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1804074

필리핀의 소비자 가전 시장

Consumer Electronics in the Philippines

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 84 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

2025년 필리핀의 소비자 가전 시장은 급속한 디지털화, 가처분 소득 증가, 기술에 익숙한 인구 증가로 특징지어졌습니다. 진화하는 소비자들의 라이프스타일과 혁신에 대한 강한 관심으로, 주요 카테고리는 왕성한 수요를 기록했습니다. 원격 근무과 사무실 기반 작업 간의 전환은 컴퓨터 수요를 재조정했으며, Dell, Asus, Acer 등의 브랜드 AI 지원 노트북은 생산성과 보안 기능을 강화함으로써 큰 지지를 얻었습니다.

Euromonitor International의 조사 보고서 '필리핀의 소비자 가전'은 가정 내, 휴대용 및 차량용 소비자 가전 시장 규모와 모양을 국가 수준에서 종합적으로 안내합니다. 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 견인하는 부문을 파악할 수 있습니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)을 전략적으로 분석했습니다. 예측은 시장이 어떻게 변하는지를 보여줍니다.

적용 제품 : 컴퓨터 및 주변기기, 자동차 엔터테인먼트, 가정용 가전 제품, 휴대용 가전 제품

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

  • 소비자 일렉트로닉스 시장의 상세한 파악
  • 성장 분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
  • 경쟁 환경, 시장 주요 진출기업, 주요 브랜드를 이해
  • 5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지를 평가

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서 및 온라인 정보 시스템 출판에 50년 이상의 경험을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시 티에 사무소를 두고 세계 100개국에 분석가 네트워크를 보유하고 있는 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안에 도움이 되는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

  • 소비자 가전 : 전체상(2025년)
  • 주요 동향(2025년)
  • 경쟁 구도
  • 채널 개발
  • 소비자용 전자 기기의 향후는 어떻게 될까

시장 데이터

면책사항

출처

필리핀 컴퓨터 및 주변기기

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 수요의 변화와 확대에 수반하는 지역적인 판매량 증가를 추적
  • 카테고리 내에서의 경쟁이 격화
  • 가전·전자 기기의 전문업체가 유통 시장을 계속 독점

전망과 기회

  • 기술 개발과 강력한 게임 시장을 통해 지속적인 성장
  • AI 통합이 현대의 노트북의 새로운 전장
  • 컴퓨터와 주변기기에서의 지속가능성의 중요성 증가

카테고리 데이터

필리핀의 차량 내 엔터테인먼트

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 제조업체의 기능확장별 애프터마켓의 정체를 이해
  • Pioneer는 통합 경쟁 구도에서의 리드를 강화
  • 전문 소매업체가 자동차 인포테인먼트 시스템의 유통을 독점

전망과 기회

  • AI 내비게이션을 활용하여 마닐라 수도권의 정체에 대항
  • 사이버 보안 혁신을 통해 안전성과 신뢰 제고
  • 뒷좌석과 멀티스크린 엔터테인먼트의 기회 창출

카테고리 데이터

필리핀의 홈 오디오 및 영화

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 카테고리의 퍼포먼스가 침체하고 있음에도 불구하고, 소비자는 프리미엄으로 몰입감이 있는 오디오 체험을 요구
  • 대기업이 우세하지만 소규모 브랜드도 혁신을 통해 매력 발산
  • 현지 시장에서 볼 수 있는 옴니채널 유통 접근법

전망과 기회

  • 홈시어터와 스피커 시스템은 가장 역동적인 퍼포먼스를 계속 발휘
  • 원활한 스마트 홈 통합과 AI의 채용이 구입의 큰 요인
  • 고음질은 여전히 혁신의 주된 목표

카테고리 데이터

필리핀 홈 비디오

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 몰입형으로 개인화된 체험에 대한 수요가 높아지고, 스마트 TV가 성장을 견인
  • 대기업의 혁신과 중소 브랜드의 합리적인 가격의 제품에 의해 경쟁이 격화
  • 옴니 채널, 소셜 커머스, 디지털 통합별 유통의 변화

