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세계의 여드름 방지 화장품 시장 조사 보고서 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2032년)

Global Anti Acne Cosmetics Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032

발행일: | 리서치사: Value Market Research | 페이지 정보: 영문 231 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    




※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 여드름 방지 화장품 시장 규모는 2023년 54억 7,000만 달러에서 2032년 126억 3,000만 달러에 육박할 것으로 예상되며, 2024년부터 2032년까지 연평균 9.75%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

여드름은 피부의 모낭이 죽은 피부 세포나 유분으로 막혀서 생기는 피부 상태를 말합니다. 여드름은 블랙헤드, 백반증, 뾰루지 등을 유발합니다. 여드름은 청소년들 사이에서 널리 퍼져 있지만, 모든 연령대의 사람들이 여드름에 걸릴 수 있습니다. 여드름 방지 화장품은 특정 크림, 로션, 마스크, 클렌저, 토너 등으로 구성됩니다. 여드름 방지 화장품은 소비자가 다른 여드름 치료제와 함께 사용합니다. 여드름의 징후와 증상은 증상의 심각도에 따라 다릅니다. 여드름을 유발하는 4가지 주요 요인으로는 기름으로 막힌 모낭, 과도한 기름(피지) 분비, 죽은 피부 세포, 박테리아의 염증 등이 있습니다.

시장 역학

남녀 모두 화장품 소비가 증가하고 있는 것이 여드름 방지 화장품 시장을 이끄는 주요 요인입니다. 또한, 청소년과 모든 연령대에서 여드름과 피부 질환의 높은 유병률도 여드름 방지 화장품 시장의 성장에 기여하고 있습니다. 미국 국립생물공학정보센터(NCBI)에 따르면 여드름은 전 세계 인구의 9.4%가 앓고 있는 것으로 추정되며, 이는 세계에서 8번째로 높은 유병률을 보이는 질환입니다. 또한, 여드름 관련 사회적 낙인이 여드름 방지 제품에 대한 소비자의 인식이 높아지면서 여드름 방지 화장품 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다. 또한, 급속한 도시화와 이러한 제품을 판매하는 E-Commerce 플랫폼의 증가는 향후 몇 년 동안 여드름 방지 화장품 시장의 주요 기업들에게 수익성 있는 성장 기회를 창출할 가능성이 높습니다.

조사 보고서는 Porter's Five Forces 모델, 시장 매력도 분석, 밸류체인 분석을 다루고 있습니다. 이러한 도구는 산업 구조를 명확하게 파악하고 세계 수준에서 경쟁의 매력을 평가하는 데 도움이됩니다. 또한 이러한 도구는 여드름 방지 화장품 세계 시장에서 각 부문을 포괄적으로 평가할 수 있습니다. 여드름 방지 화장품 산업의 성장과 동향은 이 조사에 대한 전체적인 접근 방식을 제공합니다.

시장 세분화

여드름 방지 화장품 시장 보고서의 이 섹션에서는 국가 및 지역 수준의 부문에 대한 자세한 데이터를 제공하여 전략 담당자가 각 제품 또는 서비스의 타겟층을 식별하고 향후 비즈니스 기회를 포착할 수 있도록 돕습니다.

지역 분석

이 섹션에서는 북미, 유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카의 지역 전망을 다루며 여드름 방지 화장품 시장의 현재와 미래 수요를 파악합니다. 또한, 모든 주요 지역의 개별 용도별 수요, 추정치 및 예측에 초점을 맞추고 있습니다.

요청 사항이 있으시면 저희에게 연락 주시기 바랍니다. 당사의 조사팀은 고객의 요구에 따라 맞춤형 보고서를 제공할 수 있습니다.

목차

제1장 서문

제2장 주요 요약

  • 시장 하이라이트
  • 세계 시장 현황

제3장 여드름 방지 화장품 - 산업 분석

  • 소개 : 시장 역학
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 시장 기회
  • 업계 동향
  • Porter's Five Forces 분석
  • 시장 매력 분석

제4장 밸류체인 분석

  • 밸류체인 분석
  • 원자재 분석
    • 원자재 리스트
    • 원자재 제조업체 리스트
    • 주요 원자재 가격 동향
  • 잠재적 바이어 리스트
  • 마케팅 채널
    • 직접 마케팅
    • 간접 마케팅
    • 마케팅 채널 발전 동향

