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세계의 스크린리스 디스플레이 시장 조사 보고서 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2032년)(2024-2032년)

Global Screenless Display Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032

발행일: | 리서치사: Value Market Research | 페이지 정보: 영문 173 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    




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스크린리스 디스플레이 시장의 세계 수요는 2023년 40억 5,000만 달러에서 2032년 거의 304억 9,000만 달러의 시장 규모에 도달할 것으로 추정되며, 2024-2032년 조사 기간 동안 25.14%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.

스크린리스 디스플레이는 기본적으로 스크린이나 프로젝터 없이 데이터를 표시하고 전송하는 디스플레이 기술입니다. 고해상도 이미지와 넓은 화각을 제공합니다. 일반적으로 눈으로 인식할 수 있는 영상, 망막에 직접 투사되는 영상, 빛을 사용하지 않고 뇌에 직접 영상을 전달하는 시냅스 인터페이스의 세 가지 범주로 나뉩니다. 보다 정확한 색상, 높은 수준의 밝기와 명암비를 제공하며, 낮은 전력 소비를 요구합니다. 스크린리스 노트북 개발, 시각장애인용 휴대폰 제조, 고품질 3D 영상을 투사하는 홀로그램 프로젝션 등에 사용되고 있습니다.

시장 역학

최신 가젯과 기즈모에 대한 선호도가 높아지면서 스크린리스 디스플레이 시장의 수요를 견인하는 주요 요인으로 작용하고 있습니다. 저전력 소비, 공간 절약 등 스크린리스 디스플레이가 제공하는 장점이 시장 성장에 기여하고 있습니다. 차세대 홀로그램 솔루션의 보급 확대와 게임 솔루션에 대한 수요가 급증하면서 이 시장의 수요를 촉진하고 있습니다. 소형화 추세의 증가는 이 시장의 수요를 촉진하고 있습니다. 증강현실과 가상현실을 위한 스크린리스 디스플레이의 채택이 증가하면서 이 시장의 수요를 증가시키고 있습니다. 프라이버시 및 보안 강화와 함께 기술의 지속적인 발전은 향후 몇 년 동안 이 시장에 유리한 성장 기회를 창출할 것으로 예상됩니다.

조사 보고서는 Porter's Five Forces 모델, 시장 매력도 분석, 밸류체인 분석을 다루고 있습니다. 이러한 도구는 산업 구조를 명확하게 파악하고 세계 수준에서 경쟁의 매력을 평가하는 데 도움이됩니다. 또한 이러한 도구는 세계 스크린리스 디스플레이 시장에서 각 부문을 포괄적으로 평가할 수 있습니다. 스크린리스 디스플레이 산업의 성장과 동향은 이 조사에 대한 전체적인 접근 방식을 제공합니다.

요청 사항이 있으시면 저희에게 연락 주시기 바랍니다. 당사의 조사팀은 고객의 요구에 따라 맞춤형 보고서를 제공할 수 있습니다.

목차

제1장 서문

제2장 주요 요약

  • 시장 하이라이트
  • 세계 시장 현황

제3장 스크린리스 디스플레이 - 산업 분석

  • 소개 : 시장 역학
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 시장 기회
  • 업계 동향
  • Porter's Five Forces 분석
  • 시장 매력 분석

제4장 밸류체인 분석

  • 밸류체인 분석
  • 원자재 분석
    • 원자재 리스트
    • 원자재 제조업체 리스트
    • 주요 원자재 가격 동향
  • 잠재적 바이어 리스트
  • 마케팅 채널
    • 직접 마케팅
    • 간접 마케팅
    • 마케팅 채널 발전 동향

제5장 스크린리스 디스플레이 세계 시장 분석 : 유형별

  • 개요
  • 실적 및 예측 데이터 분석
  • 시각 이미지
  • 망막 디스플레이
  • 시냅스 인터페이스

제6장 스크린리스 디스플레이 세계 시장 분석 : 용도별

  • 개요
  • 실적 및 예측 데이터 분석
  • 홀로그래픽 투영
  • 헤드 마운트 디스플레이
  • 헤드업 디스플레이
  • 기타

제7장 스크린리스 디스플레이 세계 시장 분석 : 최종사용자별

  • 개요
  • 실적 및 예측 데이터 분석
  • 석유 및 가스
  • 화학·제약
  • 식품 및 음료
  • 에너지·전력
  • 광업
  • 기타

