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미국의 소비자 가전 시장

Consumer Electronics in the US

발행일: | 리서치사: Euromonitor International | 페이지 정보: 영문 79 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

미국의 소비자 가전 판매량은 2025년에 약간 감소할 전망입니다. 이 해는 성숙기를 맞이한 업계가 안정기를 되찾는 해라는 견해가 강합니다. 높은 가격대의 판매 대수 증가의 대부분은 제품의 라이프사이클이 종료한 것에 의한 임베디드이나 애플과 삼성이 여전히 주요 제품인 스마트폰의 임베디드 사이클의 일환에 의한 것입니다.

Euromonitor International의 조사 보고서 '미국 소비자 가전'은 가정 내, 휴대용 및 차량용 소비자 가전 시장 규모와 형태에 대한 전국 수준의 종합적인 가이드를 제공합니다. 최신 소매 판매 데이터를 제공하여 성장을 견인하는 부문을 파악할 수 있습니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)을 전략적으로 분석했습니다. 예측은 시장이 어떻게 변하는지를 보여줍니다.

적용 제품 : 컴퓨터 및 주변기기, 자동차 엔터테인먼트, 가정용 가전 제품, 휴대용 가전 제품

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

  • 소비자 가전 시장의 상세한 파악
  • 성장분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인 특정
  • 경쟁 환경, 시장의 주요 참가 기업, 주요 브랜드 이해
  • 5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지 평가

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서 및 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시 티에 사무소를 두고 100개국에 분석가 네트워크를 보유한 이 회사는 독자적인 능력과 다양한 시장을 이해하고 정보 기반 전략 입안을 지원하는 신뢰할 수 있는 정보 자원을 개발하고 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

  • 소비자 가전 : 전체상(2025년)
  • 주요 동향(2025년)
  • 경쟁 구도
  • 채널 개발
  • 소비자용 전자 기기의 향후는 어떻게 될까

시장 데이터

면책사항

출처

미국의 홈 비디오

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 2025년에는 OLED TV가 홈 비디오 시장 성장을 견인
  • 삼성이 TCL을 추월하고 가격 양극화가 진행되는 정세를 리드
  • 가정용 비디오 구입에는 전자상거래가 여전히 선호되는 채널

전망과 기회

  • 관세가 혼란을 초래해, 텔레비전의 매출은 평평한 전망
  • OLED TV는 더욱 성장하는 한편, LCD TV는 예산이 한정되어 있는 소비자에게 계속 인기 지속
  • 8K, 미니 LED, QLED TV가 등장, AI도 확대 예정

카테고리 데이터

미국의 이미징 장비

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 화상 기기는 수요의 축소에 직면하고 있지만, 프리미엄화에 의해 가치 유지
  • 2025년에는 관세가 가격 변동과 소비자의 경계감 강화
  • 전자상거래와 소셜 미디어 판매 플랫폼이 유통을 서서히 변화

전망과 기회

  • 그리움과 미적 매력이 컴팩트 카메라에 대한 새로운 관심을 환기
  • 디지털 비디오 카메라는 앞으로도 고전이 계속될 전망
  • 화상 기기의 진화의 원동력이 되는 AI

카테고리 데이터

미국의 휴대용 기업

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 중요성의 저하에 수반해, 휴대용 기업의 쇠퇴 가속
  • 축소하는 휴대용 기업 시장에서 아마존이 리더십 유지
  • 전자상거래는 휴대용 기업의 주요 채널로 안정

전망과 기회

  • Marshall은 기능 풍부한 Kilburn III로 기준 제고
  • 이노베이션이 무선 스피커에 생명을 불어넣는다
  • 틈새 포지셔닝과 전략적 타겟팅의 중요성. 오디오북이 전자책 리더에게 혁명 창출

카테고리 데이터

미국의 휴대폰

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 2025년에는 스마트폰이 휴대전화 시장 성장 견인
  • 애플이 선두를 유지하고 삼성은 2위
  • 전자상거래는 여전히 최대 유통 채널

