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북미의 전자상거래 포장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향, 통계, 성장 예측(2025-2030년)

North America E-Commerce Packaging - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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북미의 전자상거래 포장 시장은 예측 기간 동안 CAGR 12.5%를 기록할 전망입니다.

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주요 하이라이트

  • 전자상거래의 급격한 성장은 주로 포장재료 선택의 기술 첨단과 함께 많은 기업들이 적절한 솔루션을 선택하는 방식을 바꾸고 있습니다. 주요 고려 사항은 성능, 재료 개선을 통한 비용 검토, 포장 요구, 주문형 포장을 생산하는 배송 시스템, 지속가능성입니다.
  • 미국에서는 전자상거래가 극적인 속도로 계속 성장하고 있으며 기존 소매업을 압박하고 있습니다. 미국 상무부에 따르면 소비자는 2019년 6,017억 5,000만 달러를 온라인으로 소비했으며, 전년 5,236억 4,000만 달러에서 14.9% 증가했습니다. 이는 상무부가 보고한 온라인 매출이 전년 대비 13.6% 증가했던 2018년보다 상대적으로 높은 성장률이었습니다. 게다가 오랫동안 전통적인 소매 채널로 제한된 소비자 포장 상품의 온라인 판매는 폭발적으로 성장하고 있으며, 종종 성장률은 전년 대비 50%를 넘어섰습니다.
  • COVID-19가 발생하면서 의약품, 식품 및 기타 필수품에 대한 수요가 증가함에 따라 이 지역의 전자상거래 포장 수요가 크게 증가했습니다. 전자상거래 포장업체 시장 수요가 확대되고 있는 반면, 사람들은 점점 더 필수적인 쇼핑, 즉 식료품 및 의약품을 구입하기 위해서만 외출했으며, 많은 사람들이 소매의 요구 전자상거래를 요청했습니다.
  • Adobe의 디지털 이코노미 지수에 대한 최신 데이터에 따르면, 2020년 4월 미국 전자상거래는 대피소 규정이 시행되기 전 3월 초순 기준기간에 비해 49% 증가했습니다. 온라인 식료품이 증가가 원동력이 되어, 3월부터 4월에 걸쳐 1일의 매출은 110% 증가했습니다. 반면에 전자기기 매출은 58% 증가했고, 책 매출은 두배로 늘었습니다.

북미 전자상거래 포장 시장 동향

상당한 성장이 예상되는 플라스틱 포장

  • 효율적인 포장의 관점에서 플라스틱은 종종 제조업체가 더 적은 포장 재료로 더 많은 제품을 배송 할 수 있게합니다. 이 경량화 프로세스는 소비자 제품 포장의 환경적, 경제적 효율성을 높이는 데 중요한 역할을 합니다. 또한 블리스터 포장은 소형 소비자 전자 제품에 이상적입니다. 이러한 유형의 플라스틱 포장은 전자 액세서리를 두드러지게 하고, 편리하고 쉽게 개봉할 수 있는 한편, 어느 정도의 변조 방지 기능을 제공합니다.
  • 이 지역의 전자상거래 시장을 수용하기 위해 많은 기업들이 신제품을 개발하고 있습니다. 예를 들어, 2020년 1월, 미국의 Sealed Air Corporation은 적어도 90%의 재활용 원료를 사용한 새로운 버전의 버블 랩 브랜드 포장재를 출시했습니다. 2020년 1월 Coveris는 100% PP 구조의 수축 필름을 출시했습니다. 또한 Better Packaging은 가정에서 퇴비화 할 수 있는 재생 가능한 식물 원료를 사용하는 가방과 봉투를 제조합니다.
  • 소비자가 포장과 폐기물이 환경에 미치는 영향에 대해 잘 알게 되면서 브랜드가 이 문제에 대한 우려를 반영하는 것이 중요해지고 있습니다. 밀레니얼 세대는 이 업계의 소비자층의 상당 부분을 차지하며 지속가능성을 중시하는 기업으로부터 구매를 선호하는 경향을 보여줍니다.
  • 그 결과 아마존과 같은 이 지역의 전자상거래 기업은 다양한 이니셔티브를 도입함으로써 지속가능한 포장 방법을 채택하고 있습니다. 지난 10년간 좌절이 없는 포장(FFP)을 포함한 아마존의 이니셔티브는 개봉하기 쉽고 재활용 가능한 포장 및 배송 상품을 촉진하여 81만 톤 이상의 포장재를 줄이고 14억개 배송 상자 사용을 폐지했습니다. FPP에 대한 중점 증가는 향후 지속적인 포장 시장을 방해할 수 있습니다.

