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세계의 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 :산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2033년)

Consumer Identity and Access Management Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

발행일: | 리서치사: Persistence Market Research | 페이지 정보: 영문 211 Pages | 배송안내 : 2-5일 (영업일 기준)

    
    
    




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이 보고서는 세계 소비자용 ID 및 액세스 관리(CIAM) 시장에 대한 종합적인 분석, 주요 시장 역학, 성장 촉진요인 및 도전, 새로운 동향에 대한 귀중한 통찰력을 제공했습니다. 이 보고서는 CIAM의 상황을 종합적으로 개관하고 2024-2033년까지 시장의 성장 궤도를 예측하는 독자적인 데이터와 통계를 제시하고 있습니다.

주요 인사이트

  • 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 규모(2024년) : 117억 4,445만 8,700달러
  • 시장 예측 금액(2033년) 465억 4,610만 달러
  • 시장 성장률(복합 연간 성장률(CAGR) 2024-2033년) : 16.5%

소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 : 보고 범위:

CIAM 시장은 소비자 ID를 보호하고 디지털 서비스 및 용도에 대한 액세스를 관리하도록 설계된 광범위한 솔루션을 포함합니다. 이러한 솔루션에는 인증, 권한 부여, 본인 확인, 사용자 프로파일 관리 등이 포함되어 여러 채널 및 기기에서 안전하고 원활한 사용자 경험을 보장합니다. 시장 성장의 원동력이 되는 것은 데이터 프라이버시에 대한 우려 증가, 개인 정보 도난 증가, 규제 준수 요건, 디지털 서비스의 채용 확대입니다. CIAM 솔루션은 기업이 소비자를 위한 데이터를 보호하고, 사용자 경험을 향상시키고, 디지털 우선 경제에서 신뢰를 구축하는 데 필수적입니다.

시장 성장 촉진요인:

CIAM 시장은 몇 가지 주요 성장 촉진요인들로부터 혜택을 누리고 있습니다. 소비자 정보를 겨냥한 사이버 공격과 데이터 유출이 증가함에 따라 기업은 강력한 ID 및 액세스 관리 솔루션에 대한 투자를 강요합니다. GDPR(EU 개인정보보호규정), CCPA, PSD2와 같은 규제 프레임워크는 엄격한 데이터 보호 대책을 의무화하고 있으며 규정 준수를 보장하기 위해 CIAM 솔루션의 채택을 촉진하고 있습니다. 게다가 COVID-19의 대유행에 의해 가속화된 산업 전체의 급속한 디지털 변혁은 안전하고 마찰이 없는 소비자용 교류의 필요성을 높이고 있습니다. 커넥티드 디바이스와 사물 인터넷(IoT)의 보급으로 다양한 생태계 전반에서 신원과 액세스를 안전하게 관리하는 고급 CIAM 솔루션이 더욱 필요해지고 있습니다.

시장 성장 억제요인:

급속한 성장에도 불구하고 CIAM 시장은 일정한 도전과 제약에 직면하고 있습니다. 기존 IT 인프라와의 통합 복잡성과 상호 운용성 문제는 채택의 큰 장벽이 될 것입니다. 또한 데이터 보안, 프라이버시 및 규정 준수에 대한 우려도 특히 데이터 보호법이 까다로운 지역에서 시장 침투에 영향을 미칩니다. 또한 CIAM 솔루션과 관련된 고액의 초기 투자와 지속적인 유지 보수 비용은 중소기업(SME)이 종합적인 ID 관리 전략을 도입하는 것을 방해할 수 있습니다. 이러한 장벽을 해결하기 위해서는 CIAM 공급업체, 기업 및 규제 당국이 협력하여 산업별 요구 사항을 충족하는 사용하기 쉽고 비용 효율적인 솔루션을 개발해야 합니다.

