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스크린리스 디스플레이 시장 보고서 : 유형, 용도, 업계별, 지역별(2025-2033년)

Screenless Display Market Report by Type, Application, Industry Vertical, and Region 2025-2033

발행일: | 리서치사: IMARC | 페이지 정보: 영문 143 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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세계 스크린리스 디스플레이 시장 규모는 2024년 51억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년에는 461억 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025-2033년 연평균 성장률(CAGR)은 26.46%에 달할 것으로 전망하고 있습니다.

스크린리스 디스플레이는 프로젝터나 디스플레이 스크린을 사용하지 않고 인터랙티브 프로젝션 기술을 사용하여 정보를 전달할 수 있는 기술을 말합니다. 터치스크린 디스플레이와 같은 기술에 비해 비용 절감, 고해상도의 원거리 점상 제시, 저전력 소비 등 많은 장점이 있습니다. 시장에서 널리 사용되는 스크린리스 디스플레이에는 홀로그램 디스플레이, 가상현실(VR) 고글, 헤드업 디스플레이, 가상 망막 디스플레이, 시냅스 인터페이스 등이 있습니다.

스크린리스 디스플레이 시장 동향:

다양한 산업 분야에서 소형화 솔루션에 대한 수요가 증가함에 따라 전 세계적으로 스크린리스 디스플레이의 필요성을 높이는 주요 요인 중 하나가 되고 있습니다. 이와는 별개로, 스크린리스 디스플레이 기술은 의료 분야에서 큰 지지를 받고 있습니다. 의료 전문가가 감염된 부위의 가상 엑스레이 이미지를 보거나 환자에 대한 정보를 수집할 수 있기 때문입니다. 또한, 이 기술은 산업 공정에서도 활용되어 가상 설계도를 보거나 부품의 배치 및 작동을 확인할 수 있습니다. 또한, 스크린리스 디스플레이는 운전자가 도로에서 눈을 떼지 않고도 실시간으로 데이터에 접근할 수 있어 편리하기 때문에 고급차 및 프리미엄 자동차에 대한 소비자의 선호도가 높아지면서 시장 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 승객과 운전자의 안전을 향상시키기 위한 정부의 엄격한 규제는 자동차 제조업체들이 승용차에 스크린리스 디스플레이를 탑재하도록 유도하고 있습니다. 이 외에도 주요 시장 기업들은 연구개발(R&D) 활동에 투자하여 스마트폰, PC, 노트북, 카메라 등 스크린리스 가전제품을 출시하고 있습니다. 이들 기기는 가볍고 휴대성이 뛰어나며 지도 내비게이션 등 고기능을 갖추고 있습니다. 이는 급속한 도시화와 개인의 구매력 향상과 함께 업계 투자자들에게 유리한 성장 기회를 제공할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

  • 스크린리스 디스플레이 시장 규모는?
  • 스크린리스 디스플레이 시장의 향후 전망은?
  • 스크린리스 디스플레이 시장을 이끄는 주요 요인은 무엇인가?
  • 스크린리스 디스플레이 시장에서 가장 큰 점유율을 차지하는 지역은?
  • 세계 스크린리스 디스플레이 시장의 주요 기업은?

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

  • 조사 목적
  • 이해관계자
  • 데이터 소스
    • 1차 정보
    • 2차 정보
  • 시장 추정
    • 상향식 접근
    • 하향식 접근
  • 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

  • 개요
  • 주요 업계 동향

제5장 세계의 스크린리스 디스플레이 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • COVID-19의 영향
  • 시장 예측

제6장 시장 내역 : 유형별

  • 시각 이미지
  • 망막 디스플레이
  • 시냅스 인터페이스

제7장 시장 내역 : 용도별

  • 홀로그래픽 프로젝션
  • 헤드 마운트 디스플레이
  • 헤드업 디스플레이
  • 기타

제8장 시장 내역 : 업계별

  • 항공우주 및 방위
  • 자동차
  • 헬스케어
  • 가전
  • 기타

제9장 시장 내역 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 내역 : 국가별

제10장 SWOT 분석

  • 개요
  • 강점
  • 약점
  • 기회
  • 위협

제11장 밸류체인 분석

제12장 Porter's Five Forces 분석

  • 개요
  • 구매자의 교섭력
  • 공급 기업의 교섭력
  • 경쟁 정도
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협

제13장 가격 분석

제14장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • BAE Systems plc
    • Eon Reality
    • Garmin Ltd.
    • Holoxica Ltd.
    • Microsoft Corporation
    • Microvision Inc.
    • RealView Imaging Ltd.
    • Sony Group Corporation
    • Synaptics Incorporated
    • Zebra Technologies Corporation
ksm 25.06.30

The global screenless display market size reached USD 5.1 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 46.1 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 26.46% during 2025-2033.