제8장 스크린리스 디스플레이 세계 시장 분석 : 지역별

  • 지역별 전망
  • 소개
  • 북미 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 북미 부문별
    • 북미 국가별
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 유럽 부문별
    • 유럽 국가별
    • 영국
    • 프랑스
    • 독일
    • 이탈리아
    • 러시아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 아시아태평양 부문별
    • 아시아태평양 국가별
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 한국
    • 호주
    • 동남아시아
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 라틴아메리카 부문별
    • 라틴아메리카 국가별
    • 브라질
    • 아르헨티나
    • 페루
    • 칠레
    • 기타 라틴아메리카
  • 중동 및 아프리카 매출 분석
    • 개요, 실적과 예측
    • 중동 및 아프리카 부문별
    • 중동 및 아프리카 국가별
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 이스라엘
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제9장 스크린리스 디스플레이 기업 경쟁 상황

  • 스크린리스 디스플레이 시장 경쟁
  • 제휴, 협력, 합의
  • 인수합병
  • 신제품 발표
  • 기타 개발

제10장 기업 개요

  • 상위 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장 집중도
  • Microsoft(HoloLens)
  • Sony(Sony Spatial Reality Display)
  • Google(Google Glass)
  • Toshiba Corporation
  • Facebook Technologies LLC(Oculus)
ksm 24.11.08

The global demand for Screenless Display Market is presumed to reach the market size of nearly USD 30.49 Billion by 2032 from USD 4.05 Billion in 2023 with a CAGR of 25.14% under the study period 2024-2032.

A screenless display is basically a display technology that displays and transmits data without using a screen or projector. It provides high-resolution images and a wider angle of view. It is generally divided into three categories such as visual images, images that an eye can perceive, retinal display, images that are directly projected in the retina and synaptic interface, transmitting visual images straight to the brain without using light. It offers more accurate colours, high levels of brightness and contrast and demands low power. It is used in the development of screenless laptops, manufacturing mobile phones for visually impaired people and in hologram projections to project high-quality 3D images etc.

MARKET DYNAMICS

The growing preference for the latest gadgets and gizmos is a key factor driving the demand for the screenless display market. The advantages offered by the screenless display, including low power and space requirements, are contributing to the growth of this market. Growth in penetration of next level holographic solutions and a surge in demand for gaming solutions is fostering the demand for this market. The growing trend of miniaturization is propelling the demand for this market. The increasing adoption of screenless displays for augmented reality and virtual reality is augmenting the demand for this market. Continuous advancement in technology coupled with enhanced privacy and security are expected to create lucrative growth opportunities for this market in the upcoming years.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Screenless Display. The growth and trends of Screenless Display industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Screenless Display market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Visual Image
  • Retinal Display
  • Synaptic Interface

By Application

  • Holographic Projection
  • Head-Mounted Display
  • Head-Up Display
  • Others

By End User

  • Oil & Gas
  • Chemical & Pharmaceutical
  • Food & Beverages
  • Energy & Power
  • Mining
  • Others
  • Regional Analysis

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Screenless Display market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Screenless Display market include Microsoft (HoloLens), Sony (Sony Spatial Reality Display), Google (Google Glass), Toshiba Corporation, Facebook Technologies LLC (Oculus). This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. SCREENLESS DISPLAY - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By End User
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL SCREENLESS DISPLAY MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 5.1. Overview By Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Type
  • 5.3. Visual Image Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Retinal Display Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Synaptic Interface Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL SCREENLESS DISPLAY MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 6.1. Overview By Application
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Application
  • 6.3. Holographic Projection Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Head-Mounted Display Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Head-Up Display Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL SCREENLESS DISPLAY MARKET ANALYSIS BY END USER

  • 7.1. Overview By End User
  • 7.2. Historical and Forecast Data Analysis By End User
  • 7.3. Oil & Gas Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.4. Chemical & Pharmaceutical Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Food & Beverages Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.6. Energy & Power Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.7. Mining Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.8. Others Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL SCREENLESS DISPLAY MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE SCREENLESS DISPLAY COMPANIES

  • 9.1. Screenless Display Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF SCREENLESS DISPLAY INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Microsoft (HoloLens)
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. Sony (Sony Spatial Reality Display)
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. Google (Google Glass)
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. Toshiba Corporation
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Facebook Technologies LLC (Oculus)
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies

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