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시장 점유율 및 예측 : CRM 고객 참여 센터(CRM CEC), 2023-2028년, 일본(2개 보고서 번들)

Market Share and Forecast: CRM Customer Engagement Center (CRM CEC), 2023-2028, Japan (Bundle of Two Reports)

발행일: | 리서치사: QKS Group | 페이지 정보: 영문 110 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)

    
    
    



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시장 점유율

Quadrant Knowledge Solutions의 발표에 따르면, 일본의 CRM 고객 참여 센터 시장은 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다.

일본은 CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 시장이 크게 성장하고 있으며, 2028년까지 평균보다 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다. 오늘날의 경쟁 시장에서 기업들은 기술, 프로세스, 관리 도구를 활용하여 일관된 고객 경험을 제공함으로써 고객의 기대에 부응하고 있습니다. 기업이 직면한 가장 큰 과제는 모든 부서에서 일관된 수준의 서비스를 제공하는 것입니다. 또한, 고객들은 즉각성, 개별화, 효율성 등에 대한 요구가 높아지고 있습니다. 이는 기업이 적극적인 지원을 제공하고 시장 전반의 변화와 고객의 기대에 부응하는 부가가치 서비스를 제공하는 데 도움이 되는 CRM 고객 참여 센터 플랫폼을 채택함으로써 해결될 수 있습니다.

시장 전망

Quadrant Knowledge Solutions의 예측에 따르면, CRM 고객 참여 센터 시장은 2028년까지 평균 이상의 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다.

일본의 CRM 고객 참여 센터 시장은 유망하며, AI 기반 챗봇, 가상 비서 및 자동화 도구가 CRM 고객 참여 센터에 통합되고 있으며, 이러한 기술은 개인화된 고객 인터랙션 제공, 일상적인 업무 자동화, 방대한 데이터 분석, 인사이트 도출 및 더 나은 고객 인게이지먼트 실현을 돕고 있습니다. 이러한 기술은 개인화된 고객 상호작용을 제공하고, 일상적인 업무를 자동화하며, 방대한 데이터를 분석하여 인사이트를 도출하고, 더 나은 고객 참여를 이끌어내는 데 도움을 주고 있으며, AI가 계속 발전함에 따라 CRM 시스템과의 통합을 통해 효율성을 높이고 있으며, 기업은 보다 능동적이고 신속한 고객 서비스를 제공할 수 있게 됩니다. 옴니채널 고객 참여: 소셜 미디어, 메시징 앱, 이메일, 전화 등 커뮤니케이션 채널이 급증하면서 고객들은 여러 채널에 걸친 원활한 상호작용을 기대하고 있습니다. 옴니채널 인게이지먼트를 지원하도록 진화하고 있으며, 모든 접점에서 일관되고 통합된 상호 작용이 이루어지도록 지원하고 있습니다. 이러한 추세는 다양한 채널에 대한 지원을 제공할 뿐만 아니라, 여러 채널에 걸친 고객과의 상호작용과 데이터에 대한 통합된 뷰를 보장하는 것을 포함합니다. 기업들은 고객이 어떤 채널을 통해 참여하든 상관없이 일관되고 개인화된 경험을 제공할 수 있는 기술에 투자하고 있습니다.

목차

Market Share:

제1장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 성장 촉진요인과 억제요인

제3장 시장 점유율 분석

  • 일본 시장 점유율
  • 일본 시장 점유율 : 업계별
  • 시장 점유율 : 미디어 및 엔터테인먼트
  • 시장 점유율 : 소매
  • 시장 점유율 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
  • 시장 점유율 : 여행 및 호스피탈리티
  • 시장 점유율 : 교육
  • 시장 점유율 : 공공 부문
  • 시장 점유율 : 헬스케어 및 생명과학
  • 시장 점유율 : 자동차
  • 시장 점유율 : 식품 및 음료
  • 일본 시장 점유율 : 전개 유형별
  • 시장 점유율 : 온프레미스
  • 시장 점유율 : 클라우드
  • 일본 시장 점유율 : 고객 유형별
  • 시장 점유율 : 중소기업
  • 시장 점유율 : 대기업
  • 시장 점유율 : 기업

제4장 기업 개요

  • 기업 개요
  • 애널리스트의 견해와 분석

제5장 부록

  • 조사 방법

Market Forecast:

제1장 주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 주요 예측
  • 주요 동향
  • 시장 개요

제2장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 시장에 영향을 미치는 주요 요인
  • 성장 촉진요인과 억제요인

제3장 시장 예측 분석

  • 일본 시장 예측
  • 일본 시장 예측 : 업계별
  • 시장 예측 : 미디어 및 엔터테인먼트
  • 시장 예측 : 소매
  • 시장 예측 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
  • 시장 예측 : 여행 및 호스피탈리티
  • 시장 예측 : 교육
  • 시장 예측 : 공공 부문
  • 시장 예측 : 헬스케어 및 생명과학
  • 시장 예측 : 자동차
  • 시장 예측 : 식품 및 음료
  • 일본 시장 예측 : 전개 유형별
  • 시장 예측 : 온프레미스
  • 시장 예측 : 클라우드
  • 일본 시장 예측 : 고객 유형별
  • 시장 예측 : 중소기업
  • 시장 예측 : 대기업
  • 시장 예측 : 기업

제4장 기업 개요

  • 기업 개요
  • 애널리스트의 견해와 분석

제5장 부록

  • 조사 방법
LSH 24.12.20

This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.