Screenless display refers to a technology that enables the transmission of information using interactive projection technology without the help of a projector or display screen. It provides many advantages, including saving costs, presenting distant point images at high resolution, and providing low power consumption, compared to technologies like touch screen displays. Some of the screenless displays widely available in the market include holographic displays, virtual reality (VR) goggles, heads-up displays, virtual retinal displays, and synaptic interfaces.

Screenless Display Market Trends:

The rising demand for miniaturized solutions in various industry verticals represents one of the key factors driving the need for screenless displays worldwide. Apart from this, screenless display technology is gaining immense traction in the medical field as it allows healthcare professionals to view a virtual X-ray of infected areas or gather information concerning a patient. Moreover, the technology can be utilized in industrial processes to view virtual blueprints and identify parts placement and operation. Furthermore, as screenless displays help drivers to access data in real-time conveniently without taking their eyes off the road, rising consumer preferences for luxury and premium cars are contributing to the market growth. In addition, stringent government regulations for improving passenger and driver safety are compelling automotive manufacturers to incorporate screenless displays in passenger vehicles. Besides this, key market players are investing in research and development (R&D) activities to launch screenless consumer electronics, such as smartphones, computers, laptops, and cameras. These devices are lightweight and provide greater portability and high functionalities like map navigation. This, coupled with rapid urbanization and improving purchasing power of individuals, is anticipated to provide lucrative growth opportunities to industry investors.

Key Market Segmentation:

Breakup by Type:

  • Visual Image
  • Retinal Display
  • Synaptic Interface

Breakup by Application:

  • Holographic Projection
  • Head-Mounted Display
  • Head-Up Display
  • Others

Breakup by Industry Vertical:

  • Aerospace and Defense
  • Automotive
  • Healthcare
  • Consumer Electronics
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Australia
    • Indonesia
    • Others
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
    • Russia
    • Others
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being BAE Systems plc, Eon Reality, Garmin Ltd., Holoxica Ltd., Microsoft Corporation, Microvision Inc., RealView Imaging Ltd., Sony Group Corporation, Synaptics Incorporated and Zebra Technologies Corporation.

Key Questions Answered in This Report

  • 1.How big is the screenless display market?
  • 2.What is the future outlook of screenless display market?
  • 3.What are the key factors driving the screenless display market?
  • 4.Which region accounts for the largest screenless display market share?
  • 5.Which are the leading companies in the global screenless display market?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Screenless Display Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 Visual Image
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Retinal Display
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Synaptic Interface
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast

7 Market Breakup by Application

  • 7.1 Holographic Projection
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Head-Mounted Display
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Head-Up Display
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Others
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Industry Vertical

  • 8.1 Aerospace and Defense
    • 8.1.1 Market Trends
    • 8.1.2 Market Forecast
  • 8.2 Automotive
    • 8.2.1 Market Trends
    • 8.2.2 Market Forecast
  • 8.3 Healthcare
    • 8.3.1 Market Trends
    • 8.3.2 Market Forecast
  • 8.4 Consumer Electronics
    • 8.4.1 Market Trends
    • 8.4.2 Market Forecast
  • 8.5 Others
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Forecast