소비자 전자제품 분야가 현저한 성장을 이룹니다.

  • 소비자기술협회에 따르면 미국에서 2019년 가전/기술판매에 따른 소매수익은 4억 600만 달러이며, 2020년도 말에는 4억 2,200만 달러에 이를 전망입니다. 세계 가전 수요가 증가함에 따라 보호 플라스틱 포장 수요는 예측 기간 동안 증가할 것으로 예상됩니다.
  • 소비자 전자 및 미디어용 특수 플라스틱 포장 시스템 중에서 수축 포장, 수축 포장 및 스트레치 포장이 매우 일반적이며 널리 사용됩니다. 수축 필름이나 봉투에 비해, 스트레치 포장은 에너지 절약 효과가 크고, 연료의 확보도 불필요합니다. 특히 수축 가방과 비교하면 재고 관리가 간단합니다. 또한 휴대폰 중 일부는 플라스틱 소재로 포장되어 배송됩니다. 일부 제조업체가 지속 가능한 포장 옵션으로 전환하고 있지만 상자의 플라스틱 필름과 랩의 역할은 점점 커지고 있습니다.
  • 예를 들어, 2020년 4월에 출시된 드론 Mavic Air 2는 스마트 컨트롤러와 스마트폰 디스플레이와 함께 운송 중 손상을 방지하기 위해 보호 플라스틱 수축이 있는 판지 상자에 포장되어 있습니다.
  • 또한 2019년에 출시된 킹스톤 HyperX Savage EXO는 상자에 삽입된 투명한 블리스터 팩의 층 사이에 포장되어 있습니다. 플라스틱으로 나사가 없는 슬레이트 그레이 케이스는 드라이브 내부를 보호합니다.

북미 전자상거래 포장 산업 개요

북미의 전자상거래 포장 시장은 전자상거래 포장 솔루션을 제공하는 여러 기업이 존재하고 많은 기업들이 확장 전략을 개발하고 있기 때문에 적당히 단편화되고 있습니다. 이 시장의 제공업체는 디자인, 기술, 용도의 혁신을 통해 지속 가능한 경쟁 우위를 얻을 수 있습니다.

  • 2020년 1월, Bubble Wrap의 발명가인 Sealed Air Corporation은 적어도 90%의 재활용 재료로 만든 Bubble Wrap 브랜드의 포장 재료의 새로운 버전을 출시했습니다.
  • 2020년 1월, Amcor PLC는 북미와 라틴아메리카에서 Moda vacuum packaging systems과의 제휴를 발표했습니다. Amcor의 고기 및 치즈용 수축 가방과 롤 스톡 필름을 Moda 시스템과 결합하여 생산자는 비즈니스 효율성을 높이고 총 비용 절감을 추진할 수 있습니다.

기타 혜 택 :

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 서포트

목차

제1장 서론

  • 조사의 전제조건과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 인사이트

  • 시장 개요
  • 산업 밸류체인 분석
  • 업계의 매력도 - Porter's Five Forces 분석
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 진입업자의 위협
    • 경쟁 기업 간 경쟁 관계
    • 대체품의 위협

제5장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
    • 소비자 출하량의 지속적인 증가
    • 주요 제품 및 소재의 혁신과 포장에 의한 경쟁 우위 획득에 대한 관심 증가
    • 고급 포장에 대한 수요 증가
  • 시장의 과제
    • 플라스틱 사용에 관한 재료 규제와 적정 제조 규범의 상대적 부족
  • 전자상거래 포장의 혁신과 관련된 주요 사례와 이용 사례의 구현
  • 전자상거래 및 포장업계에 대한 COVID-19의 영향

