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세계의 멀웨어 분석 시장 : 제품 유형별, 최종사용자별, 지역별 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장 및 동향 예측(2024-2031년)

Malware Analysis Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

발행일: | 리서치사: Persistence Market Research | 페이지 정보: 영문 309 Pages | 배송안내 : 2-5일 (영업일 기준)

    
    
    




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이 설문조사 보고서는 세계 멀웨어 분석 시장을 자세히 분석합니다. 이 종합적인 보고서는 주요 시장 역학, 촉진요인, 도전, 신흥 동향에 대한 귀중한 통찰력을 제공합니다. 사이버 보안 업계에서 멀웨어 분석 부문의 상세한 개요를 제공하고 2024년부터 2031년까지 시장 성장 궤도를 예측하는 독점 데이터와 통계를 제시하고 있습니다.

주요 인사이트

  • 멀웨어 분석 시장 규모(2024년) : 902억 달러
  • 예측 시장 가치(2031년) : 2,423억 달러
  • 세계 시장 성장률(CAGR 2024-2031년) : 15.2%

멀웨어 분석 시장 - 조사 범위:

멀웨어 분석 시장에는 컴퓨터 시스템, 네트워크 및 용도을 대상으로 하는 악성 소프트웨어의 위협을 탐지, 분석 및 완화하기 위해 설계된 광범위한 제품, 기술 및 서비스가 포함됩니다. 이 시장은 사이버 보안 공급업체, 기업, 정부 기관, 관리형 보안 서비스 제공업체(MSSP)에 서비스를 제공하고 위협 인텔리전스, 사고 대응, 보안 운영을 위한 멀웨어 분석 도구 및 솔루션을 제공합니다. 정적 해석, 동적 해석, 샌드박스, 머신러닝 등의 멀웨어 분석 기술에 의해 보안 전문가는 멀웨어를 특정·분류해, 그 거동을 이해해, 사이버 공격으로부터 보호하기 위한 대책을 개발하는 것이 수 있습니다. 시장 성장의 원동력은 멀웨어 공격의 빈도와 정교함 증가, 규제 규정 준수 요건, 고급 위협 감지 및 대응 기능에 대한 수요가 증가하고 있습니다.

시장 성장 촉진요인 : 세계의 멀웨어 분석 시장은 몇 가지 주요 성장 촉진요인의 혜택을 받고 있습니다. 랜섬웨어, 스파이웨어, 고도의 지속적 위협(APT)과 같은 멀웨어 위협의 급증은 모든 규모와 업종의 조직에 심각한 사이버 보안 위험을 초래하여 강력한 멀웨어 분석 솔루션에 대한 수요를 촉진하고 있습니다. 또한 디지털 변환에 대한 노력, 원격 근무 동향, 클라우드 배포로 인한 공격 대상의 확대로 인해 사전 대응적인 위협 탐지 및 사고 대응 기능에 대한 요구가 커지고 있습니다. 또한 인공지능(AI), 머신러닝(ML), 위협 인텔리전스의 진보로 보안 벤더는 보다 효과적이고 적응성이 높은 멀웨어 분석 도구를 개발할 수 있어 감지 정밀도 향상과 오탐지 감소 가능합니다. 게다가 GDPR(EU 개인정보보호규정), HIPAA, PCI DSS 등의 규제와 업계 표준은 멀웨어의 종합적인 보호 대책을 실시할 것을 조직에 의무화하고 시장 성장을 가속하고 있습니다.

시장 성장 억제요인 : 급속한 성장에도 불구하고 멀웨어 분석 시장은 기술 복잡성, 자원 제약, 위협 진화와 관련된 과제에 직면하고 있습니다. 멀웨어 작성자는 탐지를 피하고 기존의 보안 방어를 회피하기 위해 전술, 기술, 절차(TTP)를 끊임없이 적응시켜 혁신하고 있으며, 멀웨어 분석자나 보안 연구자에게 과제를 찔러 있습니다. 게다가 멀웨어 샘플이 다양하고 다양하다는 것 외에도 인적 전문 지식과 분석 능력이 제한되어 보안 운영 팀이 압도되어 위협 대응 및 복구 노력이 지연될 수 있습니다. 게다가 멀웨어 조사 및 분석에 있어서 데이터 프라이버시, 법적 책임, 윤리적 배려에 대한 우려는 업계 이해관계자들 간의 협력과 정보 공유를 방해할 수 있습니다. 이러한 장벽을 해결하려면 자동화, 오케스트레이션 및 위협 인텔리전스 플랫폼에 투자하여 멀웨어 분석 워크플로를 간소화하고 사이버 위협에 대한 조직의 내성을 강화해야 합니다.