전망과 기회

  • 종래의 가정용 비디오 기술의 종말에 수반해, 액정 TV와 OLED TV가 향후 매출 견인
  • 디지털 TV와 스마트 TV의 추가 보급은 수요 및 공급의 양면에서 추진
  • 효과적인 브랜드 인지도 구축을 포함한 기술을 넘어 혁신이 필요

카테고리 데이터

필리핀의 영상 진단 장치

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 디지털 캠코더는 쇠퇴 경향에 있는 카테고리 중에서도 여전히 강력한 퍼포먼스를 유지
  • 이미징 디바이스 경쟁 구도는 여전히 매우 긴밀
  • 고객 구매 프로세스에서 옴니 채널 접근

전망과 기회

  • 스마트폰은 화상 기기에 위협과 기회를 모두 창출
  • AI 개인화를 화상 기기에 짜넣는 것으로, 애호가나 전문가에게 어필
  • 커뮤니티 구축은 영상 기기가 관련성을 유지하기 위한 혁신적인 접근

카테고리 데이터

필리핀의 휴대용 기업

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 무선 스피커가 카테고리의 성장을 견인
  • 중소 브랜드의 힘에도 불구하고, 대기업은 지위 유지
  • 옴니채널 쇼핑이 소비자 행동을 형성

전망과 기회

  • 스트리밍의 진화 가운데, 무선 스피커는 계속해서 주요한 촉진요인
  • AI와 음성 기동을 통합하여 소비자 체험을 향상
  • 기술을 넘어 기능적인 디자인이 성장을 가속

카테고리 데이터

필리핀의 휴대폰

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 휴대전화의 소비자 선택은 양극화가 진행
  • 가격 경쟁과 시장 세분화의 격화
  • 옴니채널 접근법이 가장 효과적인 유통 전략으로 간주

전망과 기회

  • 휴대전화는 정체된 현지 시장에도 불구하고 전략적으로 브랜드 충성도를 구축
  • 향후 개발의 일환으로서 AI 혁신과 부문화된 소비자에 대한 주력
  • 기능성, 디자인, 에코시스템의 통합이 주요 동향

카테고리 데이터

필리핀의 웨어러블 전자 기기

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 디지털 액티비티 워치와 스마트 웨어러블이 2025년의 성장을 견인
  • Huawei Technologies가 리더십을 강화하지만 소규모 브랜드도 이익 창출
  • 옴니채널 유통 전략은 계속 진화

전망과 기회

  • 스마트 웨어러블은 향후 카테고리의 성장을 견인하지만, 다른 포맷에도 기회
  • 스마트 웨어러블에서는 디자인과 기능의 개인화가 기대
  • 수량 공유를 경쟁할 때 중요하다고 생각되는 가격 전략

카테고리 데이터

필리핀의 무선 헤드폰

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • TWS 이어폰은 저렴한 가격, 전자상거래, 젊은 소비자의 견인에 의해 폭발적인 성장을 기록
  • 소규모 브랜드가 이익을 올리면서 경쟁이 격화
  • 옴니채널 유통 전략이 구매 프로세스를 변화

전망과 기회

  • 피트니스 트렌드를 배경으로, TWS 이어폰이 향후의 기세를 견인
  • 프리미엄화와 고급 오디오 기능이 중요한 세일즈 포인트가 될 것으로 예상
  • AI와 스마트 기능의 동향을 도입한 무선 헤드폰

카테고리 데이터

KTH 25.09.09

In 2025, consumer electronics in the Philippines was marked by rapid digitalisation, rising disposable incomes, and an increasingly tech-savvy population. Major categories experienced robust demand, driven by evolving consumer lifestyles and a strong focus on innovation. The shift between remote and office-based work recalibrated computer demand, with AI-ready laptops from brands such as Dell, Asus, and Acer gaining significant traction due to their enhanced productivity and security features.

