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북미의 농업기계 시장 : 시장 점유율 분석, 산업 동향, 성장 예측(2025년-2030년)

North America Agricultural Machinery - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)

발행일: | 리서치사: Mordor Intelligence | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    




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북미의 농업기계 시장은 예측기간 동안 CAGR 7.9%로 성장할 전망입니다.

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주요 하이라이트

  • 농장 통합 증가, 긍정적인 경제 전망, 대규모 생산 기반, 보조금을 통한 정부 지원 확대가 대용량 농기계 및 장비의 판매를 견인하고 있습니다. 장비 제조업체 협회(AEM)에 따르면, 2021년 북미에서 판매된 트랙터와 콤바인의 총 대수는 36만 대였습니다. 그 해 미국과 캐나다의 거의 모든 농업용 트랙터 및 콤바인 부문에서 10% 이상의 판매 증가율을 기록했습니다.
  • 광범위한 농지가 존재하기 때문에 농업 기계화에 대한 수요가 높습니다. 또한 북미 지역에서는 농장 생산량을 늘리기 위해 모니터링 기술이 탑재된 스마트 콤바인 수확기의 사용이 증가하고 있습니다. 인건비 상승, 트랙터와 수확기에 로봇 시스템과 GPS의 통합, 대규모 농장으로 인한 고용량 기계 수요 증가, 자주식 기계의 인기 증가가 예측 기간 동안 시장 성장을 주도할 것으로 예상됩니다. 미국에 본사를 둔 농기계 대기업인 존디어는 AI 스타트업인 블루 리버 테크놀로지를 인수하여 트랙터에서 AI 기반 혁신 프로세스를 강화하기 시작했습니다. 이러한 혁신은 장기적으로 기술적으로 진보된 트랙터에 대한 수요를 견인할 것으로 예상됩니다.
  • 국내 농가는 유연한 이자율과 상환 일정으로 농업기계 대출의 형태로 적시에 보조금을 받을 수 있게 되었습니다. 이를 통해 소규모 농부들도 주요 농업기계에 투자할 수 있게 되었습니다. 미국 정부는 USDA 직접 운영 대출, USDA 운영 소액 대출 및 USDA 보증 운영 대출을 통해 농기계에 대한 대출을 확대합니다. 간편한 대출과 생산성 향상을 위해 기술을 도입하려는 농부들의 성향은 다양한 기계의 두 자릿수 증가로 이어져 이 지역의 시장 성장에 박차를 가하고 있습니다.

북미의 농업기계 시장 동향

농업기계의 높은 채택률과 혁신

트랙터의 급속한 기술 발전은 현재 북미 농업에 혁명을 일으키고 있습니다. 식량 작물에 대한 수요가 증가함에 따라 농장 비용이 높아질 수밖에 없기 때문에 트랙터는 효율적인 농업을 위해 필연적으로 도입될 수밖에 없습니다. 2020년부터 2021년에 걸쳐, 농장 노동력 부족으로 인해 캐나다 농가에 약 29억 달러의 비용이 발생했으며, 이 부족 현상은 앞으로 몇 년 동안 더 커질 것으로 예상됩니다. 캐나다의 평균 농장 규모도 매년 증가하고 있기 때문에 농기계(트랙터, 콤바인 등) 판매도 증가할 것입니다.

농장 운영 관리의 지속 가능성에 대한 필요성은 최근 몇 년 동안 고도로 발전되고 효율적인 기계에 대한 수요를 유도했으며 연구 대상 시장의 성장을 주도하고 있습니다. 예를 들어, 장비 제조업체 협회에 따르면 2020년 6월 자주식 콤바인 수확기 판매량은 125대에서 143대로 증가하여 연간 누계 판매량(2020년 1월-2020년 10월)은 264대로 전년 동기 대비 3.1% 증가했습니다.

이처럼 현대 기술의 물결은 이미 트랙터에서 데이터 전송과 경작의 정확한 의사 결정 과정을 위한 인공 지능 기반 도구를 적용하여 목격되었습니다. 2022년 캐나다 농업 및 농식품부는 농업과학 프로그램을 통해 소마디텍트와 비비드 머신스에 100만 달러 이상의 자금을 지원하여 생산자들이 농장 경영과 수익성을 개선할 수 있도록 지원할 계획이라고 발표했습니다.

미국이 시장을 독점

대규모 농업 운영, 노동력 감소, 농업 생산성 향상의 필요성이 연구 기간 동안 이 지역의 농기계 판매를 주도하는 주요 요인입니다.

