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웨어러블 공기청정기 시장 - 세계 산업 잠재력, 동향, 기회, 예측(2018-2028년)

Wearable Air Purifier Market - Global Industry Potential, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type (Neckhung, Mask), By Technology (HEPA, Air Ionizer), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, Competition

발행일: | 리서치사: TechSci Research | 페이지 정보: 영문 113 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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세계 웨어러블 공기청정기 시장은 예측 기간 동안 성장할 잠재력을 가지고 있습니다.

시장을 주도하는 것은 기술 발전, 산업화 발전, 대기 오염, 웨어러블 공기청정기의 연구 개발에 투자하는 전 세계의 다양한 기업입니다.

시장 성장을 확대하는 혁신적 제품군

웨어러블 공기청정기에 대한 수요가 증가함에 따라 기업들은 소비자층을 확대하기 위해 웨어러블 공기청정기의 혁신적인 기술을 내놓고 있습니다. 예를 들어, 다이슨은 2022년에 헤드폰이 달린 웨어러블 공기청정기를 발표했습니다. 미국에서는 2023년 3월부터 출시될 예정이며, 가격은 약 949달러입니다. 이 무선 헤드폰에는 노이즈 캔슬링 기술과 공기청정 기능이 탑재되어 있어 사용자에게 깨끗한 호흡 시스템을 제공한다는 것이 회사 측의 설명입니다. 마찬가지로 2022년 Shellios Technolabs는 공기청정 헬멧을 발표했습니다. 헬멧에 장착된 H13 등급 HEPA 필터는 PM2.5와 같은 부유 입자의 침입을 방지할 수 있습니다. 공기청정 시스템은 헬멧의 껍질에 뒤에서 고정되어 있습니다. 충전식 배터리로 구동됩니다. 필터가 PM2.5 입자를 제거한 후 덕트를 통해 호흡 부위에 깨끗한 공기가 공급됩니다. 2020년에는 LG가 웨어러블 공기청정기 'LG 퓨리케어(LG PuriCare(TM)'를 출시할 예정입니다. 이 제품에는 H13 HEPA 필터를 탑재해 0.3mm 크기의 공기 중 미세먼지를 최대 99.97%의 효율로 제거할 수 있습니다. 팬 속도는 내장된 LG 듀얼 팬과 호흡센서를 통해 착용자의 호흡 주기에 따라 발생하는 기압에 따라 조절됩니다.

또한, 이 기능은 안경을 착용할 때 발생하기 쉬운 김서림을 줄여줍니다. 또한, 내장 마이크와 스피커를 포함한 VoiceON(TM) 기술도 탑재되어 있습니다. 이러한 요인들은 예측 기간 동안 시장 성장을 더욱 촉진할 것으로 예상됩니다.

시장 성장을 촉진하는 대기오염 수준 상승

대기오염의 증가로 인해 전 세계적으로 공기청정기의 필요성이 크게 증가하고 있습니다. 세계보건기구(WHO)에 따르면, 전 세계 거의 모든 인구(99%)가 WHO의 대기질 규제치를 초과하는 공기를 마시고 있어 건강을 위협하고 있습니다. 현재 117개국 6000개 이상의 도시가 대기질을 모니터링하고 있으며, 이는 역대 최다입니다. 그러나 그곳에 사는 사람들은 여전히 건강에 해로운 수준의 초미세먼지와 이산화질소를 흡입하고 있으며, 중저소득 국가의 사람들이 가장 높은 노출량을 겪고 있습니다. 또한 금세기에는 산불과 폭염의 빈도, 강도 및 길이가 증가하여 대기 질이 악화되고 생태계와 인간의 건강에 영향을 미칠 가능성이 높습니다. 또한 세계기상기구의 최근 연구에 따르면 오염과 기후변화의 상호 작용은 수억 명의 사람들에게 더 많은 '기후 페널티'를 초래할 것으로 보입니다. 이러한 요인들은 소비자들이 웨어러블 공기청정기를 구매하도록 유도하고 있습니다. 따라서 특히 COVID-19 사태 이후 소비자들의 건강에 대한 인식이 높아졌습니다. 그들은 공기 매개 질병의 유해성을 더 잘 알고 있습니다. 이 요인은 예측 기간 동안 웨어러블 공기청정기 시장을 더욱 확대할 것으로 보입니다.