전망과 기회

  • 관세전략은 휴대전화에 가장 큰 영향
  • 휴대전화는 AI를 채용해, 그 기능을 강화
  • 해외로부터의 진입이 계속되는 가운데, 브랜드는 웨어러블 단말을 부가가치로서 활용

카테고리 데이터

미국의 웨어러블 전자 기기

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 웨어러블 전자 기기는 회복이 예상되는 것, 단기적인 압력에 직면
  • 수량 압력과 가격 상승 중 스마트 웨어러블이 매출의 대부분을 차지
  • 웨어러블 기기 판매의 기반은 전자상거래 상거래 유지

전망과 기회

  • AI의 통합은 웨어러블 체험을 계속 변혁
  • 스마트 링과 새로운 폼 팩터가 다음 성장의 파도 견인
  • 웨어러블의 미래는 전문화와 개인화

카테고리 데이터

미국의 무선 헤드폰

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 가격 동향의 괴리에 의해 무선 헤드폰은 일시적으로 감속
  • 애플이 리드해, 모토로라는 Swarovski와 공동으로 프리미엄 이어을 발매
  • 하이퍼마켓이나 창고형 점포가 대두하는 가운데, E-Commerce가 주류

전망과 기회

  • 라이프 스타일의 통합이 무선 헤드폰의 다음 시대 정의
  • 프리미엄화에의 추진이 카테고리의 동향을 계속 형성
  • 배터리 수명과 충전의 혁신은 경쟁의 격전지인 계속

카테고리 데이터

미국의 컴퓨터 및 주변기기

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • AI 통합 증가에 따라 판매 수량 증가
  • 신규 참가자의 부족에 의해 델, HP, 애플이 리더십 유지
  • 대면에서의 쇼핑에 대한 관심이 다시 높아지고, E-Commerce가 유통을 리드해 계속하는 한편, 기업은 최적의 게임 플레이에 보다 많은 투자 실시

전망과 기회

  • 파괴적인 개입에도 불구하고 장래의 성장 전망 저해
  • 게임의 영향이 계속되는 가운데, AI의 도입 증가에 의해 교환율은 더욱 상승할 전망
  • NPU와 칩셋 업데이트가 미래 성장 지원

카테고리 데이터

미국의 차내 엔터테인먼트

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 공장 출하 시의 시스템과 스마트폰의 통합에 의해 판매 수량 감소
  • Kenwood는 안정된 경쟁 구도 속에서 종합적인 리더십 유지
  • 디지털 퍼스트가 수요를 견인해, E-Commerce가 유통 지배

전망과 기회

  • 공장 시스템의 개선에 의해 지속적인 감소 예측
  • 세대 교체별 자동차 소유율의 저하는 미래 수요를 더욱 저하
  • 틈새 수요는 차내 엔터테인먼트에 대한 지지 한정

카테고리 데이터

미국의 홈 오디오 및 영화

주요 데이터 결과

발전(2025년)

  • 홈 오디오는 2025년도 하강 경향 전망
  • Sony의 브랜드 인지도에 의해 기업은 종합적인 리더십 유지
  • E-Commerce가 최전선에 있지만, 점포형 소매업에는 아직 여지가 있다

전망과 기회

  • 주택의 소형화와 가격에 대한 우려가 계속 성장을 저해하고 있지만, 비닐에의 노스탤지어가 약간의 구제 창출
  • 합리적인 가격의 동아시아 브랜드와의 경쟁, 관세의 영향과 그 여파가 어떻게 될지에 따라 정세가 활성화될 가능성
  • 제조업체는 사이즈와 몰입감의 개선에 노력 필요

카테고리 데이터

KTH 25.09.16

Volume sales of consumer electronics in the US are declining slightly in 2025. The year is widely viewed as a return to stability for an industry that has reached maturity. Much of the volume growth in higher value segments comes from replacement purchases, either because products have reached the end of their lifecycle or as part of the established smartphone replacement cycle, where Apple and Samsung remain the leading players.

