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피트니스 앱 시장 : 규모, 점유율, 동향 분석, 유형별, 플랫폼별, 디바이스별, 지역별, 부문 예측(2025-2033년)

Fitness App Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Exercise & Weight Loss, Diet & Nutrition, Activity Tracking), By Platform (Android, iOS, Others), By Devices (Smartphones, Tablets), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2033

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 100 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

    
    
    




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피트니스 앱 시장 규모와 동향 :

세계 피트니스 앱 시장 규모는 2024년 105억 9,000만 달러로 평가되었고, 2033년까지 335억 8,000만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

2025년부터 2033년까지는 CAGR 13.59%로 성장할 전망입니다. 이 성장은 건강 의식 증가, 기술 진보, COVID-19 팬데믹의 영향, 가처분 소득 증가 및 의료비 상승과 같은 바람직한 경제적 요인으로 인한 것입니다.

Business of Apps 보고서에 따르면 2023년에는 피트니스 앱이 8억 5,800만 번 다운로드되었습니다. 이 시장에는 달리기, 자전거 타기, 요가 및 일반 피트니스 추적 활동에 중점을 둔 다양한 인기 앱이 포함됩니다. 이러한 앱의 편의성과 개인화된 특성은 모든 연령대의 사용자에게 뒷받침됩니다.

스마트폰은 단순한 통신 툴에서 건강·피트니스 추적의 필수 디바이스로 진화했습니다. Fitbit, MyFitnessPal, Garmin Connect, Fooducate, Noom, Google Fit 등의 앱을 통해 사용자는 신체 활동, 영양 섭취, 종합적인 건강 상태를 관리할 수 있습니다. 스마트 워치 등의 웨어러블 기기와의 연계는 심박수, 소비 칼로리, 수면 패턴 등 실시간 데이터를 제공합니다. 2023년 미국 국립위생연구소(NIH) 보고서에 따르면 미국인의 약 3명 중 1명이 건강 모니터링에 웨어러블 기기를 이용하고 있습니다.

또한 디지털 헬스 솔루션, 웨어러블 기술, 개인화된 피트니스 경험의 등장이 피트니스 앱에 대한 수요 증가를 뒷받침하고 있습니다. 1,400만점 이상의 식품 데이터베이스로 사용자의 영양 섭취와 운동 습관을 추적하는 MyFitnessPal과 소셜 기능으로 알려진 Strava와 같은 주요 앱이 최전선에 서 있습니다. AI 탑재 러닝 앱 'Runna'는 세계적인 주목을 받고, 180개국 이상의 유저에게 서비스를 제공해, 909만 달러(800만 유로)의 벤처 캐피탈을 조달했습니다.

AI는 앱의 상황에 혁명을 가져오고 Runna와 PUSH 같은 플랫폼은 개인화된 교육 계획과 실시간 피드백을 제공합니다. 시장이 성장함에 따라 성공을 목표로 하는 기업은 AI를 통한 개인화, 원활한 웨어러블 장비와의 연계, 사용자 친화적인 인터페이스를 선호하며, 현재의 동향과 사용자의 기대에 부합해야 합니다.

AI와 웨어러블 기술의 진보에 의해 촉진된 개인화된 웰빙 체험에 대한 수요는 개인 피트니스에 대한 노력을 재구성했습니다. 이러한 앱은 현재 실시간 데이터 추적을 제공하여 사용자가 피트니스 목표를 달성하고 지구력, 근력 또는 전반적인 건강 상태를 향상시킬 수 있습니다. 아래 표는 2025년 주요 피트니스 앱의 일부를 강조하고 피트니스틱 분야에서 최고 플랫폼의 종합적인 개요를 얻기 위한 주요 기능과 관련 통계를 제공합니다.

자주 묻는 질문

  • 2024년 피트니스 앱 시장 규모는 어떻게 되나요?
  • 2033년 피트니스 앱 시장 규모는 어떻게 예측되나요?
  • 2025년부터 2033년까지 피트니스 앱 시장의 CAGR은 어떻게 되나요?
  • 2023년 피트니스 앱의 다운로드 수는 얼마나 되나요?
  • 피트니스 앱 시장에서 주요 기업은 어디인가요?
  • AI가 피트니스 앱 시장에 미치는 영향은 무엇인가요?
  • 웨어러블 기기를 이용한 건강 모니터링 비율은 어떻게 되나요?