시장 기회 : 멀웨어 분석 시장은 기술 혁신, 시장 통합, 산업 협력을 통해 큰 성장 기회를 제공합니다. 슬릿 사냥, MDR(Managed Detection and Response), 보안 분석 등의 새로운 동향은 보안 공급업체가 제품을 차별화하고 고객에게 부가가치 서비스를 제공할 수 있는 새로운 방법을 제공합니다. 멀웨어 분석 기능을 엔드포인트 탐지 및 대응(EDR), 네트워크 보안, 보안 정보 및 이벤트 관리(SIEM) 플랫폼과 통합함으로써 보안 스택 전반에 걸쳐 위협을 시각화하고 자동으로 대응할 수 있습니다. 또한 전략적 파트너십, 합병 및 인수를 통해 기업은 제품 포트폴리오를 확대하고 고객 기반을 확대하며 새로운 시장 동향을 활용할 수 있습니다. 게다가 설명 가능한 AI와 적대적 머신러닝과 같은 차세대 멀웨어 분석 기술 개발을 위한 R&D 투자는 탐지 효과를 높이고 오탐지율을 줄이고 시장 보급과 고객 만족 정도를 높일 수 있습니다.

보고서에서 답변한 주요 질문

  • 멀웨어 분석 시장의 세계 성장을 가속하는 요인은 무엇인가?
  • AI, ML, 위협 인텔리전스의 발전은 멀웨어 분석경쟁 구도를 어떻게 형성하는가?
  • 멀웨어 분석 부문에서 보안 공급업체와 기업이 직면하는 주요 과제와 기회는 무엇인가?
  • 위협 탐지 및 대응 능력을 향상시킬 가능성이 가장 높은 멀웨어 분석 기술과 기술은 무엇인가?
  • 시장 경쟁력을 유지하고 혁신을 추진하기 위해 대기업은 어떤 전략을 채택하고 있는가?

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

  • 시장 범위
  • 시장의 정의

제3장 시장 리스크와 동향 평가

  • 리스크 평가
    • COVID-19 위기와 멀웨어 분석에 미치는 영향
    • 과거의 위기와 비교한 COVID-19의 영향 벤치마크
    • 시장 매출에 미치는 영향
    • 주요 국가별 평가
    • 주요 시장 부문별 평가
    • 공급업체에 대한 액션 포인트 및 권장 사항
  • 시장에 영향을 주는 주요 동향
  • 설계 및 제품 개발 동향

제4장 시장 배경

  • 멀웨어 분석 시장 : 주요 국가별
  • 멀웨어 분석 시장 기회 평가
  • 시장 시나리오 예측
  • 투자 실현 가능성 분석
  • 예측 요인- 관련성과 영향
  • 시장 역학

제5장 성공의 핵심 요소

  • 제조업체는 침투율은 낮지만 성장률이 높은 시장에 주력
  • 부문의 높은 증분 기회에 베팅
  • 피어 벤치마크

제6장 세계 멀웨어 분석 시장 수요 분석

  • 과거 시장 분석(2019-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 예측(2024-2031년)
  • 전년대비 성장 동향 분석

제7장 세계의 멀웨어 분석 시장의 금액 분석

  • 과거 시장 매출 분석(2019-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 매출 예측(2024-2031년)
    • 전년대비 성장 동향 분석
    • 절대적 이익의 기회 분석

제8장 세계의 멀웨어 분석 시장 분석 : 컴포넌트별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모 분석 : 컴포넌트별(2019-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모의 분석과 예측 : 컴포넌트별(2024-2031년)
    • 솔루션
    • 서비스
  • 컴포넌트별 시장 매력도 분석

