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미국의 금속캔 : 시장 점유율 분석, 산업 동향, 성장 예측(2025-2030년)

United States (US) Metal Cans - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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미국의 금속캔 시장 규모는 2025년에 213억 8,000만 달러로 추정되고, 예측 기간인 2025-2030년 CAGR 3.13%로 성장할 전망이며, 2030년에는 249억 4,000만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.

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주요 하이라이트

  • 금속캔의 인기가 높아지고 있는 것은 그 지속가능성, 내구성, 사용의 용이성에 더해, 비프레미스 소비 증가, 캔이 바람직한 포장인 신형태(알코올, 무알코올), 식품, 에어로졸에 대한 소비자 기호 등, 다양한 요인에 의한 것입니다.
  • 금속캔, 특히 알루미늄 캔은 세계에서 가장 많이 재활용되는 포장 단위입니다. 알루미늄 캔은, 품질 열화 없이 라이프 사이클 종료시에 재활용할 수 있기 때문에, 플라스틱이나 종이라고 하는 다른 재료에 앞서, 모든 산업의 브랜드에 있어서 바람직한 포장 재료가 되고 있습니다. 미국에서는 분당 10만 5,784개의 알루미늄 캔이 재활용되고 있으며, 전체 재활용률은 약 50%로 음료 용기로서는 최고의 재활용률을 보이고 있습니다.
  • 알루미늄 캔 수요는 2030년까지 크게 증가할 것으로 예상되고 있으며, 북미, 특히 미국은 그 수요 증가에 크게 공헌할 것으로 전망되고 있습니다. 미국에서는, 금속제 용기 포장의 방대한 수요를 배경으로, 수직적 및 수평적인 제휴가 끊임없이 행해지고 있습니다. 2023년 5월, Manna Capital은 Ball Corporation과 제휴하여 미국에서 알루미늄 캔 시트 제조와 재활용 시설을 확대했습니다.
  • 금속캔은 반려동물 먹이 포장에 사용되며 플라스틱이 없는 반려동물 먹이 포장에 중요한 역할을 합니다. 미국의 펫푸드 수요 증가가 펫푸드 포장용 금속캔 생산능력 증가의 원동력이 되고 있습니다. 2023년 7월 발표된 펫 서스테이너빌리티 연합(PSC)의 조사에 따르면, 펫 푸드와 스낵 산업은 미국에서만 연간 추정 3억 파운드의 플라스틱 폐기물을 배출하고 있습니다. 이는 일부 가공업체가 플라스틱 포장에서 벗어나 애완동물 사료 금속캔에 경도되고 있는 중요한 요인입니다.
  • 금속캔 포장은 다른 포장 솔루션과의 경쟁에 직면하고 있습니다. 플라스틱, 종이, 유리 등의 대체 포장 솔루션을 사용할 수 있습니다. 플라스틱 포장은 금속 포장의 주요 경쟁자로 남아 있습니다. 금속캔의 주요 사용자인 식음료 산업은 재활용 가능한 플라스틱 포장 솔루션을 채택하기 시작했습니다. 플라스틱 캔은 투명해서 브랜드가 식품의 품질을 보여주는 데 도움이 됩니다.
  • 게다가 플라스틱 포장의 단계적 강화가 시장에 위협을 가져오고 있습니다. 이것은 주로 대체품으로서 폴리에틸렌 테레프탈레이트(PET) 등의 플라스틱이 보급되고 있기 때문입니다. PET 플라스틱은 식음료 부문의 금속캔 포장 솔루션을 대체할 우려가 있습니다.