제6장 시장 세분화

  • 재료 유형별
    • 플라스틱
    • 골판지
    • 종이
    • 기타 재료 유형
  • 제품 유형별
    • 상자
    • 보호 포장 제품
    • 기타 제품 유형
  • 최종 사용자 산업별
    • 패션 및 의류
    • 가전제품
    • 음식
    • 퍼스널케어 제품
    • 기타 최종 사용자 산업
  • 국가별
    • 미국
    • 캐나다

제7장 경쟁 구도

  • 기업 프로파일
    • Amcor PLC
    • Mondi PLC
    • International Paper Company
    • Smurfit Kappa Group PLC
    • DS Smith PLC
    • CCL Industries Inc.
    • Georgia-Pacific LLC
    • Sonoco Products Company
    • Storopack Inc.
    • Sealed Air Corporation

제8장 투자 분석

제9장 미래의 기회

KTH 25.02.05

The North America E-Commerce Packaging Market is expected to register a CAGR of 12.5% during the forecast period.

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Key Highlights

  • The exponential growth of e-commerce, combined with the technological advancements in the packaging material options, is primarily changing the way most of the companies are choosing the right solution. The main consideration points are the performance, cost considerations driven by material improvements, packaging needs, delivery systems that create on-demand packaging, and sustainability.
  • In the United States, e-commerce continues to grow at a dramatic pace, putting pressure on traditional retail. Consumers spent USD 601.75 billion online in 2019, up by 14.9% from USD 523.64 billion the prior year, according to the US Department of Commerce. That was a relatively higher growth rate than 2018 when online sales reported by the Commerce Department rose by 13.6% Y-o-Y. Additionally, sales of consumer-packaged goods, long confined to traditional retail channels, are exploding online, with growth rates, in many cases, in excess of 50% Y-o-Y.
  • With the outbreak of COVID-19, the demand for e-commerce packaging in the region is witnessing a significant increase, due to the increasing demand for medicine, food, and other essential goods. The market demand for e-commerce packaging manufacturers will only grow, with people increasingly leaving the house only for essential purchases, i.e., groceries or medication, and many are turning to e-commerce for their retail needs.
  • According to Adobe's Digital Economy Index's latest data, the US e-commerce increased by 49% in April, FY 2020, compared to the baseline period in early March before shelter-in-place restrictions came into effect. Online grocery helped drive the increase in revenues, with a 110% boost in daily sales between March and April. Meanwhile, electronic sales were up by 58%, and book sales have doubled.

North America E-Commerce Packaging Market Trends

Plastic Packaging is expected to Witness Significant Growth

  • When it comes to efficient packaging, plastics often enable manufacturers to ship more products with less packaging material. This process of light-weighting can play an essential role in boosting the environmental and economic efficiency of consumer product packaging. Moreover, blister packaging is ideal for small consumer electronic goods. This type of plastic packaging highlights the electronic accessories and further provides a degree of tamper resistance, while still being convenient and easy to open.
  • Many companies are developing new products to cater to the e-commerce market in the region. For instance, in January 2020, the US-based Sealed Air Corporation launched a new version of Bubble Wrap brand packaging material that is made with at least 90% recycled content. In January 2020, Coveris launched 100% PP structure shrink films that support the circular economy by minimizing material waste. Moreover, the Better Packaging Co. produces bags and envelopes made from renewable plant materials, which can be composted at home.
  • As consumers are becoming more familiar with the environmental impacts of packaging and waste, it is becoming critical for brands to reflect their concern for this issue. Millennials make up a good portion of the industry's consumer base, and they are showing a preference for purchasing from companies that focus on sustainability.
  • As a result, the e-commerce companies in the region, such as Amazon, are adopting sustainable way of packaging by introducing various initiatives. Over the past decade, Amazon's initiatives, including Frustration-Free Packaging (FFP), eliminated more than 810,000 metric ton of packaging material and eliminated the use of 1.4 billion shipping boxes, by promoting easy-to-open, recyclable packaging and shipping products. The increasing emphasis on FPP might hinder the market for lasting packaging in the future.