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 요약

제3장 피트니스 앱 시장의 변수, 동향, 범위

  • 시장 계통 전망
    • 상위 시장 전망
    • 보조 시장 전망
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
  • 피트니스 앱 : 시장 분석 도구
    • 업계 분석 - Porter's Five Forces 분석
    • PESTLE 분석
  • 가격 분석
  • 규제 상황
  • 기술의 상황
  • 사례 연구 분석
  • 피트니스 앱 시장에서 주요 평가 지표
    • 시장의 주요 기업 지표(유지율, 해지율, 전환율)
  • 소비자 행동 분석
    • 인구통계 분석
    • 소비자의 동향과 기호
  • 피트니스 앱 설계에서 고려되는 파라미터
  • 피트니스 앱 업계의 미래 동향
  • 피트니스 앱의 세계 보급률

제4장 피트니스 앱 시장 부문 분석, 유형별, 2021년-2033년

  • 정의와 범위
  • 유형별 시장 점유율 분석, 2024년 및 2033년
  • 부문 대시보드
  • 세계의 피트니스 앱 시장 : 유형별, 2021년-2033년
  • 운동과 체중 감량
    • 운동 및 체중 감량 시장의 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년
  • 식사와 영양
    • 다이어트·영양 시장의 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년
  • 활동 추적
    • 액티비티 트래킹 시장의 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년

제5장 피트니스 앱 시장 부문 분석 : 플랫폼별, 2021년-2033년

  • 정의와 범위
  • 플랫폼 시장 점유율 분석, 2024년 및 2033년
  • 부문 대시보드
  • 세계의 피트니스 앱 시장 : 플랫폼별, 2021년-2033년
  • Android
    • Android 시장 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년
  • iOS
    • iOS 시장 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년
  • 기타
    • 기타 시장 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년

제6장 피트니스 앱 시장 부문 분석 : 디바이스별, 2021년-2033년

  • 정의와 범위
  • 디바이스 시장 점유율 분석, 2024년 및 2033년
  • 부문 대시보드
  • 세계의 피트니스 앱 시장 : 디바이스별, 2021년-2033년
  • 스마트폰
    • 스마트폰 시장의 수익추정 및 예측, 2021년-2033년
  • 태블릿
    • 타블렛 시장의 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년
  • 웨어러블 디바이스
    • 웨어러블 디바이스 시장의 수익 추정 및 예측, 2021년-2033년

제7장 피트니스 앱 시장 부문 분석 : 지역별, 2021년-2033년

  • 지역 시장 점유율 분석, 2024년 및 2033년
  • 지역 시장 대시보드
  • 지역 시장 현황
  • 피트니스 앱 시장 점유율: 지역별, 2024년 및 2033년:
  • 북미
    • 북미의 피트니스 앱 시장, 2021년-2033년
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 유럽의 피트니스 앱 시장, 2021년-2033년
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 노르웨이
    • 스웨덴
    • 덴마크
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 한국
    • 태국
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 아르헨티나
  • 중동 및 아프리카
    • 남아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 쿠웨이트

제8장 경쟁 구도

  • 주요 시장 진출기업에 의한 최근의 동향과 영향 분석
  • 기업 분류
  • 기업 프로파일
    • adidas Group
    • ASICS Corporation
    • Google(Alphabet Inc.)
    • Nike, Inc.
    • Azumio, Inc
    • MyFitnessPal Inc.
    • Noom Inc.
    • Fooducate(acquired by Maple Media LLC)
    • Under Armour, Inc.
    • Sweat
    • Polar Electro
SHW 25.12.03

Fitness App Market Size & Trends:

The global fitness app market size was estimated at USD 10.59 billion in 2024 and is projected to reach USD 33.58 billion by 2033, growing at a CAGR of 13.59% from 2025 to 2033. This growth is driven by increasing health awareness, technological advancements, the impact of the COVID-19 pandemic, and favorable economic factors such as rising disposable income and healthcare costs.

According to a report by Business of Apps, fitness apps were downloaded 858 million times in 2023. The market includes a wide range of popular fitness apps focusing on running, cycling, yoga, and general fitness tracking activities. These apps' convenience and personalized nature make them popular among users of all ages.

Smartphones have evolved from communication tools to essential health and fitness tracking devices. Users can monitor physical activity, nutrition, and overall wellness with apps like Fitbit, MyFitnessPal, Garmin Connect, Fooducate, Noom, and Google Fit. Integration with wearables such as smartwatches provides real-time data on heart rate, calories burned, and sleep patterns. A 2023 NIH report states that nearly one in three Americans uses wearables for health monitoring.