미국의 금속캔 시장 동향

알루미늄이 성장을 확인

  • 알루미늄 캔은 장기적인 식품의 품질 유지 효과가 있으며, 빛, 산소, 습기 및 기타 오염 물질로부터 거의 100% 보호됩니다. 이 재료는 녹이 잘 슬지 않고 잘 부식되지 않아 모든 포장 중 가장 유통기한이 긴 것 중 하나입니다. 식음료 산업에서 알루미늄 캔의 용도 증가는 그 보호 특성, 지속 가능성의 이점, 편리성에 기인하고 있습니다. 제조사와 소비자 모두 알루미늄 포장과 관련된 이점을 인식하고 있기 때문에 이 동향은 앞으로도 계속될 것으로 예상됩니다.
  • 상당한 경량화는 슬래그 제조업체와 공동으로 알루미늄 에어로졸 캔용의 새로운 합금을 개발함으로써 가능합니다. 이렇게 하면 지속가능성이 더욱 높아집니다. 동일하게 이 부문에서 더 자주 이용되고 물류와 환경에 이익을 주는 완전층 수송 포장에도 적용됩니다.
  • 알루미늄 에어로졸 캔 시장 점유율은 퍼스널케어 및 자동차 산업에서의 사용 증가에 의해 견인되고 있습니다. 100-250ml의 알루미늄 에어로졸 캔은 실용적인 포장 옵션으로 더욱 널리 사용됩니다. 251ml-500ml, 100ml 이하 및 기타를 포함한 다른 부문은 세계 시장에서 더 나은 수익을 얻습니다.
  • 알루미늄 캔은 경쟁하는 포장 유형보다 재활용률이 높고 재활용 함량도 많습니다. 알루미늄 협회에 따르면 알루미늄 캔은 시장에서 가장 많이 재활용되는 재료 중 하나입니다. 2022년 4월 Ball Corporation은 Recycle Aerosol LLC와 제휴하여 미국에서 알루미늄 에어로졸 캔의 재활용률을 향상시켰습니다. 이 제휴는 에어로졸 캔의 재활용을 촉진하고 사용한 캔을 새로운 에어로졸 캔으로 재활용하는 폐쇄 루프 시스템을 수립합니다.
  • 알루미늄 협회에 따르면 알루미늄 산업은 연간 400억 캔 이상을 재활용하고 있습니다. 미국에서는 현재 매립지에 매립된 알루미늄의 양을 재활용함으로써 연간 8억 달러를 절약할 수 있습니다.
  • 최근에는 음료용 알루미늄 캔은 국내에서 가장 재활용 가능한 음료 용기가 되고 있습니다. 캔 메이커 협회(CMI)의 음료 산업 멤버는, 미국의 알루미늄 리사이클율을 새로운 레벨로 끌어올리는 것을 사명으로 하고 있습니다. CMI는 CMI의 야심찬 2020-2021년 재활용률 목표가 어떻게 달성됐는지 설명하는 상세한 입문서와 로드맵을 발표했습니다. CMI 멤버가 발표한 새로운 알루미늄 음료 재활용률 목표는, 미국에 있어 2030년까지 70%, 2040년까지 80%, 2050년까지 90%의 재활용률을 달성하는 것을 목표로 하고 있습니다.

성장이 예상되는 비알코올음료

  • 음료 산업에는 탄산음료, 주스, 커피, 홍차 등 다양한 음료가 포함되어 있습니다. 상쾌하고 기호성이 높은 음료를 찾는, 기호의 계속 변화하는 소비자가 대상입니다. 건강 및 웰니스에 대한 관심은 소비자가 보다 건강한 음료를 찾는 원동력이 되고 있습니다. 따라서 강화음료, 스포츠 음료, 비타민 및 미네랄 강화 음료, 프로바이오틱스 등 기능성 음료의 수요가 높아지고 있습니다. 소비자들은 설탕 섭취량과 그것이 건강과 행복에 미치는 영향에 대해 점점 더 의식하게 되고 있습니다. 그 결과, 무설탕, 천연, 유기농 음료에 대한 요구가 높아지고 있습니다. 음료 산업의 정세가 진화하고 있는 것이, 무알코올 음료 캔 시장의 성장의 주요인이 되고 있습니다.
  • 무알코올 음료 부문에서의 신제품의 발매가 성장에 크게 기여하고 있습니다. 예를 들어 펩시코는 2023년 1월 레몬과 라임의 탄산이 들어간 청량음료 'Starry'를 출시했습니다. 미국의 소매점에서는 레귤러와 제로 설탕 두 종류가 판매되고 있습니다. 탄산음료는 전통적으로 캔에 담겨 있으며, 펩시코가 스타리를 도입하면서 포장에 캔을 사용하는 제품이 시장에 또 하나 추가되었습니다. 이로 인해 탄산음료에 자주 사용되는 표준적인 음료 캔이나 슬림한 음료 캔의 수요가 증가할 수 있습니다.
  • 음료 산업지에 따르면, 레드불은 2022년, 약 68억 5,000만 달러의 매출에 의한 미국 최대의 에너지 음료 브랜드였습니다. 레드불을 포함한 에너지 음료는 그 편리성, 휴대성, 제품의 신선도와 탄산을 유지하는 능력 때문에 일반적으로 캔에 담겨 있습니다. 레드불의 매출이 증가함에 따라, 이 제품 카테고리의 주요 포장으로서 음료 캔의 수요가 높아지는 것에 직접 공헌하고 있습니다.
  • Organic Trade Association에 따르면 2022년 미국의 유기농 음료 소비액은 25억 달러로, 2025년에는 28억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다. 유기농 음료에는 유기농 주스, 홍차, 기타 건강 지향 옵션이 포함되는 경우가 많으며, 일반적으로 유기농과 지속 가능성 원칙에 따른 친환경 용기에 포장되어 있습니다.
  • 알루미늄 캔은 리사이클 가능하고, 유기 운동의 지속가능성의 이념에 합치하고 있기 때문에 유기 음료에 적합한 선택지입니다. 소비가 확대됨에 따라, 유기 음료의 포장 옵션으로서의 캔 수요도 증가할 가능성이 있습니다.