Euromonitor International's Consumer Electronics in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the in-home, portable and in-car consumer electronics products markets at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Computers and Peripherals, In-Car Entertainment, In-Home Consumer Electronics, Portable Consumer Electronics.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Electronics market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Consumer electronics in 2025: The big picture
  • 2025 key trends
  • Competitive landscape
  • Channel developments
  • What next for consumer electronics?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 2 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 3 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 4 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 5 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 7 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 8 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 9 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 10 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 11 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

HOME VIDEO IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • OLED TVs drives growth in home video in 2025
  • Samsung overtakes TCL to lead a landscape marked by polarisation in pricing
  • E-commerce remains favoured channel for home video purchases

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Growth in televisions set to remain flat as tariffs create disruptive context
  • OLED TVs will see further growth, while LCD options will remain popular with budget-strained consumers
  • 8K, mini-LED, and QLED televisions on the horizon with AI set to expand

CATEGORY DATA

  • Table 12 Sales of Home Video by Category: Volume 2020-2025
  • Table 13 Sales of Home Video by Category: Value 2020-2025
  • Table 14 Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 15 Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 16 Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2020-2025
  • Table 17 NBO Company Shares of Home Video: % Volume 2021-2025
  • Table 18 LBN Brand Shares of Home Video: % Volume 2022-2025
  • Table 19 Distribution of Home Video by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 20 Forecast Sales of Home Video by Category: Volume 2025-2030
  • Table 21 Forecast Sales of Home Video by Category: Value 2025-2030
  • Table 22 Forecast Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 23 Forecast Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 24 Forecast Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2025-2030

IMAGING DEVICES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Imaging devices faces shrinking demand but hold values through premiumisation
  • Tariffs fuel pricing volatility and consumer caution in 2025
  • E-commerce and social media selling platforms slowly reshape distribution

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Nostalgia and aesthetic appeal will drive renewed interest in compact cameras
  • Digital camcorders set to see persistent struggles
  • AI as driving force behind the evolution of imaging devices

CATEGORY DATA

  • Table 25 Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2020-2025
  • Table 26 Sales of Imaging Devices by Category: Value 2020-2025
  • Table 27 Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 28 Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 29 NBO Company Shares of Imaging Devices: % Volume 2021-2025
  • Table 30 LBN Brand Shares of Imaging Devices: % Volume 2022-2025
  • Table 31 Distribution of Imaging Devices by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 32 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2025-2030
  • Table 33 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Value 2025-2030
  • Table 34 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 35 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2025-2030

PORTABLE PLAYERS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Portable players faces accelerated decline as relevance fades
  • Amazon maintains leadership in a shrinking portable players market
  • E-commerce holds steady as the dominant channel for portable players

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Marshall raises the bar with feature-rich Kilburn III
  • Innovation breathes life into wireless speakers
  • Importance of niche positioning and strategic targeting, with audio books set to disrupt e-readers

CATEGORY DATA

  • Table 36 Sales of Portable Players by Category: Volume 2020-2025
  • Table 37 Sales of Portable Players by Category: Value 2020-2025
  • Table 38 Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 39 Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 40 NBO Company Shares of Portable Players: % Volume 2021-2025
  • Table 41 LBN Brand Shares of Portable Players: % Volume 2022-2025
  • Table 42 Distribution of Portable Players by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 43 Forecast Sales of Portable Players by Category: Volume 2025-2030
  • Table 44 Forecast Sales of Portable Players by Category: Value 2025-2030
  • Table 45 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 46 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2025-2030

MOBILE PHONES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Smartphones drives growth in mobile phones in 2025
  • Apple retains leadership with Samsung in second place
  • E-commerce remains biggest distribution channel

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Tariff strategies will have biggest impact on mobile phones
  • Mobile phones embrace AI and look to power its functionality
  • Brands set to leverage wearables for added value as foreign entrants continue to permeate

CATEGORY DATA

  • Table 47 Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 48 Sales of Mobile Phones by Category: Value 2020-2025
  • Table 49 Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 50 Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 51 Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2022-2025
  • Table 52 NBO Company Shares of Mobile Phones: % Volume 2021-2025
  • Table 53 LBN Brand Shares of Mobile Phones: % Volume 2022-2025
  • Table 54 Distribution of Mobile Phones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 55 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 56 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Value 2025-2030
  • Table 57 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 58 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 59 Forecast Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2025-2030

