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시장 점유율 및 예측 : CRM 고객 참여 센터(CRM CEC), 2023-2028년, 전 세계 시장 규모(2개 보고서 번들)

Market Share and Forecast: CRM Customer Engagement Center (CRM CEC), 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports)

발행일: | 리서치사: QKS Group | 페이지 정보: 영문 110 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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시장 점유율에 대한 설명

Quadrant Knowledge Solutions의 발표에 따르면, CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 시장은 2028년까지 12.10%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다.

오늘날의 경쟁 시장에서 기업은 일관된 고객 경험을 제공하여 고객의 기대에 부응하기 위해 기술, 프로세스 및 관리 도구를 활용하고 있습니다. 기업이 직면한 가장 큰 과제는 모든 부서에서 일관된 수준의 서비스를 제공하는 것입니다. 또한 고객들은 즉각성, 개인화, 효율성 등에 대한 요구가 증가하고 있습니다. 이는 기업이 적극적인 지원을 제공하고 시장 전반의 변화와 고객의 기대에 부응하는 부가가치 서비스를 제공하는 데 도움이 되는 CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 플랫폼을 채택함으로써 해결될 수 있습니다.

시장 전망

Quadrant Knowledge Solutions의 발표에 따르면, CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 시장은 2028년까지 12.10%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다.

오늘날의 경쟁 시장에서 기업은 일관된 고객 경험을 제공하여 고객의 기대에 부응하기 위해 기술, 프로세스 및 관리 도구를 활용하고 있습니다. 기업이 직면한 가장 큰 과제는 모든 부서에서 일관된 수준의 서비스를 제공하는 것입니다. 또한 고객들은 즉각성, 개인화, 효율성 등에 대한 요구가 증가하고 있습니다. 이는 기업이 CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 플랫폼을 채택하여 사전 예방적 지원을 제공하고 시장 전반의 변화와 고객의 기대에 부응하는 고부가가치 서비스를 제공하는 데 도움이 되는 CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 플랫폼을 채택함으로써 해결될 수 있습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 성장 촉진요인과 억제요인

제3장 세계 시장 점유율 분석

  • 세계의 CRM 고객 관여 센터(CRM CEC) 시장 점유율 분석

제4장 시장 점유율 분석

  • 시장 점유율 : 지역별
  • 시장 점유율 : 세계
  • 시장 점유율 : 미국
  • 시장 점유율 : 캐나다
  • 시장 점유율 : 라틴아메리카
  • 시장 점유율 : 서유럽
  • 시장 점유율 : 중유럽 및 동유럽
  • 시장 점유율 : 중동 및 아프리카
  • 시장 점유율 : 중국
  • 시장 점유율 : 아시아태평양(일본 및 중국 제외)
  • 시장 점유율 : 일본
  • 시장 점유율 : 업계별
  • 시장 점유율 : 미디어 및 엔터테인먼트
  • 시장 점유율 : 소매
  • 시장 점유율 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
  • 시장 점유율 : 여행 및 호스피탈리티
  • 시장 점유율 : 교육
  • 시장 점유율 : 공공 부문
  • 시장 점유율 : 헬스케어 및 생명과학 별
  • 시장 점유율 : 자동차
  • 시장 점유율 : 식품 및 음료
  • 시장 점유율 : 전개 유형별
  • 시장 점유율 : 온프레미스
  • 시장 점유율 : 클라우드
  • 시장 점유율 : 고객 유형별
  • 시장 점유율 : 중소기업
  • 시장 점유율 : 대기업
  • 시장 점유율 : 기업

제5장 기업 개요

  • 기업 개요
  • 애널리스트의 견해와 분석

제6장 부록

  • 조사 방법

Market Forecast:

제1장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 성장 촉진요인과 억제요인

제3장 시장 분석

  • CRM 고객 관여 센터(CRM CEC) 세계 시장 예측 분석

제4장 시장 예측 분석

  • 시장 예측 : 지역별
  • 시장 예측 : 세계
  • 시장 예측 : 미국
  • 시장 예측 : 캐나다
  • 시장 예측 : 라틴아메리카
  • 시장 예측 : 서유럽
  • 시장 예측 : 중유럽 및 동유럽
  • 시장 예측 : 중동 및 아프리카
  • 시장 예측 : 중국
  • 시장 예측 : 아시아태평양(일본 및 중국 제외)
  • 시장 예측 : 일본
  • 시장 전망 : 업계별
  • 시장 예측 : 미디어 및 엔터테인먼트
  • 시장 예측 : 소매
  • 시장 예측 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
  • 시장 예측 : 여행 및 호스피탈리티
  • 시장 예측 : 교육
  • 시장 예측 : 공공 부문
  • 시장 예측 : 헬스케어 및 생명과학
  • 시장 예측 : 자동차
  • 시장 예측 : 식품 및 음료
  • 시장 예측 : 전개 유형별
  • 시장 예측 : 온프레미스
  • 시장 예측 : 클라우드
  • 시장 예측 : 고객 유형별
  • 시장 예측 : 중소기업
  • 시장 예측 : 규모별
  • 시장 예측 : 기업

