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세계의 여드름 방지 화장품 시장 조사 보고서 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2032년)Global Anti Acne Cosmetics Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
세계 여드름 방지 화장품 시장 규모는 2023년 54억 7,000만 달러에서 2032년 126억 3,000만 달러에 육박할 것으로 예상되며, 2024년부터 2032년까지 연평균 9.75%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.
여드름은 피부의 모낭이 죽은 피부 세포나 유분으로 막혀서 생기는 피부 상태를 말합니다. 여드름은 블랙헤드, 백반증, 뾰루지 등을 유발합니다. 여드름은 청소년들 사이에서 널리 퍼져 있지만, 모든 연령대의 사람들이 여드름에 걸릴 수 있습니다. 여드름 방지 화장품은 특정 크림, 로션, 마스크, 클렌저, 토너 등으로 구성됩니다. 여드름 방지 화장품은 소비자가 다른 여드름 치료제와 함께 사용합니다. 여드름의 징후와 증상은 증상의 심각도에 따라 다릅니다. 여드름을 유발하는 4가지 주요 요인으로는 기름으로 막힌 모낭, 과도한 기름(피지) 분비, 죽은 피부 세포, 박테리아의 염증 등이 있습니다.
남녀 모두 화장품 소비가 증가하고 있는 것이 여드름 방지 화장품 시장을 이끄는 주요 요인입니다. 또한, 청소년과 모든 연령대에서 여드름과 피부 질환의 높은 유병률도 여드름 방지 화장품 시장의 성장에 기여하고 있습니다. 미국 국립생물공학정보센터(NCBI)에 따르면 여드름은 전 세계 인구의 9.4%가 앓고 있는 것으로 추정되며, 이는 세계에서 8번째로 높은 유병률을 보이는 질환입니다. 또한, 여드름 관련 사회적 낙인이 여드름 방지 제품에 대한 소비자의 인식이 높아지면서 여드름 방지 화장품 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 또한, 급속한 도시화와 이러한 제품을 판매하는 E-Commerce 플랫폼의 증가는 향후 몇 년 동안 여드름 방지 화장품 시장의 주요 기업들에게 수익성 있는 성장 기회를 창출할 가능성이 높습니다.
조사 보고서는 Porter's Five Forces 모델, 시장 매력도 분석, 밸류체인 분석을 다루고 있습니다. 이러한 도구는 산업 구조를 명확하게 파악하고 세계 수준에서 경쟁의 매력을 평가하는 데 도움이됩니다. 또한 이러한 도구는 여드름 방지 화장품 세계 시장에서 각 부문을 포괄적으로 평가할 수 있습니다. 여드름 방지 화장품 산업의 성장과 동향은 이 조사에 대한 전체적인 접근 방식을 제공합니다.
여드름 방지 화장품 시장 보고서의 이 섹션에서는 국가 및 지역 수준의 부문에 대한 자세한 데이터를 제공하여 전략 담당자가 각 제품 또는 서비스의 타겟층을 식별하고 향후 비즈니스 기회를 포착할 수 있도록 돕습니다.
이 섹션에서는 북미, 유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카의 지역 전망을 다루며 여드름 방지 화장품 시장의 현재와 미래 수요를 파악합니다. 또한, 모든 주요 지역의 개별 용도별 수요, 추정치 및 예측에 초점을 맞추고 있습니다.
요청 사항이 있으시면 저희에게 연락 주시기 바랍니다. 당사의 조사팀은 고객의 요구에 따라 맞춤형 보고서를 제공할 수 있습니다.
The global demand for Anti Acne Cosmetics Market is presumed to reach the market size of nearly USD 12.63 Billion by 2032 from USD 5.47 Billion in 2023 with a CAGR of 9.75% under the study period 2024-2032.
Acne refers to a skin condition that arises when the skin's hair follicles become plugged with dead skin cells and oils. It causes blackheads, whiteheads, and pimples. Acne is widespread among teenagers, though it affects people of all ages. Anti-acne cosmetics comprise of specific creams, lotions, mask cleansers, toners, etc. Anti-acne cosmetics used by consumers in combination with other acne treatments. The signs and symptoms of acne vary as per the severity of the condition. The four significant factors that cause acne includes Hair follicles clogged by oil, Excess oil (sebum) production, dead skin cells, and bacteria Inflammation.
The rising consumption of cosmetics by both men and women is the primary factor driving the Anti Acne Cosmetics market. Also, the high prevalence of acne and skin disorders in adolescents and people of all ages contributes to the Anti Acne Cosmetics market's growth. According to the (NCBI) National Center of Biotechnology Information, it is estimated that acne affects 9.4% of the worldwide population, making it the eighth-most prevalent disease worldwide. Also, the negative social stigma associated with acne that leads to growing consumer awareness about anti-acne products is positively impacting the Anti Acne Cosmetics market's growth. Moreover, rapid urbanization and an increasing number of e-commerce platforms selling these products are likely to generate profitable growth opportunities for key players of the Anti Acne Cosmetics market in the coming years.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Anti Acne Cosmetics. The growth and trends of Anti Acne Cosmetics industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Anti Acne Cosmetics market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Anti Acne Cosmetics market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Anti Acne Cosmetics market include PCA, Obagi, PHYTOMER, SkinMedica, Skinbetter Science, Colorescience, Sente, Jan Marini Skin Research, Revision Skincare, The BeautyHealth Company, Glowbiotics LLC, Perricone MD. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
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