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멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 : 지역별(북미, 유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카) - 세계 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2031년)

Multi-Touch Marketing Attribution Software Market by Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

발행일: | 리서치사: Persistence Market Research | 페이지 정보: 영문 309 Pages | 배송안내 : 2-5일 (영업일 기준)

    
    
    


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Persistence Market Research는 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장에 대한 심층 분석을 통해 시장 역학, 성장 촉진요인, 과제 및 신흥 동향에 대한 인사이트를 제공합니다. 이 보고서는 2024년부터 2031년까지의 전략적 의사 결정과 시장 탐색을 위한 상세한 데이터와 통계를 제공하여 이해관계자를 위한 종합적인 가이드를 제공합니다.

세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장은 2024년부터 2031년까지 예측 기간 동안 연평균 13.1%의 높은 성장세를 보일 것으로 예상됩니다. 2024년 18억 달러 규모에서 2031년 말에는 42억 달러 규모로 확대될 것으로 예상됩니다.

주요 인사이트

  • 추정 시장 가치(2024년) : 18억 달러
  • 예상 시장 가격(2031년) : 42억 달러
  • 세계 시장 성장률(2024-2031년 CAGR) : 13.1%

멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 - 보고서 범위:

디지털 마케팅 채널의 증가와 소비자 여정의 복잡성으로 인해 고도의 어트리뷰션 모델이 요구되고 있습니다. 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어는 마케팅 담당자가 고객 여정에 따라 다양한 터치 포인트의 가치를 정확하게 분석하고 귀속시킬 수 있게 해줍니다. 교차 채널 추적, 머신러닝 알고리즘, 실시간 분석 등의 기능을 통해 캠페인 효과와 ROI 최적화에 대한 귀중한 인사이트를 제공합니다.

시장 성장 촉진요인:

멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장의 성장은 디지털 채널의 확산, 데이터 기반 마케팅으로의 전환, 고객 행동에 대한 세밀한 인사이트의 필요성 등 여러 가지 요인에 의해 주도되고 있습니다. 마케팅 예산을 효과적으로 배분하고, 고객 참여 전략을 최적화하며, 전반적인 마케팅 성과를 개선하기 위해 마케팅 담당자들은 어트리뷰션 솔루션에 대한 투자를 늘리고 있습니다. 또한, 개인정보 보호법 시행과 제3자 쿠키 제한과 같은 규제 변화로 인해 퍼스트 파티 데이터와 어트리뷰션 모델링의 중요성이 강조되면서 시장 수요는 더욱 증가하고 있습니다.

시장 억제요인:

멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장은 성장 잠재력이 있지만, 데이터 통합, 프라이버시 문제, 조직 내 수직적 구조와 관련된 도전에 직면해 있습니다. 많은 조직에서 서로 다른 소스와 플랫폼의 데이터 통합은 여전히 복잡하고 시간이 많이 소요되는 프로세스로, 어트리뷰션 솔루션 도입에 걸림돌로 작용하고 있습니다. 또한 GDPR 및 CCPA와 같은 개인정보 보호 규정은 데이터 수집 및 사용에 제한을 가하고 있으며, 이는 마케팅 담당자에게 컴플라이언스 문제를 야기하고 있습니다. 또한, 기업 내 조직 내 수직적 구조와 데이터 소유권의 분절로 인해 부서 간 협업을 방해하고, 어트리뷰션 전략의 전반적인 실행을 방해하고 있습니다.

시장 기회:

멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장에는 혁신과 차별화를 위한 큰 기회가 있습니다. 벤더들은 예측 모델링, AI 기반 인사이트, 실시간 어트리뷰션과 같은 고급 분석 기능에 대한 수요 증가를 활용할 수 있습니다. 또한, 기존 마케팅 기술 스택과 원활하게 통합되어 마케팅 담당자가 여러 플랫폼과 채널에서 어트리뷰션 데이터를 활용할 수 있도록 지원하는 솔루션이 요구되고 있습니다. 또한, 옴니채널 마케팅의 중요성이 계속 증가함에 따라 온라인과 오프라인의 모든 접점에서 가치를 추적하고 귀속시키며, 고객 여정에 대한 종합적인 뷰를 제공할 수 있는 어트리뷰션 솔루션에 대한 요구가 증가하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