Consumer Electronics Segment to Witness Significant Growth

  • According to the Consumer Technology Association, the retail revenue from consumer electronics/technology sales in the United States in 2019 was USD 406 million, and it is expected to reach USD 422 million by the end of FY 2020. With the increasing demand for consumer electronics worldwide, the demand for protective plastic packaging is expected to increase during the forecast period.
  • Among the specialized plastic packaging systems for consumer electronics and media, shrink packaging or shrink wrapping and stretch wrapping are very common and widely used. Compared to shrink film and bags, stretch wrapping offers large energy-savings and does not require the availability of fuel. Compared to shrink bags, in particular, it simplifies inventory. Additionally, several mobile phones are packed and shipped using plastic material. Though several manufacturers are drifting toward sustainable packaging options, the role of plastic films and wraps on the boxes is ever-growing.
  • For instance, the Mavic Air 2 drone that was launched in April 2020 is packaged with the smart controller and the smartphone display, in carton boxes that come with protective plastic shrink-wrap, to avoid damage during shipping.
  • Moreover, Kingston's HyperX Savage EXO, which was launched in 2019, is packaged between layers of clear blister-pack inserted in the box. The plastic, screwless, slate-gray case protects the drive's internals.

North America E-Commerce Packaging Industry Overview

The North America e-commerce packaging market is moderately fragmented, owing to the availability of several players providing e-commerce packaging solutions with many companies developing expansion strategies. Vendors in the market can gain sustainable competitive advantage through innovation in design, technology, and application.

  • In January 2020, Sealed Air Corporation, which is the inventor of Bubble Wrap, launched a new version of Bubble Wrap brand packaging material that is made with at least 90% recycled content.
  • In January 2020, Amcor PLC announced its partnership with Moda vacuum packaging systems in North America and Latin America. By combining Amcor's shrink bag and roll stock film for meat and cheese with Moda's system, producers can gain operational efficiencies and drive total cost savings.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHT

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Value Chain Analysis
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Intensity of Competitive Rivalry
    • 4.3.5 Threat of Substitute Products

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Sustained Rise in Volume of Consumer Shipments
    • 5.1.2 Key Product and Material Innovations, Coupled with Growing Emphasis on Gaining Competitive Advantage Through Packaging
    • 5.1.3 Growing Demand for Luxury Packaging
  • 5.2 Market Challenges
    • 5.2.1 Material-specific Regulations on Use of Plastic, and Relative Lack of Exposure on Good Manufacturing Practices
  • 5.3 Key Case Studies and Implementation of Use Cases Related to Innovations in E-commerce Packaging
  • 5.4 Impact of COVID-19 on the E-commerce and Packaging Industries

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Material Type
    • 6.1.1 Plastic
    • 6.1.2 Corrugated Board
    • 6.1.3 Paper
    • 6.1.4 Other Material Types
  • 6.2 By Product Type
    • 6.2.1 Boxes
    • 6.2.2 Protective Packaging-based Products
    • 6.2.3 Other Product Types
  • 6.3 By End User Industry
    • 6.3.1 Fashion and Apparel
    • 6.3.2 Consumer Electronics
    • 6.3.3 Food and Beverage
    • 6.3.4 Personal Care Products
    • 6.3.5 Other End User Industries
  • 6.4 By Country
    • 6.4.1 United States
    • 6.4.2 Canada

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Amcor PLC
    • 7.1.2 Mondi PLC
    • 7.1.3 International Paper Company
    • 7.1.4 Smurfit Kappa Group PLC
    • 7.1.5 DS Smith PLC
    • 7.1.6 CCL Industries Inc.
    • 7.1.7 Georgia-Pacific LLC
    • 7.1.8 Sonoco Products Company
    • 7.1.9 Storopack Inc.
    • 7.1.10 Sealed Air Corporation

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OPPORTUNITIES

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