선호됩니다. 예를 들어 유엔무역개발회의(UNCTAD)에 따르면 세계에 도시에 사는 인구 비율이 증가하고 있습니다. 2012년에는 52.5%가 도시에 살았습니다. 도시 인구 비율은 2022년에는 56.9%로 증가한 것으로 평가되었습니다. 이 비율은 개발도상국(52.3%)보다 선진국(2022년에는 79.7%)이 일반적으로 높습니다. LDC에서 도시에 사는 사람들은 소수파였습니다(35.8%). 또한 세계은행에 따르면 2050년까지 총 인구의 68%, 즉 10명 중 7명이 도시에 살게 된다고 합니다. 따라서 도시 인구 증가는 앞으로 수년간 커피 포드 시장에 긍정적 영향을 미칠 것으로 예상됩니다.

게다가 가처분 소득 증가와 고급으로 커스터마이즈된 음료를 선호하는 경향이 높아짐에 따라 도시의 커피 문화의 동향도 커피 포드 시스템의 채용을 뒷받침하고 있습니다. 도시 내 인구 밀도가 높아짐에 따라 사무실 및 코워킹 시설의 개발 확대로 이어져 개인 소비뿐만 아니라 공동 소비에도 적합한 커피 포드 수요가 더욱 확대됩니다.

커피 포드 시장의 지리적 전망

북미가 예측 기간 동안 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.

북미는 주로 소비자의 싱글서브 커피와 스페셜티 커피 수요 증가로 예측기간 동안 큰 성장이 예상됩니다. 이는 도시 지역에서 빠른 속도의 라이프 스타일을 통해 사람들이 더 편리하고 시간 효율적인 솔루션과 집이나 사무실에서 프리미엄으로 맞춤화 된 커피 경험을 요구하기 때문입니다. 게다가 친환경 퇴비화 가능한 포드 등 커피 포드 기술의 혁신은 환경 의식이 높은 소비자를 유치하고 있으며, 이 지역 시장을 견인하고 있습니다.

게다가 아시아태평양과 유럽은 서로 다른 지역 동향으로 인해 큰 시장 점유율을 획득할 것으로 예상됩니다. 아시아태평양에서는 중류 소비자의 가처분 소득 증가와 함께 국제 및 국내 커피 체인의 침투가 진행되고 있어 이것이 커피 포드의 채용을 촉진하고 있습니다. 유럽과 미국의 커피 문화는 특히 도시 지역에서 점차 영향력을 증가시키고 있으며 수요를 촉진하고 있습니다. 유럽에서는 풍부한 커피 문화가 이 음료의 편의성과 혁신성이라는 새로운 동향과 융합하고 있으며, 그 결과 커피 포드 소비가 꾸준히 증가하고 있습니다. 카페 문화의 확대와 지역 선호에 맞는 다양한 포드 풍미의 도입은 이러한 지역 시장 전망을 더욱 강화할 것으로 보입니다.

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산업 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 영향, 신제품 개척, 경쟁 정보

조사 범위

  • 실적 데이터 및 예측(2022-2030년)
  • 성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 틀, 고객 행동, 동향 분석
  • 경쟁 포지셔닝, 전략, 시장 점유율 분석
  • 부문 및 각국을 포함한 지역의 수익 성장 및 예측 분석
  • 기업 프로파일링(전략, 제품, 재무 상황, 주요 발전 등)

목차

제1장 서론

  • 시장 개요
  • 시장의 정의
  • 조사 범위
  • 시장 세분화
  • 통화
  • 전제조건
  • 기준연도 및 예측연도의 타임라인
  • 이해 관계자에게 있어서의 주요 이점