Euromonitor International's Consumer Electronics in Philippines report offers a comprehensive guide to the size and shape of the in-home, portable and in-car consumer electronics products markets at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Computers and Peripherals, In-Car Entertainment, In-Home Consumer Electronics, Portable Consumer Electronics.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Electronics market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Consumer electronics in 2025: The big picture
  • 2025 key trends
  • Competitive landscape
  • Channel developments
  • What next for consumer electronics?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 2 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 3 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 4 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 5 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 7 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 8 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 9 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 10 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 11 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

COMPUTERS AND PERIPHERALS IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Tracking local volume growth as demand shifts and expands
  • Competition heightens within the category
  • Appliances and electronics specialists continues to dominate distribution

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Sustaining growth through technological development and strong gaming market
  • AI integration becomes the new battleground for modern laptops
  • The increasing importance of sustainability within computers and peripherals

CATEGORY DATA

  • Table 12 Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2020-2025
  • Table 13 Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2020-2025
  • Table 14 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 15 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 16 Sales of Computers by Category: Business Volume 2020-2025
  • Table 17 Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2020-2025
  • Table 18 Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2020-2025
  • Table 19 Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2020-2025
  • Table 20 NBO Company Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2021-2025
  • Table 21 LBN Brand Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2022-2025
  • Table 22 Distribution of Computers and Peripherals by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 23 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2025-2030
  • Table 24 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2025-2030
  • Table 25 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 26 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 27 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume 2025-2030
  • Table 28 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2025-2030
  • Table 29 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2025-2030
  • Table 30 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2025-2030

IN-CAR ENTERTAINMENT IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Understanding aftermarket stagnation amid manufacturers' feature expansion
  • Pioneer strengthens lead of consolidated competitive landscape
  • Specialist retailers dominate distribution of car infotainment systems

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Leveraging AI navigation to combat Metro Manila's gridlock
  • Elevating safety and trust through cybersecurity innovation
  • Seizing opportunities in rear seat and multiscreen entertainment

CATEGORY DATA

  • Table 31 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2020-2025
  • Table 32 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2020-2025
  • Table 33 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 34 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 35 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2021-2025
  • Table 36 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2022-2025
  • Table 37 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 38 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2025-2030
  • Table 39 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2025-2030
  • Table 40 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 41 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME AUDIO AND CINEMA IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Despite category's weak performance, consumers search for premium, immersive audio experiences
  • Major players dominate, but small brands also appeal through innovation
  • Omnichannel approach to distribution observed in the local market

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Home cinema and speaker systems to remain the most dynamic performer
  • Seamless smart home integration and AI adoption will be key purchase drivers
  • High sound quality is still considered the main goal of innovation

CATEGORY DATA

  • Table 42 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2020-2025
  • Table 43 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2020-2025
  • Table 44 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 45 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 46 NBO Company Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2021-2025
  • Table 47 LBN Brand Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2022-2025
  • Table 48 Distribution of Home Audio and Cinema by Channel: % Volume 2021-2025
  • Table 49 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2025-2030
  • Table 50 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2025-2030
  • Table 51 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 52 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME VIDEO IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Smart TVs drive growth, driven by demand for immersive and personalised experiences
  • Competition intensifies with innovation from leading players and affordable offerings by smaller brands
  • Transforming distribution with omnichannel, social commerce, and digital integration

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • LCD and OLED TVs to drive future sales following exit of older home video technology
  • Further adoption of digital and smart TVs to be driven by both demand and supply sides
  • Innovation beyond technology is needed, including building effective brand awareness

CATEGORY DATA

  • Table 53 Sales of Home Video by Category: Volume 2020-2025
  • Table 54 Sales of Home Video by Category: Value 2020-2025
  • Table 55 Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 56 Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 57 Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2020-2025
  • Table 58 NBO Company Shares of Home Video: % Volume 2021-2025
  • Table 59 LBN Brand Shares of Home Video: % Volume 2022-2025
  • Table 60 Distribution of Home Video by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 61 Forecast Sales of Home Video by Category: Volume 2025-2030
  • Table 62 Forecast Sales of Home Video by Category: Value 2025-2030
  • Table 63 Forecast Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 64 Forecast Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 65 Forecast Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2025-2030

IMAGING DEVICES IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Digital camcorders remains a dynamic performer in declining category
  • Competitive landscape of imaging devices remains highly consolidated
  • Omnichannel approach in customer purchase journey