제5장 여드름 방지 화장품 세계 시장 분석 : 제품 유형별

  • 개요 : 제품 유형별
  • 실적과 예측 데이터 분석 : 제품 유형별
  • 마스크
  • 크림 & 로션
  • 클렌저 & 토너
  • 기타

제6장 여드름 방지 화장품 세계 시장 분석 : 성별

  • 개요 : 성별
  • 실적과 예측 데이터 분석 : 성별
  • 여성
  • 남성

제7장 여드름 방지 화장품 세계 시장 분석 : 최종 용도별

  • 개요 : 최종 용도별
  • 실적과 예측 데이터 분석 : 최종 용도별
  • 피부과 클리닉
  • 메드스파

제8장 여드름 방지 화장품 세계 시장 분석 : 지역별

  • 지역별 전망
  • 소개
  • 북미의 매출 분석
    • 개요·실적과 예측
    • 북미 : 부문별
    • 북미 : 국가별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽의 매출 분석
    • 개요·실적과 예측
    • 유럽 : 부문별
    • 유럽 : 국가별
    • 영국
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 러시아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 매출 분석
    • 개요·실적과 예측
    • 아시아태평양 : 부문별
    • 아시아태평양 : 국가별
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 호주
    • 동남아시아
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 매출 분석
    • 개요·실적과 예측
    • 라틴아메리카 : 부문별
    • 라틴아메리카 : 국가별
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 페루
    • 칠레
    • 기타 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카의 매출 분석
    • 개요·실적과 예측
    • 중동 및 아프리카 : 부문별
    • 중동 및 아프리카 : 국가별
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 이스라엘
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제9장 여드름 방지 화장품 기업 경쟁 상황

  • 여드름 방지 화장품 시장 경쟁
  • 제휴·협력·협정
  • 인수합병
  • 신제품 발매
  • 기타 개발

제10장 기업 개요

  • 상위 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장 집중도
  • PCA
  • Obagi
  • PHYTOMER
  • SkinMedica
  • Skinbetter Science
  • Colorescience
  • Sente
  • Jan Marini Skin Research
  • Revision Skincare
  • The BeautyHealth Company
  • Glowbiotics LLC
  • Perricone MD
ksm 24.11.20

The global demand for Anti Acne Cosmetics Market is presumed to reach the market size of nearly USD 12.63 Billion by 2032 from USD 5.47 Billion in 2023 with a CAGR of 9.75% under the study period 2024-2032.

Acne refers to a skin condition that arises when the skin's hair follicles become plugged with dead skin cells and oils. It causes blackheads, whiteheads, and pimples. Acne is widespread among teenagers, though it affects people of all ages. Anti-acne cosmetics comprise of specific creams, lotions, mask cleansers, toners, etc. Anti-acne cosmetics used by consumers in combination with other acne treatments. The signs and symptoms of acne vary as per the severity of the condition. The four significant factors that cause acne includes Hair follicles clogged by oil, Excess oil (sebum) production, dead skin cells, and bacteria Inflammation.

MARKET DYNAMICS

The rising consumption of cosmetics by both men and women is the primary factor driving the Anti Acne Cosmetics market. Also, the high prevalence of acne and skin disorders in adolescents and people of all ages contributes to the Anti Acne Cosmetics market's growth. According to the (NCBI) National Center of Biotechnology Information, it is estimated that acne affects 9.4% of the worldwide population, making it the eighth-most prevalent disease worldwide. Also, the negative social stigma associated with acne that leads to growing consumer awareness about anti-acne products is positively impacting the Anti Acne Cosmetics market's growth. Moreover, rapid urbanization and an increasing number of e-commerce platforms selling these products are likely to generate profitable growth opportunities for key players of the Anti Acne Cosmetics market in the coming years.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Anti Acne Cosmetics. The growth and trends of Anti Acne Cosmetics industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Anti Acne Cosmetics market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Type

  • Mask
  • Creams & Lotions
  • Cleansers & Toners
  • Others

By Gender

  • Women
  • Men

By End-use

  • Dermatology Clinics
  • Medspa

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Anti Acne Cosmetics market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Anti Acne Cosmetics market include PCA, Obagi, PHYTOMER, SkinMedica, Skinbetter Science, Colorescience, Sente, Jan Marini Skin Research, Revision Skincare, The BeautyHealth Company, Glowbiotics LLC, Perricone MD. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. ANTI ACNE COSMETICS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Gender
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By End-use
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL ANTI ACNE COSMETICS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Overview By Product Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Product Type
  • 5.3. Mask Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Creams & Lotions Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Cleansers & Toners Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL ANTI ACNE COSMETICS MARKET ANALYSIS BY GENDER

  • 6.1. Overview By Gender
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Gender
  • 6.3. Women Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Men Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL ANTI ACNE COSMETICS MARKET ANALYSIS BY END-USE

  • 7.1. Overview By End-use
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By End-use
  • 7.3. Dermatology Clinics Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Medspa Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL ANTI ACNE COSMETICS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ANTI ACNE COSMETICS COMPANIES

  • 9.1. Anti Acne Cosmetics Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF ANTI ACNE COSMETICS INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. PCA
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. Obagi
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. PHYTOMER
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. SkinMedica
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Skinbetter Science
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. Colorescience
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Sente
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. Jan Marini Skin Research
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments
  • 10.11. Revision Skincare
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Revenue
    • 10.11.3 Products
    • 10.11.4 Recent Developments
  • 10.12. The BeautyHealth Company
    • 10.12.1 Company Overview
    • 10.12.2 Company Revenue
    • 10.12.3 Products
    • 10.12.4 Recent Developments
  • 10.13. Glowbiotics LLC
    • 10.13.1 Company Overview
    • 10.13.2 Company Revenue
    • 10.13.3 Products
    • 10.13.4 Recent Developments
  • 10.14. Perricone MD
    • 10.14.1 Company Overview
    • 10.14.2 Company Revenue
    • 10.14.3 Products
    • 10.14.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies

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