제2장 조사 방법

  • 조사 디자인
  • 조사 과정

제3장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 애널리스트 보기

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
  • 업계 밸류체인 분석

제5장 세계의 커피 포드 시장 : 유형별

  • 서문
  • 하드 포드
  • 소프트 포드

제6장 세계의 커피 포드 시장 : 카페인 함유량별

  • 서문
  • 통상
  • 카페인 빼기

제7장 세계의 커피 포드 시장 : 풍미별

  • 서문
  • 통상

제8장 세계의 커피 포드 시장 : 유통 채널별

  • 서문
  • 온라인
  • 오프라인

제9장 세계의 커피 포드 시장 : 지역별

  • 서문
  • 북미
    • 유형별
    • 카페인 함유량별
    • 풍미별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 남미
    • 유형별
    • 카페인 함유량별
    • 풍미별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 유럽
    • 유형별
    • 카페인 함유량별
    • 풍미별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 중동 및 아프리카
    • 유형별
    • 카페인 함유량별
    • 풍미별
    • 유통 채널별
    • 국가별
  • 아시아태평양지
    • 유형별
    • 카페인 함유량별
    • 풍미별
    • 유통 채널별
    • 국가별

제10장 경쟁 환경 및 분석

  • 주요 기업 및 전략 분석
  • 시장 점유율 분석
  • 합병, 인수, 합의 및 콜라보레이션
  • 경쟁 대시보드

제11장 기업 프로파일

  • Starbucks Corporation
  • Luigi Lavazza SpA
  • Dunkin Brands(DD IP Holder LLC)
  • The Kraft Heinz Company
  • Keurig Green Mountain, Inc.(Acquired by JAB Holding Company)
  • Nestle SA
  • Murlikrishna Chicory Processors Private Limited
  • Coffeeza
  • Trilliant Food and Nutrition, LLC
  • JACOBS DOUWE EGBERTS PRO
AJY 25.02.07

The global coffee pods market is projected to rise at a compound annual growth rate (CAGR) of 5.68% to reach a market valuation of US$32,391.728 million by 2030, from US$24,568.748 million in 2025.

Coffee Pods Market Trends:

The global coffee pods market is projected to rise at a moderate growth rate. The industry is expected to be affected by changing environmental and governmental regulations, which are anticipated to challenge market growth as well. In addition, the increasing market developments, including product launches, collaborations, agreements, acquisitions, and other related factors, are anticipated to push the market demand and growth. The change in the composition of flavor and caffeine content verticals is also expected to affect the market trajectory. However, with projections of the healthy growth rate of distribution channels of coffee pods worldwide, the market is expected to rise steadily.

The coffee pods will have a significant role in the market expansion owing to their easy availability and wide application in household, industrial, and brewed sectors. The coffee pod is also called a single-use coffee container as only one coffee can be prepared from it, and it is similar to tea bags. The one-time use and disposable feature of the coffee pods is the main attraction to the consumers, as these eliminate the additives and additional flavors and simplify the brewing process, thus reducing the time.

The demand for coffee pods is increasing due to the rapid change in lifestyle, the gradual change in the consumer's preference for innovative and ready-to-use products, and the awareness of the health benefits derived from the consumption of organic coffee. The rapid urbanization is further fostering the demand for coffee pods. In addition to this, the increased adoption of the fair-trade practice by the cultivators of the coffee beans and the desire to recreate the experience of the cafe at home is further directing consumers towards the purchase of coffee pods.

According to the United States Department of Agriculture (USDA), the top coffee exporter in the United States in 2022 was Brazil. Colombia, Vietnam, and Guatemala exported around 31%, 19%, 10%, and 6%, respectively. Therefore, with the increase in coffee consumption, the export of coffee is anticipated to increase in upcoming years. for instance- in 2022, 26.5 million bags of coffee were imported in the United States. Hence, with increasing coffee consumption the market for coffee pods is expected to grow.

Coffee pods market growth drivers

  • Rapid urbanization and evolving lifestyles are expected to positively influence the market in the projected period.

Rapid urbanization significantly influences the coffee pods market by driving demand for convenient and time-efficient solutions, particularly among urban consumers with fast-paced lifestyles. As cities expand, more individuals shift to smaller living spaces and workplaces, where traditional coffee brewing methods may be less practical, creating a preference for single-serve, easy-to-use coffee pods. For instance, according to the United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD), all over the world, a growing proportion of the population lives in cities. In 2012, 52.5 per cent lived in urban areas. The share of urban population was projected to have increased to 56.9 per cent in 2022. It is generally higher in the developed (79.7 per cent in 2022) than in the developing world (52.3 per cent). In LDCs, the people living in urban areas are in the minority (35.8 per cent). Additionally, according to the World Bank, 68% of the total population, that is 7 out of 10 people will live in urban areas by 2050. Hence, the growing urban population is anticipated to positively influence the market for coffee pods in the coming years.