제9장 세계 멀웨어 분석 시장 분석 : 업계별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모 분석 : 업계별(2019-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모의 분석과 예측 : 업계별(2024-2031년)
    • 은행/금융서비스/보험
    • 정부 및 방위
    • 헬스케어
    • IT 및 통신
    • 제조
    • 연구와 학술
    • 기타
  • 업계별 시장 매력도 분석

제10장 세계의 멀웨어 분석 시장 분석 : 전개 형태별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모 분석 : 전개 형태별(2019-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모의 분석과 예측 : 전개 형태별(2024-2031년)
    • 온프레미스
    • 클라우드
  • 전개 형태별 시장 매력도 분석

제11장 세계 멀웨어 분석 시장 분석 : 조직 규모별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 과거 시장 규모 분석 : 조직 규모별(2019-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모의 분석과 예측 : 조직규모별(2024-2031년)
    • 중소기업
    • 대기업
  • 조직 규모별 시장 매력도 분석

제12장 세계 멀웨어 분석 시장 분석 : 지역별

  • 소개
  • 과거 시장 규모 분석 : 지역별(2019-2023년)
  • 현재 시장 규모의 분석과 예측 : 지역별(2024-2031년)
    • 북미
    • 라틴아메리카
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 중동 및 아프리카(MEA)
  • 지역별 시장 매력도 분석

제13장 북미 멀웨어 분석 시장 분석

제14장 라틴아메리카 멀웨어 분석 시장 분석

제15장 유럽 멀웨어 분석 시장 분석

제16장 아시아태평양 멀웨어 분석 시장 분석

제17장 중동 및 아프리카 멀웨어 분석 시장 분석

제18장 주요국의 멀웨어 분석 시장 분석

  • 소개
    • 주요 국가별 시장 매출 비율 분석
    • 세계와 국가별 성장 비교
  • 미국 멀웨어 분석 시장 분석
    • 시장분류에 따른 가치비율분석
    • 시장 분류에 의한 가치 분석과 예측(2024-2031년)
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 브라질
  • 독일
  • 프랑스
  • 이탈리아
  • 베네룩스
  • 영국
  • 북유럽 국가
  • 중국
  • 일본
  • 한국
  • GCC 국가
  • 남아프리카
  • 터키

제19장 시장 구조 분석

  • 기업계층별 시장 분석
  • 시장 집중도
  • 주요 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장현재분석

제20장 경쟁 분석

  • 경쟁 대시보드
  • 경쟁 벤치마킹
  • 경쟁의 심굴
    • FireEye
    • Cisco Systems Inc
    • Palo Alto Networks
    • Sophos Group
    • Symantec Corporation
    • Kaspersky Lab
    • Fortinet
    • Check Point Software Technologies
    • Qualys
    • MCAFEE

제21장 사용되는 전제조건과 약어

제22장 조사 방법

JHS 24.05.21

Persistence Market Research, a leading market research firm, has conducted a thorough analysis of the global Malware Analysis Market. This comprehensive report provides valuable insights into key market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. It offers a detailed overview of the malware analysis segment within the cybersecurity industry, presenting exclusive data and statistics projecting the market's growth trajectory from 2024 to 2031.

Key Insights:

  • Malware Analysis Market Size (2024): USD90.2 Bn
  • Projected Market Value (2031): USD242.3 Bn
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 15.2%

Malware Analysis Market - Report Scope:

The Malware Analysis Market encompasses a wide range of products, technologies, and services designed to detect, analyze, and mitigate malicious software threats targeting computer systems, networks, and applications. This market serves cybersecurity vendors, enterprises, government agencies, and managed security service providers (MSSPs), offering malware analysis tools and solutions for threat intelligence, incident response, and security operations. Malware analysis techniques, such as static analysis, dynamic analysis, sandboxing, and machine learning, enable security professionals to identify and classify malware, understand its behavior, and develop countermeasures to protect against cyber attacks. Market growth is driven by the increasing frequency and sophistication of malware attacks, regulatory compliance requirements, and the growing demand for advanced threat detection and response capabilities.

