시장보고서
상품코드
1609474

시장 점유율 및 예측 : 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼(2023-2028년), 전 세계 시장 점유율 및 예측(2개 보고서 번들)

Market Share and Forecast: Account-Based Marketing (ABM) Platforms, 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports)

발행일: | 리서치사: QKS Group | 페이지 정보: 영문 110 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

시장 점유율에 대한 설명

QKS그룹은 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼 시장이 2028년까지 11.4%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 전망한다고 밝혔습니다.

계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼은 B2B 조직이 가장 가치 있는 계정과 기회에 초점을 맞춘 데이터 기반 타겟팅 캠페인을 실행할 수 있도록 지원하는 중요한 기술 범주로 부상하고 있습니다. 핵심 ABM 플랫폼은 마케터가 기업 통계, 기술 통계, 의향 모니터링, 예측 분석 등 풍부한 데이터 세트를 기반으로 이상적인 고객 프로파일에 맞는 전략적 계정 부문을 식별하고 구축할 수 있게 해준다, 주요 계정을 정의한 후 각 계정에 맞는 개인화된 멀티채널 경험을 설계할 수 있는 중심 허브를 제공합니다. 이 오케스트레이션은 타겟팅 광고, 직접 메일, 선물과 같은 아웃바운드 채널과 웹 개인화, 채팅 전개, 세일즈 인에이블먼트와 같은 인바운드 인게이지먼트에 걸쳐 이루어집니다. 이 과정을 통해 ABM 플랫폼은 인게이지먼트, 어트리뷰션, 수익에 미치는 영향에 대한 종합적인 계정 단위의 분석을 통해 전략을 최적화할 수 있습니다.

시장 전망 설명

QKS Group은 계정 기반 마케팅(ABM) 플랫폼이 2028년까지 11.40%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 예측한다고 밝혔습니다.

계정 기반 마케팅(Account Based Marketing, ABM) 플랫폼은 B2B 조직이 가장 가치 있는 계정과 기회에 초점을 맞춘 데이터 기반 타겟팅 캠페인을 실행할 수 있도록 지원하는 중요한 기술 범주로 부상하고 있습니다. 핵심 ABM 플랫폼은 마케터가 기업 통계, 기술 통계, 인텐트 모니터링, 예측 분석 등 풍부한 데이터 세트를 기반으로 이상적인 고객 프로파일에 맞는 전략적 계정 부문을 식별하고 구축할 수 있게 해줍니다. ABM 플랫폼은 주요 계정을 정의한 후, 각 계정에 맞는 개인화된 멀티채널 경험을 설계할 수 있는 중심 허브를 제공합니다. 이 오케스트레이션은 타겟팅 광고, 직접 메일, 선물과 같은 아웃바운드 채널과 웹 개인화, 채팅 전개, 세일즈 인에이블먼트와 같은 인바운드 인게이지먼트에 걸쳐 이루어집니다. 이 과정을 통해 ABM 플랫폼은 인게이지먼트, 어트리뷰션, 수익에 미치는 영향에 대한 종합적인 계정 단위의 분석을 통해 전략을 최적화할 수 있습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 성장 촉진요인과 억제요인

제3장 시장 분석

  • 세계의 ABM 시장 점유율 분석

제4장 시장 점유율 분석

  • 시장 점유율 : 지역별
  • 시장 점유율 : 세계
  • 시장 점유율 : 미국
  • 시장 점유율 : 캐나다
  • 시장 점유율 : 라틴아메리카
  • 시장 점유율 : 서유럽
  • 시장 점유율 : 중유럽 및 동유럽
  • 시장 점유율 : 중동 및 아프리카
  • 시장 점유율 : 중국
  • 시장 점유율 : 아시아태평양(일본 및 중국 제외)
  • 시장 점유율 : 일본
  • 시장 점유율 : 업계별
  • 시장 점유율 : 미디어 및 엔터테인먼트
  • 시장 점유율 : 소매
  • 시장 점유율 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
  • 시장 점유율 : 여행 및 호스피탈리티
  • 시장 점유율 : 교육
  • 시장 점유율 : 공공 부문
  • 시장 점유율 : 헬스케어 및 생명과학
  • 시장 점유율 : 자동차
  • 시장 점유율 : 식품 및 음료
  • 시장 점유율 : 전개 유형별
  • 시장 점유율 : 온프레미스
  • 시장 점유율 : 클라우드
  • 시장 점유율 : 고객 유형별
  • 시장 점유율 : 중소기업
  • 시장 점유율 : 대기업
  • 시장 점유율 : 기업

제5장 기업 개요

  • 기업 개요
  • 애널리스트의 견해와 분석

제6장 부록

  • 조사 방법

Market Forecast:

