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시장보고서
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북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 전망(-2030년) : 지역별 분석 - 구성요소별, 배포 유형별, 용도별, 산업별, 지역별 분석North America Trade Promotion Management Software Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component, Deployment Type, Application, and Industry Vertical |
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북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 2022년 4억 8,182만 달러에서 2030년 9억 3,807만 달러로 성장할 것으로 예상되며, 2022-2030년간 CAGR은 8.7%를 나타낼 것으로 추정됩니다.
고급 분석을 이용한 판촉 활동 관리의 장점은 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장을 촉진할 것입니다.
데이터와 분석의 기술 발전으로 최근 몇 년동안 소비재와 소비재 제조업체가 재편되고 있습니다. 무역 촉진과 고급 분석을 연계하는 등의 기술 개발은 향후 무역 촉진을 보다 효율적이고 효과적으로 만드는 데 도움이 될 것입니다. 소비재 포장 기업은 판촉 활동 관리 활동을 수행하면서 고급 분석을 활용하고 있습니다. 고급 분석을 통해 소비재 기업들은 더 자세한 정보를 얻고, 쇼핑객과 소비자 행동과 관련된 통찰력을 얻고 있습니다. 분석을 통해 기업은 판촉 투자에 대한 수익률을 높이고, 종합적인 전략 목표에 따라 투자를 맞춤화할 수 있습니다. 또한, 효율적인 프로모션 전략과 분석을 활용하면 영업 이익률을 60% 향상시킬 수 있기 때문에 소매업체들은 무역 프로모션 관리의 이점을 잘 알고 있습니다. 끊임없는 개선으로 무역 촉진 최적화의 채택도 증가하고 있습니다. 또한, 판촉 활동 관리를 효율화하는 분석 솔루션을 제공하는 기업의 존재는 시장 성장에 긍정적으로 기여하고 있습니다. 예를 들어, 닐 애널리틱스는 판촉 최적화 솔루션 제공업체로 판촉 데이터와 비용 요소를 활용하여 매출 기준선을 만들어 매출 인어라운드를 결정하고 과거 판촉 상환율, 수량 증가, ROI를 계산하여 기업을 돕고 있습니다. 이와 같이 판촉 활동 관리를 위한 고급 분석의 사용은 향후 몇 년동안 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.
북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 개요
미국, 캐나다, 멕시코는 북미의 주요 경제권입니다. 이 지역의 다양한 소매업체들은 높은 투자수익률(ROI)을 창출하기 위해 첨단 기술 솔루션에 많은 투자를 하고 있습니다. 이 지역의 소비자들, 특히 미국 소비자들은 식료품에 많은 지출을 하기 때문에 여러 소매 스타트업들이 북미 시장에 진출하고 있습니다. 또한, 소매업체와 기술 기업들이 협력하여 신규 구매자 확보와 기존 구매자 유지를 위한 판촉 활동에 많은 투자를 하고 있습니다. 북미에서는 소비재 제조업체가 판촉 활동 관리 솔루션의 주요 최종 사용자입니다. 이 지역에는 Coca-Cola, Nestle, PepsiCo, Procter & Gamble, Philip Morris, L'Oreal, Kraft Foods Inc. 이러한 주요 소비재 기업의 존재로 인해 판촉 활동에 대한 지출이 증가하고 있습니다. 이들 기업은 소비재 부문에서 경쟁력을 유지하기 위해 브랜드 이미지를 높이고 판매를 촉진하는 광고 및 기타 판촉 활동에 지속적으로 투자하고 있습니다. 북미는 판촉 활동 관리 솔루션을 제공하는 기업의 발자취를 확인했습니다. 예를 들어, Adesso는 무역 홍보 관리 솔루션을 통해 고객이 무역 홍보를 관리하고 효과를 높일 수 있도록 돕고 있습니다. 이 솔루션은 북미의 중소 및 신흥 소비재 제조업체에 효율적입니다. 따라서 판촉 활동 관리 솔루션 제공 업체의 발자취와 북미 소비재 부문의 성장은 무역 촉진 활동을 효율적이고 효과적으로 관리하기 위해 판촉 활동 관리 소프트웨어에 대한 수요를 창출할 것으로 예상됩니다.
북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 매출 및 2030년까지의 예측(금액)
북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 세분화
북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 구성 요소, 배포 유형, 용도, 산업 및 국가별로 분류됩니다.
구성 요소에 따라 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 솔루션과 서비스로 양분되며, 솔루션 부문은 2022년 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.
배치 유형에 따라 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 클라우드와 온프레미스로 나뉘며, 2022년 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 클라우드 부문이 큰 비중을 차지할 것으로 예상됩니다.