시장 성장을 촉진하는 기술 발전

시장 확대를 촉진하는 주요 요소는 신제품 출시의 증가와 제품 제공을 개선하는 기술 개발입니다. 예를 들어, 웨어러블 공기청정기 제조업체는 주변 공기 중의 유해한 입자를 효율적으로 파괴하는 이오나이저가 장착된 제품을 제공하고 있습니다. 또한, 가처분 소득의 증가로 인한 제품 수요의 증가는 전체 시장 수요를 증가시키고 있습니다. 또한, 산업화와 도시화로 인해 건축 활동이 활발해지면서 오염물질 배출량이 증가하고 있습니다. 이러한 요인들은 예측 기간 동안 시장 성장을 더욱 촉진할 것으로 예상됩니다.

사용 가능한 커스터마이징

TechSci Research는 주어진 시장 데이터를 사용하여 기업의 고유한 요구에 따라 맞춤화할 수 있는 서비스를 제공하고 있습니다. 보고서는 다음과 같은 커스터마이징이 가능합니다.

회사 소개

  • 추가 시장 진입 기업(최대 5개사)에 대한 심층 분석 및 프로파일링

목차

제1장 개요

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 웨어러블 공기청정기 업계 기업

제5장 웨어러블 공기청정기 산업 최신 동향

제6장 웨어러블 공기청정기 세계 시장 전망

  • 시장 규모와 예측
    • 금액·수량별
  • 시장 점유율과 예측
    • 제품 유형별
    • 기술별
    • 유통 채널별
    • 지역별

제7장 시장 역학

  • 웨어러블 공기청정기 산업의 촉진요인
  • 웨어러블 공기청정기 산업의 과제

제8장 시장 동향과 발전

제9장 웨어러블 공기청정기 산업의 기술 개발

제10장 관련 기업

  • 기업 개요(SWOT 포함)
    • LG Electronics Inc.
    • Headwaters, Inc.
    • ible Technology Inc.

제11장 웨어러블 공기청정기 산업의 미래 - 정성적 인사이트

제12장 웨어러블 공기청정기 가격

제13장 면책사항

ksm 23.08.23

The global wearable air purifiers market has the potential to grow in the forecast period. The market can be driven by technological advancement, rising industrialization, air pollution, and various companies around the globe investing in research and development of wearable air purifiers.

Wearable air purifiers have grown in popularity as a defense against viruses and other contaminants. They are portable and tiny. These released ions adhere to air contaminants and infuse them with a static charge. The charged particles are more likely to adhere to whatever is next to them, similar to a balloon that attaches to the wall when it has been statically charged. These portable air purifiers surround individuals with a clean air bubble while removing allergies, dust, and other airborne particles that could be dangerous.

The air filtration mechanism of one of the more recent versions of this technology is integrated into a mask. The best technique to use a portable air purifier may be in this manner. The mask isolates the mouth and nose, and the purification mechanism filters the air a person breathes. When it comes to these wearable devices, there are a lot of alternatives and sizes. They may resemble enormous futuristic collars worn around the neck or be as little as a smartphone and hang discretely on the chest. They may be suitable for use while being seated at a desk in a busy office.

Innovative Offerings to Expand the Market Growth

Since the demand for wearable air purifiers is rising, companies are coming up with innovative technologies in wearable air purifiers to expand their consumer base. For instance, in 2022, Dyson introduced a wearable air purifier with headphones. The product will be available in the United States from March 2023 and priced around USD 949. The wireless headphone is equipped with noise-canceling technology and air purification, which the company claims will provide the user with a clean breathing system. Similarly, in 2022, Shellios Technolabs unveiled an air-purifying helmet. The H13 Grade HEPA filter on the helmet prevents the entry of suspended particles like PM2.5. The air-purification system is fastened to the helmet's shell from behind. A rechargeable battery powers it. The filter removes PM2.5 particles, and the breathing region is subsequently provided with clean air via the ducting. Also, in 2020, LG announced the launch of its LG PuriCare™ wearable air purifier. The product has an H13 HEPA filter, which can eliminate airborne particles as small as 0.3 mm with up to 99.97% efficiency. The fan speed is adjusted following the air pressure generated by the wearer's breathing cycle via its integrated LG Dual Fans and respiratory sensor.