제1장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 성장 촉진요인과 억제요인

제3장 시장 분석

  • 세계의 ABM 시장 예측 분석

제4장 시장 예측 분석

  • 시장 예측 : 지역별
  • 시장 예측 : 세계
  • 시장 예측 : 미국
  • 시장 예측 : 캐나다
  • 시장 예측 : 라틴아메리카
  • 시장 예측 : 서유럽
  • 시장 예측 : 중유럽 및 동유럽
  • 시장 예측 : 중동 및 아프리카
  • 시장 예측 : 중국
  • 시장 예측 : 아시아태평양(일본 및 중국 제외)
  • 시장 예측 : 일본
  • 시장 전망 : 업계별
  • 시장 예측 : 미디어 및 엔터테인먼트
  • 시장 예측 : 소매
  • 시장 예측 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
  • 시장 예측 : 여행 및 호스피탈리티
  • 시장 예측 : 교육
  • 시장 예측 : 공공 부문
  • 시장 예측 : 헬스케어 및 생명과학
  • 시장 예측 : 자동차
  • 시장 예측 : 식품 및 음료
  • 시장 예측 : 전개 유형별
  • 시장 예측 : 온프레미스
  • 시장 예측 : 클라우드
  • 시장 예측 : 고객 유형별
  • 시장 예측 : 중소기업
  • 시장 예측 : 규모별
  • 시장 예측 : 기업

제5장 기업 개요

  • 기업 개요
  • 애널리스트의 견해와 분석

제6장 부록

  • 조사 방법
LSH 24.12.20

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Market is Projected to Register a CAGR of 11.4% by 2028.

Account-based marketing platforms have emerged as a critical technology category enabling B2B organizations to execute targeted, data-driven campaigns focused on their highest-value accounts and opportunities. At their core, ABM platforms allow marketers to identify and build segments of strategic accounts fitting an ideal customer profile based on rich data sets like firmographics, technographics, intent monitoring, and predictive analytics. With key accounts defined, ABM platforms then provide a central hub to design personalized multi-channel experiences tailored for each account. This orchestration spans both outbound channels like targeted advertising, direct mail, and gifting, as well as inbound engagement through web personalization, chat deployments, and sales enablement. Throughout the process, ABM platforms capture comprehensive account-level analytics on engagement, attribution, and revenue impact to optimize strategies.

QKS Group defines "Account-Based Marketing (ABM) platform as a technology that enables the marketing and sales teams of B2B organizations to collaborate, target best-fit accounts, and personalize the buying experience of targeted accounts through continuous customer engagement. By creating target account lists, planning, reporting, organizing data into actionable campaigns, and running campaigns, ABM platforms provide contact-to-account insights that enable better decision-making and facilitate lead nurturing across accounts. The platform allows marketing and sales teams to create activities to achieve shorter sales cycles and provide higher ROI and better customer experience."

Market Forecast Description:

QKS Group Reveals that Account-Based Marketing Platform Projected to Register a CAGR of 11.40% by 2028.

Account-based marketing platforms have emerged as a critical technology category enabling B2B organizations to execute targeted, data-driven campaigns focused on their highest-value accounts and opportunities. At their core, ABM platforms allow marketers to identify and build segments of strategic accounts fitting an ideal customer profile based on rich data sets like firmographics, technographics, intent monitoring, and predictive analytics. With key accounts defined, ABM platforms then provide a central hub to design personalized multi-channel experiences tailored for each account. This orchestration spans both outbound channels like targeted advertising, direct mail, and gifting, as well as inbound engagement through web personalization, chat deployments, and sales enablement. Throughout the process, ABM platforms capture comprehensive account-level analytics on engagement, attribution, and revenue impact to optimize strategies.

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Analysis

  • Global ABM Market Share Analysis

Chapter 04: Market Share Analysis

  • Market Share by Region
  • Market Share Worldwide
  • Market Share USA
  • Market Share Canada
  • Market Share Latin America
  • Market Share Western Europe
  • Market Share Central & Eastern Europe
  • Market Share Middle East & Africa
  • Market Share China
  • Market Share APAC Ex Japan & China
  • Market Share Japan
  • Market Share by Industry Verticals
  • Market Share by Media & Entertainment
  • Market Share by Retail
  • Market Share by BFSI
  • Market Share by Travel & Hospitality
  • Market Share by Education
  • Market Share by Public Sector
  • Market Share by Healthcare & Life Science
  • Market Share by Automotive
  • Market Share by Food & Beverage
  • Market Share by Deployment Type
  • Market Share by Deployment Type: On prem
  • Market Share by Deployment Type: Cloud
  • Market Share by Customer Type
  • Market Share by SMB
  • Market Share by Large
  • Market Share by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Analysis

  • Global ABM Market Forecast Analysis

Chapter 04: Market Forecast Analysis

  • Market Forecast by Region
  • Market Forecast Global
  • Market Forecast USA
  • Market Forecast Canada
  • Market Forecast Latin America
  • Market Forecast Western Europe
  • Market Forecast Central & Eastern Europe
  • Market Forecast Middle East & Africa
  • Market Forecast China
  • Market Forecast APAC Ex Japan & China
  • Market Forecast Japan
  • Market Forecast by Industry Verticals
  • Market Forecast by Media & Entertainment
  • Market Forecast by Retail
  • Market Forecast by BFSI
  • Market Forecast by Travel & Hospitality
  • Market Forecast by Education
  • Market Forecast by Public Sector
  • Market Forecast by Healthcare & Life Science
  • Market Forecast by Automotive
  • Market Forecast by Food & Beverage
  • Market Forecast by Deployment Type
  • Market Forecast by Deployment Type: On prem
  • Market Forecast Deployment Type: Cloud
  • Market Forecast by Customer Type
  • Market Forecast by SMB
  • Market Forecast by Large
  • Market Forecast by Enterprise

Chapter 05: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 06: Appendix

  • Research Methodologies
샘플 요청 목록
0 건의 상품을 선택 중
목록 보기
전체삭제