미국의 금속캔 시장 개요

미국의 금속캔 시장은 경쟁 시장입니다. 소비자가 보다 식별성이 높은 브랜드를 선호하는 경향이 있기 때문에 브랜드 ID 확인이 시장에서 중요한 역할을 하고 있습니다. 시장 침투는 확대되고 있고, 기존 시장에서는 대기업이 존재감을 나타내 전략적 제휴가 경쟁을 더욱 격화시키고 있습니다. 이 시장에는 산업 내에서 높은 점유율을 가진 대기업도 존재합니다. 금속캔 제조업체는 상당히 특수한 자산의 대폭적인 매각을 필요로 하기 때문에 시장 철수의 장벽은 높고 경쟁 기업 간의 적대 관계는 격화되는 경향이 있습니다. 이 지역에서 사업을 전개하는 주요 기업에는 Crown Holdings Inc., Ball Corporation, Silgan Holdings Inc., Mauser Packaging Solutions(Bway Holding Corporation), Ardagh Metal Packaging SA(Ardagh Group SA) 등이 있습니다.

  • 2023년 9월-지속가능한 알루미늄 솔루션 공급자인 Novelis는 북미의 Ball Corporation과 앵커 고객 계약을 체결했다고 발표했습니다. 이 계약은 노벨리스가 계약 조건에 따라 북미의 볼캔 제조 시설에 알루미늄 판을 제공할 것을 규정하고 있습니다.
  • 2023년 5월-음료용 알루미늄캔의 제조업자인 Ardagh Metal Packaging과 Crown Holdings는 싱글 스트림 및 리사이클의 선별을 전문으로 하는 자원 회수 시설 내에, 새로운 알루미늄캔의 포획 장치의 설치를 장려하는 대처에의 지속적인 지원의 일환으로서, 새로운 조성금 이니셔티브에 투자할 계획을 발표했습니다.

기타 혜택

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 서포트

목차

제1장 서론

  • 조사의 전제조건 및 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

  • 시장 개요
  • 산업 밸류체인 분석
  • 산업의 매력-Porter's Five Forces 분석
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계의 강도

제5장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
    • 금속 포장의 높은 재활용률
    • 캔이 제공하는 편리함과 저렴한 가격
  • 시장 성장 억제요인
    • 대체 포장 솔루션의 존재

제6장 시장 세분화

  • 재료 유형별
    • 알루미늄
    • 스틸
  • 캔 유형별
    • 식품
      • 야채
      • 과일
      • 반려동물 식품
      • 수프
      • 커피
      • 기타
    • 에어로졸
      • 화장품 및 퍼스널케어
      • 가정용품
      • 의약품 및 동물용 의약품
      • 페인트 및 바니스
      • 자동차 및 산업용
      • 기타 에어로졸
    • 음료
      • 알코올 음료
      • 무알코올 음료

제7장 경쟁 구도

  • 기업 프로파일
    • Crown Holdings Inc.
    • Ball Corporation
    • Silgan Holdings Inc.
    • Mauser Packaging Solutions(Bway Holding Corporation)
    • Ardagh Metal Packaging SA(Ardagh Group SA)
    • DS Containers
    • CCL Container(CCL Industries Inc.)
    • Independent Can Company
    • Tecnocap Group
    • CAN-PACK Group(Giorgi Global Holdings Inc.)
    • Allstate Can Corporation
    • Envases Group(ABA Packaging Corporation)

제8장 투자 분석

제9장 시장의 미래

AJY 25.05.09

The United States Metal Cans Market size is estimated at USD 21.38 billion in 2025, and is expected to reach USD 24.94 billion by 2030, at a CAGR of 3.13% during the forecast period (2025-2030).