미국 시장은 40HP 미만의 저출력 트랙터가 시장의 대부분을 차지하는 저엔진 트랙터 판매에 의해 주도되고 있습니다. 기술적으로 진보된 농장에서 한 농부가 거의 천 명에게 먹일 수 있는 충분한 곡물을 생산할 수 있는 것으로 추정됩니다. 그러나 20세기에는 그 비율이 1:130으로 25명으로 제한되었습니다. 기술의 발전은 이제 농업 분야에서 트랙터를 사용하는 방향으로 나아가고 있습니다.

미국과 같은 선진국에서는 9년이라는 짧은 교체 주기로 인해 새로운 트랙터에 대한 수요가 증가하여 북미 시장을 주도하고 있습니다. Holland, Valtra, Pauny는 트랙터의 최고 제조업체입니다.

북미의 농업기계 산업 개요

북미의 농업기계 시장은 통합되어 있으며 대기업이 대부분의 점유율을 차지하고 있습니다. 시장의 주요 기업은 Deere and Co., AGCO Corporation, Same Deutz-Fahr Deutschland GmbH 그룹 등입니다. 기업들은 변화하는 소비자 수요에 따라 새로운 유형의 기계를 혁신하고 있으며 효율성을 높이고 농업 운영을 용이하게하는 새로운 기술을 제공하고 있습니다.

기타 혜택

  • 엑셀 형식 시장 예측(ME) 시트
  • 3개월간의 애널리스트 지원

목차

제1장 서론

  • 조사의 전제조건과 시장 정의
  • 조사 범위

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 시장 세분화

  • 유형
    • 트랙터
      • 40HP 미만
      • 40-100HP
      • 100HP 이상
      • 4 WD 농장 트랙터
    • 기기
      • 쟁기
      • 써레
      • 경운기
      • 기타 기기
    • 관개 기계
      • 스프링클러 관개
      • 점적 관개
      • 기타 관개 기계
    • 수확 기계
      • 콤바인 수확기
      • 사료 수확기
      • 기타 수확기
    • 건초 및 사료 장비
      • 잔디깎기
      • 베일러
      • 기타
    • 기타 유형
  • 지역
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
    • 기타 북미

제6장 경쟁 구도

  • 채택된 전략
  • 시장 점유율 분석
  • 기업 프로파일
    • AGCO Corporation
    • CLAAS Group
    • CNH Industrial NV
    • Deere & Company
    • Kubota Corporation
    • Kverneland Group
    • Morris Industries Ltd
    • Netafim Irrigation Inc.
    • Same Deutz-Fahr Deutschland GmbH
    • Vaderstad Industries Inc.

제7장 시장 기회와 앞으로의 동향

HBR 25.04.24

The North America Agricultural Machinery Market is expected to register a CAGR of 7.9% during the forecast period.

North America Agricultural Machinery - Market - IMG1

Key Highlights

  • Increased farm consolidation, positive economic outlook, large production base, and greater government support through subsidies are driving sales of high-capacity agricultural machinery and equipment. According to the Association of Equipment Manufacturers (AEM), the total number of tractors and combines sold in 2021 in North America was 360,000 units. That year, there was a sale increase of over 10% in nearly every segment of agricultural tractors and combines in the United States and Canada.
  • The presence of extensive farmland has led to high demand for farm mechanization. Furthermore, the North American region is experiencing a rise in the use of smart combine harvesters equipped with monitoring technologies to boost farm production. Rising labor costs, the incorporation of robotic systems and GPS in tractors and harvesters, increased demand for high-capacity machinery due to large farms, and the increasing popularity of self-propelled machines are expected to drive market growth during the forecast period. The US-based agricultural machinery giant, John Deere, began enhancing the AI-based innovation process in tractors by acquiring an AI start-up, Blue River Technology. Such innovations are expected to drive the demand for technologically advanced tractors in the long term.
  • Farmers in the country have been able to avail timely subsidies in the form of agriculture equipment loans at flexible interest rates and repayment schedules. This, in turn, has helped even small-scale farmers to invest on primary agricultural equipment. The US government extends loans for farm equipment through USDA Direct Operating Loans, USDA Operating Microloans, and USDA Guaranteed Operating Loans. The farmers inclinination toward technology due to easy loans and to enhance productivity has resulted in double-digit gains for various machineries, thus is fuelling the market growth in the region.