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smartphones present both threats and opportunities to imaging devices
  • Embedding AI personalisation in imaging devices set to appeal to enthusiasts and professionals
  • Community building is considered an innovative approach for imaging devices to stay relevant

CATEGORY DATA

  • Table 66 Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2020-2025
  • Table 67 Sales of Imaging Devices by Category: Value 2020-2025
  • Table 68 Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 69 Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 70 NBO Company Shares of Imaging Devices: % Volume 2021-2025
  • Table 71 LBN Brand Shares of Imaging Devices: % Volume 2022-2025
  • Table 72 Distribution of Imaging Devices by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 73 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2025-2030
  • Table 74 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Value 2025-2030
  • Table 75 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 76 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2025-2030

PORTABLE PLAYERS IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Wireless speakers sole driver of category's growth
  • Major players solidify positions, despite strength of smaller brands
  • Omnichannel shopping shapes consumer behaviour

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Wireless speakers will remain key growth driver amid streaming evolution
  • Integrating AI and voice activation to enhance the consumer experience
  • Beyond technology, functional designs can help drive growth

CATEGORY DATA

  • Table 77 Sales of Portable Players by Category: Volume 2020-2025
  • Table 78 Sales of Portable Players by Category: Value 2020-2025
  • Table 79 Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 80 Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 81 NBO Company Shares of Portable Players: % Volume 2021-2025
  • Table 82 LBN Brand Shares of Portable Players: % Volume 2022-2025
  • Table 83 Distribution of Portable Players by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 84 Forecast Sales of Portable Players by Category: Volume 2025-2030
  • Table 85 Forecast Sales of Portable Players by Category: Value 2025-2030
  • Table 86 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 87 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2025-2030

MOBILE PHONES IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Mobile phones sees rising polarisation in consumer choices
  • Intensifying price competition and market segmentation
  • Omnichannel approach deemed the most effective distribution strategy

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Mobile phones can strategically build brand loyalty despite stagnant local market
  • AI innovation and segmented consumer focus as part of future development
  • Functionality, design and ecosystem integration will be major trends

CATEGORY DATA

  • Table 88 Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 89 Sales of Mobile Phones by Category: Value 2020-2025
  • Table 90 Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 91 Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 92 Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2022-2025
  • Table 93 NBO Company Shares of Mobile Phones: % Volume 2021-2025
  • Table 94 LBN Brand Shares of Mobile Phones: % Volume 2022-2025
  • Table 95 Distribution of Mobile Phones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 96 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 97 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Value 2025-2030
  • Table 98 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 99 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 100 Forecast Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2025-2030

WEARABLE ELECTRONICS IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Digital activity watches and smart wearables drive growth in 2025
  • Huawei Technologies strengthens leadership, but smaller brands also make gains
  • Omnichannel distribution strategies continue to evolve

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smart wearables to drive future category growth, but other formats offer opportunities
  • Personalisation in design and function expected among smart wearables
  • Pricing strategies considered important when competing for volume share

CATEGORY DATA

  • Table 101 Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 102 Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 103 Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 104 Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 105 NBO Company Shares of Wearable Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 106 LBN Brand Shares of Wearable Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 107 Distribution of Wearable Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 108 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 109 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 110 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 111 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

WIRELESS HEADPHONES IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • TWS earbuds records explosive growth driven by affordability, e-commerce, and younger consumers
  • Competition intensifies as smaller brands make gains
  • Omnichannel distribution strategies reshape purchasing process

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Future momentum to be driven by TWS earbuds, with underlying fitness trend
  • Premiumisation and advanced audio features are expected to be key selling points
  • Wireless headphones set to embrace AI and smart features trends

CATEGORY DATA

  • Table 112 Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 113 Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2020-2025
  • Table 114 Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 115 Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 116 NBO Company Shares of Wireless Headphones: % Volume 2021-2025
  • Table 117 LBN Brand Shares of Wireless Headphones: % Volume 2022-2025
  • Table 118 Distribution of Wireless Headphones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 119 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 120 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2025-2030
  • Table 121 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 122 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2025-2030
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