  • 시장 커버리지
  • 시장 정의

제3장 시장 위험과 동향 평가

  • 리스크 평가
    • COVID-19 위기와 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어에 대한 영향
    • 과거 위기와 비교한 COVID-19의 영향 벤치마크
    • 시장 금액에 대한 영향(금액)
    • 주요 국가에 의한 평가
    • 주요 시장 부문별 평가
    • 공급업체에의 행동 방침과 추천사항
  • 시장에 영향을 미치는 주요 동향
  • 처방과 제품 개발 동향

제4장 시장 배경

  • 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장(주요 국가별)
  • 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 기회 평가(금액)
  • 시장 시나리오 예측
  • 투자 실현 가능성 분석
  • 예측요인 - 관련성과 영향
  • 시장 역학

제5장 성공 열쇠가 되는 요소

  • 제조업체는 보급률이 낮고 성장률 높은 시장에 주력
  • 부문 높은 증분 기회에 베팅
  • 피어 벤치마크

제6장 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 수요 분석과 예측

  • 과거 시장 분석,2015-2023년
  • 현재 및 향후 시장 예측, 2024-2031년
  • 전년비 성장 동향 분석

제7장 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측(금액)

  • 과거 시장 분석(금액),2015-2023년
  • 현재 및 향후 시장 예측(금액), 2024-2031년
    • 전년비 성장 동향 분석
    • 절대적 수익 기회 분석

제8장 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측, 컴포넌트별

  • 소개/주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모(금액) 분석,2015-2023년
  • 현재 및 향후 시장 규모(금액) 분석과 예측, 2024-2031년
    • 솔루션
    • 서비스
      • 통합 및 구현 서비스
      • 자문 서비스
      • 서포트 및 유지보수 서비스
  • 컴포넌트별 시장 매력도 분석

제9장 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측, 업계별

  • 소개/주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모(금액) 분석,2015-2023년
  • 현재 및 향후 시장 규모(금액) 분석과 예측, 2024-2031년
    • 소매
    • FMCG 및 소비재
    • 컴퓨팅 제품 및 가전제품
    • 통신·IT
    • 영국
    • 미디어와 엔터테인먼트
    • 헬스케어
    • 여행과 호스피탈리티
    • 기타(교육과 정부)
  • 업계별 시장 매력도 분석

제10장 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측, 전개 방식별

  • 소개/주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모(금액) 분석,2015-2023년
  • 현재 및 향후 시장 규모(금액) 분석과 예측, 2024-2031년
    • 클라우드
    • 온프레미스
  • 전개 방식별 시장 매력도 분석

제11장 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측, 조직 규모별

  • 소개/주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모(금액) 분석,2015-2023년
  • 현재 및 향후 시장 규모(금액) 분석과 예측, 2024-2031년
    • 중소기업
    • 대기업
  • 조직 규모별 시장 매력도 분석

제12장 세계 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석2015-2023및 예측2024-2031, 지역별

  • 소개
  • 과거 시장 규모(금액) 분석,2015-2023년
  • 현재 시장 규모(금액) 분석과 예측, 2024-2031년
    • 북미
    • 라틴아메리카
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 중동 및 아프리카(MEA)
  • 지역별 시장 매력도 분석

제13장 북미의 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측

제14장 라틴아메리카의 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측

제15장 유럽의 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측

제16장 아시아태평양의 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측

제17장 중동 및 아프리카의 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측

제18장 주요 국가의 멀티 터치 어트리뷰션 마케팅 소프트웨어 시장 분석과 예측

  • 소개
    • 주요 국가별 시장 금액 비율 분석
    • 세계와 국가별 성장 비교
  • 미국
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 브라질
  • 독일
  • 프랑스
  • 이탈리아
  • 베네룩스
  • 영국
  • 북유럽
  • 중국
  • 일본
  • 한국
  • GCC 국가
  • 남아프리카공화국
  • 터키

제19장 시장 구조 분석

  • 기업 계층별 시장 분석
  • 시장 집중
  • 주요 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장 입지 분석

제20장 경쟁 분석

  • 경쟁 대시보드
  • 경쟁 벤치마크
  • 경쟁 상세
    • Adobe
    • SAP
    • Oracle
    • Merkle
    • Visual IQ
    • Leandata
    • Neustar
    • Roivenue
    • C3 Metrics
    • Appsflyer
    • Leadsrx
    • Equifax

제21장 사용되는 가정과 두문자어

제22장 조사 방법

ksm 24.05.24

Persistence Market Research presents an in-depth analysis of the global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market, offering insights into market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. This report serves as a comprehensive guide for stakeholders, providing detailed data and statistics for strategic decision-making and market navigation from 2024 to 2031.