제5장 기업 개요

  • 기업 개요
  • 애널리스트의 견해와 분석

제6장 부록

  • 조사 방법
LSH 24.12.20

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center Market is Projected to Register a CAGR of 12.10% by 2028.

In today's competitive market, companies are making use of their technology, process and management tools to meet the customer's expectations by delivering a consistent customer experience. The biggest challenge that the companies are facing is to deliver a consistent level of service across all departments. And with customers' growing needs which include immediacy, personalized treatment, and efficiency. This is solved by adopting the CRM Customer Engagement Center platforms that helps businesses to deliver proactive support and offer extra value-added services to meet the overall market changes and customer expectations.

Quadrant Knowledge Solutions defines CRM Customer Engagement Center as "a centralised and integrated software solution for customer service and support. It offers both assisted and self-service assistance to consumers proactively and reactively by answering questions, resolving issues, and providing advice across several platforms. Customers receive personalised interactions and help with this application, which allows support personnel to reduce several redundant administrative tasks while also having access to collaborative tools and real-time analysis. On the whole, it enhances customer satisfaction, streamlines workflows, and supports strategies for building customer loyalty."

Market Forecast Description:

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center (CRM CEC) Projected to Register a CAGR of 12.10% by 2028.

In today's competitive market, companies are making use of their technology, process and management tools to meet the customer's expectations by delivering a consistent customer experience. The biggest challenge that the companies are facing is to deliver a consistent level of service across all departments. And with customers' growing needs which include immediacy, personalized treatment, and efficiency. This is solved by adopting the CRM Customer Engagement Center platforms that helps businesses to deliver proactive support and offer extra value-added services to meet the overall market changes and customer expectations.

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Share Analysis- Worldwide

  • Global CRM CEC Market Share Analysis

Chapter 04: Market Share Analysis

  • Market Share by Region
  • Market Share Worldwide
  • Market Share USA
  • Market Share Canada
  • Market Share Latin America
  • Market Share Western Europe
  • Market Share Central & Eastern Europe
  • Market Share Middle East & Africa
  • Market Share China
  • Market Share APAC Ex Japan & China
  • Market Share Japan
  • Market Share by Industry Verticals
  • Market Share by Media & Entertainment
  • Market Share by Retail
  • Market Share by BFSI
  • Market Share by Travel & Hospitality
  • Market Share by Education
  • Market Share by Public Sector
  • Market Share by Healthcare & Life Science
  • Market Share by Automotive
  • Market Share by Food & Beverage
  • Market Share by Deployment Type
  • Market Share by Deployment Type: On prem
  • Market Share by Deployment Type: Cloud
  • Market Share by Customer Type
  • Market Share by SMB
  • Market Share by Large
  • Market Share by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Analysis

  • Global CRM Customer Engagement Center (CRM CEC) Market Forecast Analysis

Chapter 04: Market Forecast Analysis

  • Market Forecast by Region
  • Market Forecast Global
  • Market Forecast USA
  • Market Forecast Canada
  • Market Forecast Latin America
  • Market Forecast Western Europe
  • Market Forecast Central & Eastern Europe
  • Market Forecast Middle East & Africa
  • Market Forecast China
  • Market Forecast APAC Ex Japan & China
  • Market Forecast Japan
  • Market Forecast by Industry Verticals
  • Market Forecast by Media & Entertainment
  • Market Forecast by Retail
  • Market Forecast by BFSI
  • Market Forecast by Travel & Hospitality
  • Market Forecast by Education
  • Market Forecast by Public Sector
  • Market Forecast by Healthcare & Life Science
  • Market Forecast by Automotive
  • Market Forecast by Food & Beverage
  • Market Forecast by Deployment Type
  • Market Forecast by Deployment Type: On prem
  • Market Forecast Deployment Type: Cloud
  • Market Forecast by Customer Type
  • Market Forecast by SMB
  • Market Forecast by Large
  • Market Forecast by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies
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