Market Growth Drivers: The global Malware Analysis Market benefits from several key growth drivers. The proliferation of malware threats, including ransomware, spyware, and advanced persistent threats (APTs), poses significant cybersecurity risks to organizations of all sizes and industries, driving demand for robust malware analysis solutions. Moreover, the expanding attack surface resulting from digital transformation initiatives, remote work trends, and cloud adoption increases the need for proactive threat detection and incident response capabilities. Additionally, advancements in artificial intelligence (AI), machine learning (ML), and threat intelligence enable security vendors to develop more effective and adaptive malware analysis tools, enhancing detection accuracy and reducing false positives. Furthermore, regulatory mandates and industry standards, such as GDPR, HIPAA, and PCI DSS, mandate organizations to implement comprehensive malware protection measures, fueling market growth.

Market Restraints: Despite its rapid growth, the Malware Analysis Market faces challenges related to technology complexity, resource constraints, and threat landscape evolution. Malware authors continuously adapt and innovate their tactics, techniques, and procedures (TTPs) to evade detection and bypass traditional security defenses, posing challenges for malware analysts and security researchers. Moreover, the high volume and diversity of malware samples, coupled with limited human expertise and analytical capacity, may overwhelm security operations teams and delay threat response and remediation efforts. Additionally, concerns about data privacy, legal liability, and ethical considerations in malware research and analysis may hinder collaboration and information sharing among industry stakeholders. Addressing these barriers requires investment in automation, orchestration, and threat intelligence platforms to streamline malware analysis workflows and enhance organizational resilience to cyber threats.

Market Opportunities: The Malware Analysis Market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, market consolidation, and industry collaboration. Emerging trends such as threat hunting, managed detection and response (MDR), and security analytics offer new avenues for security vendors to differentiate their offerings and provide value-added services to customers. The integration of malware analysis capabilities with endpoint detection and response (EDR), network security, and security information and event management (SIEM) platforms enables holistic threat visibility and automated response across the security stack. Furthermore, strategic partnerships, mergers, and acquisitions enable companies to broaden their product portfolios, expand their customer base, and capitalize on emerging market trends. Moreover, investment in research and development to develop next-generation malware analysis techniques, such as explainable AI and adversarial machine learning, can enhance detection efficacy and reduce false positive rates, driving market adoption and customer satisfaction.

Key Questions Answered in the Report:

  • What factors are driving the growth of the Malware Analysis Market globally?
  • How are advancements in AI, ML, and threat intelligence shaping the competitive landscape of malware analysis?
  • What are the key challenges and opportunities facing security vendors and enterprises in the malware analysis segment?
  • Which malware analysis techniques and technologies offer the highest potential for improving threat detection and response capabilities?
  • What strategies are leading companies employing to maintain their competitive edge and drive innovation in the market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Malware Analysis Market, including cybersecurity vendors, technology providers, and managed security service providers (MSSPs), focus on innovation, product differentiation, and market expansion to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to develop advanced malware analysis tools, threat intelligence feeds, and security analytics platforms tailored to the needs of enterprise customers. Moreover, strategic alliances with industry partners, threat intelligence sharing communities, and government agencies enable companies to enhance threat visibility, intelligence, and response capabilities. Furthermore, emphasis on customer education, training, and incident response services enhances brand credibility and customer trust in the competitive landscape of cybersecurity solutions.

Key Companies Profiled:

  • FireEye
  • Cisco Systems Inc
  • Palo Alto Networks
  • Sophos Group
  • Symantec Corporation
  • Kaspersky Lab
  • Fortinet
  • Check Point Software Technologies
  • Qualys
  • MCAFEE

Malware Analysis Market Research Segmentation:

By Component

  • Solutions

Static Analysis

Dynamic Analysis

  • Services

Training, Consulting and Advisory

Integration and Implementation

Managed SIEM

By Deployment Model

  • On-premise
  • Cloud

By Deployment Model

  • Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs)
  • Large Enterprise

By Vertical

  • BFSI
  • Government and Defense
  • Healthcare
  • IT and Telecom
  • Manufacturing
  • Research and academia

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Summary of Statistics
  • 1.3. Key Market Characteristics & Attributes
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage
  • 2.2. Market Definition