The global multi-touch marketing attribution software market is poised for significant growth, with a projected CAGR of 13.1% during the forecast period from 2024 to 2031. The market is anticipated to expand from an estimated value of USD 1.8 billion in 2024 to USD 4.2 billion by the end of 2031.

Key Insights:

  • Estimated Market Value (2024): USD 1.8 Billion
  • Projected Market Value (2031): USD 4.2 Billion
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 13.1%

Multi-Touch Marketing Attribution Software Market - Report Scope:

The rise of digital marketing channels and the increasing complexity of consumer journeys have necessitated advanced attribution models. Multi-touch marketing attribution software enables marketers to analyze and attribute value to various touchpoints along the customer journey accurately. With features such as cross-channel tracking, machine learning algorithms, and real-time analytics, this software provides valuable insights into campaign effectiveness and ROI optimization.

Market Growth Drivers:

The growth of the multi-touch marketing attribution software market is driven by several factors, including the proliferation of digital channels, the shift towards data-driven marketing, and the need for granular insights into customer behavior. Marketers are increasingly investing in attribution solutions to allocate marketing budgets effectively, optimize customer engagement strategies, and improve overall marketing performance. Additionally, regulatory changes such as the implementation of privacy laws and restrictions on third-party cookies have underscored the importance of first-party data and attribution modeling, further driving market demand.

Market Restraints:

Despite its growth prospects, the multi-touch marketing attribution software market faces challenges related to data integration, privacy concerns, and organizational silos. Integrating data from disparate sources and platforms remains a complex and time-consuming process for many organizations, hindering the adoption of attribution solutions. Moreover, privacy regulations such as GDPR and CCPA impose restrictions on data collection and usage, posing compliance challenges for marketers. Additionally, organizational silos and fragmented data ownership within companies impede cross-functional collaboration and hinder the holistic implementation of attribution strategies.

Market Opportunities:

The multi-touch marketing attribution software market presents significant opportunities for innovation and differentiation. Vendors can capitalize on the growing demand for advanced analytics capabilities, including predictive modeling, AI-driven insights, and real-time attribution. Furthermore, there is a need for solutions that offer seamless integration with existing marketing technology stacks, enabling marketers to leverage attribution data across multiple platforms and channels. Additionally, as the importance of omnichannel marketing continues to rise, there is a growing demand for attribution solutions that can track and attribute value across online and offline touchpoints, providing a comprehensive view of the customer journey.

Key Questions Addressed in the Report:

  • What is the Expected Value CAGR of the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • What are the Key Factors Driving the Growth of the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • Which Region Holds the Largest Market Share in the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • Who are the Key Players in the Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?
  • What Strategies are Adopted by Leading Companies to Sustain Growth in the Multi-Touch Marketing Attribution Software Market?

Competitive Landscape and Business Strategies:

Leading players in the multi-touch marketing attribution software market include Google LLC, Adobe Inc., and Salesforce.com, Inc. These companies focus on product innovation, strategic partnerships, and customer-centric approaches to maintain their competitive edge. Strategies such as offering comprehensive attribution suites, enhancing data visualization capabilities, and expanding into emerging markets are commonly employed to drive growth. Additionally, investment in customer support, training programs, and professional services is critical for building customer loyalty and ensuring successful implementations.

Key Companies Profiled:

  • Google LLC
  • Adobe Inc.
  • Salesforce.com, Inc.
  • Oracle Corporation
  • SAP SE
  • IBM Corporation
  • Visual IQ, a Nielsen Company
  • Neustar, Inc.
  • LeadsRx, Inc.
  • Wizaly
  • Singular, Ltd.

Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Segmentation:

By Deployment:

  • Cloud-based
  • On-premises

By Organization Size:

  • Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
  • Large Enterprises

By End User:

  • Retail and E-commerce
  • BFSI (Banking, Financial Services, and Insurance)
  • Healthcare
  • Media and Entertainment
  • Travel and Hospitality
  • Others

By Region:

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Latin America
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Summary of Statistics
  • 1.3. Key Market Characteristics & Attributes
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage
  • 2.2. Market Definition

3. Market Risks and Trends Assessment

  • 3.1. Risk Assessment
    • 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Multi-Touch Marketing Attribution Software
    • 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis
    • 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn)
    • 3.1.4. Assessment by Key Countries
    • 3.1.5. Assessment by Key Market Segments
    • 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers
  • 3.2. Key Trends Impacting the Market
  • 3.3. Formulation and Product Development Trends

4. Market Background

  • 4.1. Multi-Touch Marketing Attribution Software Market, by Key Countries
  • 4.2. Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Opportunity Assessment (US$ Mn)
    • 4.2.1. Total Available Market
    • 4.2.2. Serviceable Addressable Market
    • 4.2.3. Serviceable Obtainable Market
  • 4.3. Market Scenario Forecast
    • 4.3.1. Demand in optimistic Scenario
    • 4.3.2. Demand in Likely Scenario
    • 4.3.3. Demand in Conservative Scenario
  • 4.4. Investment Feasibility Analysis
    • 4.4.1. Investment in Established Markets
      • 4.4.1.1. In Short Term
      • 4.4.1.2. In Long Term
    • 4.4.2. Investment in Emerging Markets
      • 4.4.2.1. In Short Term
      • 4.4.2.2. In Long Term
  • 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 4.5.1. Top Companies Historical Growth
    • 4.5.2. Growth in Automation, By Country
    • 4.5.3. Multi-Touch Marketing Attribution Software Adoption Rate, By Country
  • 4.6. Market Dynamics
    • 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment
    • 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment
    • 4.6.3. Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Opportunities
    • 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment

5. Key Success Factors

  • 5.1. Manufacturers' Focus on Low Penetration High Growth Markets
  • 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity
  • 5.3. Peer Benchmarking

6. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Demand Analysis 2015-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2023
  • 6.2. Current and Future Market Projections, 2024-2031
  • 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Value Analysis 2015-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2023
  • 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2031
    • 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Component

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Component , 2015-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component , 2024-2031
    • 8.3.1. Solution
    • 8.3.2. Services
      • 8.3.2.1. Integration and Implementation Services
      • 8.3.2.2. Advisory Services
      • 8.3.2.3. Support and Maintenance Services
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis By Component

9. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Vertical

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Vertical, 2015-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Vertical, 2024-2031
    • 9.3.1. Retail
    • 9.3.2. FMCG and Consumer Packaged Goods
    • 9.3.3. Computing Products and Consumer Electronics
    • 9.3.4. Telecom and IT
    • 9.3.5. BFSI
    • 9.3.6. Media and Entertainment
    • 9.3.7. Healthcare
    • 9.3.8. Travel and Hospitality
    • 9.3.9. Others (Education and Government)
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Vertical

10. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Deployment Type

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment Type , 2015-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment Type , 2024-2031
    • 10.3.1. Cloud
    • 10.3.2. On-premises
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment Type

11. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Organization Size

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Organization Size , 2015-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Organization Size , 2024-2031
    • 11.3.1. SMEs
    • 11.3.2. Large Enterprises
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Organization Size

12. Global Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031, By Region

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2023
  • 12.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2024-2031
    • 12.3.1. North America
    • 12.3.2. Latin America
    • 12.3.3. Europe
    • 12.3.4. Asia Pacific
    • 12.3.5. Middle East and Africa (MEA)
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Pricing Analysis
  • 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2023
  • 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 13.4.1. By Country
      • 13.4.1.1. U.S.
      • 13.4.1.2. Canada
      • 13.4.1.3. Rest of North America
    • 13.4.2. By Component
    • 13.4.3. By Vertical
    • 13.4.4. By Organization Size
    • 13.4.5. By Deployment Type
  • 13.5. Market Attractiveness Analysis
    • 13.5.1. By Country
    • 13.5.2. By Component
    • 13.5.3. By Vertical
    • 13.5.4. By Organization Size
    • 13.5.5. By Deployment Type