시장 기회:

CIAM 시장에는 기술 혁신과 시장 확대의 큰 기회가 있습니다. 비밀번호가 없는 인증, 생체인식, 분산형 ID 프레임워크 등의 새로운 동향은 CIAM 공급업체가 제공하는 제품을 차별화하고 진화하는 고객의 요구에 대응할 수 있는 새로운 방법을 제공합니다. 인공지능(AI), 머신러닝(ML), 행동 분석 등의 고급 기능을 통합하여 실시간 위협 감지, 적응형 인증, 개인화된 사용자 경험을 제공하고 CIAM 솔루션의 가치 제안을 강화 수 있습니다. 또한 전략적 파트너십, 합병 및 인수를 통해 기업은 제품 포트폴리오를 확대하고 지리적 범위를 확대하며 새로운 시장 동향을 활용할 수 있습니다.

이 보고서에서 다루는 주요 질문

  • CIAM 시장의 세계 성장을 가속하는 주요 요인은 무엇인가?
  • 기술의 진보는 CIAM 시장 경쟁 구도를 어떻게 바꾸고 있는가?
  • 시장 진출기업이 직면하는 주요 과제와 기회는 무엇인가?
  • CIAM 벤더에게 가장 높은 성장 가능성을 제공하는 지역과 부문은?
  • 시장 경쟁력을 유지하기 위해 대기업은 어떤 전략을 채택하고 있는가?

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

  • 시장 범위/분류
  • 시장 정의/범위/제한

제3장 주요 시장 동향

  • 시장에 영향을 주는 주요 동향
  • 제품 혁신/개발 동향

제4장 가격 분석

  • 가격 분석 : 솔루션별
    • 구독 가격 모델
    • 영구 라이선싱
  • 평균 가격 분석 벤치마크

제5장 세계 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 수요(100만 달러) 분석

  • 시장 매출(100만 달러)의 실적 분석(2019년-2023년)
  • 현재 및 장래 시장 매출(100만 달러) 예측(2024년-2033년)
    • 전년대비 성장 동향 분석
    • 절대적인 $ 기회 분석

제6장 시장 배경

  • 거시경제 요인
  • 예측 요인 - 관련성과 영향
  • 밸류체인
  • COVID-19 위기 - 영향 평가
  • 시장 역학

제7장 세계 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석 : 컴포넌트별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 시장 규모(100만 달러)의 실적 분석 : 컴포넌트별(2019년-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모(100만 달러)의 분석과 예측 :컴포넌트별(2024년-2033년)
    • CIAM 소프트웨어 솔루션
    • CIAM 서비스
  • 시장 매력 분석 : 컴포넌트별

제8장 세계 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석 : 전개별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 시장 규모(100만 달러)의 실적 분석 : 전개별(2019년-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모(100만 달러)의 분석과 예측 : 전개별(2024년-2033년)
    • 온프레미스
    • SaaS
  • 시장 매력 분석 : 전개별

제9장 세계 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석 : 산업별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 시장 규모(100만 달러) 실적분석 : 산업별(2019년-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모(100만 달러)의 분석과 예측 :산업별(2024년-2033년)
    • 금융 및 보험
    • 행정
    • 헬스케어?사회부조
    • 교육서비스
    • 통신 정보
    • 미디어?엔터테인먼트
    • 기타
  • 시장 매력 분석 :산업별

제10장 세계 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석 :지역별

  • 소개/ 주요 조사 결과
  • 시장 규모(100만 달러)의 실적 분석 :지역별(2019년-2023년)
  • 현재 및 미래 시장 규모(100만 달러)의 분석과 예측 :지역별(2024년-2033년)
    • 북미
    • 라틴아메리카
    • 유럽
    • 동아시아
    • 남아시아태평양
    • 중동 및 아프리카
  • 시장 매력 분석 : 지역별

제11장 북미의 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석

제12장 라틴아메리카 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석

제13장 유럽의 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석

제14장 남아시아 및 태평양의 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석

제15장 동아시아 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석

제16장 중동 및 아프리카 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장 분석

제17장 주요국 분석 : 소비자용 ID 및 액세스 관리 시장

  • 미국
  • 캐나다
  • 멕시코
  • 브라질
  • 독일
  • 이탈리아
  • 프랑스
  • 영국
  • 스페인
  • 베네룩스
  • 러시아
  • 기타 유럽
  • 중국
  • 일본
  • 한국
  • 인도
  • 말레이시아
  • 인도네시아
  • 싱가포르
  • 호주 및 뉴질랜드
  • GCC 국가
  • 터키
  • 남아프리카
  • 기타 중동 및 아프리카