3. Market Risks and Trends Assessment

  • 3.1. Risk Assessment
    • 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Malware Analysis
    • 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis
    • 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn)
    • 3.1.4. Assessment by Key Countries
    • 3.1.5. Assessment by Key Market Segments
    • 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers
  • 3.2. Key Trends Impacting the Market
  • 3.3. Formulation and Product Development Trends

4. Market Background

  • 4.1. Malware Analysis Market, by Key Countries
  • 4.2. Malware Analysis Market Opportunity Assessment (US$ Mn)
    • 4.2.1. Total Available Market
    • 4.2.2. Serviceable Addressable Market
    • 4.2.3. Serviceable Obtainable Market
  • 4.3. Market Scenario Forecast
    • 4.3.1. Demand in optimistic Scenario
    • 4.3.2. Demand in Likely Scenario
    • 4.3.3. Demand in Conservative Scenario
  • 4.4. Investment Feasibility Analysis
    • 4.4.1. Investment in Established Markets
      • 4.4.1.1. In Short Term
      • 4.4.1.2. In Long Term
    • 4.4.2. Investment in Emerging Markets
      • 4.4.2.1. In Short Term
      • 4.4.2.2. In Long Term
  • 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 4.5.1. Top Companies Historical Growth
    • 4.5.2. Growth in Automation, By Country
    • 4.5.3. Malware Analysis Adoption Rate, By Country
  • 4.6. Market Dynamics
    • 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment
    • 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment
    • 4.6.3. Malware Analysis Market Opportunities
    • 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment

5. Key Success Factors

  • 5.1. Manufacturers' Focus on Low Penetration High Growth Markets
  • 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity
  • 5.3. Peer Benchmarking

6. Global Malware Analysis Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 6.1. Historical Market Analysis, 2019-2023
  • 6.2. Current and Future Market Projections, 2024-2031
  • 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7. Global Malware Analysis Market Value Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2031
    • 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Component

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Component , 2019-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component , 2024-2031
    • 8.3.1. Solution
      • 8.3.1.1. Static Analysis
      • 8.3.1.2. Dynamic Analysis
    • 8.3.2. Services
      • 8.3.2.1. Training, Consulting, and Advisory
      • 8.3.2.2. Integration and Implementation
      • 8.3.2.3. Managed Security Information and Event Management
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis By Component

9. Global Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Vertical

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Vertical, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Vertical, 2024-2031
    • 9.3.1. Banking, Financial Services, and Insurance
    • 9.3.2. Government and Defense
    • 9.3.3. Healthcare
    • 9.3.4. IT and Telecom
    • 9.3.5. Manufacturing
    • 9.3.6. Research and Academia
    • 9.3.7. Others
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Vertical

10. Global Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Deployment Mode

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment Mode, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment Mode, 2024-2031
    • 10.3.1. On-premises
    • 10.3.2. Cloud
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment Mode

11. Global Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Organization Size

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Organization Size , 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Organization Size , 2024-2031
    • 11.3.1. Small and Medium-Sized Enterprises
    • 11.3.2. Large Enterprises
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Organization Size

12. Global Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, By Region

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
  • 12.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2024-2031
    • 12.3.1. North America
    • 12.3.2. Latin America
    • 12.3.3. Europe
    • 12.3.4. Asia Pacific
    • 12.3.5. Middle East and Africa (MEA)
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Pricing Analysis
  • 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 13.4.1. By Country
      • 13.4.1.1. U.S.
      • 13.4.1.2. Canada
      • 13.4.1.3. Rest of North America
    • 13.4.2. By Component
    • 13.4.3. By Vertical
    • 13.4.4. By Organization Size
    • 13.4.5. By Deployment Mode
  • 13.5. Market Attractiveness Analysis
    • 13.5.1. By Country
    • 13.5.2. By Component
    • 13.5.3. By Vertical
    • 13.5.4. By Organization Size
    • 13.5.5. By Deployment Mode

14. Latin America Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. Brazil
      • 14.4.1.2. Mexico
      • 14.4.1.3. Rest of Latin America
    • 14.4.2. By Component
    • 14.4.3. By Vertical
    • 14.4.4. By Organization Size
    • 14.4.5. By Deployment Mode
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Component
    • 14.5.3. By Vertical
    • 14.5.4. By Organization Size
    • 14.5.5. By Deployment Mode