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Key Highlights

  • The increasing popularity of metal cans can be attributed to various factors, including their sustainability, durability, and ease of use, as well as the increase in non-premise consumption and consumer preference for new formats (alcoholic and nonalcoholic), food and aerosol in which cans are the preferred packaging.
  • Metal cans, especially aluminum, are the most recycled packaging units worldwide. They can be recycled at the end of their lifecycle without quality degradation, making them the preferred packaging material for brands across industries, ahead of other materials, such as plastic and paper. In the United States, 105,784 aluminum cans are recycled each minute, leading to an overall recycling rate of nearly 50%, the highest recycling rate for any beverage container.
  • The demand for aluminum cans is expected to increase significantly by 2030, and North America, specifically the United States, is anticipated to contribute hugely to that demand growth. Several vertical and horizontal alignments are constantly taking place in the country owing to the immense demand for metal packaging. In May 2023, Manna Capital collaborated with Ball Corporation to expand the aluminum can sheet manufacturing and recycling facility in the United States.
  • Metal cans are used for pet food packaging and have played a significant role in plastic-free pet food packaging. The increased demand for pet food in the United States is driving the increase in the production capacity of metal cans for pet food packaging. According to a Pet Sustainability Coalition (PSC) study published in July 2023, the pet food and treats industry generates an estimated 300 million pounds of plastic waste annually from the United States alone. This is a significant factor due to which some processors are moving away from plastic packaging and gravitating more toward metal cans for pet food.
  • Metal cans packaging faces much competition from other packaging solutions. Alternatives such as plastic, paper, or glass packaging solutions are available. Plastic packaging continues to be the main competitor of metal packaging. The food and beverage industry, the primary user of metal cans, has started adopting recyclable plastic packaging solutions. Plastic cans are transparent, which helps brands to show their food's quality.
  • Moreover, incremental enhancements in plastic packaging are posing a threat to the market. This can primarily be attributed to the popularity of plastics, such as polyethylene terephthalate (PET), as substitutes. PET plastics threaten to displace metal can packaging solutions in the food and beverage sector.

United States (US) Metal Cans Market Trends

Aluminum to Witness the Growth

  • Aluminum cans offer long-term food quality preservation benefits and nearly 100% protection against light, oxygen, moisture, and other contaminants. The material is rust and corrosion-resistant, providing one of the most extended shelf lives considering any packaging. The rising application of aluminum cans in the food and beverage industry can be attributed to their protective properties, sustainability advantages, and convenience. This trend is expected to continue as both manufacturers and consumers recognize the benefits associated with aluminum packaging.
  • Significant weight reductions are made possible by creating new alloys for aluminum aerosol cans, which are advanced in collaboration with slug manufacturers. This promotes even greater sustainability. The same applies to complete-layer transport packaging, which is utilized more frequently in the sector and benefits logistics and the environment.
  • The aluminum aerosol can market share is driven by the increased usage of these cans in the personal care and automotive industries. Due to their practical packaging options, 100 to 250-ml aluminum aerosol cans are becoming more widely used. Other segments, including 251 ml to 500 ml, less than 100 ml, and others, are capturing better revenue in the global market.
  • Aluminum cans have a higher recycling rate and more recycled content than competing package types. According to the Aluminum Association, it is one of the most recycled materials on the market. In April 2022, Ball Corporation partnered with Recycle Aerosol LLC to boost the recycling rates of aluminum aerosol cans in the United States. The collaboration would increase aerosol can recycling and establish a closed-loop system in which used cans are recycled into new aerosol cans.
  • According to the Aluminum Association, the aluminum industry recycles more than 40 billion cans annually. The United States saves up to USD 800 million per year by recycling the amount of aluminum that goes into landfills presently.
  • Recently, aluminum beverage cans have become the most recyclable beverage containers in the country. The beverage industry members of the Can Manufacturers Institute (CMI) are on a mission to raise US aluminum recycling rates to new levels. CMI published an in-depth primer and roadmap to explain how the CMI's ambitious 2020-2021 recycling rate targets were met. The new aluminum beverage recycling rate targets, announced by CMI members, aim to achieve 70% by 2030, 80% by 2040, and 90% recycling rates by 2050 in the United States.