용도별로 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 대기업과 중소기업으로 나뉩니다. 대기업 부문은 2022년 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 더 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.
업종별로 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 소매 및 소비재, 제약, IT 및 서비스, 제조업, 기타로 구분되며, 2022년 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 소매 및 소비재 부문이 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.
국가별로 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 미국, 캐나다, 멕시코로 구분됩니다. 미국이 2022년 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장을 장악했습니다.
Wipro Ltd, PSignite Group Inc, Aera Technology, TELUS, o9 Solutions, Inc, Oracle Cor, SAP SE, UpClear, Anaplan Inc, Aforza Inc 등이 북미의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 활동하는 주요 기업입니다.
The North America trade promotion management software market is expected to grow from US$ 481.82 million in 2022 to US$ 938.07 million by 2030. It is estimated to record a CAGR of 8.7% from 2022 to 2030.
Benefits of Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management Fuel North America Trade Promotion Management Software Market
Technological advancements in data and analytics have restructured consumer goods and fast-moving consumer goods companies in recent years. Technological developments such as linking trade promotion to advanced analytics can help in making the future of trade promotions more efficient and effective. Consumer goods packaged companies are using advanced analytics while conducting trade promotion management activities. Through advanced analytics, consumer goods companies obtain much more granular information, generating insight related to shoppers and their consumer behaviours. By utilizing analytics, these companies can drive better returns on promotional investment and customizing investment to line up with overarching strategic goals. Additionally, retailers are highly aware of the benefits provided by trade promotion management as they increase their operating margins by 60% by using efficient promotion strategies and analytics. With constant improvements, the adoption of trade promotion optimization is also rising. Moreover, the presence of companies offering analytics solutions to make trade promotion management efficient is making a positive contribution toward the market growth. For instance, Neal Analytics is a provider of trade promotion optimization solutions that assist businesses in creating a sales baseline for determining in-around of sales and calculating historical promotion redemption rate, volume uplift, and ROI by utilizing sell-through data and cost factors. Thus, the use of advanced analytics for trade promotion management is anticipated to fuel the market growth in the coming years.
North America Trade Promotion Management Software Market Overview
The US, Canada, and Mexico are major economies in North America. Various retail operators in the region are making substantial investments in advanced technological solutions to generate higher returns on investment (ROI). As consumers in the region, especially in the US, spend heavily on groceries, several retail start-ups are entering the North American market. Also, retailers and technology companies are collaborating to invest significantly in promotional activities to attract new buyers and retain existing ones. In North America, consumer goods companies are the major end users of trade promotion management solutions. The region consists of well-established consumer goods companies such as Coca-Cola, Nestle, PepsiCo., Procter & Gamble, Philip Morris, L'Oreal, and Kraft Foods Inc. Due to the presence of such leading consumer goods companies, the expenditure on promotional activities is rising. To remain competitive in the consumer goods sector, these companies continuously invest in advertising and other promotional activities to boost brand image and stimulate sales. North America witnessed the footprints of companies offering trade promotion management solutions. For instance, Adesso, through its trade promotion management solutions, assists its customers in enhancing trade promotion management and effectiveness. The solution is efficient for small, mid-size, and emerging consumer packaged goods manufacturers in North America. Therefore, the footprints of trade promotion management solution providers and the growth of the consumer goods sector in North America are projected to create the demand for trade promotion management software to manage trade promotion activities efficiently and effectively.
North America Trade Promotion Management Software Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
North America Trade Promotion Management Software Market Segmentation
The North America trade promotion management software market is segmented into component, deployment type, application, Industry vertical, and country.
Based on component, the North America trade promotion management software market is bifurcated into solution and services. The solution segment held a larger share of the North America trade promotion management software market in 2022.
In terms of deployment type, the North America trade promotion management software market is bifurcated into cloud and on-premise. The cloud segment held a larger share of the North America trade promotion management software market in 2022.
Based on application, the North America trade promotion management software market is bifurcated into large enterprises and SMEs. The large enterprises segment held a larger share of the North America trade promotion management software market in 2022.
In terms of industry vertical, the North America trade promotion management software market is segmented into retail & consumer goods, pharmaceutical, it and services, manufacturing, and others. The retail & consumer goods segment held the largest share of the North America trade promotion management software market in 2022.
Based on country, the North America trade promotion management software market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America trade promotion management software market in 2022.
Wipro Ltd; PSignite Group Inc; Aera Technology; TELUS; o9 Solutions, Inc.; Oracle Cor; SAP SE; UpClear; Anaplan Inc; and Aforza Inc are among the leading companies operating in the North America trade promotion management software market.