9 Market Breakup by Region

  • 9.1 North America
    • 9.1.1 United States
      • 9.1.1.1 Market Trends
      • 9.1.1.2 Market Forecast
    • 9.1.2 Canada
      • 9.1.2.1 Market Trends
      • 9.1.2.2 Market Forecast
  • 9.2 Asia-Pacific
    • 9.2.1 China
      • 9.2.1.1 Market Trends
      • 9.2.1.2 Market Forecast
    • 9.2.2 Japan
      • 9.2.2.1 Market Trends
      • 9.2.2.2 Market Forecast
    • 9.2.3 India
      • 9.2.3.1 Market Trends
      • 9.2.3.2 Market Forecast
    • 9.2.4 South Korea
      • 9.2.4.1 Market Trends
      • 9.2.4.2 Market Forecast
    • 9.2.5 Australia
      • 9.2.5.1 Market Trends
      • 9.2.5.2 Market Forecast
    • 9.2.6 Indonesia
      • 9.2.6.1 Market Trends
      • 9.2.6.2 Market Forecast
    • 9.2.7 Others
      • 9.2.7.1 Market Trends
      • 9.2.7.2 Market Forecast
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
      • 9.3.1.1 Market Trends
      • 9.3.1.2 Market Forecast
    • 9.3.2 France
      • 9.3.2.1 Market Trends
      • 9.3.2.2 Market Forecast
    • 9.3.3 United Kingdom
      • 9.3.3.1 Market Trends
      • 9.3.3.2 Market Forecast
    • 9.3.4 Italy
      • 9.3.4.1 Market Trends
      • 9.3.4.2 Market Forecast
    • 9.3.5 Spain
      • 9.3.5.1 Market Trends
      • 9.3.5.2 Market Forecast
    • 9.3.6 Russia
      • 9.3.6.1 Market Trends
      • 9.3.6.2 Market Forecast
    • 9.3.7 Others
      • 9.3.7.1 Market Trends
      • 9.3.7.2 Market Forecast
  • 9.4 Latin America
    • 9.4.1 Brazil
      • 9.4.1.1 Market Trends
      • 9.4.1.2 Market Forecast
    • 9.4.2 Mexico
      • 9.4.2.1 Market Trends
      • 9.4.2.2 Market Forecast
    • 9.4.3 Others
      • 9.4.3.1 Market Trends
      • 9.4.3.2 Market Forecast
  • 9.5 Middle East and Africa
    • 9.5.1 Market Trends
    • 9.5.2 Market Breakup by Country
    • 9.5.3 Market Forecast

10 SWOT Analysis

  • 10.1 Overview
  • 10.2 Strengths
  • 10.3 Weaknesses
  • 10.4 Opportunities
  • 10.5 Threats

11 Value Chain Analysis

12 Porters Five Forces Analysis

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Bargaining Power of Buyers
  • 12.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 12.4 Degree of Competition
  • 12.5 Threat of New Entrants
  • 12.6 Threat of Substitutes

13 Price Analysis

14 Competitive Landscape

  • 14.1 Market Structure
  • 14.2 Key Players
  • 14.3 Profiles of Key Players
    • 14.3.1 BAE Systems plc
      • 14.3.1.1 Company Overview
      • 14.3.1.2 Product Portfolio
      • 14.3.1.3 Financials
      • 14.3.1.4 SWOT Analysis
    • 14.3.2 Eon Reality
      • 14.3.2.1 Company Overview
      • 14.3.2.2 Product Portfolio
    • 14.3.3 Garmin Ltd.
      • 14.3.3.1 Company Overview
      • 14.3.3.2 Product Portfolio
      • 14.3.3.3 Financials
      • 14.3.3.4 SWOT Analysis
    • 14.3.4 Holoxica Ltd.
      • 14.3.4.1 Company Overview
      • 14.3.4.2 Product Portfolio
    • 14.3.5 Microsoft Corporation
      • 14.3.5.1 Company Overview
      • 14.3.5.2 Product Portfolio
      • 14.3.5.3 Financials
      • 14.3.5.4 SWOT Analysis
    • 14.3.6 Microvision Inc.
      • 14.3.6.1 Company Overview
      • 14.3.6.2 Product Portfolio
      • 14.3.6.3 Financials
    • 14.3.7 RealView Imaging Ltd.
      • 14.3.7.1 Company Overview
      • 14.3.7.2 Product Portfolio
    • 14.3.8 Sony Group Corporation
      • 14.3.8.1 Company Overview
      • 14.3.8.2 Product Portfolio
      • 14.3.8.3 Financials
      • 14.3.8.4 SWOT Analysis
    • 14.3.9 Synaptics Incorporated
      • 14.3.9.1 Company Overview
      • 14.3.9.2 Product Portfolio
      • 14.3.9.3 Financials
    • 14.3.10 Zebra Technologies Corporation
      • 14.3.10.1 Company Overview
      • 14.3.10.2 Product Portfolio
      • 14.3.10.3 Financials
      • 14.3.10.4 SWOT Analysis
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