15. Europe Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Germany
      • 15.4.1.2. France
      • 15.4.1.3. U.K.
      • 15.4.1.4. Italy
      • 15.4.1.5. Benelux
      • 15.4.1.6. Nordic Countries
      • 15.4.1.7. Rest of Europe
    • 15.4.2. By Component
    • 15.4.3. By Vertical
    • 15.4.4. By Organization Size
    • 15.4.5. By Deployment Mode
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Component
    • 15.5.3. By Vertical
    • 15.5.4. By Organization Size
    • 15.5.5. By Deployment Mode

16. Asia Pacific Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. China
      • 16.4.1.2. Japan
      • 16.4.1.3. South Korea
      • 16.4.1.4. Rest of Asia Pacific
    • 16.4.2. By Component
    • 16.4.3. By Vertical
    • 16.4.4. By Organization Size
    • 16.4.5. By Deployment Mode
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Component
    • 16.5.3. By Vertical
    • 16.5.4. By Organization Size
    • 16.5.5. By Deployment Mode

17. Middle East and Africa Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. GCC Countries
      • 17.4.1.2. South Africa
      • 17.4.1.3. Turkey
      • 17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
    • 17.4.2. By Component
    • 17.4.3. By Vertical
    • 17.4.4. By Organization Size
    • 17.4.5. By Deployment Mode
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Component
    • 17.5.3. By Vertical
    • 17.5.4. By Organization Size
    • 17.5.5. By Deployment Mode

18. Key Countries Malware Analysis Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 18.1. Introduction
    • 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 18.2. US Malware Analysis Market Analysis
    • 18.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.2.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.2.2.1. By Component
      • 18.2.2.2. By Vertical
      • 18.2.2.3. By Organization Size
      • 18.2.2.4. By Deployment Mode
  • 18.3. Canada Malware Analysis Market Analysis
    • 18.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.3.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.3.2.1. By Component
      • 18.3.2.2. By Vertical
      • 18.3.2.3. By Organization Size
      • 18.3.2.4. By Deployment Mode
  • 18.4. Mexico Malware Analysis Market Analysis
    • 18.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.4.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.4.2.1. By Component
      • 18.4.2.2. By Vertical
      • 18.4.2.3. By Organization Size
      • 18.4.2.4. By Deployment Mode
  • 18.5. Brazil Malware Analysis Market Analysis
    • 18.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.5.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.5.2.1. By Component
      • 18.5.2.2. By Vertical
      • 18.5.2.3. By Organization Size
      • 18.5.2.4. By Deployment Mode
  • 18.6. Germany Malware Analysis Market Analysis
    • 18.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.6.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.6.2.1. By Component
      • 18.6.2.2. By Vertical
      • 18.6.2.3. By Organization Size
      • 18.6.2.4. By Deployment Mode
  • 18.7. France Malware Analysis Market Analysis
    • 18.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.7.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.7.2.1. By Component
      • 18.7.2.2. By Vertical
      • 18.7.2.3. By Organization Size
      • 18.7.2.4. By Deployment Mode
  • 18.8. Italy Malware Analysis Market Analysis
    • 18.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.8.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.8.2.1. By Component
      • 18.8.2.2. By Vertical
      • 18.8.2.3. By Organization Size
      • 18.8.2.4. By Deployment Mode
  • 18.9. BENELUX Malware Analysis Market Analysis
    • 18.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.9.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.9.2.1. By Component
      • 18.9.2.2. By Vertical
      • 18.9.2.3. By Organization Size
      • 18.9.2.4. By Deployment Mode
  • 18.10. UK Malware Analysis Market Analysis
    • 18.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.10.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.10.2.1. By Component
      • 18.10.2.2. By Vertical
      • 18.10.2.3. By Organization Size
      • 18.10.2.4. By Deployment Mode
  • 18.11. Nordic Countries Malware Analysis Market Analysis
    • 18.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.11.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.11.2.1. By Component
      • 18.11.2.2. By Vertical
      • 18.11.2.3. By Organization Size
      • 18.11.2.4. By Deployment Mode
  • 18.12. China Malware Analysis Market Analysis
    • 18.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.12.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.12.2.1. By Component
      • 18.12.2.2. By Vertical
      • 18.12.2.3. By Organization Size
      • 18.12.2.4. By Deployment Mode
  • 18.13. Japan Malware Analysis Market Analysis
    • 18.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.13.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.13.2.1. By Component
      • 18.13.2.2. By Vertical
      • 18.13.2.3. By Organization Size
      • 18.13.2.4. By Deployment Mode
  • 18.14. South Korea Malware Analysis Market Analysis
    • 18.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.14.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.14.2.1. By Component
      • 18.14.2.2. By Vertical
      • 18.14.2.3. By Organization Size
      • 18.14.2.4. By Deployment Mode
  • 18.15. GCC Countries Malware Analysis Market Analysis
    • 18.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.15.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.15.2.1. By Component
      • 18.15.2.2. By Vertical
      • 18.15.2.3. By Organization Size
      • 18.15.2.4. By Deployment Mode
  • 18.16. South Africa Malware Analysis Market Analysis
    • 18.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.16.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.16.2.1. By Component
      • 18.16.2.2. By Vertical
      • 18.16.2.3. By Organization Size
      • 18.16.2.4. By Deployment Mode
  • 18.17. Turkey Malware Analysis Market Analysis
    • 18.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
    • 18.17.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
      • 18.17.2.1. By Component
      • 18.17.2.2. By Vertical
      • 18.17.2.3. By Organization Size
      • 18.17.2.4. By Deployment Mode
    • 18.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country

