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IDC PeerScape : 새로운 IT 서비스 관리 설치 구현을 위한 사례

IDC PeerScape: Practices for Implementing a New IT Service Management Installation

발행일: | 리서치사: IDC | 페이지 정보: 영문 6 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



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IDC PeerScape는 목표 설정부터 구현, 데이터 관리, 직원 안내에 이르기까지 신규 또는 교체 IT 서비스 관리 소프트웨어 설치에 대한 모범 사례를 제시합니다. "제품이 단종되고 새로운 기능이 제공되는 시기에 조직은 새로운 솔루션으로 이동하면서 서비스 관리 업데이트를 계획할 수 있습니다."라고 IDC의 IT 서비스 관리 연구 매니저인 Snow Tempest는 설명합니다. "신중한 접근 방식은 원활한 전환을 가능하게 하고 향후 개선을 위한 토대를 마련할 수 있습니다."

IDC PeerScape 다이어그램

주요 요약

피어 인사이트

  • 연습 1 : 달성하고자 하는 목표 정의하기
    • 도전
    • 예시
    • 가이던스
  • 실천 2 : 신뢰할 수 있는 벤더를 식별하고, 그들의 베스트 프랙티스를 채택합니다.
    • 도전
    • 예시
    • 가이던스
  • 실천 3 : 목표 달성을 위한 장기적인 데이터 품질 관행을 개발합니다.
    • 도전
    • 예시
    • 가이던스
  • 실천 4 : 직원이 변화에 적응할 수 있도록 지원
    • 도전
    • 예시
    • 가이던스

참고자료

  • 관련 조사
ksm 25.03.19

This IDC PeerScape presents best practices for a new or replacement IT service management software installation, from goal setting to implementation to data management to staff guidance."In a time of product discontinuations and new available features, organizations have the opportunity to plan updates to their service management as they move to a new solution," says Snow Tempest, research manager for IT service management at IDC. "A thoughtful approach can enable a smooth transition and set the groundwork for future enhancements."

IDC PeerScape Figure

Executive Summary

Peer Insights

  • Practice 1: Define What You Want to Accomplish
    • Challenge
    • Examples
    • Guidance
  • Practice 2: Identify a Trusted Vendor, Then Adapt to Its Best Practices
    • Challenge
    • Examples
    • Guidance
  • Practice 3: Develop Long-Term Data Quality Practices to Enable Your Goals
    • Challenge
    • Examples
    • Guidance
  • Practice 4: Help Your Staff Adjust to Change
    • Challenge
    • Examples
    • Guidance

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