제18장 시장 구조 분석

  • 시장 분석 : 기업 Tier별
  • 주요 기업의 시장 점유율 분석
  • 시장현재분석

제19장 경쟁 분석

  • 경쟁 대시보드
  • 경쟁 벤치마킹
  • 경쟁의 상세
    • IBM Corporation
    • Microsoft Corporation
    • SAP SE(Gigya Inc.)
    • Ping Identity
    • Okta Inc.
    • Forgerock Inc.
    • Janrain Inc.
    • Loginradius Inc.
    • Iwelcome BV
    • Globalsign
    • Trusona
    • Acuant Inc.

제20장 사용된 전제조건과 약어

제21장 조사 방법

BJH 24.06.25

Persistence Market Research, a leading market research firm, has recently published an exhaustive analysis of the global Consumer Identity and Access Management (CIAM) Market, offering valuable insights into key market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. This report provides a comprehensive overview of the CIAM landscape, presenting exclusive data and statistics that forecast the market's growth trajectory from 2024 to 2033.

Key Insights:

  • Consumer Identity and Access Management Market Size (2024): USD 11744.4587 Mn
  • Projected Market Value (2033): USD 46546.1 Mn
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 16.5%

Consumer Identity and Access Management Market - Report Scope:

The CIAM market encompasses a wide range of solutions designed to secure consumer identities and manage access to digital services and applications. These solutions include authentication, authorization, identity verification, and user profile management, ensuring secure and seamless user experiences across multiple channels and devices. The market growth is driven by increasing concerns over data privacy, rising incidences of identity theft, regulatory compliance requirements, and the growing adoption of digital services. CIAM solutions are essential for businesses to protect consumer data, enhance user experiences, and build trust in a digital-first economy.

Market Growth Drivers:

The CIAM market benefits from several key growth drivers. The increasing number of cyberattacks and data breaches targeting consumer information compels organizations to invest in robust identity and access management solutions. Regulatory frameworks such as GDPR, CCPA, and PSD2 mandate stringent data protection measures, driving the adoption of CIAM solutions to ensure compliance. Moreover, the rapid digital transformation across industries, accelerated by the COVID-19 pandemic, has heightened the need for secure and frictionless consumer interactions. The proliferation of connected devices and the Internet of Things (IoT) further necessitates advanced CIAM solutions to manage identities and access securely across diverse ecosystems.

Market Restraints:

Despite its rapid growth, the CIAM market faces certain challenges and constraints. Integration complexities and interoperability issues with existing IT infrastructures pose significant barriers to adoption. Concerns related to data security, privacy, and regulatory compliance also impact market penetration, particularly in regions with stringent data protection laws. Additionally, the high initial investment and ongoing maintenance costs associated with CIAM solutions may deter small and medium-sized enterprises (SMEs) from implementing comprehensive identity management strategies. Addressing these barriers requires collaboration between CIAM vendors, enterprises, and regulatory authorities to develop user-friendly, cost-effective solutions that address industry-specific requirements.

Market Opportunities:

The CIAM market presents significant opportunities for innovation and market expansion. Emerging trends such as passwordless authentication, biometrics, and decentralized identity frameworks offer new avenues for CIAM vendors to differentiate their offerings and address evolving customer needs. Integrating advanced features such as artificial intelligence (AI), machine learning (ML), and behavioral analytics can enhance the value proposition of CIAM solutions by providing real-time threat detection, adaptive authentication, and personalized user experiences. Furthermore, strategic partnerships, mergers, and acquisitions enable companies to broaden their product portfolios, expand their geographic reach, and capitalize on emerging market trends.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the growth of the CIAM market globally?
  • How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the CIAM market?
  • What are the key challenges and opportunities facing market participants?
  • Which regions and segments offer the highest growth potential for CIAM vendors?
  • What strategies are leading companies employing to maintain their competitive edge in the market?