Furthermore, the rise of digital health solutions, wearable technology, and personalized fitness experiences fuels the growing demand for fitness apps. Leading apps such as MyFitnessPal, with its extensive food database of over 14 million foods to track users' nutrition and exercise routines, and Strava, known for its social features, are at the forefront. Runna, an AI-powered running app, has gained global traction, serving users in over 180 countries and raising USD 9.09 (Euro 8) million in venture capital.

AI is revolutionizing the app landscape, with platforms such as Runna and PUSH offering personalized training plans and real-time feedback. As the market grows, businesses looking to succeed must prioritize AI-driven personalization, seamless wearable integration, and user-friendly interfaces to align with current trends and user expectations.

The demand for personalized wellness experiences, fueled by advancements in AI and wearable technology, has reshaped how individuals approach fitness. These apps now offer real-time data tracking, making it easier for users to achieve their fitness goals and improve endurance, strength, or overall health. The table below highlights some of the leading fitness apps of 2025, providing key features and relevant statistics for a comprehensive overview of the top platforms in the fitness tech space.

Global Fitness Apps Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth at country levels and provides an analysis of the latest industry trends and opportunities in each of the sub-segments from 2021 to 2033. For this study, Grand View Research has segmented the global fitness app market report based on type, platform, devices, and region:

  • Type Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
  • Exercise & Weight Loss
  • Diet & Nutrition
  • Activity Tracking
  • Platform Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
  • Android
  • iOS
  • Others
  • Device Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
  • Smartphones
  • Tablets
  • Wearable Devices
  • Regional Outlook (Revenue, USD Billion, 2021 - 2033)
  • North America
    • U.S.
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • UK
    • Germany
    • France
    • Italy
    • Spain
    • Norway
    • Denmark
    • Sweden
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • South Korea
    • Thailand
  • Latin America
    • Brazil
    • Argentina
    • Mexico
  • Middle East & Africa
    • South Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Kuwait

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1. Segment scope
    • 1.1.2. Regional scope
    • 1.1.3. Estimates and forecast timeline
  • 1.2. Research Methodology
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased database
    • 1.3.2. GVR's internal database
    • 1.3.3. Secondary sources
    • 1.3.4. Primary research
    • 1.3.5. Details of primary research
  • 1.4. Information or Data Analysis
    • 1.4.1. Data analysis models
  • 1.5. Market Formulation & Validation
  • 1.6. Model Details
    • 1.6.1. Commodity flow analysis (Model 1)
      • 1.6.1.1. Approach 1: Commodity flow approach
  • 1.7. Research Assumptions
  • 1.8. List of Secondary Sources
  • 1.9. List of Primary Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
    • 2.2.1. Type outlook
    • 2.2.2. Platform outlook
    • 2.2.3. Device outlook
    • 2.2.4. Regional outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Fitness App Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent market outlook
    • 3.1.2. Ancillary market outlook
  • 3.2. Market Dynamics
    • 3.2.1. Market driver analysis
      • 3.2.1.1. Rising awareness about fitness, along with increasing penetration of smartphones
      • 3.2.1.2. Increasing adoption of obesity-related apps
      • 3.2.1.3. Increasing investment in fitness industry apps
      • 3.2.1.4. Growing use of wearable devices
    • 3.2.2. Market restraint analysis
      • 3.2.2.1. Privacy and data security concerns
      • 3.2.2.2. Technological barriers and device compatibility
  • 3.3. Fitness Apps: Market Analysis Tools
    • 3.3.1. Industry Analysis - Porter's
    • 3.3.2. PESTLE Analysis
  • 3.4. Pricing Analysis
  • 3.5. Regulatory Landscape
  • 3.6. Technology Landscape
  • 3.7. Case Study Analysis
  • 3.8. Key Evaluation Metrics for Fitness App Market
    • 3.8.1. Metrics for the key companies in the market (retention rate, churn rate, and conversion rate)
  • 3.9. Consumer Behavior Analysis
    • 3.9.1. Demographic Analysis
    • 3.9.2. Consumer Trends & Preferences
  • 3.10. Parameters Considered in Designing Fitness Apps
  • 3.11. Futuristic Trends in Fitness Apps Industry
  • 3.12. Global Adoption Rates of Fitness Apps

Chapter 4. Fitness App Market Segment Analysis, By Type, 2021 - 2033 (USD Million)