19. Market Structure Analysis

  • 19.1. Market Analysis by Tier of Companies
  • 19.2. Market Concentration
  • 19.3. Market Share Analysis of Top Players
  • 19.4. Market Presence Analysis
    • 19.4.1. By Regional footprint of Players
    • 19.4.2. Product footprint by Players

20. Competition Analysis

  • 20.1. Competition Dashboard
  • 20.2. Competition Benchmarking
  • 20.3. Competition Deep Dive
    • 20.3.1. FireEye
      • 20.3.1.1. Overview
      • 20.3.1.2. Product Portfolio
      • 20.3.1.3. Sales Footprint
      • 20.3.1.4. Strategy Overview
    • 20.3.2. Cisco Systems Inc
      • 20.3.2.1. Overview
      • 20.3.2.2. Product Portfolio
      • 20.3.2.3. Sales Footprint
      • 20.3.2.4. Strategy Overview
    • 20.3.3. Palo Alto Networks
      • 20.3.3.1. Overview
      • 20.3.3.2. Product Portfolio
      • 20.3.3.3. Sales Footprint
      • 20.3.3.4. Strategy Overview
    • 20.3.4. Sophos Group
      • 20.3.4.1. Overview
      • 20.3.4.2. Product Portfolio
      • 20.3.4.3. Sales Footprint
      • 20.3.4.4. Strategy Overview
    • 20.3.5. Symantec Corporation
      • 20.3.5.1. Overview
      • 20.3.5.2. Product Portfolio
      • 20.3.5.3. Sales Footprint
      • 20.3.5.4. Strategy Overview
    • 20.3.6. Kaspersky Lab
      • 20.3.6.1. Overview
      • 20.3.6.2. Product Portfolio
      • 20.3.6.3. Sales Footprint
      • 20.3.6.4. Strategy Overview
    • 20.3.7. Fortinet
      • 20.3.7.1. Overview
      • 20.3.7.2. Product Portfolio
      • 20.3.7.3. Sales Footprint
      • 20.3.7.4. Strategy Overview
    • 20.3.8. Check Point Software Technologies
      • 20.3.8.1. Overview
      • 20.3.8.2. Product Portfolio
      • 20.3.8.3. Sales Footprint
      • 20.3.8.4. Strategy Overview
    • 20.3.9. Qualys
      • 20.3.9.1. Overview
      • 20.3.9.2. Product Portfolio
      • 20.3.9.3. Sales Footprint
      • 20.3.9.4. Strategy Overview
    • 20.3.10. MCAFEE
      • 20.3.10.1. Overview
      • 20.3.10.2. Product Portfolio
      • 20.3.10.3. Sales Footprint
      • 20.3.10.4. Strategy Overview

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology

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