Non-alcoholic Beverages to Witness Growth

  • The beverage industry includes a variety of beverages, from carbonated soft drinks and juices to coffee and tea. It targets consumers with ever-changing tastes for refreshing and indulgent drinks. Health and wellness concerns are driving consumers to seek healthier beverages. This has increased the demand for functional drinks such as fortified water, sports drinks, vitamin and mineral-fortified beverages, and probiotics. Consumers are becoming increasingly aware of their sugar intake and its impact on their health and well-being. As a result, there is a growing need for sugar-free, natural, and organic drinks. The evolving landscape of the beverage industry has been a key driver for the growth of the non-alcoholic beverage cans market.
  • New product launches in the non-alcoholic beverage sector have significantly contributed to the growth. For instance, in January 2023, PepsiCo launched Starry, a lemon and lime carbonated soft drink with a crisp and refreshing taste. The drink is available in Regular and Zero Sugar versions at United States retailers. Carbonated soft drinks are traditionally packaged in cans, and PepsiCo's introduction of Starry adds another product to the market that relies on cans for packaging. This can increase demand for standard and slimline beverage cans commonly used for carbonated beverages.
  • According to the Beverage Industry Magazine, Red Bull was the United States' largest energy beverage brand in 2022, based on sales of about USD 6.85 billion. Energy drinks, including Red Bull, are typically packaged in cans due to their convenience, portability, and ability to preserve the product's freshness and carbonation. As Red Bull's sales grow, it directly contributes to an increased demand for beverage cans as the primary packaging choice for this product category.
  • According to the Organic Trade Association, in 2022, the US consumption of organic beverages amounted to USD 2.5 billion and is forecasted to reach USD 2.8 billion by 2025. Organic drinks, which often include organic juices, teas, and other health-conscious options, are typically packaged in eco-friendly containers that align with organic and sustainable principles.
  • Aluminum cans are a suitable choice for organic beverages because they are recyclable and align with the sustainability ethos of the organic movement. As consumption grows, the demand for cans as a packaging option for organic beverages may also increase.

United States (US) Metal Cans Market Overview

The US metal cans market is competitive in nature. Brand identity plays a significant role in the market due to the consumers' inclination toward a more well-identified brand. Market penetration is growing, with a strong presence of major players in established markets, and strategic partnerships are further intensifying the competition. The market also has significant players operating in the industry with higher shares. The barriers to exiting the market are high since metal can manufacturers require a significant divestment of quite specialized assets, which tends to intensify the competitive rivalry. Some of the key players operating in the region include Crown Holdings Inc., Ball Corporation, Silgan Holdings Inc., Mauser Packaging Solutions (BwayHolding Corporation), and Ardagh Metal Packaging SA (Ardagh Group SA).

  • In September 2023, Novelis, a sustainable aluminum solutions provider, declared that it entered into an anchor customer agreement with Ball Corporation in North America. The agreement stipulates that Novelis will provide aluminum sheets to the Ball can manufacturing facilities in North America under the terms of the contract.
  • In May 2023, Ardagh Metal Packaging and Crown Holdings, producers of aluminum beverage cans, announced their plans to invest in a new grant initiative as part of their ongoing support for initiatives to encourage the installation of further aluminum can capture equipment within material recovery facilities, which specialize in sorting single-stream recyclables.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Value Chain Analysis
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 High Recyclability Rates of Metal Packaging
    • 5.1.2 Convenience and Lower Price offered by Canned Food
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Presence of Alternate Packaging Solutions

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Material Type
    • 6.1.1 Aluminum
    • 6.1.2 Steel
  • 6.2 By Can Type
    • 6.2.1 Food
      • 6.2.1.1 Vegetables
      • 6.2.1.2 Fruits
      • 6.2.1.3 Pet Food
      • 6.2.1.4 Soups
      • 6.2.1.5 Coffee
      • 6.2.1.6 Other Foods
    • 6.2.2 Aerosols
      • 6.2.2.1 Cosmetics and Personal Care
      • 6.2.2.2 Household
      • 6.2.2.3 Pharmaceutical/Veterinary
      • 6.2.2.4 Paints and Varnishes
      • 6.2.2.5 Automotive/Industrial
      • 6.2.2.6 Other Aerosols
    • 6.2.3 Beverages
      • 6.2.3.1 Alcoholic Beverages
      • 6.2.3.2 Non-alcoholic Beverages

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Crown Holdings Inc.
    • 7.1.2 Ball Corporation
    • 7.1.3 Silgan Holdings Inc.
    • 7.1.4 Mauser Packaging Solutions (Bway Holding Corporation)
    • 7.1.5 Ardagh Metal Packaging S.A. (Ardagh Group SA)
    • 7.1.6 DS Containers
    • 7.1.7 CCL Container (CCL Industries Inc.)
    • 7.1.8 Independent Can Company
    • 7.1.9 Tecnocap Group
    • 7.1.10 CAN-PACK Group (Giorgi Global Holdings Inc.)
    • 7.1.11 Allstate Can Corporation
    • 7.1.12 Envases Group (ABA Packaging Corporation)

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET

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