  • 4.1. Definition and Scope
  • 4.2. Type Market Share Analysis, 2024 & 2033
  • 4.3. Segment Dashboard
  • 4.4. Global Fitness App Market, by Type, 2021 to 2033
  • 4.5. Exercise & Weight Loss
    • 4.5.1. Exercise & Weight Loss Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.6. Diet & Nutrition
    • 4.6.1. Diet & Nutrition Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 4.7. Activity Tracking
    • 4.7.1. Activity Tracking Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 5. Fitness App Market Segment Analysis, By Platform, 2021 - 2033 (USD Million)

  • 5.1. Definition and Scope
  • 5.2. Platform Market Share Analysis, 2024 & 2033
  • 5.3. Segment Dashboard
  • 5.4. Global Fitness App Market, by Platform, 2021 to 2033
  • 5.5. Android
    • 5.5.1. Android Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 5.6. iOS
    • 5.6.1. iOS Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 5.7. Others
    • 5.7.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 6. Fitness App Market Segment Analysis, By Device, 2021 - 2033 (USD Million)

  • 6.1. Definition and Scope
  • 6.2. Device Market Share Analysis, 2024 & 2033
  • 6.3. Segment Dashboard
  • 6.4. Global Fitness App Market, by Device, 2021 to 2033
  • 6.5. Smartphones
    • 6.5.1. Smartphones Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 6.6. Tablets
    • 6.6.1. Tablets Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 6.7. Wearable Devices
    • 6.7.1. Wearable Devices Market Revenue Estimates and Forecasts, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 7. Fitness App Market Segment Analysis, By Region, 2021 - 2033 (USD Million)