North America Agricultural Machinery Market Trends

High Adoption of and Innovations in Farm Machinery

Rapid technological developments in tractors are currently revolutionizing farming in North America. Farm costs are inevitably higher with the increasing demand for food crops, thus, making tractors an inevitable part of efficient farming. According to the Canadian Agriculture Human Resource Council, Canada's farm labor deficit is anticipated to double by 2029 and lead to a 123,000-worker shortage. During 2020-2021, the farm labor shortage cost around USD 2.9 billion for farmers in the country, and this shortage is anticipated to grow over the coming years. This will boost agricultural machinery sales (tractors, combines, etc.) as the average farm size in Canada is also growing every year.

The need for sustainability in the management of farm operations has induced the demand for highly developed and efficient machinery in recent years and is driving the growth of the market studied. For instance, according to the Association of Equipment Manufacturers, the sale of self-propelled combine harvesters in June 2020 increased from 125 units to 143 units, resulting in year-to-date sales (January 2020 - October 2020) of 264 units, which was 3.1% higher when compared to the same period in the previous year.

Thus, the wave of modern technology has already been witnessed in tractors with the application of Artificial Intelligence-based tools for data transmission and precise decision-making processes in cultivation. In 2022 Canada, The Ministry of Agriculture and Agri-Food, announced over USD 1 million in funding for SomaDetect Inc. and Vivid Machines Inc. through the AgriScience Program to help producers improve farm management and their bottom line. Such innovations are projected to induce the demand for technologically developed tractors, in the long run, thus also boosting the market over the coming years.

United States Dominates the Market

Large-scale farming operations, a decline in labor, and the need to enhance the productivity of agriculture are the factors that are mainly driving the sales of agricultural machinery in the region during the study period. Agriculture is one of the major occupations in the United States, where the mechanization of farming is considered an important reason for increased productivity, sales, and export.

The United States market is driven by the sale of low-engine-power tractors with tractors of power less than 40 HP accounting for a major share of the market. It is estimated that on a technologically advanced farm, one farmer can produce enough cereals to feed almost a thousand people. However, in the twentieth century, that was limited to 25 people, with the ratio standing at 1:130. Technological advancements are now directed toward the use of tractors in agricultural fields.

The shorter replacement cycles of 9 years in advanced economies like the United States increase the demand for new tractors, and hence, drive the market in North America. For instance, John Deere manufactures tractors in the 105-140 HP range in Saltillo and CNH Industrial's New Holland division manufactures tractors in the 90-115 HP range in Queretaro. John Deere, New Holland, Valtra, and Pauny are the top tractor manufacturers.

North America Agricultural Machinery Industry Overview

The North American agricultural machinery market is consolidated, with the major players occupying the majority share. The major players in the market are Deere and Co., AGCO Corporation, Same Deutz-Fahr Deutschland GmbH, CLAAS Group, and Kverneland Group, among others. Companies are innovating new types of machinery as per the changing consumer demand and are offering new technologies to bring more efficiency and ease agricultural operations. Many international players in the market studied have also been collaborating with domestic players to increase their reach and expand their services for high-end and value-oriented utility tractor range.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.4.3 Threat of New Entrants
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Type
    • 5.1.1 Tractor
      • 5.1.1.1 Less than 40 HP
      • 5.1.1.2 40 to 100 HP
      • 5.1.1.3 Above 100 HP
      • 5.1.1.4 4 WD Farm Tractors
    • 5.1.2 Equipment
      • 5.1.2.1 Plows
      • 5.1.2.2 Harrows
      • 5.1.2.3 Cultivators and Tillers
      • 5.1.2.4 Other Equipment
    • 5.1.3 Irrigation Machinery
      • 5.1.3.1 Sprinkler Irrigation
      • 5.1.3.2 Drip Irrigation
      • 5.1.3.3 Other Irrigation Machinery
    • 5.1.4 Harvesting Machinery
      • 5.1.4.1 Combine Harvesters
      • 5.1.4.2 Forage Harvesters
      • 5.1.4.3 Other Harvesting Machinery
    • 5.1.5 Haying and Forage Machinery
      • 5.1.5.1 Mowers
      • 5.1.5.2 Balers
      • 5.1.5.3 Other Haying and Forage Machinery
    • 5.1.6 Other Types
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 United States
    • 5.2.2 Canada
    • 5.2.3 Mexico
    • 5.2.4 Rest of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 AGCO Corporation
    • 6.3.2 CLAAS Group
    • 6.3.3 CNH Industrial NV
    • 6.3.4 Deere & Company
    • 6.3.5 Kubota Corporation
    • 6.3.6 Kverneland Group
    • 6.3.7 Morris Industries Ltd
    • 6.3.8 Netafim Irrigation Inc.
    • 6.3.9 Same Deutz-Fahr Deutschland GmbH
    • 6.3.10 Vaderstad Industries Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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