Additionally, this feature lessens fogging that often arises with wearing glasses. Moreover, it contains VoiceON™ technology that includes a built-in microphone and speaker. These factors are further projected to enhance the market growth during the forecast period.

Increasing Air Pollution Level to Fuel the Market Growth

The rising air pollution level significantly increases the need for air purifiers worldwide. According to the World Health Organization, almost the entire global population (99%) breathes air that exceeds WHO air quality limits and threatens their health. A record number of over 6000 cities in 117 countries are now monitoring air quality. However, the people living in them still breathe unhealthy levels of delicate particulate matter and nitrogen dioxide, with people in low and middle-income countries suffering the highest exposure. Moreover, this century is expected to see an increase in wildfires, heatwave frequency, intensity, and length, which will likely impair air quality and affect ecosystems and human health. Moreover, according to recent research from the World Meteorological Organization, the interaction between pollution and climate change will result in an additional "climate penalty" for hundreds of millions of people. These factors are prompting consumers to purchase wearable air purifiers. Hence, consumers are becoming health conscious, particularly after the COVID-19 pandemic. They are more aware of the harmful effects of air-borne diseases. This factor will further expand the market of wearable air purifiers during the forecast period.

Technological Advancements to Boost the Market Growth

The key component driving the market expansion is the rise in new product launches and technological developments that result in improved product offerings. For instance, wearable air purifier companies are offering products with ionizers that efficiently destroy harmful particles in the surrounding air. Additionally, the market's overall demand is being boosted by the rising product demand brought on by rising disposable income. Also, increasing levels of industrialization and urbanization are increasing building activities and pollutant emissions. Such factors are anticipated to further fuel the market growth during the projected period.

Market Segmentation

The wearable air purifiers market is segmented based on product type, technology, distribution channel, region, and competitional landscape. Based on product type, the market is segmented into necklaces and masks. Based on technology, the market is segregated into HEPA and air ionizers. Based on the distribution channel, the market is segregated into offline and online. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Company Profiles

LG Electronics Inc., Headwaters, Inc., and ible Technology Inc. are among the major market players in the global platform that lead the market growth of the global wearable air purifiers market.

Report Scope

In this report, the wearable air purifiers market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:

Wearable Air Purifiers Market, By Product Type:

  • Neckhung
  • Mask

Wearable Air Purifiers Market, By Technology:

  • HEPA
  • Air Ionizer

Wearable Air Purifiers Market, By Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

Wearable Air Purifiers Market, By Region:

  • North America
  • Europe
  • Asia-Pacific
  • South America
  • Middle East & Africa

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the wearable air purifiers market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Product Overview

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Companies in Wearable Air Purifiers Industry

5. Recent Developments in Wearable Air Purifiers Industry

6. Global Wearable Air Purifiers Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value & Volume
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Neckhung, Mask)
    • 6.2.2. By Technology Market Share Analysis (HEPA, Air Ionizer, Others)
    • 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline, Online)
    • 6.2.4. By Regional Market Share Analysis
      • 6.2.4.1. North America Market Share Analysis
      • 6.2.4.2. South America Market Share Analysis
      • 6.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis
      • 6.2.4.4. Europe Market Share Analysis
      • 6.2.4.5. Asia -Pacific Market Share Analysis

7. Market Dynamics

  • 7.1. Drivers in Wearable Air Purifiers Industry
  • 7.2. Challenges in Wearable Air Purifiers Industry

8. Market Trends and Developments

9. Technological Developments in Wearable Air Purifiers Industry

10. Companies Involved

  • 10.1. Company Profiles (Including SWOT)
    • 10.1.1. LG Electronics Inc.
    • 10.1.2. Headwaters, Inc.
    • 10.1.3. ible Technology Inc.

11. Future of Wearable Air Purifiers Industry - Qualitative Insights

12. Prices of Wearable Air Purifiers

13. About Us and Disclaimer

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