Market Share Description:

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Japan.

Japan is experiencing substantial growth in the CRM Customer Engagement Center (CRM CEC) market, with an above-average CAGR projected by 2028. In today's competitive market, companies are making use of their technology, process and management tools to meet the customer's expectations by delivering a consistent customer experience. The biggest challenge that the companies are facing is to deliver a consistent level of service across all departments. And with customers' growing needs which include immediacy, personalized treatment, and efficiency. This is solved by adopting the CRM Customer Engagement Center platforms that helps businesses to deliver proactive support and offer extra value-added services to meet the overall market changes and customer expectations.

Quadrant Knowledge Solutions defines CRM Customer Engagement Center as "a centralised and integrated software solution for customer service and support. It offers both assisted and self-service assistance to consumers proactively and reactively by answering questions, resolving issues, and providing advice across several platforms. Customers receive personalised interactions and help with this application, which allows support personnel to reduce several redundant administrative tasks while also having access to collaborative tools and real-time analysis. On the whole, it enhances customer satisfaction, streamlines workflows, and supports strategies for building customer loyalty."

Market Forecast Description:

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center Market is Projected to Register a CAGR of above average by 2028 in Japan.

The future of the CRM CEC market in Japan is promising, with expectations of sustained strong growth. AI-powered chatbots, virtual assistants, and automation tools are becoming increasingly integrated into CRM customer engagement centers. These technologies help in providing personalized customer interactions, automating routine tasks, and analyzing vast amounts of data to derive insights for better customer engagement. As AI continues to advance, its integration within CRM systems enhances efficiency and enables businesses to deliver more proactive and responsive customer service. Omnichannel Customer Engagement: With the proliferation of communication channels such as social media, messaging apps, email, and phone calls, customers expect seamless interactions across multiple channels. CRM systems are evolving to support omnichannel engagement, where interactions are consistent and integrated across all touchpoints. This trend involves not only providing support on various channels but also ensuring a unified view of customer interactions and data across these channels. Businesses are investing in technologies that enable them to deliver consistent and personalized experiences regardless of the channel through which customers choose to engage.

Quadrant Knowledge Solutions defines CRM Customer Engagement Center as "a centralised and integrated software solution for customer service and support. It offers both assisted and self-service assistance to consumers proactively and reactively by answering questions, resolving issues, and providing advice across several platforms. Customers receive personalised interactions and help with this application, which allows support personnel to reduce several redundant administrative tasks while also having access to collaborative tools and real-time analysis. On the whole, it enhances customer satisfaction, streamlines workflows, and supports strategies for building customer loyalty."

TABLE OF CONTENTS

Market Share:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Share Analysis

  • Japan Market Share
  • Japan Market Share by Industry Verticals
  • Market Share by Media & Entertainment
  • Market Share by Retail
  • Market Share by BFSI
  • Market Share by Travel & Hospitality
  • Market Share by Education
  • Market Share by Public Sector
  • Market Share by Healthcare & Life Science
  • Market Share by Automotive
  • Market Share by Food & Beverage
  • Japan Market Share by Deployment Type
  • Market Share by Deployment Type: On prem
  • Market Share by Deployment Type: Cloud
  • Japan Market Share by Customer Type
  • Market Share by SMB
  • Market Share by Large
  • Market Share by Enterprise

Chapter 04: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 05: Appendix

  • Research Methodologies

Market Forecast:

Chapter 01: Executive Summary

  • Key Research Findings
  • Top Predictions
  • Top Trends
  • Market Summary

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Key Factors Impacting the Market
  • Drivers & Restraints

Chapter 03: Market Forecast Analysis

  • Japan Market Forecast
  • Japan Market Forecast by Industry Verticals
  • Market Forecast by Media & Entertainment
  • Market Forecast by Retail
  • Market Forecast by BFSI
  • Market Forecast by Travel & Hospitality
  • Market Forecast by Education
  • Market Forecast by Public Sector
  • Market Forecast by Healthcare & Life Science
  • Market Forecast by Automotive
  • Market Forecast by Food & Beverage
  • Japan Market Forecast by Deployment Type
  • Market Forecast by Deployment Type: On prem
  • Market Forecast by Deployment Type: Cloud
  • Japan Market Forecast by Customer Type
  • Market Forecast by SMB
  • Market Forecast by Large
  • Market Forecast by Enterprise

Chapter 04: Company Profile

  • Company Overview
  • Analyst Perspectives and Analysis

Chapter 05: Appendix

  • Research Methodologies
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