  • 7.1. Regional Market Share Analysis, 2024 & 2033
  • 7.2. Regional Market Dashboard
  • 7.3. Regional Market Snapshot
  • 7.4. Fitness App Market Share by Region, 2024 & 2033:
  • 7.5. North America
    • 7.5.1. North America fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.5.2. U.S.
      • 7.5.2.1. Key Country Dynamics
      • 7.5.2.2. Regulatory Scenario
      • 7.5.2.3. Competitive Scenario
      • 7.5.2.4. U.S. fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.5.3. Canada
      • 7.5.3.1. Key Country Dynamics
      • 7.5.3.2. Regulatory Scenario
      • 7.5.3.3. Competitive Scenario
      • 7.5.3.4. Canada fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.5.4. Mexico
      • 7.5.4.1. Key Country Dynamics
      • 7.5.4.2. Regulatory Scenario
      • 7.5.4.3. Competitive Scenario
      • 7.5.4.4. Mexico fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 7.6. Europe
    • 7.6.1. Europe fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.2. UK
      • 7.6.2.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.2.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.2.3. Competitive Scenario
      • 7.6.2.4. UK fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.3. Germany
      • 7.6.3.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.3.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.3.3. Competitive Scenario
      • 7.6.3.4. Germany fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.4. France
      • 7.6.4.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.4.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.4.3. Competitive Scenario
      • 7.6.4.4. France fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.5. Italy
      • 7.6.5.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.5.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.5.3. Competitive Scenario
      • 7.6.5.4. Italy fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.6. Spain
      • 7.6.6.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.6.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.6.3. Competitive Scenario
      • 7.6.6.4. Spain fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.7. Norway
      • 7.6.7.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.7.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.7.3. Competitive Scenario
      • 7.6.7.4. Norway fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.8. Sweden
      • 7.6.8.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.8.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.8.3. Competitive Scenario
      • 7.6.8.4. Sweden fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.6.9. Denmark
      • 7.6.9.1. Key Country Dynamics
      • 7.6.9.2. Regulatory Scenario
      • 7.6.9.3. Competitive Scenario
      • 7.6.9.4. Denmark fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 7.7. Asia Pacific
    • 7.7.1. Japan
      • 7.7.1.1. Key Country Dynamics
      • 7.7.1.2. Regulatory Scenario
      • 7.7.1.3. Competitive Scenario
      • 7.7.1.4. Japan fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.7.2. China
      • 7.7.2.1. Key Country Dynamics
      • 7.7.2.2. Regulatory Scenario
      • 7.7.2.3. Competitive Scenario
      • 7.7.2.4. China fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.7.3. India
      • 7.7.3.1. Key Country Dynamics
      • 7.7.3.2. Regulatory Scenario
      • 7.7.3.3. Competitive Scenario
      • 7.7.3.4. India fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.7.4. Australia
      • 7.7.4.1. Key Country Dynamics
      • 7.7.4.2. Regulatory Scenario
      • 7.7.4.3. Competitive Scenario
      • 7.7.4.4. Australia fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.7.5. South Korea
      • 7.7.5.1. Key Country Dynamics
      • 7.7.5.2. Regulatory Scenario
      • 7.7.5.3. Competitive Scenario
      • 7.7.5.4. South Korea fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.7.6. Thailand
      • 7.7.6.1. Key Country Dynamics
      • 7.7.6.2. Regulatory Scenario
      • 7.7.6.3. Competitive Scenario
      • 7.7.6.4. Thailand fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 7.8. Latin America
    • 7.8.1. Brazil
      • 7.8.1.1. Key Country Dynamics
      • 7.8.1.2. Regulatory Scenario
      • 7.8.1.3. Competitive Scenario
      • 7.8.1.4. Brazil fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.8.2. Argentina
      • 7.8.2.1. Key Country Dynamics
      • 7.8.2.2. Regulatory Scenario
      • 7.8.2.3. Competitive Scenario
      • 7.8.2.4. Argentina fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
  • 7.9. MEA
    • 7.9.1. South Africa
      • 7.9.1.1. Key Country Dynamics
      • 7.9.1.2. Regulatory Scenario
      • 7.9.1.3. Competitive Scenario
      • 7.9.1.4. South Africa fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.9.2. Saudi Arabia
      • 7.9.2.1. Key Country Dynamics
      • 7.9.2.2. Regulatory Scenario
      • 7.9.2.3. Competitive Scenario
      • 7.9.2.4. Saudi Arabia fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.9.3. UAE
      • 7.9.3.1. Key Country Dynamics
      • 7.9.3.2. Regulatory Scenario
      • 7.9.3.3. Competitive Scenario
      • 7.9.3.4. UAE fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)
    • 7.9.4. Kuwait
      • 7.9.4.1. Key Country Dynamics
      • 7.9.4.2. Regulatory Scenario
      • 7.9.4.3. Competitive Scenario
      • 7.9.4.4. Kuwait fitness app market, 2021 - 2033 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Profiles
    • 8.3.1. adidas Group
      • 8.3.1.1. Company overview
      • 8.3.1.2. Financial performance
      • 8.3.1.3. Platform benchmarking
      • 8.3.1.4. Strategic initiatives
    • 8.3.2. ASICS Corporation
      • 8.3.2.1. Company overview
      • 8.3.2.2. Financial performance
      • 8.3.2.3. Platform benchmarking
      • 8.3.2.4. Strategic initiatives
    • 8.3.3. Google (Alphabet Inc.)
      • 8.3.3.1. Company overview
      • 8.3.3.2. Financial performance
      • 8.3.3.3. Platform benchmarking
      • 8.3.3.4. Strategic initiatives
    • 8.3.4. Nike, Inc.
      • 8.3.4.1. Company overview
      • 8.3.4.2. Financial performance
      • 8.3.4.3. Platform benchmarking
      • 8.3.4.4. Strategic initiatives
    • 8.3.5. Azumio, Inc
      • 8.3.5.1. Company overview
      • 8.3.5.2. Financial performance
      • 8.3.5.3. Platform benchmarking
      • 8.3.5.4. Strategic initiatives
    • 8.3.6. MyFitnessPal Inc.
      • 8.3.6.1. Company overview
      • 8.3.6.2. Financial performance
      • 8.3.6.3. Platform benchmarking
      • 8.3.6.4. Strategic initiatives
    • 8.3.7. Noom Inc.
      • 8.3.7.1. Company overview
      • 8.3.7.2. Financial performance
      • 8.3.7.3. Platform benchmarking
      • 8.3.7.4. Strategic initiatives
    • 8.3.8. Fooducate (acquired by Maple Media LLC)
      • 8.3.8.1. Company overview
      • 8.3.8.2. Financial performance
      • 8.3.8.3. Platform benchmarking
      • 8.3.8.4. Strategic initiatives
    • 8.3.9. Under Armour, Inc.
      • 8.3.9.1. Company overview
      • 8.3.9.2. Financial performance
      • 8.3.9.3. Platform benchmarking
      • 8.3.9.4. Strategic initiatives
    • 8.3.10. Sweat
      • 8.3.10.1. Company overview
      • 8.3.10.2. Financial performance
      • 8.3.10.3. Platform benchmarking
      • 8.3.10.4. Strategic initiatives
    • 8.3.11. Polar Electro
      • 8.3.11.1. Company overview
      • 8.3.11.2. Financial performance
      • 8.3.11.3. Platform benchmarking
      • 8.3.11.4. Strategic initiatives
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