14. Latin America Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2023
  • 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. Brazil
      • 14.4.1.2. Mexico
      • 14.4.1.3. Rest of Latin America
    • 14.4.2. By Component
    • 14.4.3. By Vertical
    • 14.4.4. By Organization Size
    • 14.4.5. By Deployment Type
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Component
    • 14.5.3. By Vertical
    • 14.5.4. By Organization Size
    • 14.5.5. By Deployment Type

15. Europe Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2023
  • 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Germany
      • 15.4.1.2. France
      • 15.4.1.3. U.K.
      • 15.4.1.4. Italy
      • 15.4.1.5. Benelux
      • 15.4.1.6. Nordic Countries
      • 15.4.1.7. Rest of Europe
    • 15.4.2. By Component
    • 15.4.3. By Vertical
    • 15.4.4. By Organization Size
    • 15.4.5. By Deployment Type
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Component
    • 15.5.3. By Vertical
    • 15.5.4. By Organization Size
    • 15.5.5. By Deployment Type

16. Asia Pacific Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2015-2023 and Forecast 2024-2031

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. China
      • 16.4.1.2. Japan
      • 16.4.1.3. South Korea
      • 16.4.1.4. Rest of Asia Pacific
    • 16.4.2. By Component
    • 16.4.3. By Vertical
    • 16.4.4. By Organization Size
    • 16.4.5. By Deployment Type
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Component
    • 16.5.3. By Vertical
    • 16.5.4. By Organization Size
    • 16.5.5. By Deployment Type

17. Middle East and Africa Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. GCC Countries
      • 17.4.1.2. South Africa
      • 17.4.1.3. Turkey
      • 17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
    • 17.4.2. By Component
    • 17.4.3. By Vertical
    • 17.4.4. By Organization Size
    • 17.4.5. By Deployment Type
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Component
    • 17.5.3. By Vertical
    • 17.5.4. By Organization Size
    • 17.5.5. By Deployment Type

18. Key Countries Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 18.1. Introduction
    • 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 18.2. US Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.2.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.2.2.1. By Component
      • 18.2.2.2. By Vertical
      • 18.2.2.3. By Organization Size
      • 18.2.2.4. By Deployment Type
  • 18.3. Canada Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.3.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.3.2.1. By Component
      • 18.3.2.2. By Vertical
      • 18.3.2.3. By Organization Size
      • 18.3.2.4. By Deployment Type
  • 18.4. Mexico Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.4.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.4.2.1. By Component
      • 18.4.2.2. By Vertical
      • 18.4.2.3. By Organization Size
      • 18.4.2.4. By Deployment Type
  • 18.5. Brazil Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.5.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.5.2.1. By Component
      • 18.5.2.2. By Vertical
      • 18.5.2.3. By Organization Size
      • 18.5.2.4. By Deployment Type
  • 18.6. Germany Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.6.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.6.2.1. By Component
      • 18.6.2.2. By Vertical
      • 18.6.2.3. By Organization Size
      • 18.6.2.4. By Deployment Type
  • 18.7. France Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.7.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.7.2.1. By Component
      • 18.7.2.2. By Vertical
      • 18.7.2.3. By Organization Size
      • 18.7.2.4. By Deployment Type
  • 18.8. Italy Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.8.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.8.2.1. By Component
      • 18.8.2.2. By Vertical
      • 18.8.2.3. By Organization Size
      • 18.8.2.4. By Deployment Type
  • 18.9. BENELUX Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.9.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.9.2.1. By Component
      • 18.9.2.2. By Vertical
      • 18.9.2.3. By Organization Size
      • 18.9.2.4. By Deployment Type
  • 18.10. UK Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.10.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032
      • 18.10.2.1. By Component
      • 18.10.2.2. By Vertical
      • 18.10.2.3. By Organization Size
      • 18.10.2.4. By Deployment Type
  • 18.11. Nordic Countries Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.11.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.11.2.1. By Component
      • 18.11.2.2. By Vertical
      • 18.11.2.3. By Organization Size
      • 18.11.2.4. By Deployment Type
  • 18.12. China Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.12.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.12.2.1. By Component
      • 18.12.2.2. By Vertical
      • 18.12.2.3. By Organization Size
      • 18.12.2.4. By Deployment Type
  • 18.13. Japan Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.13.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.13.2.1. By Component
      • 18.13.2.2. By Vertical
      • 18.13.2.3. By Organization Size
      • 18.13.2.4. By Deployment Type
  • 18.14. South Korea Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.14.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.14.2.1. By Component
      • 18.14.2.2. By Vertical
      • 18.14.2.3. By Organization Size
      • 18.14.2.4. By Deployment Type
  • 18.15. GCC Countries Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.15.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.15.2.1. By Component
      • 18.15.2.2. By Vertical
      • 18.15.2.3. By Organization Size
      • 18.15.2.4. By Deployment Type
  • 18.16. South Africa Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.16.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.16.2.1. By Component
      • 18.16.2.2. By Vertical
      • 18.16.2.3. By Organization Size
      • 18.16.2.4. By Deployment Type
  • 18.17. Turkey Multi-Touch Marketing Attribution Software Market Analysis
    • 18.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.17.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.17.2.1. By Component
      • 18.17.2.2. By Vertical
      • 18.17.2.3. By Organization Size
      • 18.17.2.4. By Deployment Type
    • 18.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country