Furthermore, the trend of urban coffee culture along with increased disposable incomes and a growing tendency towards high-end, customized beverages also propels the adoption of coffee pod systems. Increasing population density within cities also leads to greater office and co-working facility development, thereby further expanding demand for coffee pods adapted for individual as well as shared consumption.

Coffee Pods Market Geographical Outlook

The North American region is anticipated to hold significant market share in the projected period.

North America is expected to experience growth at a significant rate during the forecast period, mainly due to growing demand for single-serve coffee and specialty coffee from consumers. This is on account of fast-paced lifestyles in cities where people are looking for more convenient and time-efficient solutions, as well as premium and customized coffee experiences at home and in offices. Additionally, innovation in coffee pod technology, such as eco-friendly and compostable pods, is attracting the environmentally aware consumer, thus driving the market in the region.

In addition, the Asia Pacific and European regions are expected to gain significant market shares, with different regional trends. The increasing penetration of international and domestic coffee chains in Asia Pacific, coupled with the growth in disposable incomes of middle-class consumers, is driving adoption of coffee pods. Western coffee culture is increasingly gaining influence, especially in urban centers, thus fueling the demand. In Europe, the rich coffee culture is blending with the newer trend of convenience and innovation in this beverage, thus giving rise to a steady increase in coffee pod consumption. Expansion of cafe culture and introducing diverse pod flavors according to local tastes will further strengthen the market outlook in these regions.

Reasons for buying this report:-

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What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The coffee pods market is segmented and analyzed as follows:

By Type:

  • Hard Pods
  • Soft Pods

By Caffeine Content:

  • Regular
  • Decaffeinated

By Flavor:

  • Regular
  • Flavored

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits for the Stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Supplier
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Hard Pods
  • 5.3. Soft Pods

6. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY CAFFEINE CONTENT

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Regular
  • 6.3. Decaffeinated

7. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY FLAVOR

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Regular
  • 7.3. Flavored

8. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Online
  • 8.3. Offline

9. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Type
    • 9.2.2. By Caffeine Content
    • 9.2.3. By Flavor
    • 9.2.4. By Distribution Channel
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. United States
      • 9.2.5.2. Canada
      • 9.2.5.3. Mexico
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Type
    • 9.3.2. By Caffeine Content
    • 9.3.3. By Flavor
    • 9.3.4. By Distribution Channel
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
      • 9.3.5.2. Argentina
      • 9.3.5.3. Others
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Type
    • 9.4.2. By Caffeine Content
    • 9.4.3. By Flavor
    • 9.4.4. By Distribution Channel
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. United Kingdom
      • 9.4.5.2. Germany
      • 9.4.5.3. France
      • 9.4.5.4. Spain
      • 9.4.5.5. Others
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Type
    • 9.5.2. By Caffeine Content
    • 9.5.3. By Flavor
    • 9.5.4. By Distribution Channel
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. Saudi Arabia
      • 9.5.5.2. South Africa
      • 9.5.5.3. Others
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Type
    • 9.6.2. By Caffeine Content
    • 9.6.3. By Flavor
    • 9.6.4. By Distribution Channel
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. Japan
      • 9.6.5.2. China
      • 9.6.5.3. India
      • 9.6.5.4. South Korea
      • 9.6.5.5. Taiwan
      • 9.6.5.6. Thailand
      • 9.6.5.7. Indonesia
      • 9.6.5.8. Others

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisition, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Starbucks Corporation
  • 11.2. Luigi Lavazza SpA
  • 11.3. Dunkin Brands (DD IP Holder LLC)
  • 11.4. The Kraft Heinz Company
  • 11.5. Keurig Green Mountain, Inc. (Acquired by JAB Holding Company)
  • 11.6. Nestle SA
  • 11.7. Murlikrishna Chicory Processors Private Limited
  • 11.8. Coffeeza
  • 11.9. Trilliant Food and Nutrition, LLC
  • 11.10. JACOBS DOUWE EGBERTS PRO
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