Competitive Landscape and Business Strategies:

Leading players in the global CIAM market, including IBM Corporation, Microsoft Corporation, Salesforce Inc., Ping Identity, and Okta Inc., focus on product innovation, strategic partnerships, and customer-centric initiatives to maintain their market position and drive growth. These companies invest in research and development to enhance the functionality, usability, and interoperability of their CIAM platforms. Moreover, strategic collaborations with technology partners, cybersecurity firms, and regulatory bodies enable companies to gain insights into market trends, regulatory developments, and customer preferences.

Key Companies Profiled:

  • IBM Corporation
  • Microsoft Corporation
  • SAP SE (Gigya Inc.)
  • Ping Identity
  • Okta Inc.
  • Forgerock Inc.
  • Janrain Inc.
  • Loginradius Inc.
  • Iwelcome B.V.
  • Globalsign
  • Trusona
  • Acuant Inc.

Consumer Identity and Access Management Market Segmentation:

By Component:

  • By Component
  • CIAM Software Solutions
  • Advanced Authentication
  • Profile Management
  • Credentials Management & Profiling
  • CIAM Services
  • Professional Services
  • Managed Services

By Deployment

  • On-premise
  • Software-as-a-Service (SaaS)

By Vertical

  • Finance & Insurance
  • Public Administration
  • Healthcare & Social Assistance
  • Education Services
  • Telecommunications Information
  • Media and Entertainment
  • Others

By Region:

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • East Asia
  • South Asia Pacific
  • Middle East and Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Pricing Analysis

  • 4.1. Pricing Analysis, By Solution
    • 4.1.1. Subscription Pricing Model
    • 4.1.2. Perpetual Licensing
  • 4.2. Average Pricing Analysis Benchmark

5. Global Consumer Identity and Access Management Market Demand (Value in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 5.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 5.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
    • 5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

6. Market Background

  • 6.1. Macro-Economic Factors
  • 6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
  • 6.3. Value Chain
  • 6.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
    • 6.4.1. Current Statistics
    • 6.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
    • 6.4.3. Likely Rebound
  • 6.5. Market Dynamics
    • 6.5.1. Drivers
    • 6.5.2. Restraints
    • 6.5.3. Opportunities

7. Global Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Component

  • 7.1. Introduction / Key Findings
  • 7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Component, 2019-2023
  • 7.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component, 2024-2033
    • 7.3.1. CIAM Software Solutions
      • 7.3.1.1. Advanced Authentication
      • 7.3.1.2. Profile Management
      • 7.3.1.3. Credentials Management & Profiling
    • 7.3.2. CIAM Services
      • 7.3.2.1. Professional Services
      • 7.3.2.2. Managed Services
  • 7.4. Market Attractiveness Analysis By Component

8. Global Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Deployment

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment, 2019-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment, 2024-2033
    • 8.3.1. On-premise
    • 8.3.2. Software-as-a-Service (SaaS)
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment

9. Global Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Vertical

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Vertical, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Vertical, 2024-2033
    • 9.3.1. Finance & Insurance
    • 9.3.2. Public Administration
    • 9.3.3. Healthcare & Social Assistance
    • 9.3.4. Education Services
    • 9.3.5. Telecommunications Information
    • 9.3.6. Media and Entertainment
    • 9.3.7. Others
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Vertical

10. Global Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
    • 10.3.1. North America
    • 10.3.2. Latin America
    • 10.3.3. Europe
    • 10.3.4. East Asia
    • 10.3.5. South Asia Pacific
    • 10.3.6. Middle East and Africa
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 11.1. Introduction
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 11.3.1. By Component
    • 11.3.2. By Deployment
    • 11.3.3. By Vertical
    • 11.3.4. By Country
      • 11.3.4.1. U.S.
      • 11.3.4.2. Canada
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis
    • 11.4.1. By Component
    • 11.4.2. By Deployment
    • 11.4.3. By Vertical
    • 11.4.4. By Country
  • 11.5. Market Trends
  • 11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