WEARABLE ELECTRONICS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Wearable electronics faces short-term pressures before forecast rebound
  • Smart wearables accounts for most sales amid volume pressure and price gains
  • E-commerce remains the cornerstone of wearable electronics sales

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • AI integration will continue to transform the wearable experience
  • Smart rings and new form factors set to drive next wave of growth
  • The future of wearables is specialised and personalised

CATEGORY DATA

  • Table 60 Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 61 Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 62 Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 63 Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 64 NBO Company Shares of Wearable Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 65 LBN Brand Shares of Wearable Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 66 Distribution of Wearable Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 67 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 68 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 69 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 70 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

WIRELESS HEADPHONES IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Wireless headphones sees temporary slowdown as pricing trends diverge
  • Apple leads, and Motorola launches premium earbuds in collaboration with Swarovski
  • E-commerce dominates as hypermarkets and warehouse clubs gain ground

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Lifestyle integration will define the next era of wireless headphones
  • Push towards premium continues to shape category dynamics
  • Battery life and charging innovation to remain competitive battlegrounds

CATEGORY DATA

  • Table 71 Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 72 Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2020-2025
  • Table 73 Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 74 Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 75 NBO Company Shares of Wireless Headphones: % Volume 2021-2025
  • Table 76 LBN Brand Shares of Wireless Headphones: % Volume 2022-2025
  • Table 77 Distribution of Wireless Headphones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 78 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 79 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2025-2030
  • Table 80 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 81 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2025-2030

COMPUTERS AND PERIPHERALS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Volume sales rise amid increasing AI integration
  • Lack of new entrants allows Dell, HP and Apple to maintain leadership
  • E-commerce continues to lead distribution amid renewed interest in in-person shopping, while players invest more in optimal gameplay

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Future growth prospects hampered by despite disruptive interventions
  • Increased AI adoption set to push replacement rates even more, as impact of gaming continues
  • NPUs and chipset updates should support future growth

CATEGORY DATA

  • Table 82 Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2020-2025
  • Table 83 Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2020-2025
  • Table 84 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 85 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 86 Sales of Computers by Category: Business Volume 2020-2025
  • Table 87 Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2020-2025
  • Table 88 Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2020-2025
  • Table 89 Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2020-2025
  • Table 90 NBO Company Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2021-2025
  • Table 91 LBN Brand Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2022-2025
  • Table 92 Distribution of Computers and Peripherals by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 93 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2025-2030
  • Table 94 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2025-2030
  • Table 95 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 96 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 97 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume 2025-2030
  • Table 98 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2025-2030
  • Table 99 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2025-2030
  • Table 100 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2025-2030

IN-CAR ENTERTAINMENT IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Factory-installed systems and smartphone integration drive decline in volume sales
  • Kenwood maintains overall leadership within a stable competitive landscape
  • E-commerce dominates distribution as digital-first drives demand

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Persistent decline forecast as factory systems improve
  • Generational declines in car ownership will further undermine future demand
  • Niche demand offers limited support for in-car entertainment

CATEGORY DATA

  • Table 101 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2020-2025
  • Table 102 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2020-2025
  • Table 103 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 104 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 105 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2021-2025
  • Table 106 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2022-2025
  • Table 107 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 108 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2025-2030
  • Table 109 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2025-2030
  • Table 110 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 111 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME AUDIO AND CINEMA IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Home audio continues its downward trend in 2025
  • Sony's brand recognition ensures player maintains overall leadership
  • E-commerce at the forefront, though store-based retail still has room to

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smaller homes and pricing concerns continue to hamper growth, though nostalgia for vinyl may provide some relief
  • Competition from affordable East Asian brands could revitalise the landscape pending tariff impact and fallout
  • Manufacturers should look to improve sizing and immersion

CATEGORY DATA

  • Table 112 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2020-2025
  • Table 113 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2020-2025
  • Table 114 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 115 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 116 NBO Company Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2021-2025
  • Table 117 LBN Brand Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2022-2025
  • Table 118 Distribution of Home Audio and Cinema by Channel: % Volume 2021-2025
  • Table 119 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2025-2030
  • Table 120 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2025-2030
  • Table 121 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 122 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2025-2030
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