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미국의 자동차 기술자 선택 조사(2024년)

US Automotive Technicians Choice Survey, 2024

발행일: | 리서치사: Frost & Sullivan | 페이지 정보: 영문 29 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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Snap-on은 기술자 선택의 중요한 측면에서 계속해서 높은 점수를 얻었습니다.

2024년 미국 자동차 기술자 선택 조사는 자동차 애프터마켓 서비스 기술자의 공구 선호도에 대한 고객의 소리 조사입니다. 이 조사는 2024년 컴퓨터 지원 전화 인터뷰(CATI)와 컴퓨터 지원 웹 인터뷰(CAWI)를 결합한 방식으로 진행되었습니다. 이번 조사에는 총 400명의 자동차 기술자가 참여했습니다. 참가 자격으로 기술자는 주당 32시간 이상 근무하고, 정기적으로 자동차 현장 수리를 하고 있어야 합니다. Frost & Sullivan은 2008년부터 기술자 조사를 통해 자동차 수리 도구 시장의 동향을 모니터링하고 있습니다. 응답자는 신차 딜러의 서비스 부서, 프랜차이즈 수리점, 독립 수리점 등 미국 전역의 자동차 수리점에서 광범위하게 선정되었습니다. 관련성이 있는 경우, 해당 연도의 과거 데이터를 사용하여 과거 비교도 하고 있습니다.

이 보고서는 자동차 애프터마켓 서비스 도구 산업에 대한 질적 및 양적 측면에 초점을 맞춘 종합적인 분석을 제공합니다. 조사된 주요 질적 영역에는 품질(공구가 순정품의 사양, 모양, 기능과 일치하는 정도에 따라 정의), 신뢰성(제품 수명 및 조기 고장에 대한 저항으로 측정), 혁신성(제조업체의 지속적인 개선과 새로운 아이디어 도입을 반영)에 대한 인식이 포함됩니다.

본 조사에서는 2024년 공구 구매 패턴, 구매 결정에 영향을 미치는 주요 요인, 유력 기업, 신흥 도전자, 전략적 시장 촉진요인 등 브랜드 역학에 대해서도 조사했습니다.

또한, 미국 자동차 수리업계의 경쟁 상황과 기술자의 선호도를 종합적으로 파악하기 위해 성능 지수, 브랜드 소유 동향, 브랜드 평가 격차 분석 등의 경쟁적 인사이트도 함께 진행합니다.

목차

의제

조사 목적 및 조사 방법

  • 조사 방법
  • 자동차 기술자 프로필 : 매장 유형, 2024년
  • 자동차 기술자 프로필 : 역할, 2024년
  • 자동차 기술자 프로필 : 지역

조사 결과, 2024년

  • 주요 조사 결과
  • 시장 개척, 2023-2024년
  • 우위 브랜드와 주요 이슈와의 비교 제품/브랜드 속성 비교
  • 응답자의 브랜드 지배 의식
  • 브랜드 선호도
  • 브랜드 선호도 : 지역별
  • 응답자의 브랜드 인지도
  • 브랜드 협회
  • 브랜드 선호도
  • 응답자들이 가장 선호하는 브랜드
  • 응답자의 직업별 브랜드 선호도
  • 브랜드 선호도 : 지역별
  • 브랜드 선호도 : 응답자 역할별
  • 브랜드 선호도 : 연령별

조사 분석, 2024년

  • 응답자의 브랜드 선호도
  • 가장 많이 사용되는 브랜드
  • 브랜드 신뢰도
  • 브랜드 선호도
  • 순위에 따른 브랜드 선호도
  • 응답자가 선택한 브랜드 TOP3

응답자 프로필

  • 매장 및 기술자 프로필

부록

  • 정의
  • 성장 기회를 촉진하는 Growth Pipeline Engine
  • 왜 성장이 어려워지는가?
  • The Strategic Imperative 8

다음 단계

  • 성장 기회의 혜택과 영향
  • 다음 단계
  • 별지 목록
  • 면책사항
KSM 25.11.18

Snap-on Continues to Score Big on Critical Aspects of Technicians' Choices

The 2024 US Automotive Technicians' Choice study is a voice of customer survey on the tool preferences of automotive aftermarket service technicians. The survey was conducted in 2024 using a mix of the computer-assisted telephone interview (CATI) and computer-aided web interview (CAWI) methods. A total of 400 automotive technicians participated in the survey. To qualify, technicians were required to work at least 32 hours per week and regularly perform hands-on vehicle repairs. Frost & Sullivan has been monitoring trends in the automotive repair tool market through technician surveys since 2008. We carefully selected the respondents from a broad cross-section of automotive repair facilities across the United States, including new vehicle dealership service departments, franchised repair shops, and independent repair shops. Where relevant, this study includes historical comparisons using data dating back to that year.

This research provides a comprehensive analysis of the automotive aftermarket service tools industry, focusing on both qualitative and quantitative dimensions. Key qualitative areas explored include perceptions of quality (defined by the degree to which a tool matches original equipment specifications in fit, form, and function), reliability (measured by product longevity and resistance to premature failure), and innovation, reflecting continuous improvement and introduction of new ideas by manufacturers.

The study also examines 2024 tool purchasing patterns, the primary factors influencing purchase decisions, and brand dynamics, including dominant companies, emerging challengers, and strategic market drivers.

Additional insights include a performance index, trends in brand ownership, and analysis of the brand reputation gap, offering a holistic view of the competitive landscape and technician preferences within the US automotive repair industry.

Table of Contents

Agenda

Research Objectives and Methodology

  • Research Methodology
  • Automotive Technician Profile: Shop Type, 2024
  • Automotive Technician Profile: Role, 2024
  • Automotive Technician Profile: Region

2024 Research Findings

  • Key Findings
  • Market Developments, 2023-2024
  • Dominant Brand Versus Key Challengers: Product/Brand Attributes
  • Perceived Brand Dominance Among Respondents
  • Perceived Brand Preference
  • Perceived Brand Preference by Region
  • Brand Perception Among Respondents
  • Brand Association
  • Brand Preference
  • Respondents' Primary Brand Choice
  • Brand Preference by Respondent Work Profile
  • Preference of Brand by Region
  • Preference of Brand by Respondent Role
  • Preference of Brand by Respondent Age Group

2024 Research Analysis

  • Perceived Brand Preference of Respondents
  • Most Used Brand Among Respondents
  • Brand Dependability
  • Brand Preference
  • Brand Preference Based on Rank
  • Top 3 Brand Choices Among Respondents

Respondent Profile

  • Shop and Technician Profile

Appendix

  • Definitions
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine
  • Why Is It Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8

Next Steps

  • Benefits and Impacts of Growth Opportunities
  • Next Steps
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer
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