시장보고서
상품코드
1555100

IDC PeerScape : 하이브리드 업무 환경 구현을 위한 Peer Insights

IDC PeerScape: Peer Insights to Implement a Hybrid Work Environment

발행일: | 리서치사: IDC | 페이지 정보: 영문 11 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

이 IDC PeerScape는 IT에 정통한 리더들이 어떻게 기술을 활용하여 직장 전략을 실현하고 사무실 업무를 인내해야 할 의무가 아닌 업무 주간의 하이라이트로 만들기 위해 어떻게 기술을 활용하고 있는지 조사했습니다. Wi-Fi 대역폭 확대, 협업 및 화상회의 애플리케이션 업그레이드, 더 밝고 매력적이며 편리한 사무실 건물로의 이전 등이 그 전략에 포함됩니다. IDC의 IT 임원 프로그램(IEP) 비상근 리서치 어드바이저인 스탠리 B. 깁슨(Stanley B. Gibson)은 "하이브리드 업무 전략은 기업 수만큼이나 많습니다."라고 말했습니다.

IDC PeerScape Figure

주요 요약

Peer Insights

  • 프랙티스 1 : 직원, 관리자 및 조직의 요구를 평가하고 하이브리드 근무 계획을 수립하고 주도권을 잡는다.
    • 과제
    • 사례
      • Arup
      • 비영리 금융 서비스 조직
      • 식품 회사
    • 가이던스
  • 프랙티스 2 : 하이브리드 워크를 지원하기 위해 필요한 기술을 결정하고, 이를 도입하기 위한 전략을 수립한다.
    • 과제
    • 사례
      • Arup
      • 비영리 금융 서비스 조직
      • 식품 회사
    • 가이던스
  • 프랙티스 3 : 하이브리드 워크플랜을 실행하고 직원 정책과 업무 공간 혁신을 구현한다.
    • 과제
    • 사례
      • Arup
      • 비영리 금융 서비스 조직
      • 식품 회사
    • 가이던스
  • 프랙티스 4 : 직원들의 피드백에 대응하고, 변화하는 요구와 필요에 따라 하이브리드 환경에 적응하며, 배운 교훈을 활용한다.
    • 과제
    • 사례
      • Arup
      • 비영리 금융 서비스 조직
      • 식품 회사
    • 가이던스
ksm 24.10.07

This IDC PeerScape explores how savvy IT leaders are enabling workplace strategies, using technology to make in-office work the high point of the workweek, not an obligation to be endured. Strategies include increasing Wi-Fi bandwidth, upgrading collaboration and videoconferencing applications, and moving to brighter, more attractive, and more convenient office buildings. "There are as many hybrid work strategies as there are companies. In all cases, however, the key to success is striking a balance between the desire of employees for flexibility and the needs of their organization for collaboration and productivity," says Stanley B. Gibson, adjunct research advisor for IDC's IT Executive Programs (IEP).

IDC PeerScape Figure

Executive Summary

Peer Insights

  • Practice 1: Assess the Needs of Employees, Their Managers, and the Organization; Take the Initiative by Developing a Plan for Hybrid Work
    • Challenge
    • Examples
      • Arup
      • Nonprofit Financial Services Organization
      • Food Products Company
    • Guidance
  • Practice 2: Determine What Technologies Are Needed to Support Hybrid Work and Develop a Strategy to Deploy Them
    • Challenge
    • Examples
      • Arup
      • Nonprofit Financial Services Organization
      • Food Products Company
    • Guidance
  • Practice 3: Execute the Hybrid Work Plan; Implement Employee Policies and Workspace Innovations
    • Challenge
    • Examples
      • Arup
      • Nonprofit Financial Services Organization
      • Food Products Company
    • Guidance
  • Practice 4: Respond to Employee Feedback; Adapt the Hybrid Environment as Needs and Desires Change; Build on Lessons Learned
    • Challenge
    • Examples
      • Arup
      • Nonprofit Financial Services Organization
      • Food Products Company
    • Guidance
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제