12. Latin America Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 12.3.1. By Component
    • 12.3.2. By Deployment
    • 12.3.3. By Vertical
    • 12.3.4. By Country
      • 12.3.4.1. Brazil
      • 12.3.4.2. Mexico
      • 12.3.4.3. Rest of Latin America
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis
    • 12.4.1. By Component
    • 12.4.2. By Deployment
    • 12.4.3. By Vertical
    • 12.4.4. By Country

13. Europe Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 13.3.1. By Component
    • 13.3.2. By Deployment
    • 13.3.3. By Vertical
    • 13.3.4. By Country
      • 13.3.4.1. Germany
      • 13.3.4.2. Italy
      • 13.3.4.3. France
      • 13.3.4.4. U.K.
      • 13.3.4.5. Spain
      • 13.3.4.6. BENELUX
      • 13.3.4.7. Russia
      • 13.3.4.8. Rest of Europe
  • 13.4. Market Attractiveness Analysis
    • 13.4.1. By Component
    • 13.4.2. By Deployment
    • 13.4.3. By Vertical
    • 13.4.4. By Country

14. South Asia & Pacific Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 14.3.1. By Component
    • 14.3.2. By Deployment
    • 14.3.3. By Vertical
    • 14.3.4. By Country
      • 14.3.4.1. India
      • 14.3.4.2. Indonesia
      • 14.3.4.3. Malaysia
      • 14.3.4.4. Singapore
      • 14.3.4.5. Australia & New Zealand
      • 14.3.4.6. Rest of South Asia and Pacific
  • 14.4. Market Attractiveness Analysis
    • 14.4.1. By Component
    • 14.4.2. By Deployment
    • 14.4.3. By Vertical
    • 14.4.4. By Country

15. East Asia Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 15.3.1. By Component
    • 15.3.2. By Deployment
    • 15.3.3. By Vertical
    • 15.3.4. By Country
      • 15.3.4.1. China
      • 15.3.4.2. Japan
      • 15.3.4.3. South Korea
  • 15.4. Market Attractiveness Analysis
    • 15.4.1. By Component
    • 15.4.2. By Deployment
    • 15.4.3. By Vertical
    • 15.4.4. By Country

16. Middle East and Africa Consumer Identity and Access Management Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.3.1. By Component
    • 16.3.2. By Deployment
    • 16.3.3. By Vertical
    • 16.3.4. By Country
      • 16.3.4.1. GCC Countries
      • 16.3.4.2. Turkey
      • 16.3.4.3. South Africa
      • 16.3.4.4. Rest of Middle East and Africa
  • 16.4. Market Attractiveness Analysis
    • 16.4.1. By Component
    • 16.4.2. By Deployment
    • 16.4.3. By Vertical
    • 16.4.4. By Country