19. Market Structure Analysis

  • 19.1. Market Analysis by Tier of Companies
  • 19.2. Market Concentration
  • 19.3. Market Share Analysis of Top Players
  • 19.4. Market Presence Analysis
    • 19.4.1. By Regional footprint of Players
    • 19.4.2. Product footprint by Players

20. Competition Analysis

  • 20.1. Competition Dashboard
  • 20.2. Competition Benchmarking
  • 20.3. Competition Deep Dive
    • 20.3.1. Adobe
      • 20.3.1.1. Overview
      • 20.3.1.2. Product Portfolio
      • 20.3.1.3. Sales Footprint
      • 20.3.1.4. Strategy Overview
    • 20.3.2. SAP
      • 20.3.2.1. Overview
      • 20.3.2.2. Product Portfolio
      • 20.3.2.3. Sales Footprint
      • 20.3.2.4. Strategy Overview
    • 20.3.3. Oracle
      • 20.3.3.1. Overview
      • 20.3.3.2. Product Portfolio
      • 20.3.3.3. Sales Footprint
      • 20.3.3.4. Strategy Overview
    • 20.3.4. Merkle
      • 20.3.4.1. Overview
      • 20.3.4.2. Product Portfolio
      • 20.3.4.3. Sales Footprint
      • 20.3.4.4. Strategy Overview
    • 20.3.5. Visual IQ
      • 20.3.5.1. Overview
      • 20.3.5.2. Product Portfolio
      • 20.3.5.3. Sales Footprint
      • 20.3.5.4. Strategy Overview
    • 20.3.6. Leandata
      • 20.3.6.1. Overview
      • 20.3.6.2. Product Portfolio
      • 20.3.6.3. Sales Footprint
      • 20.3.6.4. Strategy Overview
    • 20.3.7. Neustar
      • 20.3.7.1. Overview
      • 20.3.7.2. Product Portfolio
      • 20.3.7.3. Sales Footprint
      • 20.3.7.4. Strategy Overview
    • 20.3.8. Roivenue
      • 20.3.8.1. Overview
      • 20.3.8.2. Product Portfolio
      • 20.3.8.3. Sales Footprint
      • 20.3.8.4. Strategy Overview
    • 20.3.9. C3 Metrics
      • 20.3.9.1. Overview
      • 20.3.9.2. Product Portfolio
      • 20.3.9.3. Sales Footprint
      • 20.3.9.4. Strategy Overview
    • 20.3.10. Appsflyer
      • 20.3.10.1. Overview
      • 20.3.10.2. Product Portfolio
      • 20.3.10.3. Sales Footprint
      • 20.3.10.4. Strategy Overview
    • 20.3.11. Leadsrx
      • 20.3.11.1. Overview
      • 20.3.11.2. Product Portfolio
      • 20.3.11.3. Sales Footprint
      • 20.3.11.4. Strategy Overview
    • 20.3.12. Equifax
      • 20.3.12.1. Overview
      • 20.3.12.2. Product Portfolio
      • 20.3.12.3. Sales Footprint
      • 20.3.12.4. Strategy Overview

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology

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