17. Key Countries Analysis- Consumer Identity and Access Management Market

  • 17.1. U.S. Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.1.1. By Component
    • 17.1.2. By Deployment
    • 17.1.3. By Vertical
  • 17.2. Canada Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.2.1. By Component
    • 17.2.2. By Deployment
    • 17.2.3. By Vertical
  • 17.3. Mexico Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.3.1. By Component
    • 17.3.2. By Deployment
    • 17.3.3. By Vertical
  • 17.4. Brazil Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.4.1. By Component
    • 17.4.2. By Deployment
    • 17.4.3. By Vertical
  • 17.5. Germany Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.5.1. By Component
    • 17.5.2. By Deployment
    • 17.5.3. By Vertical
  • 17.6. Italy Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.6.1. By Component
    • 17.6.2. By Deployment
    • 17.6.3. By Vertical
  • 17.7. France Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.7.1. By Component
    • 17.7.2. By Deployment
    • 17.7.3. By Vertical
  • 17.8. U.K. Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.8.1. By Component
    • 17.8.2. By Deployment
    • 17.8.3. By Vertical
  • 17.9. Spain Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.9.1. By Component
    • 17.9.2. By Deployment
    • 17.9.3. By Vertical
  • 17.10. BENELUX Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.10.1. By Component
    • 17.10.2. By Deployment
    • 17.10.3. By Vertical
  • 17.11. Russia Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.11.1. By Component
    • 17.11.2. By Deployment
    • 17.11.3. By Vertical
  • 17.12. Rest of Europe Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.12.1. By Component
    • 17.12.2. By Deployment
    • 17.12.3. By Vertical
  • 17.13. China Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.13.1. By Component
    • 17.13.2. By Deployment
    • 17.13.3. By Vertical
  • 17.14. Japan Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.14.1. By Component
    • 17.14.2. By Deployment
    • 17.14.3. By Vertical
  • 17.15. South Korea Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.15.1. By Component
    • 17.15.2. By Deployment
    • 17.15.3. By Vertical
  • 17.16. India Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.16.1. By Component
    • 17.16.2. By Deployment
    • 17.16.3. By Vertical
  • 17.17. Malaysia Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.17.1. By Component
    • 17.17.2. By Deployment
    • 17.17.3. By Vertical
  • 17.18. Indonesia Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.18.1. By Component
    • 17.18.2. By Deployment
    • 17.18.3. By Vertical
  • 17.19. Singapore Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.19.1. By Component
    • 17.19.2. By Deployment
    • 17.19.3. By Vertical
  • 17.20. Australia and New Zealand Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.20.1. By Component
    • 17.20.2. By Deployment
    • 17.20.3. By Vertical
  • 17.21. GCC Countries Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.21.1. By Component
    • 17.21.2. By Deployment
    • 17.21.3. By Vertical
  • 17.22. Turkey Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.22.1. By Component
    • 17.22.2. By Deployment
    • 17.22.3. By Vertical
  • 17.23. South Africa Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.23.1. By Component
    • 17.23.2. By Deployment
    • 17.23.3. By Vertical
  • 17.24. Rest of Middle East and Africa Consumer Identity and Access Management Market Analysis
    • 17.24.1. By Component
    • 17.24.2. By Deployment
    • 17.24.3. By Vertical

18. Market Structure Analysis

  • 18.1. Market Analysis by Tier of Companies
  • 18.2. Market Share Analysis of Top Players
  • 18.3. Market Presence Analysis

19. Competition Analysis

  • 19.1. Competition Dashboard
  • 19.2. Competition Benchmarking
  • 19.3. Competition Deep Dive
    • 19.3.1. IBM Corporation
      • 19.3.1.1. Business Overview
      • 19.3.1.2. Service Portfolio
      • 19.3.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.1.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.2. Microsoft Corporation
      • 19.3.2.1. Business Overview
      • 19.3.2.2. Service Portfolio
      • 19.3.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.2.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.3. SAP SE (Gigya Inc.)
      • 19.3.3.1. Business Overview
      • 19.3.3.2. Service Portfolio
      • 19.3.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.3.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.4. Ping Identity
      • 19.3.4.1. Business Overview
      • 19.3.4.2. Service Portfolio
      • 19.3.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.4.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.5. Okta Inc.
      • 19.3.5.1. Business Overview
      • 19.3.5.2. Service Portfolio
      • 19.3.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.5.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.6. Forgerock Inc.
      • 19.3.6.1. Business Overview
      • 19.3.6.2. Service Portfolio
      • 19.3.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.6.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.7. Janrain Inc.
      • 19.3.7.1. Business Overview
      • 19.3.7.2. Service Portfolio
      • 19.3.7.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.7.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.8. Loginradius Inc.
      • 19.3.8.1. Business Overview
      • 19.3.8.2. Service Portfolio
      • 19.3.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.8.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.9. Iwelcome B.V.
      • 19.3.9.1. Business Overview
      • 19.3.9.2. Service Portfolio
      • 19.3.9.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.9.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.10. Globalsign
      • 19.3.10.1. Business Overview
      • 19.3.10.2. Service Portfolio
      • 19.3.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.10.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.11. Trusona
      • 19.3.11.1. Business Overview
      • 19.3.11.2. Service Portfolio
      • 19.3.11.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.11.4. Key Strategy & Developments
    • 19.3.12. Acuant Inc.
      • 19.3.12.1. Business Overview
      • 19.3.12.2. Service Portfolio
      • 19.3.12.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
      • 19.3.12.4. Key Strategy & Developments

20. Assumptions and Acronyms Used

21. Research Methodology

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